Het is ff wachten op de streams, dan gaat 't hier leven als nooit tevorenquote:
Wat? Ja , was me nog niet opgevallen.quote:
Waar is je vogel?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:17 schreef tuinfluiter het volgende:
Wat? Ja , was me nog niet opgevallen.hoe kan dat nou weer, nou heb zeker weer iets te grote
voorjaarsschoonmaak gedaan.
Een beetje te opruimerig geweestquote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:17 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Wat? Ja , was me nog niet opgevallen.hoe kan dat nou weer, nou heb zeker iets te grote
voorjaarsschoonmaak gedaan.
Laat maar komen!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Het is ff wachten op de streams, dan gaat 't hier leven als nooit tevoren.
Ow ja, je krijgt je huisje officieel vandaag Lies, gefeliciteerdquote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja!Ik moet morgen eerst nog wel werken, maar dat is nog 1 dagje.
Thanks, fijne avond BQ!
Ja!quote:Op woensdag 1 april 2009 01:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow ja, je krijgt je huisje officieel vandaag Lies, gefeliciteerd![]()
![]()
quote:
quote:
quote:
Ook een hele goede morgen!quote:Op woensdag 1 april 2009 08:49 schreef Copycat het volgende:
Geniet vandaag van je eigen huisje, Liesje!
En morgen ... en overmorgen ... en overovermorgen ... en overoverovermorgen ... en overoveroverovermorgen ... enfin, you catch my drift.
Goedemorgen!
23.59 wordt het toch bekend gemaakt dat het één grote hoax is?quote:
Het is een belg...quote:Op woensdag 1 april 2009 09:51 schreef Copycat het volgende:
En ja hoor ...
Mijn Vlaamse collega trapt met beide voeten in mijn lamer dan lame 1 april -je veter is los- grap.
Ze draagt laarzen, maar dat belette haar niet om haar veterloze voeten van alle kanten te bekijken toen ik zei dat ze moest oppassen met die losse veter. 'Daar kunnen enorme ongelukken van komen'.
En toen liep ze vertwijfeld weg.
One down, so much more colleagues to go.
Een Belg die al drie jaar in dezelfde ongrappige grap tuint.quote:Op woensdag 1 april 2009 10:34 schreef zwaaibaai het volgende:
Het is een belg...![]()
Goedemorgen iedereen!
Derde ook!quote:Op woensdag 1 april 2009 10:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
Eerste 2 deelnemers zijn bekend!!!!
Dat zou wel erg voorspelbaar zijn hequote:
quote:Op woensdag 1 april 2009 11:56 schreef Jumparound het volgende:
tip van sjoerd, hou vandaag youtube in de gaten.
einde bericht
1 april![]()
Ik heb mijn monitor al omgekeerd.quote:Op woensdag 1 april 2009 11:56 schreef Jumparound het volgende:
tip van sjoerd, hou vandaag youtube in de gaten.
einde bericht
1 april![]()
Ik heb geen kloonsquote:
Jaja, dat zeggen al die grappenmakers.quote:
Ik heb er eentje.quote:
Oeh, die blijft lekker!quote:
Komt ie ook welquote:Op woensdag 1 april 2009 12:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jaja, dat zeggen al die grappenmakers.
En sowieso: die trailer kan ook in deze sub geplaatst worden. Die is er potdomme niet voor niks!
Hij is gaaf L.S.quote:Op woensdag 1 april 2009 15:31 schreef LekkerSimpel het volgende:
Hola.
We zitten in de maand dat The Bunker gaat beginnen. Maar begint met een grapje.
Mijn 1 aprilgrap voor dit jaar.
Meld hier 1 april grappen
Ik zie net dat ik kom.quote:Op woensdag 1 april 2009 18:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dit mag je dan niet missen liesje.![]()
Fok 10 jaar-meet animo genoeg!
En!
Je hebt je huisje.![]()
Kom je ook?quote:Op woensdag 1 april 2009 18:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nou als Liesje komt dan weet ik 't wel, op die lijst ermee.
Ooooh, je stond al op de lijst. Helemaal gemist.quote:
quote:Op woensdag 1 april 2009 18:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ooooh, je stond al op de lijst. Helemaal gemist.
Ja hoorquote:Op woensdag 1 april 2009 19:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Kun jij Liesje niet helpen met die schutting Relmof?
Nee hij probeert iets af te schuivenquote:Op woensdag 1 april 2009 19:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zit je nou een schuttingdate te regelen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |