Ach wat maakt het uit we begrijpen toch wat je bedoelt .quote:Op donderdag 2 april 2009 17:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik hoop dat ik overal de goede dingen heb neergezet (data en onderwerpen enzo), zo'n gedoe al die fora die ook allemaal naar elkaar verwijzen. En hoe vaak ik de typefout "plains" ipv "planes" nietgemaakt heb
.
vrouwen kunnen inderdaad niet rijdenquote:Op donderdag 2 april 2009 17:57 schreef Ymke het volgende:
[..]
Ach wat maakt het uit we begrijpen toch wat je bedoelt .
Maar wat een mannen onderwerp zeg
Niet dat ik mee ga doen ofzo hoor, maar mij is het compleet onduidelijk waar nu WEL de foto's staan die meedoen.quote:Op donderdag 2 april 2009 17:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik hoop dat ik overal de goede dingen heb neergezet (data en onderwerpen enzo), zo'n gedoe al die fora die ook allemaal naar elkaar verwijzen. En hoe vaak ik de typefout "plains" ipv "planes" nietgemaakt heb
.
het is gewoon een ***onderwerp.quote:Op donderdag 2 april 2009 17:57 schreef Ymke het volgende:
[..]
Ach wat maakt het uit we begrijpen toch wat je bedoelt .
Maar wat een mannen onderwerp zeg
Ik kan best rijden , alleen niet inparkerenquote:
Jij hebt vast wel een mooie trekker op het land staanquote:
Bah mensen die overal over zeurenquote:
quote:
LOL! ZIjn archiefjes, van 17 maart jl.quote:
quote:Op donderdag 2 april 2009 18:53 schreef Ynske het volgende:
k ben benieuwd naar de samenwerking met Thruth
zoiets ja of een deur met zwarte ruimte erachterquote:Op donderdag 2 april 2009 18:54 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Foto's en nog eens foto's van vliegtuigsporen in de lucht en halloween foto's ???
Doe 's welquote:Op donderdag 2 april 2009 18:01 schreef vosss het volgende:
[..]
Niet dat ik mee ga doen ofzo hoor, maar mij is het compleet onduidelijk waar nu WEL de foto's staan die meedoen.
1. Het centrale topic < - daar staat de algemene fotowedstrijd-informatie zoals de wedstrijdregels, einddatum etc.quote:[verhaal]
Het is compleet onoverzichtelijk en onduidelijk.!
Ja hoorquote:Op vrijdag 3 april 2009 09:06 schreef blue_funk het volgende:
Misschien een domme vraag, maar ik stel hem toch: mogen het alleen vliegtuigen, treinen en auto's zijn of ook andere vervoersmiddelen (fiets, tram, brommer, bus, etc)?
Hoeft niet:quote:
dat leek mij geen compliment....quote:
Mij ook niet, hoor. Vandaar de pi enzo.quote:
Gewoon een nieuw acount aanmakenquote:Op vrijdag 3 april 2009 11:49 schreef blomst het volgende:
Als ik het goed begrijp hebben mensen die veel in dit forum posten geen kans op het derde doek.?
Maar ik post niet zo vaak, dus heb ik wel kans op het lokkertje
snel zoeken naar een vliegtuig![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 3 april 2009 09:06 schreef blue_funk het volgende:
Misschien een domme vraag, maar ik stel hem toch: mogen het alleen vliegtuigen, treinen en auto's zijn of ook andere vervoersmiddelen (fiets, tram, brommer, bus, etc)?
en bootjes?quote:
ook buiten mededinging:quote:Op maandag 6 april 2009 22:57 schreef RonaldV het volgende:
Buiten mededinging, want archief:
[ afbeelding ]
Hijs Gutequote:Op dinsdag 7 april 2009 00:08 schreef prupke het volgende:
archief mag toch???
[ afbeelding ]
yihaa, giddy up enz
het is, denk ik, een foto die met vervoer te maken heeftquote:Op dinsdag 7 april 2009 16:13 schreef honne het volgende:
[..]
Hijs Gute, maar uhm wat heeft het met plains, trains en automobielen te maken ?
![]()
'Paardje' rijdenquote:Op dinsdag 7 april 2009 00:08 schreef prupke het volgende:
archief mag toch???
[ afbeelding ]
yihaa, giddy up enz
En zeker niet als je voorganger remtquote:Op woensdag 8 april 2009 09:41 schreef blue_funk het volgende:
* blue_funk heeft 0 inspiratie...
Is ook niet echt mijn ding.
ja, ik weet dat ik eigenlijk niet met mijn camera moet spelen tijdens het rijden).
ik vind 'm wel aardig, beetje scheef alleenquote:Op woensdag 8 april 2009 09:41 schreef blue_funk het volgende:
Vanochtend in de auto even wat zitten spelen met mijn nieuwe glas (en ja, ik weet dat ik eigenlijk niet met mijn camera moet spelen tijdens het rijden).
[ afbeelding ]
Misschien probeer ik later nog wat. Als er niets uit komt, sla ik de wedstrijd deze maand maar over...
Ik stuur hem niet in hoorquote:
Oppassen hoor, voor je het weet sta je er ook zo bij...quote:Op woensdag 8 april 2009 09:41 schreef blue_funk het volgende:
Vanochtend in de auto even wat zitten spelen met mijn nieuwe glas (en ja, ik weet dat ik eigenlijk niet met mijn camera moet spelen tijdens het rijden).
[ afbeelding ]
Misschien probeer ik later nog wat. Als er niets uit komt, sla ik de wedstrijd deze maand maar over...
Leuk idee, alhoewel ik er niet echt een picknick gevoel bij krijg.quote:Op vrijdag 10 april 2009 07:57 schreef Sugar het volgende:
Blue_funk::P
Misschien wordt het deze, wat vinden jullie?
[ afbeelding ]
Hey, de foto uit de eten en drinkenwedstrijd maar dan andersquote:Op vrijdag 10 april 2009 07:57 schreef Sugar het volgende:
[ afbeelding ]
NL over de D geplaktquote:Op vrijdag 10 april 2009 07:57 schreef Sugar het volgende:
[ afbeelding ]
dat zou mijn keus ook zijn. 1 is nu niet een hele sterke foto ofzo, maar ik vind hem zo leukquote:
Een der moderators?quote:Op vrijdag 10 april 2009 18:42 schreef Erasmo het volgende:
Ik heb op een van mijn foto's dmv. layers een behoorlijk extreem contrast bereikt, is dit toegestaan?
1. nee. te grijs, en niet spannendquote:Op maandag 13 april 2009 13:58 schreef tevebe het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voorkeur?
Knap, zo veel zie je hier niet van mij, de laatste 2 jaarquote:
?quote:Op vrijdag 10 april 2009 18:42 schreef Erasmo het volgende:
Ik heb op een van mijn foto's dmv. layers een behoorlijk extreem contrast bereikt, is dit toegestaan?
doet eens plaatsen? het is vrij lastig dat te beoordelen zonder dat duidelijk is wat je bedoelt imo.quote:
Meter of 10 afstand met een 18-200mm lensquote:Op donderdag 16 april 2009 23:48 schreef ElizabethR het volgende:
Danny, ook al lekkere kleurtjes, en hoe heb je die gemaakt? Ik zie jou namelijk niet in de weerspiegeling, en volgens mij heb je er toch vlak voorgestaan??
Het idee is erg leuk, alleen is het hem net niet voor mij. Iets meer afstand zodat de band er helemaal opstaat, en het bootje terugroepen, hij is nu wel heel erg klein.quote:Op donderdag 16 april 2009 23:48 schreef ElizabethR het volgende:
Bluefunk, wat een leuke foto!!!![]()
Re, de jouwe is erg fraai, wat een kleuren zeg!! Geweldig!
Alexx(2), een enorme fraaie serie, ik zou niet kunnen kiezen, ze zijn allemaal heel erg mooi.
Kzieniks, ook grappig!! Leuk shot.
Danny, ook al lekkere kleurtjes, en hoe heb je die gemaakt? Ik zie jou namelijk niet in de weerspiegeling, en volgens mij heb je er toch vlak voorgestaan??
Dan had ik nog een vraagje, bootjes mogen toch ook??
[ link | afbeelding ]
Is dit dan wat??
Ik weet het.quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:13 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Het idee is erg leuk, alleen is het hem net niet voor mij. Iets meer afstand zodat de band er helemaal opstaat, en het bootje terugroepen, hij is nu wel heel erg klein.
Ja, dat kan natuurlijk ook, zo vind ik hem beter, ik heb nu natuurlijk gezien wat het is, maar volgens mij is dat anders ook wel duidelijk hoor.quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:18 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik weet het.
Het bootje had dan ook een enorme snelheid en ik moest ook snel zijn wilde ik dit üiberhaupt nog op deze manier op de plaat krijgen, ik heb er nog eentje, daar is reddingsboei nog dichterbij gefotografeerd, en je ziet het bootje dus veel beter, maar ja, zie je wel dat het een reddingsboei is??
[ afbeelding ]
Danny, ik heb op Flickr gekeken, en inderdaad, ik zie wel wat figuren aan die fontein, en dan kan ik niet anders doen als je complimenteren, want voor zover ik kan zien heb je die foto ook nog eens uit de hand genomen, en dat is knap om dan nog zo'n scherpte te bereiken.
Dank je, dat vond ik zelf ook de mooiste.quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:13 schreef Intrepidity het volgende:
Ik zou de bovenste doen, daarbij ligt de nadruk wat meer op het vliegtuigEn tevens prettig dat je daarop wat meer lucht ziet.
zo is ie inderdaad beter. Kun je nog wat met de kleuren doen, vind hem wat grauw. Maar dat kan natuurlijk ook aan mij liggen..quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:18 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik weet het.
Het bootje had dan ook een enorme snelheid en ik moest ook snel zijn wilde ik dit üiberhaupt nog op deze manier op de plaat krijgen, ik heb er nog eentje, daar is reddingsboei nog dichterbij gefotografeerd, en je ziet het bootje dus veel beter, maar ja, zie je wel dat het een reddingsboei is??
[ afbeelding ]
Danny, ik heb op Flickr gekeken, en inderdaad, ik zie wel wat figuren aan die fontein, en dan kan ik niet anders doen als je complimenteren, want voor zover ik kan zien heb je die foto ook nog eens uit de hand genomen, en dat is knap om dan nog zo'n scherpte te bereiken.
Uit de hand idd. En de auto reed (is onderdeel van de zomerparade). Was er zelf ook over te spreken, maar continu autofocus is je vriendquote:Op vrijdag 17 april 2009 13:18 schreef ElizabethR het volgende:
Astu:quote:Op donderdag 16 april 2009 17:25 schreef Danny het volgende:
[..]
doet eens plaatsen? het is vrij lastig dat te beoordelen zonder dat duidelijk is wat je bedoelt imo.
is dat een HDR uit meerdere plaatjes?quote:
Nope hij is van één fotoquote:Op zaterdag 18 april 2009 16:35 schreef Danny het volgende:
[..]
is dat een HDR uit meerdere plaatjes?
Want dat mag sowieso niet volgens mij.
Pseudo-HDR uit één plaatje valt niet onder die regels afaik en zou gewoon mogen, maar daarover ga ik geen definitieve uitspraak doen. Dat laat ik even aan de kenners over
Overigens doet je flickr icoontje het niet. Je moet alleen je accountnaam invullen, niet de volledige url
Nr. 1 zou nog een beetje arty door kunnen gaan.quote:
De eerste met de groene auto vind ik ook nog wel leuk. De tweede foto met de motorrijder vind ik een stuk minder eigenlijk, voornamelijk omdat zowel de achter- als voorgrond duidelijk bewogen zijn. Het mooiste zou natuurlijk zijn een scherpe motorrijder en bewogen achtergrond... Bij de auto valt dat wat minder op, in die foto vind ik het juist wel leuk dat de horizontale lijnen van de auto een beetje uitgestrekt zijn.quote:Op woensdag 22 april 2009 07:45 schreef Anneloortje het volgende:
Re noxa, ik had zondag een autoritje en dacht ik pak mn camera ff oefenen. Dus vandaar. Bij een volgend experiment ga ik op een mooi plekje staan naast de weg. Maar vond ze al zijn ze bewogen toch wel grappig.
Oe de 2e is gaafquote:Op dinsdag 21 april 2009 22:11 schreef Noxa het volgende:
[..]
Nr. 1 zou nog een beetje arty door kunnen gaan.
Nr. 2 zou ik willen scharen onder mislukte snap shot...
Ben je op zoek naar een pan-foto? (als in gepande foto)?
Hier een archief exemplaar, ik moet zeggen dat ik bijzonder weinig inspiratie heb voor de ze maand opdracht. Maar ga er toch nog even over na denken.
1.
[ afbeelding ]
2.
[ afbeelding ]
Dat 'ding' links bovenin beeld is erg jammer...quote:Op woensdag 22 april 2009 19:23 schreef tonja het volgende:
Een archiefje bij wijze van tvp
[ afbeelding ]
Leuk onderwerp trouwens!
Ja, dat zou ik weg moeten klonen idd.quote:Op woensdag 22 april 2009 19:49 schreef Omniej het volgende:
[..]
Dat 'ding' links bovenin beeld is erg jammer...
Vind het verder wel een leuke foto namelijk.
had gekeken naar mooi pitspoezen..... hadden ze er niet echt. dus dat was wel jammer.quote:
quote:Op woensdag 22 april 2009 @ 20:10 schreef shiznuts het volgende:
Deze is in de pocket...![]()
quote:
leuke foto, maar behalve dat-ie op een enorm (!!) vette (!!) locatie (!!) is genomen vind ik dat er mooiere foto's in het topic staan. Sorryquote:
Ik moet de oogst van de afgelopen weken nog bekijken. Pas dan kan ik een beslissing nemen.quote:Op woensdag 22 april 2009 22:17 schreef D. het volgende:
Ik zie hier veel meer foto's dan in het inzendingtopic. Twijfelen mensen nog?
die vind ik al een heel stuk beterquote:Op donderdag 23 april 2009 11:36 schreef shiznuts het volgende:
Haha... ik krijg de semi-pro fotografie-hobbyisten meteen in m'n nek![]()
Tja, ik heb dan ook geen Nikon D of Canon EOS serie camera waar ik met alle gemak mee rondloop.
Bovendien vind ik dat je de foto zo moet laten zien zoals hij gemaakt is.
Iedereen kan draaien en fotoshoppen.
Net als een broodje kebab. Laat de uien en knoflooksaus maar weg, dan smaakt het veel beter.
Maar hey, iedereen zo zijn eigen invulling hoor.
Heeft een maand de computers gesierd op het werk als 'Foto des Monats'.
Dacht, das misschien ook leuk voor op FOK!.![]()
Je hoeft je niet zo in het harnas gejaagd te voelen hoor. Zelfs ik vind dat er betere foto's tussen zitten.Bij FOK!idols deed ik ook maar 'voor de grap' mee.
Hier, voor de grap nog een plaatje dat wel leuk is om te delen.
Tevens onder het mom van opbouwende kritiek van kenners is altijd mooi meegenomen!
[ afbeelding ]
Die is tof!quote:Op zondag 19 april 2009 22:33 schreef PKfotografie het volgende:
[ afbeelding ]
baal alleen dat ik niet heb gezien waarom hij op zijn dak bij mij het beeld in gleed
Tja, 't zijn dan ook meer registraties van voer(/vliegquote:Op donderdag 23 april 2009 13:09 schreef ebeaydojraes het volgende:
1. leuk, maar nie geweldig..
[ afbeelding ]
2. mwa
[ afbeelding ]
3 zie hierboven
[ afbeelding ]
4. hmm nee..
[ afbeelding ]
--
nee ben erg teleurgesteld in mezelf momenteel
De gebruikte camera en andere apparatuur boeit geen flikker.. Het gaat om inzicht in kader, compositie, etc.. Iemand met jarenlange ervaring in de fotografie kan waarschijnlijk een betere foto met een cameratelefoon maken dan een beginneling met de duurste apparatuur die er is. Misschien niet qua scherpte etc, maar zeker qua gevoel, onderwerp, enzovoort.quote:Op donderdag 23 april 2009 11:36 schreef shiznuts het volgende:
Haha... ik krijg de semi-pro fotografie-hobbyisten meteen in m'n nek![]()
Tja, ik heb dan ook geen Nikon D of Canon EOS serie camera waar ik met alle gemak mee rondloop.
Bovendien vind ik dat je de foto zo moet laten zien zoals hij gemaakt is.
Iedereen kan draaien en fotoshoppen.
Net als een broodje kebab. Laat de uien en knoflooksaus maar weg, dan smaakt het veel beter.
Maar hey, iedereen zo zijn eigen invulling hoor.
Heeft een maand de computers gesierd op het werk als 'Foto des Monats'.
Dacht, das misschien ook leuk voor op FOK!.![]()
Je hoeft je niet zo in het harnas gejaagd te voelen hoor. Zelfs ik vind dat er betere foto's tussen zitten.Bij FOK!idols deed ik ook maar 'voor de grap' mee.
Hier, voor de grap nog een plaatje dat wel leuk is om te delen.
Tevens onder het mom van opbouwende kritiek van kenners is altijd mooi meegenomen!
[ afbeelding ]
Ik ben nogal nieuw in de fotografie. Ik heb de belichting inmiddels aardig goed door... maar shuttertime en aperature moet ik me aanwennen, meestal laat ik dit op auto doen, wat juist jammer is wanneer je dat niet zelf doet, omdat daar veel artistieke waarde door bepaald wordt. Zo heb ik in de winter een pracht van een plaatje gemaakt, op super macro van een stuk houten vlonder met ijskristallen erop toen ik op de Alte Donau ging schaatsen. De hoek waaronder de foto dan wordt genomen daarbij is minstens net zo belangrijk als de camera inderdaad. Zo heb ik foto's waarbij de camera tegen de huisdieren opkijkt. Of van de hond die op een stok kauwt terwijl ik in het gras lig. Ook mooi is om waterdruppels te fotograferen. Maar niet alleen het wanneer en waar, maar zeker ook de camera maakt verschil. Ik was één van de eerste in mijn omgeving met een digitale camera. Een Kodak Easyshare CX4200 oid. 2 Megapixels. De kwaliteit in foto's om met nu met mijn Fujifilm Finepix S8000fd (18 optische zoom) te vergelijken is tegenwoordig fenomenaal. Een Canon EOS D5 Mark II bijvoorbeeld, daarmee is zoveel mogelijk. Maar dan is het haast geen hobby meer te noemen, maar een passie or beroep als je daarmee rond zeult. Laatst had ik een Nikon D60 gezien voor 349,- EUR, een koopje, maar toch niet gedaan. Voor het geld niet (want veel blijft het toch) en echt draagbaar is zo'n apparaat niet in vergelijking met een superzoom/bridgecamera. Goede informatie is trouwens te vinden op www.cameralabs.com , een site waar ik de laatste maandjes veel aan heb gehad. De 18x optische zoom is zeer handig moet ik zeggen. Weet iemand wat zo'n kitlens van Nikon 23-55mm (of zoiets) doet? Volgens mij is dat namelijk beduidend minder. Ach, al met al, respect voor mensen met ervaring en oog ervoor!quote:Op donderdag 23 april 2009 11:57 schreef Danny het volgende:
[..]
die vind ik al een heel stuk beter
en dat cameraargument slaat nergens op natuurlijk. met een simpel compactcameraatje kun je prachtige plaatjes schieten.
Die doet 55/23 = ca 2,3 xquote:Op donderdag 23 april 2009 18:41 schreef shiznuts het volgende:
De 18x optische zoom is zeer handig moet ik zeggen. Weet iemand wat zo'n kitlens van Nikon 23-55mm (of zoiets) doet? Volgens mij is dat namelijk beduidend minder
quote:Op dinsdag 7 april 2009 00:08 schreef prupke het volgende:
archief mag toch???
[ afbeelding ]
yihaa, giddy up enz
quote:Op dinsdag 7 april 2009 01:09 schreef k_man het volgende:
Hé, zo'n foto heb ik onlangs gemaakt van twee kikkers. Dat zou niet eens archief zijn.
Als die foto tenminste gelukt is; ik moet het rolletje nog wegbrengen.
Schat, hou goed vast en als ik met 120 door de bocht naar links ga....niet tegenhangen aub !!quote:
Juist nummer 1! Kleur, abstracte gevoel van de foto.. is gewoon een veel interessanter plaatje.quote:Op zondag 26 april 2009 19:14 schreef Evenveel het volgende:
Ik ben nu een beetje aan het twijfelen tussen deze twee foto's:
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
Van de eerste vind ik de kleuren interessanter... Maar op alle andere vlakken is nr 2 gewoon beter denk ik...
Ik heb geen idee welke ik in zou moeten sturen... En wat ik eventueel nog met Photoshop zou kunnen doen?Iemand nog tips?
1. Op foto 2 vind ik het lege vlak van de spiegel heel erg storen, geen idee waarom.. 1 is ook minder statisch dan 2quote:Op zondag 26 april 2009 21:23 schreef Sugar het volgende:
Ynske, ik vind je eerste foto het meest pakkend (denk door de compositie)
Evenveel, ik vind nummer 1 het beste.![]()
Debsterr, ik vind de crop ook beter, maar vind de foto niet zo lekker, eerlijk gezegd. Sorry.
Ik twijfel ook, iemand die me wil adviseren?
1
[ afbeelding ]
2
[ afbeelding ]
Thanks, ik heb haar (ja het is een vrouw :p!) ook nog rijdend, maar daar zit geen beweging in de foto..quote:Op zondag 26 april 2009 21:38 schreef Sugar het volgende:
Numero 1 voor mij, Timmos!![]()
Debsterr, dankjewel voor je reactie. Foto 2 is ook gewoon in volle dynamiek, maar misschien zie je dat niet zo af aan de foto.
Als ik naar de postgeschiedenis kijk, dan lijken het echt gewoon twee verschillende personen.quote:Op maandag 27 april 2009 16:15 schreef D. het volgende:
Ik zit even de inzending te bekijken en vroeg me af, zijn Intrepidity en InTrePidIvity 2 verschillende mensen of gebruikt iemand zijn kloon om zijn kansen te vergroten?
hoezo denk je dat?quote:Op maandag 27 april 2009 16:15 schreef D. het volgende:
Ik zit even de inzending te bekijken en vroeg me af, zijn Intrepidity en InTrePidIvity 2 verschillende mensen of gebruikt iemand zijn kloon om zijn kansen te vergroten?
Kan toch nog?quote:Op maandag 27 april 2009 18:02 schreef Timmos het volgende:
Oeh, had niet gekeken naar de instuurdatum.. Nog op tijd ingestuurd dus![]()
Ik zie een overeenkomst in de username dus vroeg het me af.quote:Op maandag 27 april 2009 17:45 schreef Ynske het volgende:
[..]
hoezo denk je dat?
er is iig twee verschillende camera;s gebruikt volgens de exif, en verder wat Tha erik zzegt
okquote:Op maandag 27 april 2009 16:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als ik naar de postgeschiedenis kijk, dan lijken het echt gewoon twee verschillende personen.
Puur toeval dat onze namen op elkaar lijkenquote:Op maandag 27 april 2009 16:15 schreef D. het volgende:
Ah, dus je sluit het zelf ook niet helemaal uitquote:Op maandag 27 april 2009 19:32 schreef Intrepidity het volgende:
Tenzij ik s'nachts tijdens het slaapwandelen een andere persoonlijkheid heb waar ik niks vanaf weet is er niks aan de hand
Zeg nooit nooitquote:Op maandag 27 april 2009 19:35 schreef D. het volgende:
[..]
Ah, dus je sluit het zelf ook niet helemaal uit
Zolang de persoonlijkheid die de foto instuurde ook de persoonlijkheid is die de foto maakte zie ik geen problemenquote:Op maandag 27 april 2009 19:37 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Zeg nooit nooitMaar in het geval van een gespleten persoonlijkheid valt er vast wel iets te regelen met betrekking tot de spelregels, toch?
Ik mis mijn inzending in het overzichtstopic, verzonden om 18u18.quote:Op maandag 27 april 2009 21:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[Stemtopic FOTwedstrijd]April - Planes, trains & automobiles
En dan ontbreekt er nog altijd eentjequote:Op dinsdag 28 april 2009 14:30 schreef Erasmo het volgende:
Zoveel inzendingen, dat wordt moeilijk met stemmen
Ja, het kon toen nog, maar als ik niet had gekeken was ik het vergeten.. Dus ík was nog net optijd :pquote:Op maandag 27 april 2009 18:11 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Kan toch nog?
Heb gisteren een mooie Heinkel Perle op de plaat kunnen zetten. De bezitter stopte naast mij bij een stoplicht.
Inderdaad, mijne staat er ook niet tussenquote:Op dinsdag 28 april 2009 18:16 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
En dan ontbreekt er nog altijd eentje
Ik zie je mail binnenkomen. Ik ga even kijken hoe en wat, als het fout is gegaan, dan zet ik het uiteraard even recht.quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:12 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Inderdaad, mijne staat er ook niet tussen![]()
Maargoed, heb dat in het andere topic al even laten weten. Ben benieuwd of hij er nog tussen komt..
Jij hebt m'n naam praktisch gejatquote:Op maandag 27 april 2009 19:32 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Puur toeval dat onze namen op elkaar lijkenTenzij ik s'nachts tijdens het slaapwandelen een andere persoonlijkheid heb waar ik niks vanaf weet is er niks aan de hand
quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:19 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Ik zie je mail binnenkomen. Ik ga even kijken hoe en wat, als het fout is gegaan, dan zet ik het uiteraard even recht.
Dat het vandaag Koninginnedag was wisten jullie maandag nog niet?quote:Op donderdag 30 april 2009 20:29 schreef Xilantof het volgende:
I.v.m. Koninginnedag kan men tot morgen 12.00 uur 's middags stemmen. Hebben de nakomers van Koninginnedag even wat tijd extra
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |