clone van vlad 4shoquote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:40 schreef Jotcha het volgende:
Ja ben nieuw. Lig nu lekker te zonnen in de tuin met de ipod, dus geen quotes + failsmileys . Ben 17 jaar en net n weekje op fok. Need i say more?
Ik ben 17 en net 2 weekjes op Fok!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:40 schreef Jotcha het volgende:
Ja ben nieuw. Lig nu lekker te zonnen in de tuin met de ipod, dus geen quotes + failsmileys . Ben 17 jaar en net n weekje op fok. Need i say more?
nu kiezen, of gilette-powered 'muziek', of helden zoals Steen Doc John en Gewoon Rutger.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:40 schreef Jotcha het volgende:
Fakking nice!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:44 schreef MASD het volgende:
Ik ben frikandelbroodjes aan het maken. Met 2 frikandellen in 1 broodje gevuld met curry, kass en fakking veel bacon.
ik las baco is tantoe kapot beter manquote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:44 schreef MASD het volgende:
Ik ben frikandelbroodjes aan het maken. Met 2 frikandellen in 1 broodje gevuld met curry, kass en fakking veel bacon.
nou, welkom dan!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:40 schreef Jotcha het volgende:
4shoquote:
Opleiding, plaats, hobbies.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:40 schreef Jotcha het volgende:
sekse, relatie, seksuele geaardheid, alto/held/faler, geld, voetbalclub en reden om een (nieuw) account te nemen op fok.quote:
Daar wen je snel genoeg aan hoor!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:48 schreef Jotcha het volgende:
Gaat eigenlijk wel erg snel voor iets wat slowchat heet xD en oh ja, ik ben een moas en woaler *hint*
met dat laatste gaat het tenminste lekker makkelijk down the drain. die smerige cholesterol bomquote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:48 schreef KermitKikker het volgende:
[..]
[ afbeelding ]?
Lijkt me toch een beetje hard eerlijk gezegd,
Of als het de andere is een beetje vloeibaar
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:48 schreef s0k het volgende:
[..]
sekse, relatie, seksuele geaardheid, alto/held/faler, geld, voetbalclub en reden om een (nieuw) account te nemen op fok.
Het ziet er echt lekker uitquote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:45 schreef KermitKikker het volgende:
[..]
Fakking nice!![]()
Ten minste zo klinkt het, heb eigenlijk nog nooit zoiets gehad
quote:
je bent wel geïnteresseerd, maar je durft het zelf niet te vragen.quote:
Nice!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:52 schreef MASD het volgende:
[..]
Het ziet er echt lekker uithet is dat mijn camera lege batterijen heeft. Zal het volgende week wel nog een keer maken.
die rechter dan. In treeënquote:
Iewh, een PSVer.quote:
hoef je niet steeds je klauwen te slopen aan een nieuw lipje zoals bij die laffe 250ml apparaten.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:55 schreef RoBro het volgende:
[..]
zowiezo alleen halve liters ja drinken stukken beter weg
En ik daarbij aanquote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:57 schreef RoBro het volgende:
al moet ik bij halve liters meer hieraan denken
[ afbeelding ]
hoe weet jij datquote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:58 schreef kanovinnie het volgende:
halve liters redbull, voor mensen die echt niet weten wat goed voor ze is
Echte bazen weten dat halve liters redbull je goed doet.quote:
itt halve liters grolschquote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:01 schreef s0k het volgende:
[..]
Echte bazen weten dat halve liters redbull je goed doet.
Daar krijg je rotte ingewanden van ja.quote:
ik ben slim.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |