Ach wat maakt het uit we begrijpen toch wat je bedoelt .quote:Op donderdag 2 april 2009 17:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik hoop dat ik overal de goede dingen heb neergezet (data en onderwerpen enzo), zo'n gedoe al die fora die ook allemaal naar elkaar verwijzen. En hoe vaak ik de typefout "plains" ipv "planes" nietgemaakt heb
.
vrouwen kunnen inderdaad niet rijdenquote:Op donderdag 2 april 2009 17:57 schreef Ymke het volgende:
[..]
Ach wat maakt het uit we begrijpen toch wat je bedoelt .
Maar wat een mannen onderwerp zeg
Niet dat ik mee ga doen ofzo hoor, maar mij is het compleet onduidelijk waar nu WEL de foto's staan die meedoen.quote:Op donderdag 2 april 2009 17:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik hoop dat ik overal de goede dingen heb neergezet (data en onderwerpen enzo), zo'n gedoe al die fora die ook allemaal naar elkaar verwijzen. En hoe vaak ik de typefout "plains" ipv "planes" nietgemaakt heb
.
het is gewoon een ***onderwerp.quote:Op donderdag 2 april 2009 17:57 schreef Ymke het volgende:
[..]
Ach wat maakt het uit we begrijpen toch wat je bedoelt .
Maar wat een mannen onderwerp zeg
Ik kan best rijden , alleen niet inparkerenquote:
Jij hebt vast wel een mooie trekker op het land staanquote:
Bah mensen die overal over zeurenquote:
quote:
LOL! ZIjn archiefjes, van 17 maart jl.quote:
quote:Op donderdag 2 april 2009 18:53 schreef Ynske het volgende:
k ben benieuwd naar de samenwerking met Thruth
zoiets ja of een deur met zwarte ruimte erachterquote:Op donderdag 2 april 2009 18:54 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Foto's en nog eens foto's van vliegtuigsporen in de lucht en halloween foto's ???
Doe 's welquote:Op donderdag 2 april 2009 18:01 schreef vosss het volgende:
[..]
Niet dat ik mee ga doen ofzo hoor, maar mij is het compleet onduidelijk waar nu WEL de foto's staan die meedoen.
1. Het centrale topic < - daar staat de algemene fotowedstrijd-informatie zoals de wedstrijdregels, einddatum etc.quote:[verhaal]
Het is compleet onoverzichtelijk en onduidelijk.!
Ja hoorquote:Op vrijdag 3 april 2009 09:06 schreef blue_funk het volgende:
Misschien een domme vraag, maar ik stel hem toch: mogen het alleen vliegtuigen, treinen en auto's zijn of ook andere vervoersmiddelen (fiets, tram, brommer, bus, etc)?
Hoeft niet:quote:
dat leek mij geen compliment....quote:
Mij ook niet, hoor. Vandaar de pi enzo.quote:
Gewoon een nieuw acount aanmakenquote:Op vrijdag 3 april 2009 11:49 schreef blomst het volgende:
Als ik het goed begrijp hebben mensen die veel in dit forum posten geen kans op het derde doek.?
Maar ik post niet zo vaak, dus heb ik wel kans op het lokkertje
snel zoeken naar een vliegtuig![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 3 april 2009 09:06 schreef blue_funk het volgende:
Misschien een domme vraag, maar ik stel hem toch: mogen het alleen vliegtuigen, treinen en auto's zijn of ook andere vervoersmiddelen (fiets, tram, brommer, bus, etc)?
en bootjes?quote:
ook buiten mededinging:quote:Op maandag 6 april 2009 22:57 schreef RonaldV het volgende:
Buiten mededinging, want archief:
[ afbeelding ]
Hijs Gutequote:Op dinsdag 7 april 2009 00:08 schreef prupke het volgende:
archief mag toch???
[ afbeelding ]
yihaa, giddy up enz
het is, denk ik, een foto die met vervoer te maken heeftquote:Op dinsdag 7 april 2009 16:13 schreef honne het volgende:
[..]
Hijs Gute, maar uhm wat heeft het met plains, trains en automobielen te maken ?
![]()
'Paardje' rijdenquote:Op dinsdag 7 april 2009 00:08 schreef prupke het volgende:
archief mag toch???
[ afbeelding ]
yihaa, giddy up enz
En zeker niet als je voorganger remtquote:Op woensdag 8 april 2009 09:41 schreef blue_funk het volgende:
* blue_funk heeft 0 inspiratie...
Is ook niet echt mijn ding.
ja, ik weet dat ik eigenlijk niet met mijn camera moet spelen tijdens het rijden).
ik vind 'm wel aardig, beetje scheef alleenquote:Op woensdag 8 april 2009 09:41 schreef blue_funk het volgende:
Vanochtend in de auto even wat zitten spelen met mijn nieuwe glas (en ja, ik weet dat ik eigenlijk niet met mijn camera moet spelen tijdens het rijden).
[ afbeelding ]
Misschien probeer ik later nog wat. Als er niets uit komt, sla ik de wedstrijd deze maand maar over...
Ik stuur hem niet in hoorquote:
Oppassen hoor, voor je het weet sta je er ook zo bij...quote:Op woensdag 8 april 2009 09:41 schreef blue_funk het volgende:
Vanochtend in de auto even wat zitten spelen met mijn nieuwe glas (en ja, ik weet dat ik eigenlijk niet met mijn camera moet spelen tijdens het rijden).
[ afbeelding ]
Misschien probeer ik later nog wat. Als er niets uit komt, sla ik de wedstrijd deze maand maar over...
Leuk idee, alhoewel ik er niet echt een picknick gevoel bij krijg.quote:Op vrijdag 10 april 2009 07:57 schreef Sugar het volgende:
Blue_funk::P
Misschien wordt het deze, wat vinden jullie?
[ afbeelding ]
Hey, de foto uit de eten en drinkenwedstrijd maar dan andersquote:Op vrijdag 10 april 2009 07:57 schreef Sugar het volgende:
[ afbeelding ]
NL over de D geplaktquote:Op vrijdag 10 april 2009 07:57 schreef Sugar het volgende:
[ afbeelding ]
dat zou mijn keus ook zijn. 1 is nu niet een hele sterke foto ofzo, maar ik vind hem zo leukquote:
Een der moderators?quote:Op vrijdag 10 april 2009 18:42 schreef Erasmo het volgende:
Ik heb op een van mijn foto's dmv. layers een behoorlijk extreem contrast bereikt, is dit toegestaan?
1. nee. te grijs, en niet spannendquote:Op maandag 13 april 2009 13:58 schreef tevebe het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voorkeur?
Knap, zo veel zie je hier niet van mij, de laatste 2 jaarquote:
?quote:Op vrijdag 10 april 2009 18:42 schreef Erasmo het volgende:
Ik heb op een van mijn foto's dmv. layers een behoorlijk extreem contrast bereikt, is dit toegestaan?
doet eens plaatsen? het is vrij lastig dat te beoordelen zonder dat duidelijk is wat je bedoelt imo.quote:
Meter of 10 afstand met een 18-200mm lensquote:Op donderdag 16 april 2009 23:48 schreef ElizabethR het volgende:
Danny, ook al lekkere kleurtjes, en hoe heb je die gemaakt? Ik zie jou namelijk niet in de weerspiegeling, en volgens mij heb je er toch vlak voorgestaan??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |