quote:
Goedemorgen Liesje!quote:
Ja.quote:Ja?
Neequote:Geniet je ook zo van de lente?
Nou, er staat een lelijk kutlammetje op FOK!.quote:En vertel eens?
Neequote:Heb je vannacht ook een uur korter geslapen?
Jaquote:Pasen komt er weer aan
Neequote:en de zomer staat ook weer voor de deur.![]()
![]()
Wahahahahahahaha!quote:Op zondag 29 maart 2009 14:29 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Goedemorgen Liesje!![]()
[..]
Ja.
[..]
Nee
[..]
Nou, er staat een lelijk kutlammetje op FOK!.
[ afbeelding ]
[..]
Nee
[..]
Ja
[..]
Nee
Kom je nu pas je mand uitrollen dan? Maak het dan 's nachts ook niet zo laat.quote:
Zó ontzettend laat als vannacht maak ik het ook zelden, maar dit is dan net beroerd getimed, met dat uur extra. Dan is het ineens al bijna avond als je goed en wel gedoucht hebt en "ontbeten".quote:Op zondag 29 maart 2009 15:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kom je nu pas je mand uitrollen dan? Maak het dan 's nachts ook niet zo laat.
Herkenbaar!quote:Op zondag 29 maart 2009 15:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Zó ontzettend laat als vannacht maak ik het ook zelden, maar dit is dan net beroerd getimed, met dat uur extra. Dan is het ineens al bijna avond als je goed en wel gedoucht hebt en "ontbeten".
Wow.. die had ik bijna nog meegepikt voor het slapen gaan.quote:Op zondag 29 maart 2009 15:26 schreef beequeen het volgende:
Ik was er vanochtend al om 8.00 uur uit i.v.m. de F1.Geen last van dat uurtje minder slapen, stelletje watjes.
![]()
Haha ja.. alleen heb ik dat heel soms en jij drie keer per week of zo.quote:
quote:Op zondag 29 maart 2009 15:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Haha ja.. alleen heb ik dat heel soms en jij drie keer per week of zo.
Was leuk volgens mijn man om naar te kijken. Die was er om 7 uur uitgegaan om te kijken. Eerst voorbeschouwing enzo. Eindelijk ligt alles weer een beetje dichter bij elkaar.quote:Op zondag 29 maart 2009 15:26 schreef beequeen het volgende:
Ik was er vanochtend al om 8.00 uur uit i.v.m. de F1.Geen last van dat uurtje minder slapen, stelletje watjes.
![]()
Ik doe het alleen met voetbal en ben blij dat het WK deze keer in Zuid-Afrika plaatsvindt.quote:Op zondag 29 maart 2009 17:59 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Was leuk volgens mijn man om naar te kijken. Die was er om 7 uur uitgegaan om te kijken. Eerst voorbeschouwing enzo. Eindelijk ligt alles weer een beetje dichter bij elkaar.
Ik vind autosport leuk maar om er nu zo vroeg uit te gaan doe ik niet. Dat doe ik alleen met schaatsen en dan blijft hij weer liggen.
Daar hebben wij hier in huis dus allemaal niets meer mee. Vroeger was ik een feijenoord fan en ging toen ook nog naar wedstrijden toe. Toen die grote rellen begonnen ben ik er mee gestopt om wedstrijden te bezoeken en eigenlijk ook tv de laatste jaren niet meer. Belde gisteravond mijn broer die was helemaal verontwaardigd dat ik belde tijdens een wedstrijd van het nederlandselftal. Wij wisten niet eens dat ze speelde.quote:Op zondag 29 maart 2009 18:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik doe het alleen met voetbal en ben blij dat het WK deze keer in Zuid-Afrika plaatsvindt.
Nou dat zou mij dus met schaatsen kunnen gebeuren. Ben altijd weer blij als het lente is.quote:Op zondag 29 maart 2009 18:11 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Daar hebben wij hier in huis dus allemaal niets meer mee. Vroeger was ik een feijenoord fan en ging toen ook nog naar wedstrijden toe. Toen die grote rellen begonnen ben ik er mee gestopt om wedstrijden te bezoeken en eigenlijk ook tv de laatste jaren niet meer. Belde gisteravond mijn broer die was helemaal verontwaardigd dat ik belde tijdens een wedstrijd van het nederlandselftal. Wij wisten niet eens dat ze speelde.
Haha, zou me niets verbazen als mensen toch even 1 april afwachten ja.quote:Op zondag 29 maart 2009 22:05 schreef Marrije het volgende:
Die aanmeldingen komen na 1 april pas binnen Bram.
Ssst!quote:
Jaquote:
Dag Bram.quote:
quote:Op zondag 29 maart 2009 23:40 schreef enjoybram het volgende:
is geen grap, we kregen vandaag serieus een duitser in de aanmelding!
Welke van de 20?quote:Op zondag 29 maart 2009 23:44 schreef Manu82 het volgende:
Kan die Neo ook niet daarheen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |