Jij bent gemeen.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:40 schreef Hyman het volgende:
Eeeeeven het niveau omhoog schoppen dan
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
!
Dat verklaart.quote:
Respect!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:42 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ja maatje XXL, speciaal voor je moeder.
nee neequote:
quote:
Inderdaad.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 @ 14:46 schreef Hyman het volgende:
[..]
Dat is ook het enige waarmee je kan zien dat het geen wijf is.
wel als er collega's op mijn scherm kijken.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:03 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Dan maakt het toch niet uit voor stage?
Och joh, dan denken ze dat je fapt op een meisje met ballen, who caresquote:Op dinsdag 31 maart 2009 @ 15:04 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
wel als er collega's op mijn scherm kijken.
en dat ik tijdens werk zit te prive internettenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:16 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Och joh, dan denken ze dat je fapt op een meisje met ballen, who cares
Bwehehequote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:20 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
en dat ik tijdens werk zit te prive internetten
o wach tis..
quote:
Hoi, nieuw?quote:
quote:
Jazeker, zie hiroshima maar.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:31 schreef KermitKikker het volgende:
Vinden jullie uittree-energie en kernsplijting ook zo interessant?
ik lees een fantastisch boek over de kapitaalmarktrente dus zo slecht is het helemaal nietquote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:31 schreef KermitKikker het volgende:
Ik zou er een profielwerkstuk over maken.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:31 schreef KermitKikker het volgende:
Kanslozer kan bijna niet.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:33 schreef s0k het volgende:
als je je verveelt, check gewoon don doc john jwtz
hij schrijft tenminste pokoes uit zen hard jeweetzquote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:33 schreef s0k het volgende:
als je je verveelt, check gewoon don doc john jwtz
hij real weet jequote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:34 schreef RoBro het volgende:
[..]
hij schrijft tenminste pokoes uit zen hard jeweetz
duidelijk nu al beter dan eminem hij moet alleen over gaan op engels weet je dan conquered hij de wereld binnen no-time 4shoquote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:35 schreef RoBro het volgende:
[..]
precies check die spange chickz in die clipz jeweetz gozer is gewoon tantoe hard
Je kan zeggen wat je wil, maar hij heeft wel een unieke stilo, en er is niemand meer die ham negeertquote:
Jewaidsquote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:37 schreef KermitKikker het volgende:
[..]
Je kan zeggen wat je wil, maar hij heeft wel een unieke stilo, en er is niemand meer die ham negeert__!
nee man hij kan zich het beste verwoorden in het nederlands en anders gaan die tantoe mongolen als 50 cent hem alleen maar bashen omdat hij te goed is jeweetzquote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:36 schreef s0k het volgende:
[..]
duidelijk nu al beter dan eminem hij moet alleen over gaan op engels weet je dan conquered hij de wereld binnen no-time 4sho
joden HIV?quote:
krijgt hij ook kogelgaten is goed voor zn recordsales krijgt hij misschien ook nog filmrollen aangeboden weet jequote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:38 schreef RoBro het volgende:
[..]
nee man hij kan zich het beste verwoorden in het nederlands en anders gaan die tantoe mongolen als 50 cent hem alleen maar bashen omdat hij te goed is jeweetz
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |