quote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:43 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Oh kut, dacht dat de B voor bekend stond.
kenker en ik maar denken dat je een fattoe maaktequote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:43 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Hee, jullie zijn dan ook geen vrienden van mij. En vrienden hoeven hier ook niet 24/7 te zitten. En daarbij spreek ik ze ondertussen ook nog op msn of bellen ze mij.. Hyves heeft iig geen toegevoegde waarde voor mijquote:
Faalquote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:43 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat wij vriendjes zijnquote:Op dinsdag 31 maart 2009 @ 16:45 schreef -SG- het volgende:
[..]
Hee, jullie zijn dan ook geen vrienden van mij. En vrienden hoeven hier ook niet 24/7 te zitten. En daarbij spreek ik ze ondertussen ook nog op msn of bellen ze mij.. Hyves heeft iig geen toegevoegde waarde voor mij.
Gelukkigquote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:46 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat wij vriendjes zijn
Hoiquote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:46 schreef RoBro het volgende:
Spelers komen spelers gaan, alleen supporters zijn trouw en blijven altijd achter hun club staan!
Voetbal.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:46 schreef RoBro het volgende:
Spelers komen spelers gaan, alleen supporters zijn trouw en blijven altijd achter hun club staan!
Geld voor alle sporten idiootquote:
Ik dacht.. hebben we die reactie ook alweer gehad.quote:
Die regel heb ik echt alleen gehoord en gelezen in combinatie met voetbal.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:49 schreef -SG- het volgende:
[..]
Geld voor alle sporten idioot.
Maar idd, in mijn context heeft het met voetbal te maken.
wat een kutverklaringquote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:49 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik dacht.. hebben we die reactie ook alweer gehad.
En toen bedacht ik me dat dit PUB is en niet KLB.
Die FOK! meet van het 10 jarig bestaan he?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:51 schreef Bravebart het volgende:
17-jarige vrouwenalarm! Roep alle fappers pubers bij elkaar, er gaat een vleeskeuring komen!1!1!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |