Hij is gaaf L.S.quote:Op woensdag 1 april 2009 15:31 schreef LekkerSimpel het volgende:
Hola.
We zitten in de maand dat The Bunker gaat beginnen. Maar begint met een grapje.
Mijn 1 aprilgrap voor dit jaar.
Meld hier 1 april grappen
Ik zie net dat ik kom.quote:Op woensdag 1 april 2009 18:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dit mag je dan niet missen liesje.![]()
Fok 10 jaar-meet animo genoeg!
En!
Je hebt je huisje.![]()
Kom je ook?quote:Op woensdag 1 april 2009 18:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nou als Liesje komt dan weet ik 't wel, op die lijst ermee.
Ooooh, je stond al op de lijst. Helemaal gemist.quote:
quote:Op woensdag 1 april 2009 18:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ooooh, je stond al op de lijst. Helemaal gemist.
Ja hoorquote:Op woensdag 1 april 2009 19:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Kun jij Liesje niet helpen met die schutting Relmof?
Nee hij probeert iets af te schuivenquote:Op woensdag 1 april 2009 19:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zit je nou een schuttingdate te regelen?
Oh, verrekte handig dan, ik trapte erinquote:
Jupsquote:Op woensdag 1 april 2009 19:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zit je nou een schuttingdate te regelen?
Dat zekerquote:Op woensdag 1 april 2009 19:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jups![]()
Twee vliegen in één klap hè, laat de maand april ook eens een leuke avond plus een schutting aan Liesje geven, een oppeppertje voor een minder leuke tijd...... 't is haar wel gegund
Het is gewoon een lief en vrolijk lammetje.quote:Op woensdag 1 april 2009 19:57 schreef blomst het volgende:
[..]
Hee Peter, wat zie jij er lief en vrolijk uit.
Topquote:Op woensdag 1 april 2009 15:27 schreef Copycat het volgende:
En dan is de 'nieuwe' Laguna ook nog zo goed als zeker een deal en ben ik ook deze maand PMS-loos doorgekomen.
Het kan niet op!
Je treft het qua weer, have fun.quote:Op woensdag 1 april 2009 20:05 schreef Leandra het volgende:
Dit was een eenmalig SCbriggie vanuit een vakantiehuisje, waar m'nheel hard z'n best staat te doen in de keuken, dus ik ben er weer weg van
![]()
Ohhhhhhhhhh wat leukquote:Op woensdag 1 april 2009 20:23 schreef Peter6000 het volgende:
Nieuws via de Twitter van Eric.
Sylvia is drachtig.![]()
bron: Lies1958
Leuk idd.quote:
Ik bedenk me wel net dat het 1 april is dus kan ook altijd nog een geintje van die twee zijn. Om te kijken hoe snel een roddel gaat.quote:Op woensdag 1 april 2009 20:23 schreef Peter6000 het volgende:
Nieuws via de Twitter van Eric.
Sylvia is drachtig.![]()
bron: Lies1958
Ja, nu je het zegt.quote:Op woensdag 1 april 2009 20:38 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Ik bedenk me wel net dat het 1 april is dus kan ook altijd nog een geintje van die twee zijn. Om te kijken hoe snel een roddel gaat.
Staat ook op de hyves van eric vermeldt.quote:Op woensdag 1 april 2009 20:40 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, nu je het zegt.
Het is potjandorie 1 april vandaag.
Waar is toch m'n waslijn gebleven?! Nu is m'n hele huis én een schuur dus een bende alleen omdat ik de was wil ophangen in de zon :-(quote:
Staat daar ook iets vermeld over dat gedoe met die waslijn, of was dàt exclusief voor Twitter?quote:Op woensdag 1 april 2009 20:41 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Staat ook op de hyves van eric vermeldt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |