1. Op foto 2 vind ik het lege vlak van de spiegel heel erg storen, geen idee waarom.. 1 is ook minder statisch dan 2quote:Op zondag 26 april 2009 21:23 schreef Sugar het volgende:
Ynske, ik vind je eerste foto het meest pakkend (denk door de compositie)
Evenveel, ik vind nummer 1 het beste.![]()
Debsterr, ik vind de crop ook beter, maar vind de foto niet zo lekker, eerlijk gezegd. Sorry.
Ik twijfel ook, iemand die me wil adviseren?
1
[ afbeelding ]
2
[ afbeelding ]
Thanks, ik heb haar (ja het is een vrouw :p!) ook nog rijdend, maar daar zit geen beweging in de foto..quote:Op zondag 26 april 2009 21:38 schreef Sugar het volgende:
Numero 1 voor mij, Timmos!![]()
Debsterr, dankjewel voor je reactie. Foto 2 is ook gewoon in volle dynamiek, maar misschien zie je dat niet zo af aan de foto.
Als ik naar de postgeschiedenis kijk, dan lijken het echt gewoon twee verschillende personen.quote:Op maandag 27 april 2009 16:15 schreef D. het volgende:
Ik zit even de inzending te bekijken en vroeg me af, zijn Intrepidity en InTrePidIvity 2 verschillende mensen of gebruikt iemand zijn kloon om zijn kansen te vergroten?
hoezo denk je dat?quote:Op maandag 27 april 2009 16:15 schreef D. het volgende:
Ik zit even de inzending te bekijken en vroeg me af, zijn Intrepidity en InTrePidIvity 2 verschillende mensen of gebruikt iemand zijn kloon om zijn kansen te vergroten?
Kan toch nog?quote:Op maandag 27 april 2009 18:02 schreef Timmos het volgende:
Oeh, had niet gekeken naar de instuurdatum.. Nog op tijd ingestuurd dus![]()
Ik zie een overeenkomst in de username dus vroeg het me af.quote:Op maandag 27 april 2009 17:45 schreef Ynske het volgende:
[..]
hoezo denk je dat?
er is iig twee verschillende camera;s gebruikt volgens de exif, en verder wat Tha erik zzegt
okquote:Op maandag 27 april 2009 16:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als ik naar de postgeschiedenis kijk, dan lijken het echt gewoon twee verschillende personen.
Puur toeval dat onze namen op elkaar lijkenquote:Op maandag 27 april 2009 16:15 schreef D. het volgende:
Ah, dus je sluit het zelf ook niet helemaal uitquote:Op maandag 27 april 2009 19:32 schreef Intrepidity het volgende:
Tenzij ik s'nachts tijdens het slaapwandelen een andere persoonlijkheid heb waar ik niks vanaf weet is er niks aan de hand
Zeg nooit nooitquote:Op maandag 27 april 2009 19:35 schreef D. het volgende:
[..]
Ah, dus je sluit het zelf ook niet helemaal uit
Zolang de persoonlijkheid die de foto instuurde ook de persoonlijkheid is die de foto maakte zie ik geen problemenquote:Op maandag 27 april 2009 19:37 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Zeg nooit nooitMaar in het geval van een gespleten persoonlijkheid valt er vast wel iets te regelen met betrekking tot de spelregels, toch?
Ik mis mijn inzending in het overzichtstopic, verzonden om 18u18.quote:Op maandag 27 april 2009 21:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[Stemtopic FOTwedstrijd]April - Planes, trains & automobiles
En dan ontbreekt er nog altijd eentjequote:Op dinsdag 28 april 2009 14:30 schreef Erasmo het volgende:
Zoveel inzendingen, dat wordt moeilijk met stemmen
Ja, het kon toen nog, maar als ik niet had gekeken was ik het vergeten.. Dus ík was nog net optijd :pquote:Op maandag 27 april 2009 18:11 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Kan toch nog?
Heb gisteren een mooie Heinkel Perle op de plaat kunnen zetten. De bezitter stopte naast mij bij een stoplicht.
Inderdaad, mijne staat er ook niet tussenquote:Op dinsdag 28 april 2009 18:16 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
En dan ontbreekt er nog altijd eentje
Ik zie je mail binnenkomen. Ik ga even kijken hoe en wat, als het fout is gegaan, dan zet ik het uiteraard even recht.quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:12 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Inderdaad, mijne staat er ook niet tussen![]()
Maargoed, heb dat in het andere topic al even laten weten. Ben benieuwd of hij er nog tussen komt..
Jij hebt m'n naam praktisch gejatquote:Op maandag 27 april 2009 19:32 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Puur toeval dat onze namen op elkaar lijkenTenzij ik s'nachts tijdens het slaapwandelen een andere persoonlijkheid heb waar ik niks vanaf weet is er niks aan de hand
quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:19 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Ik zie je mail binnenkomen. Ik ga even kijken hoe en wat, als het fout is gegaan, dan zet ik het uiteraard even recht.
Dat het vandaag Koninginnedag was wisten jullie maandag nog niet?quote:Op donderdag 30 april 2009 20:29 schreef Xilantof het volgende:
I.v.m. Koninginnedag kan men tot morgen 12.00 uur 's middags stemmen. Hebben de nakomers van Koninginnedag even wat tijd extra
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |