Misschien heeft z'n opa ook wel in die bunker gezeten.quote:Op zondag 29 maart 2009 23:40 schreef enjoybram het volgende:
is geen grap, we kregen vandaag serieus een duitser in de aanmelding!
Dan haalt De Bunker CNNquote:Op zondag 29 maart 2009 23:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Misschien heeft z'n opa ook wel in die bunker gezeten. [ afbeelding ]
dus als ik het goed heb zitten er alleen nog maar mannen in en geen stoere vrouwen ...quote:Op zondag 29 maart 2009 22:15 schreef enjoybram het volgende:
dat zou jammer zijn! We zoeken nog echt stoere vrouwen... of iemand die omgebouwd is! ha
Maar wel weer borrel vanmiddag?quote:Op maandag 30 maart 2009 09:31 schreef Copycat het volgende:
Goedemorgen!
Verwarming is weer eens uitgevallen. Brrr.
Nee. In de pauze even een auto regelen en de vrijwaring van mijn auto ophalen. En die 75 piekquote:
Eens, check dit: Avondmensen willen uitslaaprechtquote:Op maandag 30 maart 2009 09:52 schreef Maanvis het volgende:
Als ik een bioritme had zou ik nu zeggen dat dat naar de klote is, maar het kan ook gewoon het zware weekend zijn geweest..
Verwarrend, B voor avondmensen en A voor burgerlullen.quote:
Meestal ben ik er op maandag juist vroeg en dan elke dag wat later. Vandaag lukte het echter niet en was ik net zo laat als normaal op een donderdagquote:Op maandag 30 maart 2009 10:07 schreef Maanvis het volgende:
Bij een bedrijf waar ik ooit solliciteerde hadden ze zelfs een 'maandagochtendbonus' dwz een bonus van 25 euro per maandag dat je op tijd op je werk bent.
Je tuintje roept op een werkdag. Duidelijk waarom wij wel commotie hierover hebben en jij nietquote:Op maandag 30 maart 2009 10:08 schreef beequeen het volgende:
Ik begrijp die commotie over dat uutje ook niet zo. Mijn tuintje roept, ff een kleurtje binnenslepen.
Dat hoeft trouwens niet perse aan de zomertijd te liggenquote:Op maandag 30 maart 2009 10:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Meestal ben ik er op maandag juist vroeg en dan elke dag wat later. Vandaag lukte het echter niet en was ik net zo laat als normaal op een donderdag
je gaat zeker niet vaak stappen?quote:Op maandag 30 maart 2009 10:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Meestal ben ik er op maandag juist vroeg en dan elke dag wat later. Vandaag lukte het echter niet en was ik net zo laat als normaal op een donderdag
Jawel, maar ik slaap op zondag ook vaak overdag, dan kom ik met 's nachts slapen van 2 tot half zeven wel behoorlijk monter m'n bed uit.quote:
Tja, 2 uurquote:Op maandag 30 maart 2009 10:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Jawel, maar ik slaap op zondag ook vaak overdag, dan kom ik met 's nachts slapen van 2 tot half zeven wel behoorlijk monter m'n bed uit.
wat nou burgerlul? burgerlul in je broek denkquote:
quote:
Dat is onveranderd gebleven.quote:
Durft Dementor zich niet op te geven dan?quote:Op zondag 29 maart 2009 22:15 schreef enjoybram het volgende:
dat zou jammer zijn! We zoeken nog echt stoere vrouwen... of iemand die omgebouwd is! ha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |