quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
netjesquote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:24 schreef KermitKikker het volgende:
En ik heb een 8 op mijn literatuur examen!
Daar ben je ook niet slim genoeg voor meisje.quote:
Puh.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:28 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Daar ben je ook niet slim genoeg voor meisje.
Pwnd.quote:
Of niet kansloos genoeg voor.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:28 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Daar ben je ook niet slim genoeg voor meisje.
Hoe kunnen wij dan helpen?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:26 schreef Dark_Angelus het volgende:
De vraag:
- Geef een voorbeeld uit je eigen lespraktijk waarbij je met het fenomeen ‘systeemscheiding’ geconfronteerd werd. Verklaar waarom dat het geval was volgens jou.
Dat parate kennis niet altijd functionele kennis is kan verklaard worden door middel van het begrip systeemscheiding. Tijdens het verwerven van vakkennis is het bijbehorende sporensysteem het actiefst. Als bij het aanleren van kennis meerdere sporensystemen aangesproken worden dan zal de kennis in meerder situaties toepasbaar zijn. De leraar kan hierbij behulpzaam zijn door aan de kennis meerdere attributen toe te voegen. Dit kan door middel door verwijzigen als "weet je nog", "denk eens aan", " wat zegt het woord… over", "bij rekenen hebben jullie het vast wel gehad over…" enz. enz.
Soms is het echter van belang om de systeemscheiding intact te houden. Dit kan nodig zijn om interferentie te voorkomen.
Een tussenvorm kan zijn om geschieden te beginnen en later linken te leggen met al bekende informatie door middel van voorbeelden enz.
NOU WIE HELPT ME.
Ach iets met duim en zuigen.quote:
Okéquote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:31 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Verkapte kijk-mij-slim-zijn-post
En ik heb mijn passer gekocht
Props voor jou.quote:
Je snapt het niet, zeg maar eerlijkquote:
Ik heb niet eens de moeite gelezen om verder te lezen dan de vraagquote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:34 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Je snapt het niet, zeg maar eerlijk
Kun je nagaan hoe dom je bent.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:35 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik heb niet eens de moeite gelezen om verder te lezen dan de vraag
Ik las Piraten, misschien moet dat anders.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 @ 13:26 schreef Dark_Angelus het volgende:
De vraag:
- Geef een voorbeeld uit je eigen lespraktijk waarbij je met het fenomeen ‘systeemscheiding’ geconfronteerd werd. Verklaar waarom dat het geval was volgens jou.
Dat parate kennis niet altijd functionele kennis is kan verklaard worden door middel van het begrip systeemscheiding. Tijdens het verwerven van vakkennis is het bijbehorende sporensysteem het actiefst. Als bij het aanleren van kennis meerdere sporensystemen aangesproken worden dan zal de kennis in meerder situaties toepasbaar zijn. De leraar kan hierbij behulpzaam zijn door aan de kennis meerdere attributen toe te voegen. Dit kan door middel door verwijzigen als "weet je nog", "denk eens aan", " wat zegt het woord… over", "bij rekenen hebben jullie het vast wel gehad over…" enz. enz.
Soms is het echter van belang om de systeemscheiding intact te houden. Dit kan nodig zijn om interferentie te voorkomen.
Een tussenvorm kan zijn om geschieden te beginnen en later linken te leggen met al bekende informatie door middel van voorbeelden enz.
NOU WIE HELPT ME.
Zoiets heet luiheid.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:35 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe dom je bent.
Is actiefst een woord?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:26 schreef Dark_Angelus het volgende:
De vraag:
NOU WIE HELPT ME.
En je eigen lespraktijk.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 @ 13:35 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik las Piraten, misschien moet dat anders.
Maar je moet dus hulp hebben met voorbeelden bedenken?
Meest actief klinkt beter.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:38 schreef mstr het volgende:
[..]
actief, actiever, actiefst?
/edit/
http://woordenlijst.org/zoek/?id=3730
Nee hoor.quote:
hoi? ik ben niet weggewestquote:
Fix jij die server eens Erik. iteejer bakt er gewoon niks van.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:04 schreef oshiro het volgende:
FOK!forum is momenteel niet bereikbaar wegens database-problemen. Wacht even en probeer het zometeen nog een keer.
(query_failed)
Het is weer zo ver
Ik geloof dat m'n thuisserver meer RAM heeft dan de DB-server van fokquote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:06 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Fix jij die server eens Erik. iteejer bakt er gewoon niks van.
Hehe, serieus?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:07 schreef oshiro het volgende:
[..]
Ik geloof dat m'n thuisserver meer RAM heeft dan de DB-server van fok
Mja het zou nu anders kunnen liggen, ik meen me wel te herinneren dat ze een tijdje terug extra ram in die dozen gestopt hebben. Maar het is gewoon gaar. Hardwareperformance is 1 ding wat beperkt is, maar het lijkt ook wel of er moeite wordt gedaan om de code zo zwaar mogelijk te houden. Kijk naar Tweakers... Da's echt veel mooierquote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:10 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Hehe, serieus?Zou goed kunnen. Terwijl ik het idee heb dat ze best wat nieuw materiaal op de kop kunnen tikken met al dat abonnementsgeld en die ads..
Nee, daar moet Danny dure dingen van kopen voor zichzelfquote:Op dinsdag 31 maart 2009 @ 14:10 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Hehe, serieus?Zou goed kunnen. Terwijl ik het idee heb dat ze best wat nieuw materiaal op de kop kunnen tikken met al dat abonnementsgeld en die ads..
Dat ookquote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:15 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Nee, daar moet Danny dure dingen van kopen voor zichzelf
Ik dacht dat hij die heeft gekocht toen ze zijn overgenomen door IDG?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:16 schreef oshiro het volgende:
[..]
Dat ook
Maar kijk naar Femme van Tweakers, die heeft er ook een vette BMW van kunnen kopenTweakers heeft echter wel meer inkomsten uit de pricewatch en die vacaturezooi.
Nee, dikke kans dat dat in een database is opgeslagen waar je geen toegang voor hebt. Of in een PHP-script oid.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:16 schreef ch0c0mel het volgende:
Iemand enig idee hoe ik een website van bijvoorbeeld het vak Duits (nedercomweb.nl) alle antwoorden van kan zien?
Codering van de site maybe?
Zou ook best kunnen. Hij is er iig niet armer van geworden.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:17 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij die heeft gekocht toen ze zijn overgenomen door IDG?
Dat heb ik ook nog gedaan.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:33 schreef Hyman het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Jumpen is écht voor homo's"
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:35 schreef BurnaBoy het volgende:
Hiervan zakt ie vast wel weer omlaag
[ afbeelding ]
laat maar zien op de meetquote:
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:40 schreef Hyman het volgende:
Eeeeeven het niveau omhoog schoppen dan
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
!
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:42 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ja maatje XXL, speciaal voor je moeder.
quote:
Hij heeft niet eens tieten!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 @ 14:40 schreef Hyman het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]![]()
!
of mogen bart en ik je erdoorheen smijtenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:44 schreef Bravebart het volgende:
Remsjo, ben je al door een bushokje getyft?
quote:
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:44 schreef Bravebart het volgende:
Remsjo, ben je al door een bushokje getyft?
Jij bent gemeen.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:40 schreef Hyman het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
!
Dat verklaart.quote:
Respect!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:42 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ja maatje XXL, speciaal voor je moeder.
nee neequote:
quote:
Inderdaad.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 @ 14:46 schreef Hyman het volgende:
[..]
Dat is ook het enige waarmee je kan zien dat het geen wijf is.
wel als er collega's op mijn scherm kijken.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:03 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Dan maakt het toch niet uit voor stage?
Och joh, dan denken ze dat je fapt op een meisje met ballen, who caresquote:Op dinsdag 31 maart 2009 @ 15:04 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
wel als er collega's op mijn scherm kijken.
en dat ik tijdens werk zit te prive internettenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:16 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Och joh, dan denken ze dat je fapt op een meisje met ballen, who cares
Bwehehequote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:20 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
en dat ik tijdens werk zit te prive internetten
o wach tis..
quote:
Hoi, nieuw?quote:
quote:
Jazeker, zie hiroshima maar.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:31 schreef KermitKikker het volgende:
Vinden jullie uittree-energie en kernsplijting ook zo interessant?
ik lees een fantastisch boek over de kapitaalmarktrente dus zo slecht is het helemaal nietquote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:31 schreef KermitKikker het volgende:
Ik zou er een profielwerkstuk over maken.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:31 schreef KermitKikker het volgende:
Kanslozer kan bijna niet.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:33 schreef s0k het volgende:
als je je verveelt, check gewoon don doc john jwtz
hij schrijft tenminste pokoes uit zen hard jeweetzquote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:33 schreef s0k het volgende:
als je je verveelt, check gewoon don doc john jwtz
hij real weet jequote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:34 schreef RoBro het volgende:
[..]
hij schrijft tenminste pokoes uit zen hard jeweetz
duidelijk nu al beter dan eminem hij moet alleen over gaan op engels weet je dan conquered hij de wereld binnen no-time 4shoquote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:35 schreef RoBro het volgende:
[..]
precies check die spange chickz in die clipz jeweetz gozer is gewoon tantoe hard
Je kan zeggen wat je wil, maar hij heeft wel een unieke stilo, en er is niemand meer die ham negeertquote:
Jewaidsquote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:37 schreef KermitKikker het volgende:
[..]
Je kan zeggen wat je wil, maar hij heeft wel een unieke stilo, en er is niemand meer die ham negeert__!
nee man hij kan zich het beste verwoorden in het nederlands en anders gaan die tantoe mongolen als 50 cent hem alleen maar bashen omdat hij te goed is jeweetzquote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:36 schreef s0k het volgende:
[..]
duidelijk nu al beter dan eminem hij moet alleen over gaan op engels weet je dan conquered hij de wereld binnen no-time 4sho
joden HIV?quote:
krijgt hij ook kogelgaten is goed voor zn recordsales krijgt hij misschien ook nog filmrollen aangeboden weet jequote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:38 schreef RoBro het volgende:
[..]
nee man hij kan zich het beste verwoorden in het nederlands en anders gaan die tantoe mongolen als 50 cent hem alleen maar bashen omdat hij te goed is jeweetz
clone van vlad 4shoquote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:40 schreef Jotcha het volgende:
Ja ben nieuw. Lig nu lekker te zonnen in de tuin met de ipod, dus geen quotes + failsmileys . Ben 17 jaar en net n weekje op fok. Need i say more?
Ik ben 17 en net 2 weekjes op Fok!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:40 schreef Jotcha het volgende:
Ja ben nieuw. Lig nu lekker te zonnen in de tuin met de ipod, dus geen quotes + failsmileys . Ben 17 jaar en net n weekje op fok. Need i say more?
nu kiezen, of gilette-powered 'muziek', of helden zoals Steen Doc John en Gewoon Rutger.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:40 schreef Jotcha het volgende:
Fakking nice!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:44 schreef MASD het volgende:
Ik ben frikandelbroodjes aan het maken. Met 2 frikandellen in 1 broodje gevuld met curry, kass en fakking veel bacon.
ik las baco is tantoe kapot beter manquote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:44 schreef MASD het volgende:
Ik ben frikandelbroodjes aan het maken. Met 2 frikandellen in 1 broodje gevuld met curry, kass en fakking veel bacon.
nou, welkom dan!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:40 schreef Jotcha het volgende:
4shoquote:
Opleiding, plaats, hobbies.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:40 schreef Jotcha het volgende:
sekse, relatie, seksuele geaardheid, alto/held/faler, geld, voetbalclub en reden om een (nieuw) account te nemen op fok.quote:
Daar wen je snel genoeg aan hoor!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:48 schreef Jotcha het volgende:
Gaat eigenlijk wel erg snel voor iets wat slowchat heet xD en oh ja, ik ben een moas en woaler *hint*
met dat laatste gaat het tenminste lekker makkelijk down the drain. die smerige cholesterol bomquote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:48 schreef KermitKikker het volgende:
[..]
[ afbeelding ]?
Lijkt me toch een beetje hard eerlijk gezegd,
Of als het de andere is een beetje vloeibaar
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:48 schreef s0k het volgende:
[..]
sekse, relatie, seksuele geaardheid, alto/held/faler, geld, voetbalclub en reden om een (nieuw) account te nemen op fok.
Het ziet er echt lekker uitquote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:45 schreef KermitKikker het volgende:
[..]
Fakking nice!![]()
Ten minste zo klinkt het, heb eigenlijk nog nooit zoiets gehad
quote:
je bent wel geïnteresseerd, maar je durft het zelf niet te vragen.quote:
Nice!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:52 schreef MASD het volgende:
[..]
Het ziet er echt lekker uithet is dat mijn camera lege batterijen heeft. Zal het volgende week wel nog een keer maken.
die rechter dan. In treeënquote:
Iewh, een PSVer.quote:
hoef je niet steeds je klauwen te slopen aan een nieuw lipje zoals bij die laffe 250ml apparaten.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:55 schreef RoBro het volgende:
[..]
zowiezo alleen halve liters ja drinken stukken beter weg
En ik daarbij aanquote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:57 schreef RoBro het volgende:
al moet ik bij halve liters meer hieraan denken
[ afbeelding ]
hoe weet jij datquote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:58 schreef kanovinnie het volgende:
halve liters redbull, voor mensen die echt niet weten wat goed voor ze is
Echte bazen weten dat halve liters redbull je goed doet.quote:
itt halve liters grolschquote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:01 schreef s0k het volgende:
[..]
Echte bazen weten dat halve liters redbull je goed doet.
Daar krijg je rotte ingewanden van ja.quote:
ik ben slim.quote:
wie nietquote:
Je knieen naar de klote dusquote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:15 schreef RoBro het volgende:
[..]
kenker duik net ala barthez in een prikkelbosje in onze tuin
echte mannen laten dat niet in de weg zittenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:16 schreef RoBro het volgende:
[..]
nee me armen tintelen als de gekte en verwacht allemaal rode bultjes hehe
simpelequote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:16 schreef RoBro het volgende:
[..]
nee me armen tintelen als de gekte en verwacht allemaal rode bultjes hehe
je kent me toch jeweetzquote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:26 schreef RenRen- het volgende:
Ik haat mensen die me zomaar op hyves toevoegen. Die ik niet ken
quote:
Hyvesquote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:26 schreef RenRen- het volgende:
Ik haat mensen die me zomaar op hyves toevoegen. Die ik niet ken
omdat hyves mainstream is en daarom te goed voor de gemiddelde SCer hier.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:30 schreef RoBro het volgende:
[..]
waarom zag ik deze reactie al aankomen
Duh. Ik ben een niet-emo.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 @ 16:30 schreef s0k het volgende:
[..]
omdat hyves mainstream is en daarom te goed voor de gemiddelde SCer hier.
spange batties checken heb je wel door jwtzquote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:31 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Sociaal contact.
Maar och, mijn echte rede gaat je geen hol aan.
juist keep it realquote:
Sociaal contact. Ze komen maar langs als ze willen pratenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:31 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Sociaal contact.
Maar och, mijn echte rede gaat je geen hol aan.
of jij hebt zon hoog iq dat je eq onder het nulpunt is gedaald of je bent gewoon tantoe domquote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:33 schreef -SG- het volgende:
[..]
Sociaal contact. Ze komen maar langs als ze willen praten. Dat is pas sociaal!
Woord.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:33 schreef RoBro het volgende:
[..]
of jij hebt zon hoog iq dat je eq onder het nulpunt is gedaald of je bent gewoon tantoe dom
gooi handdoek over dan denken ze dat het slaaptijd is weet jequote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:34 schreef Desunoto het volgende:
Onze valkparkieten hebben ook door dat het lente is hoor.
Tantoequote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:33 schreef RoBro het volgende:
[..]
of jij hebt zon hoog iq dat je eq onder het nulpunt is gedaald of je bent gewoon tantoe dom
Klopt, 's ochtends in het weekend doen we dat wel eens. De eerste die wakker is en beneden komt gooit er een handdoek overheen anders maken ze de rest wakker.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:34 schreef s0k het volgende:
[..]
gooi handdoek over dan denken ze dat het slaaptijd is weet je
Dat zeg je alleen omdat jouw "cijfertje" niet boven de 10 zal komen.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:36 schreef Desunoto het volgende:
Hyves de layout is nog steeds redelijk kut en al helemaal achterlijk is dat mensen je toevoegen die je niet kent omdat ze dan een hoger cijfertje hebben staan bij hun naam.
Verder is het wel een aardig concept op zich, maar voor alsnog begin ik er niet aan.
Ik heb toch MSN, is makkelijker en sneller
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:38 schreef MASD het volgende:
[..]
Dat zeg je alleen omdat jouw "cijfertje" niet boven de 10 zal komen.
Ik deed mee, want vrouwelijk familielid wilde dat.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:36 schreef Desunoto het volgende:
Hyves de layout is nog steeds redelijk kut en al helemaal achterlijk is dat mensen je toevoegen die je niet kent omdat ze dan een hoger cijfertje hebben staan bij hun naam.
Verder is het wel een aardig concept op zich, maar voor alsnog begin ik er niet aan.
Ik heb toch MSN, is makkelijker en sneller
Beschaafd iddquote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:41 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Algemeen bekend is het niet meer nee.
mijn schrijftaal is anders wel beschaafd jeweetzquote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:41 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Algemeen bekend is het niet meer nee.
Als ik zou willen en elke dag op hyves zou zitten, iedereen die ik ken die hyves heeft toevoeg, zal ik wel op honderd komen minstens.quote:
Duhuh, ik zoek hyves af voor elke manwhore die ik kan vinden.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 @ 16:31 schreef s0k het volgende:
[..]
spange batties checken heb je wel door jwtz
Ja man.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 @ 16:33 schreef -SG- het volgende:
[..]
Sociaal contact. Ze komen maar langs als ze willen praten. Dat is pas sociaal!
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:43 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Oh kut, dacht dat de B voor bekend stond.
kenker en ik maar denken dat je een fattoe maaktequote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:43 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Hee, jullie zijn dan ook geen vrienden van mij. En vrienden hoeven hier ook niet 24/7 te zitten. En daarbij spreek ik ze ondertussen ook nog op msn of bellen ze mij.. Hyves heeft iig geen toegevoegde waarde voor mijquote:
Faalquote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:43 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat wij vriendjes zijnquote:Op dinsdag 31 maart 2009 @ 16:45 schreef -SG- het volgende:
[..]
Hee, jullie zijn dan ook geen vrienden van mij. En vrienden hoeven hier ook niet 24/7 te zitten. En daarbij spreek ik ze ondertussen ook nog op msn of bellen ze mij.. Hyves heeft iig geen toegevoegde waarde voor mij.
Gelukkigquote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:46 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat wij vriendjes zijn
Hoiquote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:46 schreef RoBro het volgende:
Spelers komen spelers gaan, alleen supporters zijn trouw en blijven altijd achter hun club staan!
Voetbal.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:46 schreef RoBro het volgende:
Spelers komen spelers gaan, alleen supporters zijn trouw en blijven altijd achter hun club staan!
Geld voor alle sporten idiootquote:
Ik dacht.. hebben we die reactie ook alweer gehad.quote:
Die regel heb ik echt alleen gehoord en gelezen in combinatie met voetbal.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:49 schreef -SG- het volgende:
[..]
Geld voor alle sporten idioot.
Maar idd, in mijn context heeft het met voetbal te maken.
wat een kutverklaringquote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:49 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik dacht.. hebben we die reactie ook alweer gehad.
En toen bedacht ik me dat dit PUB is en niet KLB.
Die FOK! meet van het 10 jarig bestaan he?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:51 schreef Bravebart het volgende:
17-jarige vrouwenalarm! Roep alle fappers pubers bij elkaar, er gaat een vleeskeuring komen!1!1!
jij bent er wel uit niets jaquote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:51 schreef Bravebart het volgende:
17-jarige vrouwenalarm! Roep alle fappers pubers bij elkaar, er gaat een vleeskeuring komen!1!1!
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:52 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Hij weet wel dat ik lief ben. Ik had een tekening voor hem gemaakt
Oh godquote:Op dinsdag 31 maart 2009 @ 16:51 schreef Bravebart het volgende:
Ik lurk de hele dag alquote:
Die ook jaquote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:52 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Die FOK! meet van het 10 jarig bestaan he?
Kutsmoes.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:54 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik wilde op een quote knopje klikken.
Ik zei ook niet dat ik de posts las.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:54 schreef RoBro het volgende:
[..]
op deze sc lurken is best kansloos als ik een groot deel van de posts voor de rekening neem
Ik had het niet beter kunnen verwoorden.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:54 schreef RoBro het volgende:
[..]
op deze sc lurken is best kansloos als ik een groot deel van de posts voor de rekening neem
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:55 schreef s0k het volgende:
Falers, wat een niveau weer. Jullie missen duidelijk Gewoon Rutger.
Je keek alleen of er tieten gepost werden!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 @ 16:56 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik zei ook niet dat ik de posts las.
Zoietsquote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:57 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Je keek alleen of er tieten gepost werden!
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:57 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Je keek alleen of er tieten gepost werden!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |