abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 2 april 2009 @ 20:51:38 #51
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_67657158
Nouja, zelfs informatie als "we kunnen u helaas niet verder helpen" is beter dan geen informatie. Dan weten reizigers tenminste waar ze aan toe zijn.

In Bd was het vanochtend wel goed geregeld (was mijn indruk)... ook al was de informatie wat warrig ("Dames en heren, i.v.m. een wisselstoring rijdt er 1x per uur een trein, dit is om x.10.") terwijl de medewerkers wat anders zeiden, waren er wel bussen geregeld.
  donderdag 2 april 2009 @ 20:53:40 #52
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_67657212
Dus nu zitten ook al de remmen los bij dat ding? Dat wordt echt niets meer..
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_67657231
tvp
pi_67657394
Wat gaan die topics soms snel
pi_67657546
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Moderator donderdag 2 april 2009 @ 21:37:26 #56
155227 crew  Guppy
dus
pi_67658467
quote:
Op donderdag 2 april 2009 19:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Overigens zat / stond de Protos op Ede inderdaad hutje-mutje-kutje-vol
in amersfoort was t niet veel beter. de blauwe kippentrein zat vol en ik stond buiten... om 18:45 was dat

om 19:15 de stopperd naar ede wageningen gepakt, en gesandwiched gestaan tussen heul vieze mensen... toen in ede wageningen nog de stopperd naar arnhem gepakt want de intercity kwam niet opdagen

grom, soms is het niet leuk met de trein

staat zo mooi voor mijn 'mood' nu
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  donderdag 2 april 2009 @ 21:58:40 #57
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_67659199
Weer een belevenis rijker, zeg ik.
pi_67659252
Verstoring in Utrecht was op zich geen probleem. Dan worden de treintjes uit Leeuwarden in Amersfoort opgeheven en gaan weer terug. Dat betekend:
a) pünktlich vertrek
b) rustige trein

Ideaal dus . Verstoring was echter min of meer voorbij om 18:15. Dat betekend:
a) IC van 17:04 komt met +80 ook eens aanzeilen
b) IC van 18:34 wordt opgeheven (uiteraard geheel zonder omroep) omdat de trein uit Leeuwarden wel is door gereden naar Utrecht.
+40 in Leeuwarden dus. Ik vond het al lang duren voor de eerst +30 of meer kwam in april.

Morgen Leeuwarden - Rotterdam - 't Harde. Ik ben benieuwd. De vorige 2x naar mijn vader leverde +90 resp. +180 op...

*Baas schop geeft leasebak te regelen*
pi_67659475
quote:
Op donderdag 2 april 2009 22:00 schreef JeePee83 het volgende:
Dat betekend:
[..] Dat betekend:
Dad juh un taal moed lerun.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_67659705
Hmm ja, stom eigenlijk wel. Goed dat ik geen Nederlands talenwonder was, wist ik al iets langer
pi_67660926
Vanmorgen voor het werk een bezoek te Vechten, toen er nog niks aan de hand was...


Op een zonnige 2 april 2009 is RTB's V203 met een vol beladen Linz-shuttle op weg naar grensovergang Emmerich, al waar een CargoServ Taurus de trein verder naar Oostenrijk zal rijden. Hier ter hoogte van het buurtschap Vechten, tussen Utrecht en Bunnik.


DB's ICE 4602 is met open boegdeuren onderweg van Amsterdam Centraal naar Frankfurt(Main) Hauptbahnhof als Vechten gepasseerd wordt.


Door werkzaamheden ergens in Duitsland rijdt ERS al twee werkweken lang via grensovergang Emmerich, in plaats van via Bad Bentheim. De route door Nederland is hierdoor ook veranderd. De ERS 189 097 is tussen Utrecht en Bunnik met vol beladen containertrein 42375 op weg van de Waalhaven naar Emmerich en heeft als eindbestemming het Tsjechische Melnik.
pi_67660947
Niks aan de hand?? Die Boegdeur, wat DOE je??
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  donderdag 2 april 2009 @ 23:40:08 #63
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_67662697
quote:
Op donderdag 2 april 2009 22:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Niks aan de hand?? Die Boegdeur, wat DOE je??
Wel iets aan de hand schijnt me.
  donderdag 2 april 2009 @ 23:40:44 #64
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_67662711
quote:
Op donderdag 2 april 2009 22:00 schreef JeePee83 het volgende:
Verstoring in Utrecht was op zich geen probleem. Dan worden de treintjes uit Leeuwarden in Amersfoort opgeheven en gaan weer terug. Dat betekend:
a) pünktlich vertrek
b) rustige trein

Ideaal dus . Verstoring was echter min of meer voorbij om 18:15. Dat betekend:
a) IC van 17:04 komt met +80 ook eens aanzeilen
b) IC van 18:34 wordt opgeheven (uiteraard geheel zonder omroep) omdat de trein uit Leeuwarden wel is door gereden naar Utrecht.
+40 in Leeuwarden dus. Ik vond het al lang duren voor de eerst +30 of meer kwam in april.

Morgen Leeuwarden - Rotterdam - 't Harde. Ik ben benieuwd. De vorige 2x naar mijn vader leverde +90 resp. +180 op...

*Baas schop geeft leasebak te regelen*
Is dat hoe treinreizigers loyaal staan tegenover de NS?
  vrijdag 3 april 2009 @ 00:07:23 #65
95194 SpeedyRich
doe ff normaal
pi_67663351
quote:
Op donderdag 2 april 2009 22:50 schreef Zug-Chef het volgende:
Vanmorgen voor het werk een bezoek te Vechten, toen er nog niks aan de hand was...


[ link | afbeelding ]
DB's ICE 4602 is met open boegdeuren onderweg van Amsterdam Centraal naar Frankfurt(Main) Hauptbahnhof als Vechten gepasseerd wordt.
Het valt wel op dat ze laatste tijd met veel meer met open boeg deuren rijden
Op dinsdag 2 september 2008 22:59 schreef Danny het volgende:
sorry.
leukste topic aller tijden
Voor computergerelateerde vragen klik hier
pi_67663530
quote:
Op donderdag 2 april 2009 22:50 schreef Zug-Chef het volgende:

[ link | afbeelding ]


[ link | afbeelding ]


[ link | afbeelding ]
Mooie foto's

Heb nog heel wat leren.

Moest wel even kijken waar je daar precies staan, je staat dan bijna tegen het geluidscherm aan van de A12 of niet?
............................
  vrijdag 3 april 2009 @ 07:38:08 #67
137676 TommyGun
Stik er maar in!
pi_67665771
quote:
Op donderdag 2 april 2009 22:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Niks aan de hand?? Die Boegdeur, wat DOE je??
Sorry, zal 't niet meer doen
  vrijdag 3 april 2009 @ 08:45:47 #68
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_67666546
Wat is er zo erg aan open boegdeuren? Okay, dicht is mooier. Maar is 't zo erg als ze openstaan dan?
pi_67667298
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 08:45 schreef James1988 het volgende:
Wat is er zo erg aan open boegdeuren? Okay, dicht is mooier. Maar is 't zo erg als ze openstaan dan?
Een open boegdeur, dat tocht zo
  vrijdag 3 april 2009 @ 09:29:44 #70
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_67667436
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 08:45 schreef James1988 het volgende:
Wat is er zo erg aan open boegdeuren? Okay, dicht is mooier. Maar is 't zo erg als ze openstaan dan?
Lelijk
aerodynamica naar de klote
koppeling veel kwetsbaarder > storingsgevoelig...
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 3 april 2009 @ 10:52:36 #71
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_67669747
En de ICE vertoont dan een uiterlijk kenmerk van de Railhummer, dus reden te meer om die dingen dicht te houden.
Altijd onderweg naar het avontuur
  vrijdag 3 april 2009 @ 14:13:32 #72
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_67676590
Overigens, plaatje wat de TT past::
  vrijdag 3 april 2009 @ 14:21:08 #73
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_67676819
Verveel jij je zoms of zo?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  vrijdag 3 april 2009 @ 14:28:46 #74
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_67677050
Ja.
  vrijdag 3 april 2009 @ 14:34:15 #75
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_67677222
Doe dan ook die teksten nog ff

NU met gratis linkerbuitenspiegel!
3 stofhappers halen, 4 betalen!
Nu betalen, in 2081 rijden!

dat soort shit
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  vrijdag 3 april 2009 @ 14:39:16 #76
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_67677361
Amsterdamse Zilvermeeuw blijkt 'moderne' Albatros

Wat moeten we daar nou weer van denken?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  vrijdag 3 april 2009 @ 15:17:04 #77
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_67678226
quote:
Op 3/2/2008 om 23:40 schreef albert klarenbeek: hai else met albert hier ik ben het helen maal met je eens en ik daan ook snel een afspaak te kunnen maken met jouw en verder komt ik op korte mijn ik ook in braband to woonen en hoe vind je dat ?
de groete van Albertklarenbeek@wanadoo.nl en tot horens.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  vrijdag 3 april 2009 @ 15:39:06 #78
50691 Christiaan
Futue te ipsum
pi_67678939
Waarom rijdt men het nachtnet eigenlijk niet met stoptreinen? Die 5 minuten later maakt dan ook niet echt uit...
Op maandag 9 november 2009 12:25 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Dat interesseert GroenLinks voor geen meter, ze zien je als een wandelende zak euro's waar ze handig een tap in kunnen drukken voor hun socialistische hobbies.
  vrijdag 3 april 2009 @ 15:51:12 #79
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_67679332
Waarschijnlijk omdat je dan ook mensen op de stations moet hebben die het nachtnet nu overslaat. En dan zijn die stations wellicht niet rendabel genoeg, i.e. zijn ze verlieslatend.
  Redactie Sport vrijdag 3 april 2009 @ 16:02:28 #80
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_67679665
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 15:17 schreef Maanvis het volgende:

[..]
wat moeten wij daarmee?
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
  vrijdag 3 april 2009 @ 16:23:09 #81
50691 Christiaan
Futue te ipsum
pi_67680260
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 15:51 schreef James1988 het volgende:
Waarschijnlijk omdat je dan ook mensen op de stations moet hebben die het nachtnet nu overslaat. En dan zijn die stations wellicht niet rendabel genoeg, i.e. zijn ze verlieslatend.
Ik zie overdag ook nooit mensen van de NS op bijvoorbeeld Oisterwijk? Hoeveel kost het een trein extra om te stoppen op een station dan?
Op maandag 9 november 2009 12:25 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Dat interesseert GroenLinks voor geen meter, ze zien je als een wandelende zak euro's waar ze handig een tap in kunnen drukken voor hun socialistische hobbies.
  vrijdag 3 april 2009 @ 16:25:18 #82
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_67680334
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 16:23 schreef Christiaan het volgende:
Ik zie overdag ook nooit mensen van de NS op bijvoorbeeld Oisterwijk? Hoeveel kost het een trein extra om te stoppen op een station dan?
Er zijn zo veel stations onbemand overdag. Snachts kan dat niet. Of zo.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  vrijdag 3 april 2009 @ 16:27:29 #83
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_67680380
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 16:02 schreef dennistd het volgende:

[..]

wat moeten wij daarmee?
da's die maag pasient
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  vrijdag 3 april 2009 @ 18:26:54 #84
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_67683432
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 16:27 schreef Maanvis het volgende:

[..]

da's die maag pasient
Dat heeft iets met pasen te maken of zo?
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  vrijdag 3 april 2009 @ 18:40:53 #85
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_67683779
Vandaag achtereenvolgens in de 8709, 2603 en 7866 gezeten.
  vrijdag 3 april 2009 @ 18:41:37 #86
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_67683797
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 16:23 schreef Christiaan het volgende:

[..]

Ik zie overdag ook nooit mensen van de NS op bijvoorbeeld Oisterwijk? Hoeveel kost het een trein extra om te stoppen op een station dan?
Optrekken en remmen kost energie, doorrijden kost minder. Bovendien maken stoppende treinen en mensen op een station meer lawaai (waar wellicht de gemeente tegen is) en tot slot weet ik niet of op de stations die 's nachts open zijn toezicht is. Ik kan me best voorstellen dat ze mensen hebben die de boel in de gaten houden op de grote stations, maar ik zou het me best kunnen voorstellen.

Dat gezegd hebbende zou ik ook graag meer treinen die stoppen in Oisterwijk willen hebben
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
  vrijdag 3 april 2009 @ 18:42:02 #87
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_67683807
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 14:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Amsterdamse Zilvermeeuw blijkt 'moderne' Albatros

Wat moeten we daar nou weer van denken?
Jij ziet ze vandaag echt vliegen.
  vrijdag 3 april 2009 @ 18:42:51 #88
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_67683831
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 16:23 schreef Christiaan het volgende:

[..]

Ik zie overdag ook nooit mensen van de NS op bijvoorbeeld Oisterwijk? Hoeveel kost het een trein extra om te stoppen op een station dan?
Misschien kun je eerder denken aan nachtbussen. Maar Veolia kennende zal er nooit geïnvesteerd worden.
pi_67684580
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 18:42 schreef Ofyles2 het volgende:

[..]

Misschien kun je eerder denken aan nachtbussen. Maar Veolia kennende zal er nooit geïnvesteerd worden.
Tja, dan mag je in elke bus wel een politieagent stoppen. Met het toenemende geweld....
  vrijdag 3 april 2009 @ 19:25:18 #90
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_67685122
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 19:08 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

Tja, dan mag je in elke bus wel een politieagent stoppen. Met het toenemende geweld....
Nee, een mobiele Guardia Civil.
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 3 april 2009 @ 19:47:05 #91
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_67685870
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 14:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Amsterdamse Zilvermeeuw blijkt 'moderne' Albatros

Wat moeten we daar nou weer van denken?
Ongelovelijk zeg. Zorgt die Railhummer nu ook al voor vertraging in de Amsterdamse metro
Altijd onderweg naar het avontuur
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 3 april 2009 @ 19:49:30 #92
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_67685940
Arriva heeft weer iets nieuws trouwens. De stations De Westereen en Feanwâlden worden nu dubbel omgeroepen, dus:

*Ping: Dames en Heren, het volgende station is De Westereen
*Ping: Dames en Heren, het volgende station is Zwaagwesteinde

*Ping: Dames en Heren, het volgende station is Feanwâlden
*Ping: Dames en Heren, het volgende station is Veenwouden
Altijd onderweg naar het avontuur
  vrijdag 3 april 2009 @ 19:53:09 #93
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_67686079
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 19:49 schreef Peterselieman het volgende:
Arriva heeft weer iets nieuws trouwens. De stations De Westereen en Feanwâlden worden nu dubbel omgeroepen, dus:

*Ping: Dames en Heren, het volgende station is De Westereen
*Ping: Dames en Heren, het volgende station is Zwaagwesteinde

*Ping: Dames en Heren, het volgende station is Feanwâlden
*Ping: Dames en Heren, het volgende station is Veenwouden
Kunnen ze die boodschappen niet in één zin persen?
  vrijdag 3 april 2009 @ 20:30:22 #94
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_67687284
Wat is "Dames en Heren" in it Frysk?

Of "*Ping" als we toch bezig zijn?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  vrijdag 3 april 2009 @ 21:23:42 #95
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_67689490
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 20:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat is "Dames en Heren" in it Frysk?

Of "*Ping" als we toch bezig zijn?
Search the Google, wise guy.
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 3 april 2009 @ 21:43:23 #96
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_67690247
Ik lees net dit van Broek53 op Somda:
quote:
NSFS meldt: al het DH-materieel is verkocht aan het Poolse Sigma, ook de stellen die eerder zo onbesuisd naar de Waalhaven zijn gebracht. De eerste tranche is recent betaald. NS Chartertrains organiseert het overbrengen van alle stellen naar Polen en schakelt daarvoor - zoals het er nu sterk naar uitziet - ITL in. Er zou op korte termijn een eerste stelletje naar Polen moeten; voor de rest vinden de transporten plaats met max. acht bakken tegelijk.
Altijd onderweg naar het avontuur
  vrijdag 3 april 2009 @ 23:02:57 #97
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_67692978
Al meldt hij dat de Berenboot uitvaart. Een serieuze bron zou toch wel het minste zijn.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 3 april 2009 @ 23:12:03 #98
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_67693263
ehm, hij is een van de personeelsleden van de NS en levert doorgaans betrouwbare informatie
Altijd onderweg naar het avontuur
  vrijdag 3 april 2009 @ 23:26:07 #99
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_67693755
Het vorige hobbyrondje was alweer zo LANG geleden, daarom maar even een onvervalste: Here comes the weekend IETS vroeger dan normaal vertrokken om de Terreur-expres van 17:06 te halen naar Veenendaal Centrum, wat met +8 ook lukte. Daardoor had ik trouwens nog wel genoeg tijd om even die ONTZETTEND mooie dame op dat billboard te vereeuwigen.



In Veenendaal bleek inderdaad een broodjeszaak open te zijn Dus daar een lekker pistoletje kruidenkaas gehaald, en een paar blikjes Heineken voor onderweg





In Rhenen even vette stress omdat er van de 17 minuten overstap nog 5 overbleven en ik geen idee had waar die bushalte was. Maar uiteindelijk ben ik toch met Arriva 45 naar Kesteren geraakt:



Kesteren is trouwens vanuit Utrecht Centraal gezien het dichtstbijzijnde station zonder bovenleiding Daarvandaan had ik dus een Boemeltje van Syntus naar Tiel:



Goeie entertainment in Tiel, trouwens ook in Kesteren: Vette breedbeeldschermen met cabineritten erop



Nog wat aardige avondschemer in Geldermalsen en een CTA in Houten





En toen ik thuiskwam gebeurden er weer heel andere dingen Weekend is mooi
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  vrijdag 3 april 2009 @ 23:40:47 #100
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_67694249
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 23:12 schreef Peterselieman het volgende:
ehm, hij is een van de personeelsleden van de NS en levert doorgaans betrouwbare informatie
Nou, we gaan het zien
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')