quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
netjesquote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:24 schreef KermitKikker het volgende:
En ik heb een 8 op mijn literatuur examen!
Daar ben je ook niet slim genoeg voor meisje.quote:
Puh.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:28 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Daar ben je ook niet slim genoeg voor meisje.
Pwnd.quote:
Of niet kansloos genoeg voor.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:28 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Daar ben je ook niet slim genoeg voor meisje.
Hoe kunnen wij dan helpen?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:26 schreef Dark_Angelus het volgende:
De vraag:
- Geef een voorbeeld uit je eigen lespraktijk waarbij je met het fenomeen ‘systeemscheiding’ geconfronteerd werd. Verklaar waarom dat het geval was volgens jou.
Dat parate kennis niet altijd functionele kennis is kan verklaard worden door middel van het begrip systeemscheiding. Tijdens het verwerven van vakkennis is het bijbehorende sporensysteem het actiefst. Als bij het aanleren van kennis meerdere sporensystemen aangesproken worden dan zal de kennis in meerder situaties toepasbaar zijn. De leraar kan hierbij behulpzaam zijn door aan de kennis meerdere attributen toe te voegen. Dit kan door middel door verwijzigen als "weet je nog", "denk eens aan", " wat zegt het woord… over", "bij rekenen hebben jullie het vast wel gehad over…" enz. enz.
Soms is het echter van belang om de systeemscheiding intact te houden. Dit kan nodig zijn om interferentie te voorkomen.
Een tussenvorm kan zijn om geschieden te beginnen en later linken te leggen met al bekende informatie door middel van voorbeelden enz.
NOU WIE HELPT ME.
Ach iets met duim en zuigen.quote:
Okéquote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:31 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Verkapte kijk-mij-slim-zijn-post
En ik heb mijn passer gekocht
Props voor jou.quote:
Je snapt het niet, zeg maar eerlijkquote:
Ik heb niet eens de moeite gelezen om verder te lezen dan de vraagquote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:34 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Je snapt het niet, zeg maar eerlijk
Kun je nagaan hoe dom je bent.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:35 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik heb niet eens de moeite gelezen om verder te lezen dan de vraag
Ik las Piraten, misschien moet dat anders.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 @ 13:26 schreef Dark_Angelus het volgende:
De vraag:
- Geef een voorbeeld uit je eigen lespraktijk waarbij je met het fenomeen ‘systeemscheiding’ geconfronteerd werd. Verklaar waarom dat het geval was volgens jou.
Dat parate kennis niet altijd functionele kennis is kan verklaard worden door middel van het begrip systeemscheiding. Tijdens het verwerven van vakkennis is het bijbehorende sporensysteem het actiefst. Als bij het aanleren van kennis meerdere sporensystemen aangesproken worden dan zal de kennis in meerder situaties toepasbaar zijn. De leraar kan hierbij behulpzaam zijn door aan de kennis meerdere attributen toe te voegen. Dit kan door middel door verwijzigen als "weet je nog", "denk eens aan", " wat zegt het woord… over", "bij rekenen hebben jullie het vast wel gehad over…" enz. enz.
Soms is het echter van belang om de systeemscheiding intact te houden. Dit kan nodig zijn om interferentie te voorkomen.
Een tussenvorm kan zijn om geschieden te beginnen en later linken te leggen met al bekende informatie door middel van voorbeelden enz.
NOU WIE HELPT ME.
Zoiets heet luiheid.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:35 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe dom je bent.
Is actiefst een woord?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:26 schreef Dark_Angelus het volgende:
De vraag:
NOU WIE HELPT ME.
En je eigen lespraktijk.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 @ 13:35 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik las Piraten, misschien moet dat anders.
Maar je moet dus hulp hebben met voorbeelden bedenken?
Meest actief klinkt beter.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:38 schreef mstr het volgende:
[..]
actief, actiever, actiefst?
/edit/
http://woordenlijst.org/zoek/?id=3730
Nee hoor.quote:
hoi? ik ben niet weggewestquote:
Fix jij die server eens Erik. iteejer bakt er gewoon niks van.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:04 schreef oshiro het volgende:
FOK!forum is momenteel niet bereikbaar wegens database-problemen. Wacht even en probeer het zometeen nog een keer.
(query_failed)
Het is weer zo ver
Ik geloof dat m'n thuisserver meer RAM heeft dan de DB-server van fokquote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:06 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Fix jij die server eens Erik. iteejer bakt er gewoon niks van.
Hehe, serieus?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:07 schreef oshiro het volgende:
[..]
Ik geloof dat m'n thuisserver meer RAM heeft dan de DB-server van fok
Mja het zou nu anders kunnen liggen, ik meen me wel te herinneren dat ze een tijdje terug extra ram in die dozen gestopt hebben. Maar het is gewoon gaar. Hardwareperformance is 1 ding wat beperkt is, maar het lijkt ook wel of er moeite wordt gedaan om de code zo zwaar mogelijk te houden. Kijk naar Tweakers... Da's echt veel mooierquote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:10 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Hehe, serieus?Zou goed kunnen. Terwijl ik het idee heb dat ze best wat nieuw materiaal op de kop kunnen tikken met al dat abonnementsgeld en die ads..
Nee, daar moet Danny dure dingen van kopen voor zichzelfquote:Op dinsdag 31 maart 2009 @ 14:10 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Hehe, serieus?Zou goed kunnen. Terwijl ik het idee heb dat ze best wat nieuw materiaal op de kop kunnen tikken met al dat abonnementsgeld en die ads..
Dat ookquote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:15 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Nee, daar moet Danny dure dingen van kopen voor zichzelf
Ik dacht dat hij die heeft gekocht toen ze zijn overgenomen door IDG?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:16 schreef oshiro het volgende:
[..]
Dat ook
Maar kijk naar Femme van Tweakers, die heeft er ook een vette BMW van kunnen kopenTweakers heeft echter wel meer inkomsten uit de pricewatch en die vacaturezooi.
Nee, dikke kans dat dat in een database is opgeslagen waar je geen toegang voor hebt. Of in een PHP-script oid.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:16 schreef ch0c0mel het volgende:
Iemand enig idee hoe ik een website van bijvoorbeeld het vak Duits (nedercomweb.nl) alle antwoorden van kan zien?
Codering van de site maybe?
Zou ook best kunnen. Hij is er iig niet armer van geworden.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:17 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij die heeft gekocht toen ze zijn overgenomen door IDG?
Dat heb ik ook nog gedaan.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:33 schreef Hyman het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Jumpen is écht voor homo's"
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:35 schreef BurnaBoy het volgende:
Hiervan zakt ie vast wel weer omlaag
[ afbeelding ]
laat maar zien op de meetquote:
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:40 schreef Hyman het volgende:
Eeeeeven het niveau omhoog schoppen dan
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
!
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:42 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ja maatje XXL, speciaal voor je moeder.
quote:
Hij heeft niet eens tieten!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 @ 14:40 schreef Hyman het volgende:
Eeeeeven het niveau omhoog schoppen dan
[afbeelding]
[afbeelding]![]()
!
of mogen bart en ik je erdoorheen smijtenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:44 schreef Bravebart het volgende:
Remsjo, ben je al door een bushokje getyft?
quote:
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:44 schreef Bravebart het volgende:
Remsjo, ben je al door een bushokje getyft?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |