in amersfoort was t niet veel beter. de blauwe kippentrein zat vol en ik stond buiten... om 18:45 was datquote:Op donderdag 2 april 2009 19:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Overigens zat / stond de Protos op Ede inderdaad hutje-mutje-kutje-vol![]()
Wel iets aan de hand schijnt me.quote:Op donderdag 2 april 2009 22:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Niks aan de hand?? Die Boegdeur, wat DOE je??
Is dat hoe treinreizigers loyaal staan tegenover de NS?quote:Op donderdag 2 april 2009 22:00 schreef JeePee83 het volgende:
Verstoring in Utrecht was op zich geen probleem. Dan worden de treintjes uit Leeuwarden in Amersfoort opgeheven en gaan weer terug. Dat betekend:
a) pünktlich vertrek
b) rustige trein
Ideaal dus. Verstoring was echter min of meer voorbij om 18:15. Dat betekend:
a) IC van 17:04 komt met +80 ook eens aanzeilen
b) IC van 18:34 wordt opgeheven (uiteraard geheel zonder omroep) omdat de trein uit Leeuwarden wel is door gereden naar Utrecht.
+40 in Leeuwarden dus. Ik vond het al lang duren voor de eerst +30 of meer kwam in april.
Morgen Leeuwarden - Rotterdam - 't Harde. Ik ben benieuwd. De vorige 2x naar mijn vader leverde +90 resp. +180 op...
*Baas schop geeft leasebak te regelen*
Het valt wel op dat ze laatste tijd met veel meer met open boeg deuren rijdenquote:Op donderdag 2 april 2009 22:50 schreef Zug-Chef het volgende:
Vanmorgen voor het werk een bezoek te Vechten, toen er nog niks aan de hand was...
[ link | afbeelding ]
DB's ICE 4602 is met open boegdeuren onderweg van Amsterdam Centraal naar Frankfurt(Main) Hauptbahnhof als Vechten gepasseerd wordt.
Mooie foto'squote:Op donderdag 2 april 2009 22:50 schreef Zug-Chef het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Sorry, zal 't niet meer doenquote:Op donderdag 2 april 2009 22:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Niks aan de hand?? Die Boegdeur, wat DOE je??
Een open boegdeur, dat tocht zoquote:Op vrijdag 3 april 2009 08:45 schreef James1988 het volgende:
Wat is er zo erg aan open boegdeuren? Okay, dicht is mooier. Maar is 't zo erg als ze openstaan dan?
Lelijkquote:Op vrijdag 3 april 2009 08:45 schreef James1988 het volgende:
Wat is er zo erg aan open boegdeuren? Okay, dicht is mooier. Maar is 't zo erg als ze openstaan dan?
quote:Op 3/2/2008 om 23:40 schreef albert klarenbeek: hai else met albert hier ik ben het helen maal met je eens en ik daan ook snel een afspaak te kunnen maken met jouw en verder komt ik op korte mijn ik ook in braband to woonen en hoe vind je dat ?
de groete van Albertklarenbeek@wanadoo.nl en tot horens.
wat moeten wij daarmee?quote:
Ik zie overdag ook nooit mensen van de NS op bijvoorbeeld Oisterwijk? Hoeveel kost het een trein extra om te stoppen op een station dan?quote:Op vrijdag 3 april 2009 15:51 schreef James1988 het volgende:
Waarschijnlijk omdat je dan ook mensen op de stations moet hebben die het nachtnet nu overslaat. En dan zijn die stations wellicht niet rendabel genoeg, i.e. zijn ze verlieslatend.
Er zijn zo veel stations onbemand overdag. Snachts kan dat niet. Of zo.quote:Op vrijdag 3 april 2009 16:23 schreef Christiaan het volgende:
Ik zie overdag ook nooit mensen van de NS op bijvoorbeeld Oisterwijk? Hoeveel kost het een trein extra om te stoppen op een station dan?
da's die maag pasientquote:
Dat heeft iets met pasen te maken of zo?quote:
Optrekken en remmen kost energie, doorrijden kost minder. Bovendien maken stoppende treinen en mensen op een station meer lawaai (waar wellicht de gemeente tegen is) en tot slot weet ik niet of op de stations die 's nachts open zijn toezicht is. Ik kan me best voorstellen dat ze mensen hebben die de boel in de gaten houden op de grote stations, maar ik zou het me best kunnen voorstellen.quote:Op vrijdag 3 april 2009 16:23 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Ik zie overdag ook nooit mensen van de NS op bijvoorbeeld Oisterwijk? Hoeveel kost het een trein extra om te stoppen op een station dan?
Jij ziet ze vandaag echt vliegen.quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Amsterdamse Zilvermeeuw blijkt 'moderne' Albatros
Wat moeten we daar nou weer van denken?
Misschien kun je eerder denken aan nachtbussen. Maar Veolia kennende zal er nooit geïnvesteerd worden.quote:Op vrijdag 3 april 2009 16:23 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Ik zie overdag ook nooit mensen van de NS op bijvoorbeeld Oisterwijk? Hoeveel kost het een trein extra om te stoppen op een station dan?
Tja, dan mag je in elke bus wel een politieagent stoppen. Met het toenemende geweld....quote:Op vrijdag 3 april 2009 18:42 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Misschien kun je eerder denken aan nachtbussen. Maar Veolia kennende zal er nooit geïnvesteerd worden.![]()
Nee, een mobiele Guardia Civil.quote:Op vrijdag 3 april 2009 19:08 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Tja, dan mag je in elke bus wel een politieagent stoppen. Met het toenemende geweld....
Ongelovelijk zeg. Zorgt die Railhummer nu ook al voor vertraging in de Amsterdamse metroquote:Op vrijdag 3 april 2009 14:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Amsterdamse Zilvermeeuw blijkt 'moderne' Albatros
Wat moeten we daar nou weer van denken?
Kunnen ze die boodschappen niet in één zin persen?quote:Op vrijdag 3 april 2009 19:49 schreef Peterselieman het volgende:
Arriva heeft weer iets nieuws trouwens. De stations De Westereen en Feanwâlden worden nu dubbel omgeroepen, dus:
*Ping: Dames en Heren, het volgende station is De Westereen
*Ping: Dames en Heren, het volgende station is Zwaagwesteinde
*Ping: Dames en Heren, het volgende station is Feanwâlden
*Ping: Dames en Heren, het volgende station is Veenwouden
Search the Google, wise guy.quote:Op vrijdag 3 april 2009 20:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat is "Dames en Heren" in it Frysk?![]()
Of "*Ping" als we toch bezig zijn?
quote:NSFS meldt: al het DH-materieel is verkocht aan het Poolse Sigma, ook de stellen die eerder zo onbesuisd naar de Waalhaven zijn gebracht. De eerste tranche is recent betaald. NS Chartertrains organiseert het overbrengen van alle stellen naar Polen en schakelt daarvoor - zoals het er nu sterk naar uitziet - ITL in. Er zou op korte termijn een eerste stelletje naar Polen moeten; voor de rest vinden de transporten plaats met max. acht bakken tegelijk.
Nou, we gaan het zienquote:Op vrijdag 3 april 2009 23:12 schreef Peterselieman het volgende:
ehm, hij is een van de personeelsleden van de NS en levert doorgaans betrouwbare informatie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |