in amersfoort was t niet veel beter. de blauwe kippentrein zat vol en ik stond buiten... om 18:45 was datquote:Op donderdag 2 april 2009 19:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Overigens zat / stond de Protos op Ede inderdaad hutje-mutje-kutje-vol![]()
Wel iets aan de hand schijnt me.quote:Op donderdag 2 april 2009 22:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Niks aan de hand?? Die Boegdeur, wat DOE je??
Is dat hoe treinreizigers loyaal staan tegenover de NS?quote:Op donderdag 2 april 2009 22:00 schreef JeePee83 het volgende:
Verstoring in Utrecht was op zich geen probleem. Dan worden de treintjes uit Leeuwarden in Amersfoort opgeheven en gaan weer terug. Dat betekend:
a) pünktlich vertrek
b) rustige trein
Ideaal dus. Verstoring was echter min of meer voorbij om 18:15. Dat betekend:
a) IC van 17:04 komt met +80 ook eens aanzeilen
b) IC van 18:34 wordt opgeheven (uiteraard geheel zonder omroep) omdat de trein uit Leeuwarden wel is door gereden naar Utrecht.
+40 in Leeuwarden dus. Ik vond het al lang duren voor de eerst +30 of meer kwam in april.
Morgen Leeuwarden - Rotterdam - 't Harde. Ik ben benieuwd. De vorige 2x naar mijn vader leverde +90 resp. +180 op...
*Baas schop geeft leasebak te regelen*
Het valt wel op dat ze laatste tijd met veel meer met open boeg deuren rijdenquote:Op donderdag 2 april 2009 22:50 schreef Zug-Chef het volgende:
Vanmorgen voor het werk een bezoek te Vechten, toen er nog niks aan de hand was...
[ link | afbeelding ]
DB's ICE 4602 is met open boegdeuren onderweg van Amsterdam Centraal naar Frankfurt(Main) Hauptbahnhof als Vechten gepasseerd wordt.
Mooie foto'squote:Op donderdag 2 april 2009 22:50 schreef Zug-Chef het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Sorry, zal 't niet meer doenquote:Op donderdag 2 april 2009 22:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Niks aan de hand?? Die Boegdeur, wat DOE je??
Een open boegdeur, dat tocht zoquote:Op vrijdag 3 april 2009 08:45 schreef James1988 het volgende:
Wat is er zo erg aan open boegdeuren? Okay, dicht is mooier. Maar is 't zo erg als ze openstaan dan?
Lelijkquote:Op vrijdag 3 april 2009 08:45 schreef James1988 het volgende:
Wat is er zo erg aan open boegdeuren? Okay, dicht is mooier. Maar is 't zo erg als ze openstaan dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |