In deze. Maar ik gebruik taal uit alle tijdenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:34 schreef Maanvis het volgende:
Razende roeland?
In welke eeuw leef jij, Copycat?
Ik heb een zwarte. En dan zonder stang.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:35 schreef Jumparound het volgende:
Dit is de mijne... maar ik zal straks een foto maken _na_ een ritje over de hei
[ afbeelding ]
Deze heb ik van i-net geplukt.. die van mij heeft ook minder roest hoorquote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb een zwarte. En dan zonder stang.
En met wat minder roest.
Mijn eerste vervoermiddel dat geen hand me down is.
Ga je schamen. Je bent alleen hip ende happening als je Kronan fietst.quote:
Kronan heeft geen racefietsen.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 10:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ga je schamen. Je bent alleen hip ende happening als je Kronan fietst.
Oeh hip!quote:
En daar is een reden voor. Racefietsen, schracefietsenquote:
Nou!quote:Oeh hip!
Bereid je maar vast voor op veel tijd op de vluchtstrook van je favoriete snelwegquote:Op dinsdag 31 maart 2009 10:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ga je schamen. Je bent alleen hip ende happening als je Kronan fietst.
Oh. En misschien wordt dit mijn nieuwe auto:
[ afbeelding ]
Die auto is hier al een aantal jaar in gebruik en zo goed als probleemloos, dus dat zal wel meevallen.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 10:07 schreef Maanvis het volgende:
Bereid je maar vast voor op veel tijd op de vluchtstrook van je favoriete snelweg!
Ken je klassieke (NY-Joodse) verbasteringen.quote:
De hamvraag is echter of daar een man of een vrouw in reed.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 10:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die auto is hier al een aantal jaar in gebruik en zo goed als probleemloos, dus dat zal wel meevallen.
Of moet ze haar baas nog even "ter hand" nemenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 10:10 schreef Maanvis het volgende:
[..]
De hamvraag is echter of daar een man of een vrouw in reed.
PS: Je gaat toch geen afdankertje rijden? Weet je wel zeker dat je alle paperclips onder het bureau hebt gevonden?
Een vrouw. En ik rij al meer dan tien jaar volledig schadevrij, dus niet zo macho lullen tegen me, ja?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 10:10 schreef Maanvis het volgende:
De hamvraag is echter of daar een man of een vrouw in reed.
PS: Je gaat toch geen afdankertje rijden? Weet je wel zeker dat je alle paperclips onder het bureau hebt gevonden?
Schmorry!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 10:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ken je klassieke (NY-Joodse) verbasteringen.
Ik heb wel geld.. maar,quote:Op dinsdag 31 maart 2009 10:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Een vrouw. En ik rij al meer dan tien jaar volledig schadevrij, dus niet zo macho lullen tegen me, ja?![]()
Als jij een paar (...) duizend euro hebt liggen voor een nieuwe auto, dan hou ik me aanbevolen.
Iemand hier naar de 1,2 of 5 jaar geweest?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:33 schreef yvonne het volgende:
Mogguh!
Animo check
Fok 10-jaarsmeet animo check
Die polo van mij glijdt wel lekker door de bochten heur!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 10:23 schreef Copycat het volgende:
Ik kan evt ook een Polo kopen. Maar dat vind ik geloof ik net een stapje te ver terug.
Yeah I'm a schmuck.quote:
Gelukkig maar, dan zou je het hele imago naar beneden trekken.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 10:27 schreef FritsVanEgters het volgende:
Yeah I'm a schmuck.![]()
Maar iig niet op een pseudo-hippe Kronan.
Steek een peuk op.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 10:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Gelukkig maar, dan zou je het hele imago naar beneden trekken.
Ik heb weer even mijn vijf minuten ochtendmisselijkheid. Met dank aan Champix.
Ik moet er niet aan denkenquote:
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 10:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik moet er niet aan denken. Nergens voor nodig.
ik naar de 2 en 5 jaar meetquote:Op dinsdag 31 maart 2009 10:23 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Iemand hier naar de 1,2 of 5 jaar geweest?
En welke stoornis ligt aan deze fobie ten grondslag?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 10:49 schreef Copycat het volgende:
Ik ben slechts één keer naar een meet geweest; een crewmeet in Utrecht. Ik ben niet zo van het in groten getale meeten.
Geen, want geen fobie. Ik hou gewoon niet zo van dat massale, ben beter one on onequote:Op dinsdag 31 maart 2009 10:51 schreef Maanvis het volgende:
En welke stoornis ligt aan deze fobie ten grondslag?
Bedankt voor de hintquote:Op dinsdag 31 maart 2009 10:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Geen, want geen fobie. Ik hou gewoon niet zo van dat massale, ben beter one on one.
Ik ben sollicitatiebrieven aan het schrijven!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:01 schreef Gert het volgende:
Mogge![]()
Mooi dagje voor een ontslagje.
Wat een ellende zeg als je de kranten van vanochtend leest. Hier banen weg, daar banen weg. Jetzt geht's los...
tof, doe die van mij ook ff.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:04 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik ben sollicitatiebrieven aan het schrijven!
Vermeld je daarin ook je 24/12 bioritme?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:04 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik ben sollicitatiebrieven aan het schrijven!
Daar word je inderdaad niet vrolijk van.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:01 schreef Gert het volgende:
Mogge![]()
Mooi dagje voor een ontslagje.
Wat een ellende zeg als je de kranten van vanochtend leest. Hier banen weg, daar banen weg. Jetzt geht's los...
"Ik heb geen enkele moeite met flexibele werktijden.."quote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Vermeld je daarin ook je 24/12 bioritme?
As't zo doorgaat moet ik m'n oude stiel weer oppakken en ga ik jou keihard beconcurreren.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daar word je inderdaad niet vrolijk van.
Gelukkig kreeg ik net een nieuwe freelance opdracht binnen.
Nee.quote:
Met die keiharde concurrentie zal het wel meevallenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:07 schreef Gert het volgende:
As't zo doorgaat moet ik m'n oude stiel weer oppakken en ga ik jou keihard beconcurreren.
Of we beginnen zelf een bueau, aangezien je hier toch al volpension intrekt.
Hmm, in het kleine stukje tekst hierboven vind ik al een aantal argumenten waarom onze samenwerking gedoemd is te mislukken.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Met die keiharde concurrentie zal het wel meevallen.
Oh ja! Dat is een goed plan. Doe jij acquisitie, want daar heb ik ook een hekel aan.
Straks ga je ook nog zeggen dat je geen koffie kunt zetten en dat de ontbijt op bed service out of order is.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:15 schreef Gert het volgende:
Hmm, in het kleine stukje tekst hierboven vind ik al een aantal argumenten waarom onze samenwerking gedoemd is te mislukken.
Nah, wie gaat er heen dan? Maar daar zijn heeeeel veel mensen hè? FOK!kers vooral. Dat is wel eng hoor.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
, ik eis dat noekje en CarO ook komen.
Onceupon a time ( Inthe west)quote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:21 schreef Maanvis het volgende:
o en wat betekent c'era una volta? una volta is toch '1 keer' oid?.. tenminste in italië had een lieflijk meiske het over 'primo volta'.
Welnee, niet eng en niet heeeeel veel.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:23 schreef Noek het volgende:
[..]
Nah, wie gaat er heen dan? Maar daar zijn heeeeel veel mensen hè? FOK!kers vooral. Dat is wel eng hoor.
Ja, ga ff mensenschuw lopen doen.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:23 schreef Noek het volgende:
Nah, wie gaat er heen dan? Maar daar zijn heeeeel veel mensen hè? FOK!kers vooral. Dat is wel eng hoor.
Zit niet mijn pleinvrees te dissen, jongeman!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja, ga ff mensenschuw lopen doen.
Er was eens ...quote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:21 schreef Maanvis het volgende:
o en wat betekent c'era una volta? una volta is toch '1 keer' oid?.. tenminste in italië had een lieflijk meiske het over 'primo volta'.
Nou, er zijn best wel enge FOK!kers. Om nu met de bollen knoflook op pad te gaan, dat is ook zoiets.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:24 schreef yvonne het volgende:
[..]
Welnee, niet eng en niet heeeeel veel.
yvonne, ik.quote:
Nouhou!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:30 schreef Noek het volgende:
Er staan ook opeens allemaal Brabanders op mijn voicemail. Of ik ze terug wil bellen, houdoe.
Nou, nee!
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:30 schreef Noek het volgende:
Er staan ook opeens allemaal Brabanders op mijn voicemail. Of ik ze terug wil bellen, houdoe.
Nou, nee!
Tofquote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Er was eens ...
Begin van een sprookje en titel van een prachtige docu over Pinocchio.
Je klinkt als een vent. Als 2 stuks.quote:
Dat hoor ik wel vaker.quote:
Niet doen. Voor je het weet hang je weer een Brabants kwartiertje maal 2 aan de telefoon.quote:Maar moet ik ze dan opbellen om te zeggen dat ik ze niet terug wil bellen?
Was ook de oorspronkelijke titel van de klassiekerquote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Er was eens ...
Begin van een sprookje en titel van een prachtige docu over Pinocchio.
Ik ga meteen checken, Yvonne!
Dat wist ik dan weer niet.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:41 schreef yvonne het volgende:
Was ook de oorspronkelijke titel van de klassieker
"Once upon a time in the west"
Nou, die had ik eigenlijk in petto als laatste redmiddel, als je écht al bepakt en bezakt met je cronan in de aanslag zou staan voor de lange reis.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Straks ga je ook nog zeggen dat je geen koffie kunt zetten en dat de ontbijt op bed service out of order is.
Kronan. Met een K. Een K van Know what? Don't quit your day job just yet!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:47 schreef Gert het volgende:
Nou, die had ik eigenlijk in petto als laatste redmiddel, als je écht al bepakt en bezakt met je cronan in de aanslag zou staan voor de lange reis.
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Kronan. Met een K. Een K van Know what? Don't quit your day job just yet!
Ja, zeg ik ook altijdquote:
En die ook, als je gedist bent.quote:
quote:
Kijk, dat is een diss.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat beschouw jij serieus als een diss?
Herkenbaarquote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:55 schreef Maanvis het volgende:
brr. iedereen op m'n werk zegt dat ik zo hard werk terwijl ik eigenlijk op FOK! zit
quote:
God wat vermoeiend, nu al. En dat dan elke ochtend hè.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat beschouw jij serieus als een diss?
En dan ben ik niet eens een ochtendmens. Kenjenagaan.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:00 schreef Gert het volgende:
God wat vermoeiend, nu al. En dat dan elke ochtend hè.
Dat moet ik in november alweer voor de tweede keer doenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:05 schreef Maanvis het volgende:
Zo, nu ga ik even een nieuw rijbewijs aanvragen
Ik voor september, als ik nu aangehouden wordt met m'n papieren vodje krijg ik er gewoon een boete voor zeiden ze op het stadhuisquote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat moet ik in november alweer voor de tweede keer doen.
Dan krijg je wel een heel mooi klein model, en als je dan aangehouden wordt kan je dat rotding nergens meer vinden tussen al je pasjes. Vond de agent ook heel leuk dat ik mijn hele tas overhoop moest halen om die rotpas te vinden. Tegenwoordig maar bij kenteken papieren gestopt.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die van mij was meegewassen en doorgescheurdquote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Is ie kapot? niet meenemen dan. Als je je ID/paspoort maar bij hebt checken ze het gewoon met de centrale of je een rijbewijs hebt.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik voor september, als ik nu aangehouden wordt met m'n papieren vodje krijg ik er gewoon een boete voor zeiden ze op het stadhuis
Addy!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:38 schreef Noek het volgende:
Cc! Hou eens op te bellen! Ik pak toch niet op en ik heet geen Addy! En ík weet dat jij geen Emile heet.
Ik ookquote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wat een rust, ben benieuwd of 't over een paar weken echt druk wordt tijdens 't streamen.
Dan moeten ze wel regenwormen en maden eten.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
En of er spraakmakende FOK!'ers inkomen, zo ja, dan kan 't wel eens heul druk worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |