HOAX, ik zie geen klacht.quote:Op donderdag 2 april 2009 10:48 schreef Ritmo het volgende:
Zodra iemand het hier een keer over een date/vriendin/meisje heeft wordt er door andere gebruikers vaak direct 'hoax' ofzo geroepen. Waarom is dat, het is toch geen grote bijzonderheid ofzo als je als jongen een date of een relatie hebt? Alleen vaak wordt er hier dan gedaan alsof diegene zoiets zegt als: ik heb een miljoen op m'n bankrekening.
hij fantaseert over meisjes.quote:
HOAX!quote:Op donderdag 2 april 2009 10:50 schreef Ritmo het volgende:
[..]
De HOAX!-roepers zodra er een dame ter sprake komt.
Op FOk! welquote:Op donderdag 2 april 2009 10:48 schreef Ritmo het volgende:
Zodra iemand het hier een keer over een date/vriendin/meisje heeft wordt er door andere gebruikers vaak direct 'hoax' ofzo geroepen. Waarom is dat, het is toch geen grote bijzonderheid ofzo als je als jongen een date of een relatie hebt? Alleen vaak wordt er hier dan gedaan alsof diegene zoiets zegt als: ik heb een miljoen op m'n bankrekening.
FOK! zit dan ook vol met autistische mensen met een OCD.quote:Op donderdag 2 april 2009 10:54 schreef wallofdolls het volgende:
Mensen die de klacht alleen snappen als ie compact en concreet is opgeschreven
quote:
Juicyhil valt op jongetjes en heeft de slechtste muzieksmaak ooitquote:
op je vriendin zittenquote:Op donderdag 2 april 2009 11:18 schreef Gabbylicious het volgende:
Op Fok! zitten ipv op je vriendin_!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |