Hijs Gutequote:Op dinsdag 7 april 2009 00:08 schreef prupke het volgende:
archief mag toch???
[ afbeelding ]
yihaa, giddy up enz
het is, denk ik, een foto die met vervoer te maken heeftquote:Op dinsdag 7 april 2009 16:13 schreef honne het volgende:
[..]
Hijs Gute, maar uhm wat heeft het met plains, trains en automobielen te maken ?
![]()
'Paardje' rijdenquote:Op dinsdag 7 april 2009 00:08 schreef prupke het volgende:
archief mag toch???
[ afbeelding ]
yihaa, giddy up enz
En zeker niet als je voorganger remtquote:Op woensdag 8 april 2009 09:41 schreef blue_funk het volgende:
* blue_funk heeft 0 inspiratie...
Is ook niet echt mijn ding.
ja, ik weet dat ik eigenlijk niet met mijn camera moet spelen tijdens het rijden).
ik vind 'm wel aardig, beetje scheef alleenquote:Op woensdag 8 april 2009 09:41 schreef blue_funk het volgende:
Vanochtend in de auto even wat zitten spelen met mijn nieuwe glas (en ja, ik weet dat ik eigenlijk niet met mijn camera moet spelen tijdens het rijden).
[ afbeelding ]
Misschien probeer ik later nog wat. Als er niets uit komt, sla ik de wedstrijd deze maand maar over...
Ik stuur hem niet in hoorquote:
Oppassen hoor, voor je het weet sta je er ook zo bij...quote:Op woensdag 8 april 2009 09:41 schreef blue_funk het volgende:
Vanochtend in de auto even wat zitten spelen met mijn nieuwe glas (en ja, ik weet dat ik eigenlijk niet met mijn camera moet spelen tijdens het rijden).
[ afbeelding ]
Misschien probeer ik later nog wat. Als er niets uit komt, sla ik de wedstrijd deze maand maar over...
Leuk idee, alhoewel ik er niet echt een picknick gevoel bij krijg.quote:Op vrijdag 10 april 2009 07:57 schreef Sugar het volgende:
Blue_funk::P
Misschien wordt het deze, wat vinden jullie?
[ afbeelding ]
Hey, de foto uit de eten en drinkenwedstrijd maar dan andersquote:Op vrijdag 10 april 2009 07:57 schreef Sugar het volgende:
[ afbeelding ]
NL over de D geplaktquote:Op vrijdag 10 april 2009 07:57 schreef Sugar het volgende:
[ afbeelding ]
dat zou mijn keus ook zijn. 1 is nu niet een hele sterke foto ofzo, maar ik vind hem zo leukquote:
Een der moderators?quote:Op vrijdag 10 april 2009 18:42 schreef Erasmo het volgende:
Ik heb op een van mijn foto's dmv. layers een behoorlijk extreem contrast bereikt, is dit toegestaan?
1. nee. te grijs, en niet spannendquote:Op maandag 13 april 2009 13:58 schreef tevebe het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voorkeur?
Knap, zo veel zie je hier niet van mij, de laatste 2 jaarquote:
?quote:Op vrijdag 10 april 2009 18:42 schreef Erasmo het volgende:
Ik heb op een van mijn foto's dmv. layers een behoorlijk extreem contrast bereikt, is dit toegestaan?
doet eens plaatsen? het is vrij lastig dat te beoordelen zonder dat duidelijk is wat je bedoelt imo.quote:
Meter of 10 afstand met een 18-200mm lensquote:Op donderdag 16 april 2009 23:48 schreef ElizabethR het volgende:
Danny, ook al lekkere kleurtjes, en hoe heb je die gemaakt? Ik zie jou namelijk niet in de weerspiegeling, en volgens mij heb je er toch vlak voorgestaan??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |