In deze. Maar ik gebruik taal uit alle tijdenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:34 schreef Maanvis het volgende:
Razende roeland?
In welke eeuw leef jij, Copycat?
Ik heb een zwarte. En dan zonder stang.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:35 schreef Jumparound het volgende:
Dit is de mijne... maar ik zal straks een foto maken _na_ een ritje over de hei
[ afbeelding ]
Deze heb ik van i-net geplukt.. die van mij heeft ook minder roest hoorquote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb een zwarte. En dan zonder stang.
En met wat minder roest.
Mijn eerste vervoermiddel dat geen hand me down is.
Ga je schamen. Je bent alleen hip ende happening als je Kronan fietst.quote:
Kronan heeft geen racefietsen.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 10:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ga je schamen. Je bent alleen hip ende happening als je Kronan fietst.
Oeh hip!quote:
En daar is een reden voor. Racefietsen, schracefietsenquote:
Nou!quote:Oeh hip!
Bereid je maar vast voor op veel tijd op de vluchtstrook van je favoriete snelwegquote:Op dinsdag 31 maart 2009 10:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ga je schamen. Je bent alleen hip ende happening als je Kronan fietst.
Oh. En misschien wordt dit mijn nieuwe auto:
[ afbeelding ]
Die auto is hier al een aantal jaar in gebruik en zo goed als probleemloos, dus dat zal wel meevallen.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 10:07 schreef Maanvis het volgende:
Bereid je maar vast voor op veel tijd op de vluchtstrook van je favoriete snelweg!
Ken je klassieke (NY-Joodse) verbasteringen.quote:
De hamvraag is echter of daar een man of een vrouw in reed.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 10:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die auto is hier al een aantal jaar in gebruik en zo goed als probleemloos, dus dat zal wel meevallen.
Of moet ze haar baas nog even "ter hand" nemenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 10:10 schreef Maanvis het volgende:
[..]
De hamvraag is echter of daar een man of een vrouw in reed.
PS: Je gaat toch geen afdankertje rijden? Weet je wel zeker dat je alle paperclips onder het bureau hebt gevonden?
Een vrouw. En ik rij al meer dan tien jaar volledig schadevrij, dus niet zo macho lullen tegen me, ja?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 10:10 schreef Maanvis het volgende:
De hamvraag is echter of daar een man of een vrouw in reed.
PS: Je gaat toch geen afdankertje rijden? Weet je wel zeker dat je alle paperclips onder het bureau hebt gevonden?
Schmorry!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 10:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ken je klassieke (NY-Joodse) verbasteringen.
Ik heb wel geld.. maar,quote:Op dinsdag 31 maart 2009 10:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Een vrouw. En ik rij al meer dan tien jaar volledig schadevrij, dus niet zo macho lullen tegen me, ja?![]()
Als jij een paar (...) duizend euro hebt liggen voor een nieuwe auto, dan hou ik me aanbevolen.
Iemand hier naar de 1,2 of 5 jaar geweest?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:33 schreef yvonne het volgende:
Mogguh!
Animo check
Fok 10-jaarsmeet animo check
Die polo van mij glijdt wel lekker door de bochten heur!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 10:23 schreef Copycat het volgende:
Ik kan evt ook een Polo kopen. Maar dat vind ik geloof ik net een stapje te ver terug.
Yeah I'm a schmuck.quote:
Gelukkig maar, dan zou je het hele imago naar beneden trekken.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 10:27 schreef FritsVanEgters het volgende:
Yeah I'm a schmuck.![]()
Maar iig niet op een pseudo-hippe Kronan.
Steek een peuk op.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 10:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Gelukkig maar, dan zou je het hele imago naar beneden trekken.
Ik heb weer even mijn vijf minuten ochtendmisselijkheid. Met dank aan Champix.
Ik moet er niet aan denkenquote:
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 10:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik moet er niet aan denken. Nergens voor nodig.
ik naar de 2 en 5 jaar meetquote:Op dinsdag 31 maart 2009 10:23 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Iemand hier naar de 1,2 of 5 jaar geweest?
En welke stoornis ligt aan deze fobie ten grondslag?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 10:49 schreef Copycat het volgende:
Ik ben slechts één keer naar een meet geweest; een crewmeet in Utrecht. Ik ben niet zo van het in groten getale meeten.
Geen, want geen fobie. Ik hou gewoon niet zo van dat massale, ben beter one on onequote:Op dinsdag 31 maart 2009 10:51 schreef Maanvis het volgende:
En welke stoornis ligt aan deze fobie ten grondslag?
Bedankt voor de hintquote:Op dinsdag 31 maart 2009 10:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Geen, want geen fobie. Ik hou gewoon niet zo van dat massale, ben beter one on one.
Ik ben sollicitatiebrieven aan het schrijven!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:01 schreef Gert het volgende:
Mogge![]()
Mooi dagje voor een ontslagje.
Wat een ellende zeg als je de kranten van vanochtend leest. Hier banen weg, daar banen weg. Jetzt geht's los...
tof, doe die van mij ook ff.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:04 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik ben sollicitatiebrieven aan het schrijven!
Vermeld je daarin ook je 24/12 bioritme?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:04 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik ben sollicitatiebrieven aan het schrijven!
Daar word je inderdaad niet vrolijk van.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:01 schreef Gert het volgende:
Mogge![]()
Mooi dagje voor een ontslagje.
Wat een ellende zeg als je de kranten van vanochtend leest. Hier banen weg, daar banen weg. Jetzt geht's los...
"Ik heb geen enkele moeite met flexibele werktijden.."quote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Vermeld je daarin ook je 24/12 bioritme?
As't zo doorgaat moet ik m'n oude stiel weer oppakken en ga ik jou keihard beconcurreren.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daar word je inderdaad niet vrolijk van.
Gelukkig kreeg ik net een nieuwe freelance opdracht binnen.
Nee.quote:
Met die keiharde concurrentie zal het wel meevallenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:07 schreef Gert het volgende:
As't zo doorgaat moet ik m'n oude stiel weer oppakken en ga ik jou keihard beconcurreren.
Of we beginnen zelf een bueau, aangezien je hier toch al volpension intrekt.
Hmm, in het kleine stukje tekst hierboven vind ik al een aantal argumenten waarom onze samenwerking gedoemd is te mislukken.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Met die keiharde concurrentie zal het wel meevallen.
Oh ja! Dat is een goed plan. Doe jij acquisitie, want daar heb ik ook een hekel aan.
Straks ga je ook nog zeggen dat je geen koffie kunt zetten en dat de ontbijt op bed service out of order is.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:15 schreef Gert het volgende:
Hmm, in het kleine stukje tekst hierboven vind ik al een aantal argumenten waarom onze samenwerking gedoemd is te mislukken.
Nah, wie gaat er heen dan? Maar daar zijn heeeeel veel mensen hè? FOK!kers vooral. Dat is wel eng hoor.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
, ik eis dat noekje en CarO ook komen.
Onceupon a time ( Inthe west)quote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:21 schreef Maanvis het volgende:
o en wat betekent c'era una volta? una volta is toch '1 keer' oid?.. tenminste in italië had een lieflijk meiske het over 'primo volta'.
Welnee, niet eng en niet heeeeel veel.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:23 schreef Noek het volgende:
[..]
Nah, wie gaat er heen dan? Maar daar zijn heeeeel veel mensen hè? FOK!kers vooral. Dat is wel eng hoor.
Ja, ga ff mensenschuw lopen doen.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:23 schreef Noek het volgende:
Nah, wie gaat er heen dan? Maar daar zijn heeeeel veel mensen hè? FOK!kers vooral. Dat is wel eng hoor.
Zit niet mijn pleinvrees te dissen, jongeman!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja, ga ff mensenschuw lopen doen.
Er was eens ...quote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:21 schreef Maanvis het volgende:
o en wat betekent c'era una volta? una volta is toch '1 keer' oid?.. tenminste in italië had een lieflijk meiske het over 'primo volta'.
Nou, er zijn best wel enge FOK!kers. Om nu met de bollen knoflook op pad te gaan, dat is ook zoiets.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:24 schreef yvonne het volgende:
[..]
Welnee, niet eng en niet heeeeel veel.
yvonne, ik.quote:
Nouhou!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:30 schreef Noek het volgende:
Er staan ook opeens allemaal Brabanders op mijn voicemail. Of ik ze terug wil bellen, houdoe.
Nou, nee!
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:30 schreef Noek het volgende:
Er staan ook opeens allemaal Brabanders op mijn voicemail. Of ik ze terug wil bellen, houdoe.
Nou, nee!
Tofquote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Er was eens ...
Begin van een sprookje en titel van een prachtige docu over Pinocchio.
Je klinkt als een vent. Als 2 stuks.quote:
Dat hoor ik wel vaker.quote:
Niet doen. Voor je het weet hang je weer een Brabants kwartiertje maal 2 aan de telefoon.quote:Maar moet ik ze dan opbellen om te zeggen dat ik ze niet terug wil bellen?
Was ook de oorspronkelijke titel van de klassiekerquote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Er was eens ...
Begin van een sprookje en titel van een prachtige docu over Pinocchio.
Ik ga meteen checken, Yvonne!
Dat wist ik dan weer niet.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:41 schreef yvonne het volgende:
Was ook de oorspronkelijke titel van de klassieker
"Once upon a time in the west"
Nou, die had ik eigenlijk in petto als laatste redmiddel, als je écht al bepakt en bezakt met je cronan in de aanslag zou staan voor de lange reis.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Straks ga je ook nog zeggen dat je geen koffie kunt zetten en dat de ontbijt op bed service out of order is.
Kronan. Met een K. Een K van Know what? Don't quit your day job just yet!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:47 schreef Gert het volgende:
Nou, die had ik eigenlijk in petto als laatste redmiddel, als je écht al bepakt en bezakt met je cronan in de aanslag zou staan voor de lange reis.
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Kronan. Met een K. Een K van Know what? Don't quit your day job just yet!
Ja, zeg ik ook altijdquote:
En die ook, als je gedist bent.quote:
quote:
Kijk, dat is een diss.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat beschouw jij serieus als een diss?
Herkenbaarquote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:55 schreef Maanvis het volgende:
brr. iedereen op m'n werk zegt dat ik zo hard werk terwijl ik eigenlijk op FOK! zit
quote:
God wat vermoeiend, nu al. En dat dan elke ochtend hè.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat beschouw jij serieus als een diss?
En dan ben ik niet eens een ochtendmens. Kenjenagaan.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:00 schreef Gert het volgende:
God wat vermoeiend, nu al. En dat dan elke ochtend hè.
Dat moet ik in november alweer voor de tweede keer doenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:05 schreef Maanvis het volgende:
Zo, nu ga ik even een nieuw rijbewijs aanvragen
Ik voor september, als ik nu aangehouden wordt met m'n papieren vodje krijg ik er gewoon een boete voor zeiden ze op het stadhuisquote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat moet ik in november alweer voor de tweede keer doen.
Dan krijg je wel een heel mooi klein model, en als je dan aangehouden wordt kan je dat rotding nergens meer vinden tussen al je pasjes. Vond de agent ook heel leuk dat ik mijn hele tas overhoop moest halen om die rotpas te vinden. Tegenwoordig maar bij kenteken papieren gestopt.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die van mij was meegewassen en doorgescheurdquote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Is ie kapot? niet meenemen dan. Als je je ID/paspoort maar bij hebt checken ze het gewoon met de centrale of je een rijbewijs hebt.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik voor september, als ik nu aangehouden wordt met m'n papieren vodje krijg ik er gewoon een boete voor zeiden ze op het stadhuis
Addy!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:38 schreef Noek het volgende:
Cc! Hou eens op te bellen! Ik pak toch niet op en ik heet geen Addy! En ík weet dat jij geen Emile heet.
Ik ookquote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wat een rust, ben benieuwd of 't over een paar weken echt druk wordt tijdens 't streamen.
Dan moeten ze wel regenwormen en maden eten.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
En of er spraakmakende FOK!'ers inkomen, zo ja, dan kan 't wel eens heul druk worden.
Morgen wordt toch bekend dat het een hoax is?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wat een rust, ben benieuwd of 't over een paar weken echt druk wordt tijdens 't streamen.
ssstquote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:21 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Morgen wordt toch bekend dat het een hoax is?
Jij met je regenwormen en maden.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:21 schreef Maanvis het volgende:
Dan moeten ze wel regenwormen en maden eten.
En de verliezers moeten regenwormen en maden eten!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jij met je regenwormen en maden.
Ik ga gewoon tegenbieden: dat ze gaan schaken en dammen.
Terwijl de winnaars gedichten reciteren.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:23 schreef Maanvis het volgende:
En de verliezers moeten regenwormen en maden eten!
Hey Frits, doe je trouwens mee als het geen hoax is?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:21 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:21 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Same... doe jij mee als het geen hoax is?quote:
Dan zit ik in Spanje,quote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:31 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Same... doe jij mee als het geen hoax is?
Nope, ik doe niet meequote:
Van Brian Kubatzquote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Terwijl de winnaars gedichten reciteren.
Ah, staat ie daar.quote:
Nee.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:28 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Hey Frits, doe je trouwens mee als het geen hoax is?
Laat mij dan maar verliezen.quote:
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Laat mij dan maar verliezen.
Als ik meedeed.
De Bunker!quote:
bunker-bunker m, zegt mijn nieuwe Spaanse prisma woordenboek.quote:
Dat was een vrije vertaling van Cc, denk ik.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:09 schreef hondjes het volgende:
bunker-bunker m, zegt mijn nieuwe Spaanse prisma woordenboek.
zo niet, kan hij de prullenmand-basurero m. in.
Dat denk ik ook, want kruisschroevendraaier is niet te vinden, en moertje ook al niet, en nippeltje al helemaal niet.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:14 schreef Copycat het volgende:
Jouw woordenboek heeft een tekort aan fantasie.
lief en vervelend, ze wil niet in haar bedje slapenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat was een vrije vertaling van Cc, denk ik.
-Edit- zie je wel.![]()
Hoe is het met je kleindochter?
Zo'n klein kreng heeft toch helemaal niks in te brengen? Gewoon laten janken, valt ze vanzelf in slaap.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:21 schreef hondjes het volgende:
lief en vervelend, ze wil niet in haar bedje slapen
vertel het maar eens aan die jonge ouders., gaat ene oor in en andere uit.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zo'n klein kreng heeft toch helemaal niks in te brengen? Gewoon laten janken, valt ze vanzelf in slaap.![]()
BTW, in welk kruis wil je een schroef draaien dan?
Ze moeten het toch zelf ondervinden.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:29 schreef hondjes het volgende:
vertel het maar eens aan die jonge ouders., gaat ene oor in en andere uit.
Ach ja, ze komen er vanzelf wel achter, maar soms is dat net even te laat en slaapt madame tot een jaar of 2 tussen paps en mams in. Gezellie.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:29 schreef hondjes het volgende:
Daarom, en ouders spelen het spel wel mee., hebben we al lang geleerd.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ze moeten het toch zelf ondervinden.
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Addy!
Doe nie zo flauw man! Wa bende nou allemaol an ut doen, jungske?
Nim toch gewoon diene telefoon op, verrekte koekwaus da ge dur stat! Ons mam zin nog zo: "As ge Addy belt, moete tege um zegge dat ie snel weer un bakske moet komme doen, want ik heb um al zo lang nie meer hier midden in dun herd gehad!"
En dan ga de gij gewoon net doen alsof ge me nie meer kent? Ge kent hendig effe de telefoon opnemen en gewoon normaal doen, verrekte gek!
Emiel
en terechtquote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:29 schreef hondjes het volgende:
[..]
Hoi liesje, nog 1 dag en je magquote:
Ja!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hoi liesje, nog 1 dag en je mag. Succes morgen, ik ga bankhangen. Fijne avond FOK!ers.
voor Liesje en haar huisjequote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja!Ik moet morgen eerst nog wel werken, maar dat is nog 1 dagje.
Thanks, fijne avond BQ!
O gvdquote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
ik wordt, Ruud, bescherm je voor Cc.
Zolang je Kranon maar goed schrijft.quote:
Dat word de nieuwe trend in Zuid-Kazachstan deze zomer, qua tweewielert.quote:
Je had toch een gesprek, kreeg je toestemming?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:40 schreef LekkerSimpel het volgende:
tvp
Pietje, haal je notebook maar vast tevoorschijn.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:41 schreef Copycat het volgende:
Pietje heeft je er gewoon aangenaaid, Ruud!
De RLS SC is hartstikke doodquote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:20 schreef ruudpuntenel het volgende:
Buona sera Fok!![]()
Ik word (edit) wel een beetje zeeziek door dat heen en weer geslinger tussen RLS en De Bunker
![]()
Wat ben je kaalquote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:01 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Je had toch een gesprek, kreeg je toestemming?
Het is ff wachten op de streams, dan gaat 't hier leven als nooit tevorenquote:
Wat? Ja , was me nog niet opgevallen.quote:
Waar is je vogel?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:17 schreef tuinfluiter het volgende:
Wat? Ja , was me nog niet opgevallen.hoe kan dat nou weer, nou heb zeker weer iets te grote
voorjaarsschoonmaak gedaan.
Een beetje te opruimerig geweestquote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:17 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Wat? Ja , was me nog niet opgevallen.hoe kan dat nou weer, nou heb zeker iets te grote
voorjaarsschoonmaak gedaan.
Laat maar komen!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Het is ff wachten op de streams, dan gaat 't hier leven als nooit tevoren.
Ow ja, je krijgt je huisje officieel vandaag Lies, gefeliciteerdquote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja!Ik moet morgen eerst nog wel werken, maar dat is nog 1 dagje.
Thanks, fijne avond BQ!
Ja!quote:Op woensdag 1 april 2009 01:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow ja, je krijgt je huisje officieel vandaag Lies, gefeliciteerd![]()
![]()
quote:
quote:
quote:
Ook een hele goede morgen!quote:Op woensdag 1 april 2009 08:49 schreef Copycat het volgende:
Geniet vandaag van je eigen huisje, Liesje!
En morgen ... en overmorgen ... en overovermorgen ... en overoverovermorgen ... en overoveroverovermorgen ... enfin, you catch my drift.
Goedemorgen!
23.59 wordt het toch bekend gemaakt dat het één grote hoax is?quote:
Het is een belg...quote:Op woensdag 1 april 2009 09:51 schreef Copycat het volgende:
En ja hoor ...
Mijn Vlaamse collega trapt met beide voeten in mijn lamer dan lame 1 april -je veter is los- grap.
Ze draagt laarzen, maar dat belette haar niet om haar veterloze voeten van alle kanten te bekijken toen ik zei dat ze moest oppassen met die losse veter. 'Daar kunnen enorme ongelukken van komen'.
En toen liep ze vertwijfeld weg.
One down, so much more colleagues to go.
Een Belg die al drie jaar in dezelfde ongrappige grap tuint.quote:Op woensdag 1 april 2009 10:34 schreef zwaaibaai het volgende:
Het is een belg...![]()
Goedemorgen iedereen!
Derde ook!quote:Op woensdag 1 april 2009 10:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
Eerste 2 deelnemers zijn bekend!!!!
Dat zou wel erg voorspelbaar zijn hequote:
quote:Op woensdag 1 april 2009 11:56 schreef Jumparound het volgende:
tip van sjoerd, hou vandaag youtube in de gaten.
einde bericht
1 april![]()
Ik heb mijn monitor al omgekeerd.quote:Op woensdag 1 april 2009 11:56 schreef Jumparound het volgende:
tip van sjoerd, hou vandaag youtube in de gaten.
einde bericht
1 april![]()
Ik heb geen kloonsquote:
Jaja, dat zeggen al die grappenmakers.quote:
Ik heb er eentje.quote:
Oeh, die blijft lekker!quote:
Komt ie ook welquote:Op woensdag 1 april 2009 12:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jaja, dat zeggen al die grappenmakers.
En sowieso: die trailer kan ook in deze sub geplaatst worden. Die is er potdomme niet voor niks!
Hij is gaaf L.S.quote:Op woensdag 1 april 2009 15:31 schreef LekkerSimpel het volgende:
Hola.
We zitten in de maand dat The Bunker gaat beginnen. Maar begint met een grapje.
Mijn 1 aprilgrap voor dit jaar.
Meld hier 1 april grappen
Ik zie net dat ik kom.quote:Op woensdag 1 april 2009 18:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dit mag je dan niet missen liesje.![]()
Fok 10 jaar-meet animo genoeg!
En!
Je hebt je huisje.![]()
Kom je ook?quote:Op woensdag 1 april 2009 18:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nou als Liesje komt dan weet ik 't wel, op die lijst ermee.
Ooooh, je stond al op de lijst. Helemaal gemist.quote:
quote:Op woensdag 1 april 2009 18:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ooooh, je stond al op de lijst. Helemaal gemist.
Ja hoorquote:Op woensdag 1 april 2009 19:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Kun jij Liesje niet helpen met die schutting Relmof?
Nee hij probeert iets af te schuivenquote:Op woensdag 1 april 2009 19:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zit je nou een schuttingdate te regelen?
Oh, verrekte handig dan, ik trapte erinquote:
Jupsquote:Op woensdag 1 april 2009 19:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zit je nou een schuttingdate te regelen?
Dat zekerquote:Op woensdag 1 april 2009 19:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jups![]()
Twee vliegen in één klap hè, laat de maand april ook eens een leuke avond plus een schutting aan Liesje geven, een oppeppertje voor een minder leuke tijd...... 't is haar wel gegund
Het is gewoon een lief en vrolijk lammetje.quote:Op woensdag 1 april 2009 19:57 schreef blomst het volgende:
[..]
Hee Peter, wat zie jij er lief en vrolijk uit.
Topquote:Op woensdag 1 april 2009 15:27 schreef Copycat het volgende:
En dan is de 'nieuwe' Laguna ook nog zo goed als zeker een deal en ben ik ook deze maand PMS-loos doorgekomen.
Het kan niet op!
Je treft het qua weer, have fun.quote:Op woensdag 1 april 2009 20:05 schreef Leandra het volgende:
Dit was een eenmalig SCbriggie vanuit een vakantiehuisje, waar m'nheel hard z'n best staat te doen in de keuken, dus ik ben er weer weg van
![]()
Ohhhhhhhhhh wat leukquote:Op woensdag 1 april 2009 20:23 schreef Peter6000 het volgende:
Nieuws via de Twitter van Eric.
Sylvia is drachtig.![]()
bron: Lies1958
Leuk idd.quote:
Ik bedenk me wel net dat het 1 april is dus kan ook altijd nog een geintje van die twee zijn. Om te kijken hoe snel een roddel gaat.quote:Op woensdag 1 april 2009 20:23 schreef Peter6000 het volgende:
Nieuws via de Twitter van Eric.
Sylvia is drachtig.![]()
bron: Lies1958
Ja, nu je het zegt.quote:Op woensdag 1 april 2009 20:38 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Ik bedenk me wel net dat het 1 april is dus kan ook altijd nog een geintje van die twee zijn. Om te kijken hoe snel een roddel gaat.
Staat ook op de hyves van eric vermeldt.quote:Op woensdag 1 april 2009 20:40 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, nu je het zegt.
Het is potjandorie 1 april vandaag.
Waar is toch m'n waslijn gebleven?! Nu is m'n hele huis én een schuur dus een bende alleen omdat ik de was wil ophangen in de zon :-(quote:
Staat daar ook iets vermeld over dat gedoe met die waslijn, of was dàt exclusief voor Twitter?quote:Op woensdag 1 april 2009 20:41 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Staat ook op de hyves van eric vermeldt.
Zie nu dat eric twitter doorgelinkt heeft met zijn hyves. Alles is hetzelfde.quote:Op woensdag 1 april 2009 20:42 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Staat daar ook iets vermeld over dat gedoe met die waslijn, of was dàt exclusief voor Twitter?
Ow ja, het is 1 april vandaag.quote:Op woensdag 1 april 2009 20:38 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Ik bedenk me wel net dat het 1 april is dus kan ook altijd nog een geintje van die twee zijn. Om te kijken hoe snel een roddel gaat.
https://twitter.com/ErictMannetje
Hier kan je het vinden
quote:
Een knul van 16 jaar die dat boek voor huub had gemaakt in de kooi. En zijn hyves bijhield enzo.quote:
Waarvan? Van die schuttingen of het etentje?quote:Op woensdag 1 april 2009 19:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik betaal de eerste 20 euro, maar wel graag een paar pics als bewijs
wie spelen er dan op dit moment, of is dit nu een hele stomme vraag en moet ik het zelf even uitzoeken?quote:
quote:Op woensdag 1 april 2009 21:17 schreef lies1958 het volgende:
[..]
wie spelen er dan op dit moment, of is dit nu een hele stomme vraag en moet ik het zelf even uitzoeken?
Etentje natuurlijk, aanbod staat tot morgenavond 8 uurquote:Op woensdag 1 april 2009 21:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Waarvan? Van die schuttingen of het etentje?
Vrijdag klaar of weekeinde ook zonder toilet en badkamer?quote:Op woensdag 1 april 2009 21:29 schreef LekkerSimpel het volgende:
Vanaf morgen is het hier ook een soort van "bunker"
Geen toilet- en douchemogelijkheden. Kan ook nie wassen nie, omdat ze hier de komende dagen toilet en badkamer gaan renoveren.
Ja, vrijdag is het klaar, maar dan wel volgende week vrijdag.quote:Op woensdag 1 april 2009 21:33 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Vrijdag klaar of weekeinde ook zonder toilet en badkamer?
Heeft Frits aangeboden om met de schutting te helpen en daarna een hapje te eten?quote:Op woensdag 1 april 2009 21:11 schreef liesje1979 het volgende:
Waarvan? Van die schuttingen of het etentje?
Volgens mij blijft er wel water in de keuken. Ik heb een hele lange tuinslang, dus ik improviseer wel een douchecabine in de tuin dan om te kunnen douchen.quote:Op woensdag 1 april 2009 21:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
LS zit al in een spartaans trainingskamp.
Telt dat ook met terugwerkende kracht?quote:Op woensdag 1 april 2009 21:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Etentje natuurlijk, aanbod staat tot morgenavond 8 uur
Of zoals in de prehistory in de zinken teil gaan zitten.quote:Op woensdag 1 april 2009 21:50 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Volgens mij blijft er wel water in de keuken. Ik heb een hele lange tuinslang, dus ik improviseer wel een douchecabine in de tuin dan om te kunnen douchen.
Ik kan natuurlijk ook voor de gemakkelijke weg gaan en bij een buuf gaan douchen.
Nee, ik ben heel slecht met schuttingen.quote:Op woensdag 1 april 2009 21:38 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Heeft Frits aangeboden om met de schutting te helpen en daarna een hapje te eten?
Dooie link!quote:Op woensdag 1 april 2009 21:55 schreef liesje1979 het volgende:
Ik hoef niet meer naar de AH. www.thuisbezorgd.FTW!
Hadden ze in de prehistory al zinken teilen dan?quote:Op woensdag 1 april 2009 21:57 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Of zoals in de prehistory in de zinken teil gaan zitten.
Ja toch misschien niet van zink maar teilen waren er vast wel.quote:Op woensdag 1 april 2009 21:59 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Hadden ze in de prehistory al zinken teilen dan?
Remlof maakt jouw schutting, diezelfde dag, s' avonds heb jij met hem een etentje met kaarslicht. Minimaal twee pics hier, één en ander te realiseren voor 30 april. Dat moet wel lukken toch?quote:Op woensdag 1 april 2009 21:54 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Telt dat ook met terugwerkende kracht?
quote:Op woensdag 1 april 2009 21:59 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Nee, ik ben heel slecht met schuttingen.![]()
Maar wel eten!quote:Dooie link!![]()
Ik zal het even overleggen.quote:Op woensdag 1 april 2009 22:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Remlof maakt jouw schutting, diezelfde dag, s' avonds heb jij met hem een etentje met kaarslicht. Minimaal twee pics hier, één en ander te realiseren voor 30 april. Dat moet wel lukken toch?
quote:Op woensdag 1 april 2009 22:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
Liesje krijgt heul RLS naar de meet.
Nah, per pmquote:Op woensdag 1 april 2009 22:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik zal het even overleggen.Maar die pics gaan dan per pm.
Ohw, dat mag wel?quote:Op woensdag 1 april 2009 22:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Desnoods maar een beetje 't gezicht camoufleren
Maar mij welquote:Op woensdag 1 april 2009 22:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ach, de foto's van remlof circuleren over heel FOK!, dus die zal 't niet zoveel boeien.
quote:Op woensdag 1 april 2009 22:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Mèn, wat kun jij ongelofelijk moeilijk doen bij een aanbod
Misschien.quote:Op woensdag 1 april 2009 22:08 schreef liesje1979 het volgende:
Heej Frits, zag ik jou nou misschienen in het animotopic?
Uiteraard!quote:Op woensdag 1 april 2009 22:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Je moet alleen wel een paar blikken koud bier voor 'm kopen als je hem weer op de trein zet![]()
quote:Op woensdag 1 april 2009 22:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
We gaan straks hier verder [TBO] SC #9 Waar Remlof Liesje d'r schutting gaat bouwen :P![]()
![]()
Oeh! Wat voor taart?quote:Op woensdag 1 april 2009 22:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja! tof tof tof! Je moet komen Frits!![]()
Dan neem ik taart voor je mee!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |