Nou, best wel eigenlijk.quote:Op maandag 30 maart 2009 21:12 schreef beequeen het volgende:
Ik heb een keer gereageerd op een post van Yairo op Hyves. Je wilt niet weten wat ik als antwoord kreeg.
Ik ga morgen even kijken of ik het nog terug kan vinden, alles weggepleurd. Zoiezo is Hyves fout maar je leest er de laatste nieuwtjes.quote:Op maandag 30 maart 2009 21:19 schreef Gert het volgende:
Nou, best wel eigenlijk.![]()
En ook wat jouw oorspronkelijke reactie was. Want als jij postte "Je moeder is een rioolhoer", dan is een eventuele kwaadaardig antwoord van hem wel begrijpelijk.
quote:Op maandag 30 maart 2009 21:19 schreef Gert het volgende:
Nou, best wel eigenlijk.![]()
En ook wat jouw oorspronkelijke reactie was. Want als jij postte "Je moeder is een rioolhoer", dan is een eventuele kwaadaardig antwoord van hem wel begrijpelijk.
Nah.. "ode".. overdrijf het nou ook weer niet, dadelijk gaat ze terugluisteren en valt het tegen.quote:
Jee, je avatar.....wat heb je grote orenquote:Op maandag 30 maart 2009 21:34 schreef Peter6000 het volgende:
Boodschappenlijstjes samenstellen.![]()
Bart en Bram, verkoop je programma nou eens.
Wat dacht je van een bonzaiboompje?quote:Op maandag 30 maart 2009 20:05 schreef Manu82 het volgende:
Iemand btw een goed idee voor een cadeau voor een meisje?
Heej Coos!quote:Op maandag 30 maart 2009 22:14 schreef Coos het volgende:
[..]
Wat dacht je van een bonzaiboompje?
Gaat een leven lang mee.
Ze zijn aan de andere kant van het blok begonnen.quote:Op maandag 30 maart 2009 22:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Heej Coos!![]()
Was je gisteravond voor niets vroeg op bed gegaan?
Waarom waren ze er niet dan?
De andere kant van het blok? Ze zouden toch maar een paar huizen tegelijkertijd doen?quote:Op maandag 30 maart 2009 22:18 schreef Coos het volgende:
[..]
Ze zijn aan de andere kant van het blok begonnen.![]()
Vanavond maar weer niet te laat want voor hetzelfde geld staan ze morgen wel ineens te hakken.![]()
Jij nog een paar daagjes Lies!!
Wanneer kun je er daadwerkelijk intrekken?quote:
Ik denk dat ik donderdag het eens op het strand ga proberen als de voorspelling klopt.quote:Op maandag 30 maart 2009 22:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar zo krijg je wel alvast een goed ritme voor als het strandweer is.![]()
Word je er al gek van?
Hopelijk zo snel mogelijk!quote:Op maandag 30 maart 2009 22:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wanneer kun je er daadwerkelijk intrekken?
Meer gek van Martin. Die komt nu zo af en toe 2 keer per dag.quote:
Dat snap ik.quote:Op maandag 30 maart 2009 22:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar ik wil hier echt heel graag zsm weg.
quote:Op maandag 30 maart 2009 22:35 schreef Coos het volgende:
[..]
Meer gek van Martin. Die komt nu zo af en toe 2 keer per dag.![]()
Maar hij brengt morgen wel een kettingzaag om die boomstammen in hapklare brokken te zagen.
quote:Op maandag 30 maart 2009 22:37 schreef Coos het volgende:
[..]
Dat snap ik.![]()
Maar wat ik op die laatste foto's zag was best al mooi.
Ik gok alleen behangen.
Tip: glasvezelbehang. Lekkere brede banen en je smeert de lijm op de muur.
Als Den Haag ooit door gaat, kom ik persoonlijk dat boompje langs brengenquote:Op maandag 30 maart 2009 22:14 schreef Coos het volgende:
[..]
Wat dacht je van een bonzaiboompje?
Gaat een leven lang mee.
Dat komt wel goed, Coos heeft hele groene vingers.quote:Op maandag 30 maart 2009 22:40 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Als Den Haag ooit door gaat, kom ik persoonlijk dat boompje langs brengen
Dat is vlakbij.quote:Op maandag 30 maart 2009 22:40 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Als Den Haag ooit door gaat, kom ik persoonlijk dat boompje langs brengen
Als ze redelijk glad zijn is dat het snelste en het goedkoopste ja.quote:Op maandag 30 maart 2009 22:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ohw ik wilde gewoon de muren even met de roller witmaken.
quote:Op maandag 30 maart 2009 22:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat komt wel goed, Coos heeft hele groene vingers.
Kan ik me voorstellen. Duurt tenslotte ook al een poos, deze situatie. Maar straks kan je helemaal los in je eigen huisjequote:Op maandag 30 maart 2009 22:34 schreef liesje1979 het volgende:
Maar ik wil hier echt heel graag zsm weg.
quote:Op maandag 30 maart 2009 22:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat komt wel goed, Coos heeft hele groene vingers.
Ik dacht dat Coos tomatenplantjes had?quote:
Ja!quote:Op maandag 30 maart 2009 22:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen. Duurt tenslotte ook al een poos, deze situatie. Maar straks kan je helemaal los in je eigen huisje.
Maar in principe is het huis dus al opgeknapt, woensdag? Keuken erin enzo?quote:Op maandag 30 maart 2009 23:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja!Ik heb er echt zo onwijs zin aan he?!
Jij woont om de hoek dus je kan best effe helpen witten.quote:Op maandag 30 maart 2009 23:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar in principe is het huis dus al opgeknapt, woensdag? Keuken erin enzo?![]()
Want het zag er bij die vorige foto's wel uit alsof er nog flink wat moest gebeuren.
Dus half mei de house warming party?quote:Op maandag 30 maart 2009 23:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja!Ik heb er echt zo onwijs zin aan he?!
quote:Op maandag 30 maart 2009 23:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar in principe is het huis dus al opgeknapt, woensdag? Keuken erin enzo?![]()
Want het zag er bij die vorige foto's wel uit alsof er nog flink wat moest gebeuren.
Even kijken in het "Den Haag" topic op Fok! en wat hulp organiseren Lies!quote:Op maandag 30 maart 2009 23:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Naja een aantal muren zijn geloof ik 1x gedaan, alle plafonds sowieso 2x en de muren van de gang ook 2x enzo.
Dus alles moet ws nog wel 1x. En er moet iets op de grond. En ik moet de tegeltjes van de gang schoonmaken want die wil ik zo laten want die vind ik tof. Dus ja er moeten nog wel dingetjes gebeuren, maar zodra er een bed inkan ga ik daar denk ik slapen
Internetaansluiting al geregeld?quote:Op maandag 30 maart 2009 23:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
maar zodra er een bed inkan ga ik daar denk ik slapen
Ben al een paar jaar geleden verhuisd Coos.quote:Op maandag 30 maart 2009 23:07 schreef Coos het volgende:
[..]
Jij woont om de hoek dus je kan best effe helpen witten.
O ja. Welke buurt nu ongeveer?quote:Op maandag 30 maart 2009 23:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Ben al een paar jaar geleden verhuisd Coos.
In een buurt waar je de muren láát schilderen en de vloer láát leggen.quote:Op maandag 30 maart 2009 23:14 schreef Coos het volgende:
[..]
O ja. Welke buurt nu ongeveer?
maar nog vlakbij
Ypenburrugquote:Op maandag 30 maart 2009 23:16 schreef Gert het volgende:
[..]
In een buurt waar je de muren láát schilderen en de vloer láát leggen.
Snel doen! Keuken zit er al in, dus verder heb je alleen een bed en een pjoeter nodig. De gezellige tierelantijntjes komen later wel.quote:
quote:Op maandag 30 maart 2009 23:16 schreef Gert het volgende:
[..]
In een buurt waar je de muren láát schilderen en de vloer láát leggen.
Maar laat me raden: jij hebt last van je rug?
Zeg dat nu niet, Coos en Gert kunnen best wel een middagje lampjes op komen hangenquote:Op maandag 30 maart 2009 23:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jullie hoeven helemaal niet te helpen!![]()
Maar wel een keer bier komen drinken als het af is.
Ja hallo!!! Ik ben afgekeurdquote:Op maandag 30 maart 2009 23:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zeg dat nu niet, Coos en Gert kunnen best wel een middagje lampjes op komen hangen
Uitstekende "taakverdeling".quote:Op maandag 30 maart 2009 23:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jullie hoeven helemaal niet te helpen!![]()
Maar wel een keer bier komen drinken als het af is.
quote:Op maandag 30 maart 2009 23:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je duh, 't is voor Liesje hè, je mag vast af en toe wel even rusten
Je moet het mooi open houden joh, dat ruimtelijk effect is een stuk mooier dan zo'n opgesloten ruimtequote:Op maandag 30 maart 2009 23:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wanneer kom je de schutting plaatsen?
quote:Op maandag 30 maart 2009 23:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je moet het mooi open houden joh, dat ruimtelijk effect is een stuk mooier dan zo'n opgesloten ruimte![]()
Die buren moeten dan snel een schutting zettenquote:Op maandag 30 maart 2009 23:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dan loopt mijn kat weg, en moet ik tegen de rommel van de buren aankijken
quote:Op maandag 30 maart 2009 23:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Die buren moeten dan snel een schutting zetten
Edit: 't is tenslotte hun troep![]()
Ziek.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 01:13 schreef Peter6000 het volgende:
Nou, laten we het maar weer eens over het thema "mensen weigeren op je uitvaart" hebben.
Wel zorgen dat je goed in beeld komt hoor, als je de politie belt.
http://www.shownieuws.tv/(...)d=43/contentid=66057
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 05:52 schreef FritsVanEgters het volgende:
Is dat een kloon van Liesje?
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 07:34 schreef liesje1979 het volgende:
Frits! Ik heb geen kloons!![]()
Ohw wacht.....![]()
Goedemorgen!
Vriend van mij heeft trouwens in zelfde straat gewoondquote:Op dinsdag 31 maart 2009 07:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja! Morgen nog wel eerst even werken.
Maar dan.....![]()
![]()
Dat is grappig! Maar dan weet jij hoe ene leuk straatje het is!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 07:43 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Vriend van mij heeft trouwens in zelfde straat gewoond
Vorig jaar mei nog gelogeerd
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 07:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat is grappig! Maar dan weet jij hoe ene leuk straatje het is!
Ja maar volgens mij is die markt in een ander stuk, maar die supermarkt daar woon ik echt 2 minuten lopen vandaan straks!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 07:47 schreef Manu82 het volgende:
[..]grote supermarkt vlakbij, Turkse kroeg op de hoek en er schijnt ook ooit markt te zijn in de straat
Klopt, de markt is volgens mij in het eerste deel als je met de tram vanaf CS komt en supermarkt vlakbij tram vanaf Scheveningenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 07:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja maar volgens mij is die markt in een ander stuk, maar die supermarkt daar woon ik echt 2 minuten lopen vandaan straks!!
Joh, ik heb geen idee!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 07:59 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Klopt, de markt is volgens mij in het eerste deel als je met de tram vanaf CS komt en supermarkt vlakbij tram vanaf Scheveningen
Natasia uit DGK - Zij die niet genoemd mag worden, geloof ik.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |