En die ook, als je gedist bent.quote:
quote:
Kijk, dat is een diss.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat beschouw jij serieus als een diss?
Herkenbaarquote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:55 schreef Maanvis het volgende:
brr. iedereen op m'n werk zegt dat ik zo hard werk terwijl ik eigenlijk op FOK! zit
quote:
God wat vermoeiend, nu al. En dat dan elke ochtend hè.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat beschouw jij serieus als een diss?
En dan ben ik niet eens een ochtendmens. Kenjenagaan.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:00 schreef Gert het volgende:
God wat vermoeiend, nu al. En dat dan elke ochtend hè.
Dat moet ik in november alweer voor de tweede keer doenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:05 schreef Maanvis het volgende:
Zo, nu ga ik even een nieuw rijbewijs aanvragen
Ik voor september, als ik nu aangehouden wordt met m'n papieren vodje krijg ik er gewoon een boete voor zeiden ze op het stadhuisquote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat moet ik in november alweer voor de tweede keer doen.
Dan krijg je wel een heel mooi klein model, en als je dan aangehouden wordt kan je dat rotding nergens meer vinden tussen al je pasjes. Vond de agent ook heel leuk dat ik mijn hele tas overhoop moest halen om die rotpas te vinden. Tegenwoordig maar bij kenteken papieren gestopt.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die van mij was meegewassen en doorgescheurdquote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Is ie kapot? niet meenemen dan. Als je je ID/paspoort maar bij hebt checken ze het gewoon met de centrale of je een rijbewijs hebt.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik voor september, als ik nu aangehouden wordt met m'n papieren vodje krijg ik er gewoon een boete voor zeiden ze op het stadhuis
Addy!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:38 schreef Noek het volgende:
Cc! Hou eens op te bellen! Ik pak toch niet op en ik heet geen Addy! En ík weet dat jij geen Emile heet.
Ik ookquote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wat een rust, ben benieuwd of 't over een paar weken echt druk wordt tijdens 't streamen.
Dan moeten ze wel regenwormen en maden eten.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
En of er spraakmakende FOK!'ers inkomen, zo ja, dan kan 't wel eens heul druk worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |