Hij is gaaf L.S.quote:Op woensdag 1 april 2009 15:31 schreef LekkerSimpel het volgende:
Hola.
We zitten in de maand dat The Bunker gaat beginnen. Maar begint met een grapje.
Mijn 1 aprilgrap voor dit jaar.
Meld hier 1 april grappen
Ik zie net dat ik kom.quote:Op woensdag 1 april 2009 18:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dit mag je dan niet missen liesje.![]()
Fok 10 jaar-meet animo genoeg!
En!
Je hebt je huisje.![]()
Kom je ook?quote:Op woensdag 1 april 2009 18:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nou als Liesje komt dan weet ik 't wel, op die lijst ermee.
Ooooh, je stond al op de lijst. Helemaal gemist.quote:
quote:Op woensdag 1 april 2009 18:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ooooh, je stond al op de lijst. Helemaal gemist.
Ja hoorquote:Op woensdag 1 april 2009 19:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Kun jij Liesje niet helpen met die schutting Relmof?
Nee hij probeert iets af te schuivenquote:Op woensdag 1 april 2009 19:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zit je nou een schuttingdate te regelen?
Oh, verrekte handig dan, ik trapte erinquote:
Jupsquote:Op woensdag 1 april 2009 19:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zit je nou een schuttingdate te regelen?
Dat zekerquote:Op woensdag 1 april 2009 19:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jups![]()
Twee vliegen in één klap hè, laat de maand april ook eens een leuke avond plus een schutting aan Liesje geven, een oppeppertje voor een minder leuke tijd...... 't is haar wel gegund
Het is gewoon een lief en vrolijk lammetje.quote:Op woensdag 1 april 2009 19:57 schreef blomst het volgende:
[..]
Hee Peter, wat zie jij er lief en vrolijk uit.
Topquote:Op woensdag 1 april 2009 15:27 schreef Copycat het volgende:
En dan is de 'nieuwe' Laguna ook nog zo goed als zeker een deal en ben ik ook deze maand PMS-loos doorgekomen.
Het kan niet op!
Je treft het qua weer, have fun.quote:Op woensdag 1 april 2009 20:05 schreef Leandra het volgende:
Dit was een eenmalig SCbriggie vanuit een vakantiehuisje, waar m'nheel hard z'n best staat te doen in de keuken, dus ik ben er weer weg van
![]()
Ohhhhhhhhhh wat leukquote:Op woensdag 1 april 2009 20:23 schreef Peter6000 het volgende:
Nieuws via de Twitter van Eric.
Sylvia is drachtig.![]()
bron: Lies1958
Leuk idd.quote:
Ik bedenk me wel net dat het 1 april is dus kan ook altijd nog een geintje van die twee zijn. Om te kijken hoe snel een roddel gaat.quote:Op woensdag 1 april 2009 20:23 schreef Peter6000 het volgende:
Nieuws via de Twitter van Eric.
Sylvia is drachtig.![]()
bron: Lies1958
Ja, nu je het zegt.quote:Op woensdag 1 april 2009 20:38 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Ik bedenk me wel net dat het 1 april is dus kan ook altijd nog een geintje van die twee zijn. Om te kijken hoe snel een roddel gaat.
Staat ook op de hyves van eric vermeldt.quote:Op woensdag 1 april 2009 20:40 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, nu je het zegt.
Het is potjandorie 1 april vandaag.
Waar is toch m'n waslijn gebleven?! Nu is m'n hele huis én een schuur dus een bende alleen omdat ik de was wil ophangen in de zon :-(quote:
Staat daar ook iets vermeld over dat gedoe met die waslijn, of was dàt exclusief voor Twitter?quote:Op woensdag 1 april 2009 20:41 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Staat ook op de hyves van eric vermeldt.
Zie nu dat eric twitter doorgelinkt heeft met zijn hyves. Alles is hetzelfde.quote:Op woensdag 1 april 2009 20:42 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Staat daar ook iets vermeld over dat gedoe met die waslijn, of was dàt exclusief voor Twitter?
Ow ja, het is 1 april vandaag.quote:Op woensdag 1 april 2009 20:38 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Ik bedenk me wel net dat het 1 april is dus kan ook altijd nog een geintje van die twee zijn. Om te kijken hoe snel een roddel gaat.
https://twitter.com/ErictMannetje
Hier kan je het vinden
quote:
Een knul van 16 jaar die dat boek voor huub had gemaakt in de kooi. En zijn hyves bijhield enzo.quote:
Waarvan? Van die schuttingen of het etentje?quote:Op woensdag 1 april 2009 19:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik betaal de eerste 20 euro, maar wel graag een paar pics als bewijs
wie spelen er dan op dit moment, of is dit nu een hele stomme vraag en moet ik het zelf even uitzoeken?quote:
quote:Op woensdag 1 april 2009 21:17 schreef lies1958 het volgende:
[..]
wie spelen er dan op dit moment, of is dit nu een hele stomme vraag en moet ik het zelf even uitzoeken?
Etentje natuurlijk, aanbod staat tot morgenavond 8 uurquote:Op woensdag 1 april 2009 21:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Waarvan? Van die schuttingen of het etentje?
Vrijdag klaar of weekeinde ook zonder toilet en badkamer?quote:Op woensdag 1 april 2009 21:29 schreef LekkerSimpel het volgende:
Vanaf morgen is het hier ook een soort van "bunker"
Geen toilet- en douchemogelijkheden. Kan ook nie wassen nie, omdat ze hier de komende dagen toilet en badkamer gaan renoveren.
Ja, vrijdag is het klaar, maar dan wel volgende week vrijdag.quote:Op woensdag 1 april 2009 21:33 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Vrijdag klaar of weekeinde ook zonder toilet en badkamer?
Heeft Frits aangeboden om met de schutting te helpen en daarna een hapje te eten?quote:Op woensdag 1 april 2009 21:11 schreef liesje1979 het volgende:
Waarvan? Van die schuttingen of het etentje?
Volgens mij blijft er wel water in de keuken. Ik heb een hele lange tuinslang, dus ik improviseer wel een douchecabine in de tuin dan om te kunnen douchen.quote:Op woensdag 1 april 2009 21:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
LS zit al in een spartaans trainingskamp.
Telt dat ook met terugwerkende kracht?quote:Op woensdag 1 april 2009 21:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Etentje natuurlijk, aanbod staat tot morgenavond 8 uur
Of zoals in de prehistory in de zinken teil gaan zitten.quote:Op woensdag 1 april 2009 21:50 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Volgens mij blijft er wel water in de keuken. Ik heb een hele lange tuinslang, dus ik improviseer wel een douchecabine in de tuin dan om te kunnen douchen.
Ik kan natuurlijk ook voor de gemakkelijke weg gaan en bij een buuf gaan douchen.
Nee, ik ben heel slecht met schuttingen.quote:Op woensdag 1 april 2009 21:38 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Heeft Frits aangeboden om met de schutting te helpen en daarna een hapje te eten?
Dooie link!quote:Op woensdag 1 april 2009 21:55 schreef liesje1979 het volgende:
Ik hoef niet meer naar de AH. www.thuisbezorgd.FTW!
Hadden ze in de prehistory al zinken teilen dan?quote:Op woensdag 1 april 2009 21:57 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Of zoals in de prehistory in de zinken teil gaan zitten.
Ja toch misschien niet van zink maar teilen waren er vast wel.quote:Op woensdag 1 april 2009 21:59 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Hadden ze in de prehistory al zinken teilen dan?
Remlof maakt jouw schutting, diezelfde dag, s' avonds heb jij met hem een etentje met kaarslicht. Minimaal twee pics hier, één en ander te realiseren voor 30 april. Dat moet wel lukken toch?quote:Op woensdag 1 april 2009 21:54 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Telt dat ook met terugwerkende kracht?
quote:Op woensdag 1 april 2009 21:59 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Nee, ik ben heel slecht met schuttingen.![]()
Maar wel eten!quote:Dooie link!![]()
Ik zal het even overleggen.quote:Op woensdag 1 april 2009 22:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Remlof maakt jouw schutting, diezelfde dag, s' avonds heb jij met hem een etentje met kaarslicht. Minimaal twee pics hier, één en ander te realiseren voor 30 april. Dat moet wel lukken toch?
quote:Op woensdag 1 april 2009 22:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
Liesje krijgt heul RLS naar de meet.
Nah, per pmquote:Op woensdag 1 april 2009 22:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik zal het even overleggen.Maar die pics gaan dan per pm.
Ohw, dat mag wel?quote:Op woensdag 1 april 2009 22:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Desnoods maar een beetje 't gezicht camoufleren
Maar mij welquote:Op woensdag 1 april 2009 22:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ach, de foto's van remlof circuleren over heel FOK!, dus die zal 't niet zoveel boeien.
quote:Op woensdag 1 april 2009 22:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Mèn, wat kun jij ongelofelijk moeilijk doen bij een aanbod
Misschien.quote:Op woensdag 1 april 2009 22:08 schreef liesje1979 het volgende:
Heej Frits, zag ik jou nou misschienen in het animotopic?
Uiteraard!quote:Op woensdag 1 april 2009 22:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Je moet alleen wel een paar blikken koud bier voor 'm kopen als je hem weer op de trein zet![]()
quote:Op woensdag 1 april 2009 22:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
We gaan straks hier verder [TBO] SC #9 Waar Remlof Liesje d'r schutting gaat bouwen :P![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |