quote:
Goedemorgen Liesje!quote:
Ja.quote:Ja?
Neequote:Geniet je ook zo van de lente?
Nou, er staat een lelijk kutlammetje op FOK!.quote:En vertel eens?
Neequote:Heb je vannacht ook een uur korter geslapen?
Jaquote:Pasen komt er weer aan
Neequote:en de zomer staat ook weer voor de deur.![]()
![]()
Wahahahahahahaha!quote:Op zondag 29 maart 2009 14:29 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Goedemorgen Liesje!![]()
[..]
Ja.
[..]
Nee
[..]
Nou, er staat een lelijk kutlammetje op FOK!.
[ afbeelding ]
[..]
Nee
[..]
Ja
[..]
Nee
Kom je nu pas je mand uitrollen dan? Maak het dan 's nachts ook niet zo laat.quote:
Zó ontzettend laat als vannacht maak ik het ook zelden, maar dit is dan net beroerd getimed, met dat uur extra. Dan is het ineens al bijna avond als je goed en wel gedoucht hebt en "ontbeten".quote:Op zondag 29 maart 2009 15:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kom je nu pas je mand uitrollen dan? Maak het dan 's nachts ook niet zo laat.
Herkenbaar!quote:Op zondag 29 maart 2009 15:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Zó ontzettend laat als vannacht maak ik het ook zelden, maar dit is dan net beroerd getimed, met dat uur extra. Dan is het ineens al bijna avond als je goed en wel gedoucht hebt en "ontbeten".
Wow.. die had ik bijna nog meegepikt voor het slapen gaan.quote:Op zondag 29 maart 2009 15:26 schreef beequeen het volgende:
Ik was er vanochtend al om 8.00 uur uit i.v.m. de F1.Geen last van dat uurtje minder slapen, stelletje watjes.
![]()
Haha ja.. alleen heb ik dat heel soms en jij drie keer per week of zo.quote:
quote:Op zondag 29 maart 2009 15:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Haha ja.. alleen heb ik dat heel soms en jij drie keer per week of zo.
Was leuk volgens mijn man om naar te kijken. Die was er om 7 uur uitgegaan om te kijken. Eerst voorbeschouwing enzo. Eindelijk ligt alles weer een beetje dichter bij elkaar.quote:Op zondag 29 maart 2009 15:26 schreef beequeen het volgende:
Ik was er vanochtend al om 8.00 uur uit i.v.m. de F1.Geen last van dat uurtje minder slapen, stelletje watjes.
![]()
Ik doe het alleen met voetbal en ben blij dat het WK deze keer in Zuid-Afrika plaatsvindt.quote:Op zondag 29 maart 2009 17:59 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Was leuk volgens mijn man om naar te kijken. Die was er om 7 uur uitgegaan om te kijken. Eerst voorbeschouwing enzo. Eindelijk ligt alles weer een beetje dichter bij elkaar.
Ik vind autosport leuk maar om er nu zo vroeg uit te gaan doe ik niet. Dat doe ik alleen met schaatsen en dan blijft hij weer liggen.
Daar hebben wij hier in huis dus allemaal niets meer mee. Vroeger was ik een feijenoord fan en ging toen ook nog naar wedstrijden toe. Toen die grote rellen begonnen ben ik er mee gestopt om wedstrijden te bezoeken en eigenlijk ook tv de laatste jaren niet meer. Belde gisteravond mijn broer die was helemaal verontwaardigd dat ik belde tijdens een wedstrijd van het nederlandselftal. Wij wisten niet eens dat ze speelde.quote:Op zondag 29 maart 2009 18:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik doe het alleen met voetbal en ben blij dat het WK deze keer in Zuid-Afrika plaatsvindt.
Nou dat zou mij dus met schaatsen kunnen gebeuren. Ben altijd weer blij als het lente is.quote:Op zondag 29 maart 2009 18:11 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Daar hebben wij hier in huis dus allemaal niets meer mee. Vroeger was ik een feijenoord fan en ging toen ook nog naar wedstrijden toe. Toen die grote rellen begonnen ben ik er mee gestopt om wedstrijden te bezoeken en eigenlijk ook tv de laatste jaren niet meer. Belde gisteravond mijn broer die was helemaal verontwaardigd dat ik belde tijdens een wedstrijd van het nederlandselftal. Wij wisten niet eens dat ze speelde.
Haha, zou me niets verbazen als mensen toch even 1 april afwachten ja.quote:Op zondag 29 maart 2009 22:05 schreef Marrije het volgende:
Die aanmeldingen komen na 1 april pas binnen Bram.
Ssst!quote:
Jaquote:
Dag Bram.quote:
quote:Op zondag 29 maart 2009 23:40 schreef enjoybram het volgende:
is geen grap, we kregen vandaag serieus een duitser in de aanmelding!
Welke van de 20?quote:Op zondag 29 maart 2009 23:44 schreef Manu82 het volgende:
Kan die Neo ook niet daarheen?
Misschien heeft z'n opa ook wel in die bunker gezeten.quote:Op zondag 29 maart 2009 23:40 schreef enjoybram het volgende:
is geen grap, we kregen vandaag serieus een duitser in de aanmelding!
Dan haalt De Bunker CNNquote:Op zondag 29 maart 2009 23:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Misschien heeft z'n opa ook wel in die bunker gezeten. [ afbeelding ]
dus als ik het goed heb zitten er alleen nog maar mannen in en geen stoere vrouwen ...quote:Op zondag 29 maart 2009 22:15 schreef enjoybram het volgende:
dat zou jammer zijn! We zoeken nog echt stoere vrouwen... of iemand die omgebouwd is! ha
Maar wel weer borrel vanmiddag?quote:Op maandag 30 maart 2009 09:31 schreef Copycat het volgende:
Goedemorgen!
Verwarming is weer eens uitgevallen. Brrr.
Nee. In de pauze even een auto regelen en de vrijwaring van mijn auto ophalen. En die 75 piekquote:
Eens, check dit: Avondmensen willen uitslaaprechtquote:Op maandag 30 maart 2009 09:52 schreef Maanvis het volgende:
Als ik een bioritme had zou ik nu zeggen dat dat naar de klote is, maar het kan ook gewoon het zware weekend zijn geweest..
Verwarrend, B voor avondmensen en A voor burgerlullen.quote:
Meestal ben ik er op maandag juist vroeg en dan elke dag wat later. Vandaag lukte het echter niet en was ik net zo laat als normaal op een donderdagquote:Op maandag 30 maart 2009 10:07 schreef Maanvis het volgende:
Bij een bedrijf waar ik ooit solliciteerde hadden ze zelfs een 'maandagochtendbonus' dwz een bonus van 25 euro per maandag dat je op tijd op je werk bent.
Je tuintje roept op een werkdag. Duidelijk waarom wij wel commotie hierover hebben en jij nietquote:Op maandag 30 maart 2009 10:08 schreef beequeen het volgende:
Ik begrijp die commotie over dat uutje ook niet zo. Mijn tuintje roept, ff een kleurtje binnenslepen.
Dat hoeft trouwens niet perse aan de zomertijd te liggenquote:Op maandag 30 maart 2009 10:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Meestal ben ik er op maandag juist vroeg en dan elke dag wat later. Vandaag lukte het echter niet en was ik net zo laat als normaal op een donderdag
je gaat zeker niet vaak stappen?quote:Op maandag 30 maart 2009 10:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Meestal ben ik er op maandag juist vroeg en dan elke dag wat later. Vandaag lukte het echter niet en was ik net zo laat als normaal op een donderdag
Jawel, maar ik slaap op zondag ook vaak overdag, dan kom ik met 's nachts slapen van 2 tot half zeven wel behoorlijk monter m'n bed uit.quote:
Tja, 2 uurquote:Op maandag 30 maart 2009 10:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Jawel, maar ik slaap op zondag ook vaak overdag, dan kom ik met 's nachts slapen van 2 tot half zeven wel behoorlijk monter m'n bed uit.
wat nou burgerlul? burgerlul in je broek denkquote:
quote:
Dat is onveranderd gebleven.quote:
Durft Dementor zich niet op te geven dan?quote:Op zondag 29 maart 2009 22:15 schreef enjoybram het volgende:
dat zou jammer zijn! We zoeken nog echt stoere vrouwen... of iemand die omgebouwd is! ha
..quote:Op maandag 30 maart 2009 15:04 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Durft Dementor zich niet op te geven dan?![]()
Hij is altijd zo stoer, zelfs zijn pappie heeft zijn ingreep voor hem betaald.
Nee, dat je per TR / FB of PM reageertquote:Op maandag 30 maart 2009 16:27 schreef Manu82 het volgende:
En nu is de nieuwe regel dat ik m'n bek dicht houd?
En dat ga ik dus even doen.quote:Op maandag 30 maart 2009 16:29 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nee, dat je per TR / FB of PM reageert
Feedback, svpquote:
quote:Op maandag 30 maart 2009 16:36 schreef beequeen het volgende:
Frits zit al klaar met zijn bakkie leut.
Ramptoerist, daar hou ik nou helemaal niet van.quote:
Jij altijd met je etiquette.quote:
Ja, maar jij hebt een leven.quote:Op maandag 30 maart 2009 16:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ramptoerist, daar hou ik nou helemaal niet van.
quote:Op maandag 30 maart 2009 16:50 schreef Gert het volgende:
Even dicht. Opschonen en noten.
-edit-- viel ook wel mee eigenlijk. Koffie.![]()
quote:O nee, da's die andere SC.![]()
quote:
Hoezo dat jij niet met een gekleurde bril kijkt.quote:Op maandag 30 maart 2009 16:50 schreef Gert het volgende:
Even dicht. Opschonen en noten.
-edit-- viel ook wel mee eigenlijk. Koffie.![]()
O nee, da's die andere SC.![]()
Waarschijnlijk omdat hij alleen feiten constateertquote:Op maandag 30 maart 2009 17:02 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
[..]
Waarom staat deze post er dan nog steeds?
Je moet érgens een streep trekken hè.quote:Op maandag 30 maart 2009 17:02 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
[..]
Hoezo dat jij niet met een gekleurde bril kijkt.
Waarom staat deze post er dan nog steeds?
Karaoke!quote:
Ben ik weer even weg.quote:
Ziet er enórm smakelijk uit Smash-it, ik kom snel een keer lunchen.quote:Op maandag 30 maart 2009 17:29 schreef Smash-it het volgende:
Ik heb gister voor het eerst in de keuken gewerkt op m'n werk. Koningin van de uitsmijters en club kip's. Er gaat werkelijk waar een wereld voor me open haha.
Van harte welkom in de TBO-SC.quote:Op maandag 30 maart 2009 17:29 schreef Smash-it het volgende:
Oke, misschien wordt het toch maar eens tijd om hier te joinen.
Joinen, dat klinkt zo online gamesquote:Op maandag 30 maart 2009 17:29 schreef Smash-it het volgende:
Oke, misschien wordt het toch maar eens tijd om hier te joinen.
wat dat betreft past het prima bij de bunkerquote:Op maandag 30 maart 2009 18:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Joinen, dat klinkt zo online games.
ja, alles behalve jochem de pochemquote:Op maandag 30 maart 2009 19:11 schreef liesje1979 het volgende:
Mogen er eigenlijk youtubes is deze sc?![]()
Ik heb afgelopen weekend voor het eerst wii gedaan....quote:Op maandag 30 maart 2009 18:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Joinen, dat klinkt zo online games.
Het spijt me!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 30 maart 2009 19:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik heb al een behoorlijk tijd niet gewii-ed, binnenkort maar weer eens aansluiten.
Ik doe dagelijks de geheugentreiner op de DS met een buuf. Ook wel leuk, ene dag ben je dicht bij je leeftijd, andere dag ben je 21 (de 20 heb ik nog steeds niet gehaald)quote:Op maandag 30 maart 2009 19:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik heb al een behoorlijk tijd niet gewii-ed, binnenkort maar weer eens aansluiten.
Moeten we doenquote:
Count me ook in als we weer gaan MK'enquote:Op maandag 30 maart 2009 19:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Moeten we doen![]()
Bowlen op de wii is een makkie.
Jeej Bong!quote:Op maandag 30 maart 2009 19:43 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Count me ook in als we weer gaan MK'en
wiipost
Gefeliquote:
Hej liesquote:Op maandag 30 maart 2009 19:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jeej Bong!![]()
(Dat maakt ons wel kansloos he? Dan moet het een keer als je oranje bent)
Gefeliciteerdquote:
Echt té erg hè Piet. Een nest vol slettenbakken.quote:Op maandag 30 maart 2009 19:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
Jezus wat een figuren bij dat programma, goeie tip Lies
Ghighi, dat is een van de mindere bijkomstigheden. Hoop dat die fokfabriek niet bij al m'n broers en zussen tot 4 doorgaat.quote:Op maandag 30 maart 2009 19:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Gefeliciteerd![]()
Weer een verjaardag erbij.
Bedankt voor de tip Piet, luisteren dus.quote:Op maandag 30 maart 2009 20:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
[FOK!radio] Big Brother Bart en 'Pappie's kleine meid'
Bart in de studio.
Nu even niet met moeilijke vragen komen Manu, ik hier morgen op terug.quote:Op maandag 30 maart 2009 20:05 schreef Manu82 het volgende:
Iemand btw een goed idee voor een cadeau voor een meisje?
Heb net het vogelhuisje vervangen voor een lampjequote:Op maandag 30 maart 2009 20:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nu even niet met moeilijke vragen komen Manu, ik hier morgen op terug.![]()
Fok radio luisteren en kijken naar dit is al erg genoeg.
Want daar word je sowiezo toegelaten?quote:Op maandag 30 maart 2009 20:14 schreef Peter6000 het volgende:
Volgens mij kan Bart beter naar DWDD gaan, dan bereikt hij een veel groter publiek.
Ik denk dat hij wel wordt toegelaten.quote:Op maandag 30 maart 2009 20:17 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Want daar word je sowiezo toegelaten?
Wat mag het kosten?quote:Op maandag 30 maart 2009 20:05 schreef Manu82 het volgende:
Leuke maaltijd ava Peterquote:Op maandag 30 maart 2009 20:20 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij wel wordt toegelaten.
Goed nummerquote:
Denk iets rond de 15 Euroquote:Op maandag 30 maart 2009 20:28 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Wat mag het kosten?
Ow en gefeli natuurlijk, hoe heet ze?
quote:Op maandag 30 maart 2009 20:05 schreef Manu82 het volgende:
Als mijn broer toch ooit nog vader zou worden ...quote:Op maandag 30 maart 2009 20:35 schreef Gert het volgende:
[ afbeelding ]
Of heb je die al een keer gegeven? Ze hebben ook spenen en rompertjes.
Dit is wel een hit tegenwoordig.quote:Op maandag 30 maart 2009 20:34 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Denk iets rond de 15 Euro
Ze heet Ilana geloof ik, noemde haar net al Ilona dus weet het niet zeker
Thanks, zou ik wel voor mijn eigen kind kopen/krijgen, maar mijn broer is nogal Feyenoord fan dus die geef ik altijd iets van Feyenoordquote:Op maandag 30 maart 2009 20:35 schreef Gert het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Of heb je die al een keer gegeven? Ze hebben ook spenen en rompertjes.
http://www.f-megastore.nl/article.asp?articleid=15960&groupid=1327quote:Op maandag 30 maart 2009 20:38 schreef Manu82 het volgende:
Thanks, zou ik wel voor mijn eigen kind kopen/krijgen, maar mijn broer is nogal Feyenoord fan dus die geef ik altijd iets van Feyenoord
ik luister.. en ik zal me inhouden om die vergelijking niet nog wat door te trekken.quote:Op maandag 30 maart 2009 20:49 schreef beequeen het volgende:
Luistert niemand naar Bart op FOK! radio? Hij vergeleek Jade Goody net met ZDNGMW. En terecht.
quote:Op maandag 30 maart 2009 20:49 schreef beequeen het volgende:
Luistert niemand naar Bart op FOK! radio? Hij vergeleek Jade Goody net met ZDNGMW. En terecht.
Men kan alleen maar blijven hopen.quote:Op maandag 30 maart 2009 20:51 schreef Gert het volgende:
ik luister.. en ik zal me inhouden om die vergelijking niet nog wat door te trekken.
Stem-credits.quote:
Ook niet écht hoor. Zelfs dat walgelijke wijf niet. Ze zou toch een boek gaan schrijven, trouwens? Hoe zou het daar mee staan.quote:
Oh, ik dacht dat het een prive-project van Yvonne was.quote:Op maandag 30 maart 2009 21:03 schreef beequeen het volgende:
Nu de dame aan het woord waar yvonne over schreef "Pappie's kleine meid slaapt op straat"
Tsja, dat zou Ilona ook schrijven, mocht niet. Dat kookboek van de zwarte heks hoef ik ook niet te lezen. Sotosoep en roti kun je overal op het net vinden.quote:Op maandag 30 maart 2009 21:02 schreef Gert het volgende:
Ook niet écht hoor. Zelfs dat walgelijke wijf niet. Ze zou toch een boek gaan schrijven, trouwens? Hoe zou het daar mee staan.
Nope, yvonne heeft het boek gelezen en noemde dat in combi met de uitzending van vanavond.quote:Op maandag 30 maart 2009 21:04 schreef Peter6000 het volgende:
Oh, ik dacht dat het een prive-project van Yvonne was.
Dat Yvonne over dat boek zou komen babbelen.
Nou, best wel eigenlijk.quote:Op maandag 30 maart 2009 21:12 schreef beequeen het volgende:
Ik heb een keer gereageerd op een post van Yairo op Hyves. Je wilt niet weten wat ik als antwoord kreeg.
Ik ga morgen even kijken of ik het nog terug kan vinden, alles weggepleurd. Zoiezo is Hyves fout maar je leest er de laatste nieuwtjes.quote:Op maandag 30 maart 2009 21:19 schreef Gert het volgende:
Nou, best wel eigenlijk.![]()
En ook wat jouw oorspronkelijke reactie was. Want als jij postte "Je moeder is een rioolhoer", dan is een eventuele kwaadaardig antwoord van hem wel begrijpelijk.
quote:Op maandag 30 maart 2009 21:19 schreef Gert het volgende:
Nou, best wel eigenlijk.![]()
En ook wat jouw oorspronkelijke reactie was. Want als jij postte "Je moeder is een rioolhoer", dan is een eventuele kwaadaardig antwoord van hem wel begrijpelijk.
Nah.. "ode".. overdrijf het nou ook weer niet, dadelijk gaat ze terugluisteren en valt het tegen.quote:
Jee, je avatar.....wat heb je grote orenquote:Op maandag 30 maart 2009 21:34 schreef Peter6000 het volgende:
Boodschappenlijstjes samenstellen.![]()
Bart en Bram, verkoop je programma nou eens.
Wat dacht je van een bonzaiboompje?quote:Op maandag 30 maart 2009 20:05 schreef Manu82 het volgende:
Heej Coos!quote:Op maandag 30 maart 2009 22:14 schreef Coos het volgende:
[..]
Wat dacht je van een bonzaiboompje?
Gaat een leven lang mee.
Ze zijn aan de andere kant van het blok begonnen.quote:Op maandag 30 maart 2009 22:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Heej Coos!![]()
Was je gisteravond voor niets vroeg op bed gegaan?
Waarom waren ze er niet dan?
De andere kant van het blok? Ze zouden toch maar een paar huizen tegelijkertijd doen?quote:Op maandag 30 maart 2009 22:18 schreef Coos het volgende:
[..]
Ze zijn aan de andere kant van het blok begonnen.![]()
Vanavond maar weer niet te laat want voor hetzelfde geld staan ze morgen wel ineens te hakken.![]()
Jij nog een paar daagjes Lies!!
Wanneer kun je er daadwerkelijk intrekken?quote:
Ik denk dat ik donderdag het eens op het strand ga proberen als de voorspelling klopt.quote:Op maandag 30 maart 2009 22:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar zo krijg je wel alvast een goed ritme voor als het strandweer is.![]()
Word je er al gek van?
Hopelijk zo snel mogelijk!quote:Op maandag 30 maart 2009 22:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wanneer kun je er daadwerkelijk intrekken?
Meer gek van Martin. Die komt nu zo af en toe 2 keer per dag.quote:
Dat snap ik.quote:Op maandag 30 maart 2009 22:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar ik wil hier echt heel graag zsm weg.
quote:Op maandag 30 maart 2009 22:35 schreef Coos het volgende:
[..]
Meer gek van Martin. Die komt nu zo af en toe 2 keer per dag.![]()
Maar hij brengt morgen wel een kettingzaag om die boomstammen in hapklare brokken te zagen.
quote:Op maandag 30 maart 2009 22:37 schreef Coos het volgende:
[..]
Dat snap ik.![]()
Maar wat ik op die laatste foto's zag was best al mooi.
Ik gok alleen behangen.
Tip: glasvezelbehang. Lekkere brede banen en je smeert de lijm op de muur.
Als Den Haag ooit door gaat, kom ik persoonlijk dat boompje langs brengenquote:Op maandag 30 maart 2009 22:14 schreef Coos het volgende:
[..]
Wat dacht je van een bonzaiboompje?
Gaat een leven lang mee.
Dat komt wel goed, Coos heeft hele groene vingers.quote:Op maandag 30 maart 2009 22:40 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Als Den Haag ooit door gaat, kom ik persoonlijk dat boompje langs brengen
Dat is vlakbij.quote:Op maandag 30 maart 2009 22:40 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Als Den Haag ooit door gaat, kom ik persoonlijk dat boompje langs brengen
Als ze redelijk glad zijn is dat het snelste en het goedkoopste ja.quote:Op maandag 30 maart 2009 22:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ohw ik wilde gewoon de muren even met de roller witmaken.
quote:Op maandag 30 maart 2009 22:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat komt wel goed, Coos heeft hele groene vingers.
Kan ik me voorstellen. Duurt tenslotte ook al een poos, deze situatie. Maar straks kan je helemaal los in je eigen huisjequote:Op maandag 30 maart 2009 22:34 schreef liesje1979 het volgende:
Maar ik wil hier echt heel graag zsm weg.
quote:Op maandag 30 maart 2009 22:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat komt wel goed, Coos heeft hele groene vingers.
Ik dacht dat Coos tomatenplantjes had?quote:
Ja!quote:Op maandag 30 maart 2009 22:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen. Duurt tenslotte ook al een poos, deze situatie. Maar straks kan je helemaal los in je eigen huisje.
Maar in principe is het huis dus al opgeknapt, woensdag? Keuken erin enzo?quote:Op maandag 30 maart 2009 23:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja!Ik heb er echt zo onwijs zin aan he?!
Jij woont om de hoek dus je kan best effe helpen witten.quote:Op maandag 30 maart 2009 23:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar in principe is het huis dus al opgeknapt, woensdag? Keuken erin enzo?![]()
Want het zag er bij die vorige foto's wel uit alsof er nog flink wat moest gebeuren.
Dus half mei de house warming party?quote:Op maandag 30 maart 2009 23:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja!Ik heb er echt zo onwijs zin aan he?!
quote:Op maandag 30 maart 2009 23:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar in principe is het huis dus al opgeknapt, woensdag? Keuken erin enzo?![]()
Want het zag er bij die vorige foto's wel uit alsof er nog flink wat moest gebeuren.
Even kijken in het "Den Haag" topic op Fok! en wat hulp organiseren Lies!quote:Op maandag 30 maart 2009 23:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Naja een aantal muren zijn geloof ik 1x gedaan, alle plafonds sowieso 2x en de muren van de gang ook 2x enzo.
Dus alles moet ws nog wel 1x. En er moet iets op de grond. En ik moet de tegeltjes van de gang schoonmaken want die wil ik zo laten want die vind ik tof. Dus ja er moeten nog wel dingetjes gebeuren, maar zodra er een bed inkan ga ik daar denk ik slapen
Internetaansluiting al geregeld?quote:Op maandag 30 maart 2009 23:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
maar zodra er een bed inkan ga ik daar denk ik slapen
Ben al een paar jaar geleden verhuisd Coos.quote:Op maandag 30 maart 2009 23:07 schreef Coos het volgende:
[..]
Jij woont om de hoek dus je kan best effe helpen witten.
O ja. Welke buurt nu ongeveer?quote:Op maandag 30 maart 2009 23:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Ben al een paar jaar geleden verhuisd Coos.
In een buurt waar je de muren láát schilderen en de vloer láát leggen.quote:Op maandag 30 maart 2009 23:14 schreef Coos het volgende:
[..]
O ja. Welke buurt nu ongeveer?
maar nog vlakbij
Ypenburrugquote:Op maandag 30 maart 2009 23:16 schreef Gert het volgende:
[..]
In een buurt waar je de muren láát schilderen en de vloer láát leggen.
Snel doen! Keuken zit er al in, dus verder heb je alleen een bed en een pjoeter nodig. De gezellige tierelantijntjes komen later wel.quote:
quote:Op maandag 30 maart 2009 23:16 schreef Gert het volgende:
[..]
In een buurt waar je de muren láát schilderen en de vloer láát leggen.
Maar laat me raden: jij hebt last van je rug?
Zeg dat nu niet, Coos en Gert kunnen best wel een middagje lampjes op komen hangenquote:Op maandag 30 maart 2009 23:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jullie hoeven helemaal niet te helpen!![]()
Maar wel een keer bier komen drinken als het af is.
Ja hallo!!! Ik ben afgekeurdquote:Op maandag 30 maart 2009 23:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zeg dat nu niet, Coos en Gert kunnen best wel een middagje lampjes op komen hangen
Uitstekende "taakverdeling".quote:Op maandag 30 maart 2009 23:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jullie hoeven helemaal niet te helpen!![]()
Maar wel een keer bier komen drinken als het af is.
quote:Op maandag 30 maart 2009 23:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je duh, 't is voor Liesje hè, je mag vast af en toe wel even rusten
Je moet het mooi open houden joh, dat ruimtelijk effect is een stuk mooier dan zo'n opgesloten ruimtequote:Op maandag 30 maart 2009 23:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wanneer kom je de schutting plaatsen?
quote:Op maandag 30 maart 2009 23:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je moet het mooi open houden joh, dat ruimtelijk effect is een stuk mooier dan zo'n opgesloten ruimte![]()
Die buren moeten dan snel een schutting zettenquote:Op maandag 30 maart 2009 23:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dan loopt mijn kat weg, en moet ik tegen de rommel van de buren aankijken
quote:Op maandag 30 maart 2009 23:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Die buren moeten dan snel een schutting zetten
Edit: 't is tenslotte hun troep![]()
Ziek.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 01:13 schreef Peter6000 het volgende:
Nou, laten we het maar weer eens over het thema "mensen weigeren op je uitvaart" hebben.
Wel zorgen dat je goed in beeld komt hoor, als je de politie belt.
http://www.shownieuws.tv/(...)d=43/contentid=66057
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 05:52 schreef FritsVanEgters het volgende:
Is dat een kloon van Liesje?
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 07:34 schreef liesje1979 het volgende:
Frits! Ik heb geen kloons!![]()
Ohw wacht.....![]()
Goedemorgen!
Vriend van mij heeft trouwens in zelfde straat gewoondquote:Op dinsdag 31 maart 2009 07:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja! Morgen nog wel eerst even werken.
Maar dan.....![]()
![]()
Dat is grappig! Maar dan weet jij hoe ene leuk straatje het is!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 07:43 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Vriend van mij heeft trouwens in zelfde straat gewoond
Vorig jaar mei nog gelogeerd
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 07:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat is grappig! Maar dan weet jij hoe ene leuk straatje het is!
Ja maar volgens mij is die markt in een ander stuk, maar die supermarkt daar woon ik echt 2 minuten lopen vandaan straks!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 07:47 schreef Manu82 het volgende:
[..]grote supermarkt vlakbij, Turkse kroeg op de hoek en er schijnt ook ooit markt te zijn in de straat
Klopt, de markt is volgens mij in het eerste deel als je met de tram vanaf CS komt en supermarkt vlakbij tram vanaf Scheveningenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 07:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja maar volgens mij is die markt in een ander stuk, maar die supermarkt daar woon ik echt 2 minuten lopen vandaan straks!!
Joh, ik heb geen idee!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 07:59 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Klopt, de markt is volgens mij in het eerste deel als je met de tram vanaf CS komt en supermarkt vlakbij tram vanaf Scheveningen
Natasia uit DGK - Zij die niet genoemd mag worden, geloof ik.quote:
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:16 schreef Jumparound het volgende:
Tnx CC
mn kronan is echt veeeeels te zwaar
Maar wel goed voor mn conditie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |