Of zoals in de prehistory in de zinken teil gaan zitten.quote:Op woensdag 1 april 2009 21:50 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Volgens mij blijft er wel water in de keuken. Ik heb een hele lange tuinslang, dus ik improviseer wel een douchecabine in de tuin dan om te kunnen douchen.
Ik kan natuurlijk ook voor de gemakkelijke weg gaan en bij een buuf gaan douchen.
Nee, ik ben heel slecht met schuttingen.quote:Op woensdag 1 april 2009 21:38 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Heeft Frits aangeboden om met de schutting te helpen en daarna een hapje te eten?
Dooie link!quote:Op woensdag 1 april 2009 21:55 schreef liesje1979 het volgende:
Ik hoef niet meer naar de AH. www.thuisbezorgd.FTW!
Hadden ze in de prehistory al zinken teilen dan?quote:Op woensdag 1 april 2009 21:57 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Of zoals in de prehistory in de zinken teil gaan zitten.
Ja toch misschien niet van zink maar teilen waren er vast wel.quote:Op woensdag 1 april 2009 21:59 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Hadden ze in de prehistory al zinken teilen dan?
Remlof maakt jouw schutting, diezelfde dag, s' avonds heb jij met hem een etentje met kaarslicht. Minimaal twee pics hier, één en ander te realiseren voor 30 april. Dat moet wel lukken toch?quote:Op woensdag 1 april 2009 21:54 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Telt dat ook met terugwerkende kracht?
quote:Op woensdag 1 april 2009 21:59 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Nee, ik ben heel slecht met schuttingen.![]()
Maar wel eten!quote:Dooie link!![]()
Ik zal het even overleggen.quote:Op woensdag 1 april 2009 22:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Remlof maakt jouw schutting, diezelfde dag, s' avonds heb jij met hem een etentje met kaarslicht. Minimaal twee pics hier, één en ander te realiseren voor 30 april. Dat moet wel lukken toch?
quote:Op woensdag 1 april 2009 22:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
Liesje krijgt heul RLS naar de meet.
Nah, per pmquote:Op woensdag 1 april 2009 22:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik zal het even overleggen.Maar die pics gaan dan per pm.
Ohw, dat mag wel?quote:Op woensdag 1 april 2009 22:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Desnoods maar een beetje 't gezicht camoufleren
Maar mij welquote:Op woensdag 1 april 2009 22:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ach, de foto's van remlof circuleren over heel FOK!, dus die zal 't niet zoveel boeien.
quote:Op woensdag 1 april 2009 22:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Mèn, wat kun jij ongelofelijk moeilijk doen bij een aanbod
Misschien.quote:Op woensdag 1 april 2009 22:08 schreef liesje1979 het volgende:
Heej Frits, zag ik jou nou misschienen in het animotopic?
Uiteraard!quote:Op woensdag 1 april 2009 22:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Je moet alleen wel een paar blikken koud bier voor 'm kopen als je hem weer op de trein zet![]()
quote:Op woensdag 1 april 2009 22:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
We gaan straks hier verder [TBO] SC #9 Waar Remlof Liesje d'r schutting gaat bouwen :P![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |