Eens, check dit: Avondmensen willen uitslaaprechtquote:Op maandag 30 maart 2009 09:52 schreef Maanvis het volgende:
Als ik een bioritme had zou ik nu zeggen dat dat naar de klote is, maar het kan ook gewoon het zware weekend zijn geweest..
Verwarrend, B voor avondmensen en A voor burgerlullen.quote:
Meestal ben ik er op maandag juist vroeg en dan elke dag wat later. Vandaag lukte het echter niet en was ik net zo laat als normaal op een donderdagquote:Op maandag 30 maart 2009 10:07 schreef Maanvis het volgende:
Bij een bedrijf waar ik ooit solliciteerde hadden ze zelfs een 'maandagochtendbonus' dwz een bonus van 25 euro per maandag dat je op tijd op je werk bent.
Je tuintje roept op een werkdag. Duidelijk waarom wij wel commotie hierover hebben en jij nietquote:Op maandag 30 maart 2009 10:08 schreef beequeen het volgende:
Ik begrijp die commotie over dat uutje ook niet zo. Mijn tuintje roept, ff een kleurtje binnenslepen.
Dat hoeft trouwens niet perse aan de zomertijd te liggenquote:Op maandag 30 maart 2009 10:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Meestal ben ik er op maandag juist vroeg en dan elke dag wat later. Vandaag lukte het echter niet en was ik net zo laat als normaal op een donderdag
je gaat zeker niet vaak stappen?quote:Op maandag 30 maart 2009 10:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Meestal ben ik er op maandag juist vroeg en dan elke dag wat later. Vandaag lukte het echter niet en was ik net zo laat als normaal op een donderdag
Jawel, maar ik slaap op zondag ook vaak overdag, dan kom ik met 's nachts slapen van 2 tot half zeven wel behoorlijk monter m'n bed uit.quote:
Tja, 2 uurquote:Op maandag 30 maart 2009 10:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Jawel, maar ik slaap op zondag ook vaak overdag, dan kom ik met 's nachts slapen van 2 tot half zeven wel behoorlijk monter m'n bed uit.
wat nou burgerlul? burgerlul in je broek denkquote:
quote:
Dat is onveranderd gebleven.quote:
Durft Dementor zich niet op te geven dan?quote:Op zondag 29 maart 2009 22:15 schreef enjoybram het volgende:
dat zou jammer zijn! We zoeken nog echt stoere vrouwen... of iemand die omgebouwd is! ha
..quote:Op maandag 30 maart 2009 15:04 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Durft Dementor zich niet op te geven dan?![]()
Hij is altijd zo stoer, zelfs zijn pappie heeft zijn ingreep voor hem betaald.
Nee, dat je per TR / FB of PM reageertquote:Op maandag 30 maart 2009 16:27 schreef Manu82 het volgende:
En nu is de nieuwe regel dat ik m'n bek dicht houd?
En dat ga ik dus even doen.quote:Op maandag 30 maart 2009 16:29 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nee, dat je per TR / FB of PM reageert
Feedback, svpquote:
quote:Op maandag 30 maart 2009 16:36 schreef beequeen het volgende:
Frits zit al klaar met zijn bakkie leut.
Ramptoerist, daar hou ik nou helemaal niet van.quote:
Jij altijd met je etiquette.quote:
Ja, maar jij hebt een leven.quote:Op maandag 30 maart 2009 16:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ramptoerist, daar hou ik nou helemaal niet van.
quote:Op maandag 30 maart 2009 16:50 schreef Gert het volgende:
Even dicht. Opschonen en noten.
-edit-- viel ook wel mee eigenlijk. Koffie.![]()
quote:O nee, da's die andere SC.![]()
quote:
Hoezo dat jij niet met een gekleurde bril kijkt.quote:Op maandag 30 maart 2009 16:50 schreef Gert het volgende:
Even dicht. Opschonen en noten.
-edit-- viel ook wel mee eigenlijk. Koffie.![]()
O nee, da's die andere SC.![]()
Waarschijnlijk omdat hij alleen feiten constateertquote:Op maandag 30 maart 2009 17:02 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
[..]
Waarom staat deze post er dan nog steeds?
Je moet érgens een streep trekken hè.quote:Op maandag 30 maart 2009 17:02 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
[..]
Hoezo dat jij niet met een gekleurde bril kijkt.
Waarom staat deze post er dan nog steeds?
Karaoke!quote:
Ben ik weer even weg.quote:
Ziet er enórm smakelijk uit Smash-it, ik kom snel een keer lunchen.quote:Op maandag 30 maart 2009 17:29 schreef Smash-it het volgende:
Ik heb gister voor het eerst in de keuken gewerkt op m'n werk. Koningin van de uitsmijters en club kip's. Er gaat werkelijk waar een wereld voor me open haha.
Van harte welkom in de TBO-SC.quote:Op maandag 30 maart 2009 17:29 schreef Smash-it het volgende:
Oke, misschien wordt het toch maar eens tijd om hier te joinen.
Joinen, dat klinkt zo online gamesquote:Op maandag 30 maart 2009 17:29 schreef Smash-it het volgende:
Oke, misschien wordt het toch maar eens tijd om hier te joinen.
wat dat betreft past het prima bij de bunkerquote:Op maandag 30 maart 2009 18:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Joinen, dat klinkt zo online games.
ja, alles behalve jochem de pochemquote:Op maandag 30 maart 2009 19:11 schreef liesje1979 het volgende:
Mogen er eigenlijk youtubes is deze sc?![]()
Ik heb afgelopen weekend voor het eerst wii gedaan....quote:Op maandag 30 maart 2009 18:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Joinen, dat klinkt zo online games.
Het spijt me!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 30 maart 2009 19:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik heb al een behoorlijk tijd niet gewii-ed, binnenkort maar weer eens aansluiten.
Ik doe dagelijks de geheugentreiner op de DS met een buuf. Ook wel leuk, ene dag ben je dicht bij je leeftijd, andere dag ben je 21 (de 20 heb ik nog steeds niet gehaald)quote:Op maandag 30 maart 2009 19:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik heb al een behoorlijk tijd niet gewii-ed, binnenkort maar weer eens aansluiten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |