Woord.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:33 schreef RoBro het volgende:
[..]
of jij hebt zon hoog iq dat je eq onder het nulpunt is gedaald of je bent gewoon tantoe dom
gooi handdoek over dan denken ze dat het slaaptijd is weet jequote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:34 schreef Desunoto het volgende:
Onze valkparkieten hebben ook door dat het lente is hoor.
Tantoequote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:33 schreef RoBro het volgende:
[..]
of jij hebt zon hoog iq dat je eq onder het nulpunt is gedaald of je bent gewoon tantoe dom
Klopt, 's ochtends in het weekend doen we dat wel eens. De eerste die wakker is en beneden komt gooit er een handdoek overheen anders maken ze de rest wakker.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:34 schreef s0k het volgende:
[..]
gooi handdoek over dan denken ze dat het slaaptijd is weet je
Dat zeg je alleen omdat jouw "cijfertje" niet boven de 10 zal komen.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:36 schreef Desunoto het volgende:
Hyves de layout is nog steeds redelijk kut en al helemaal achterlijk is dat mensen je toevoegen die je niet kent omdat ze dan een hoger cijfertje hebben staan bij hun naam.
Verder is het wel een aardig concept op zich, maar voor alsnog begin ik er niet aan.
Ik heb toch MSN, is makkelijker en sneller
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:38 schreef MASD het volgende:
[..]
Dat zeg je alleen omdat jouw "cijfertje" niet boven de 10 zal komen.
Ik deed mee, want vrouwelijk familielid wilde dat.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:36 schreef Desunoto het volgende:
Hyves de layout is nog steeds redelijk kut en al helemaal achterlijk is dat mensen je toevoegen die je niet kent omdat ze dan een hoger cijfertje hebben staan bij hun naam.
Verder is het wel een aardig concept op zich, maar voor alsnog begin ik er niet aan.
Ik heb toch MSN, is makkelijker en sneller
Beschaafd iddquote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:41 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Algemeen bekend is het niet meer nee.
mijn schrijftaal is anders wel beschaafd jeweetzquote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:41 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Algemeen bekend is het niet meer nee.
Als ik zou willen en elke dag op hyves zou zitten, iedereen die ik ken die hyves heeft toevoeg, zal ik wel op honderd komen minstens.quote:
Duhuh, ik zoek hyves af voor elke manwhore die ik kan vinden.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 @ 16:31 schreef s0k het volgende:
[..]
spange batties checken heb je wel door jwtz
Ja man.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 @ 16:33 schreef -SG- het volgende:
[..]
Sociaal contact. Ze komen maar langs als ze willen praten. Dat is pas sociaal!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |