Ypenburrugquote:Op maandag 30 maart 2009 23:16 schreef Gert het volgende:
[..]
In een buurt waar je de muren láát schilderen en de vloer láát leggen.
Snel doen! Keuken zit er al in, dus verder heb je alleen een bed en een pjoeter nodig. De gezellige tierelantijntjes komen later wel.quote:
quote:Op maandag 30 maart 2009 23:16 schreef Gert het volgende:
[..]
In een buurt waar je de muren láát schilderen en de vloer láát leggen.
Maar laat me raden: jij hebt last van je rug?
Zeg dat nu niet, Coos en Gert kunnen best wel een middagje lampjes op komen hangenquote:Op maandag 30 maart 2009 23:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jullie hoeven helemaal niet te helpen!![]()
Maar wel een keer bier komen drinken als het af is.
Ja hallo!!! Ik ben afgekeurdquote:Op maandag 30 maart 2009 23:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zeg dat nu niet, Coos en Gert kunnen best wel een middagje lampjes op komen hangen
Uitstekende "taakverdeling".quote:Op maandag 30 maart 2009 23:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jullie hoeven helemaal niet te helpen!![]()
Maar wel een keer bier komen drinken als het af is.
quote:Op maandag 30 maart 2009 23:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je duh, 't is voor Liesje hè, je mag vast af en toe wel even rusten
Je moet het mooi open houden joh, dat ruimtelijk effect is een stuk mooier dan zo'n opgesloten ruimtequote:Op maandag 30 maart 2009 23:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wanneer kom je de schutting plaatsen?
quote:Op maandag 30 maart 2009 23:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je moet het mooi open houden joh, dat ruimtelijk effect is een stuk mooier dan zo'n opgesloten ruimte![]()
Die buren moeten dan snel een schutting zettenquote:Op maandag 30 maart 2009 23:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dan loopt mijn kat weg, en moet ik tegen de rommel van de buren aankijken
quote:Op maandag 30 maart 2009 23:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Die buren moeten dan snel een schutting zetten
Edit: 't is tenslotte hun troep![]()
Ziek.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 01:13 schreef Peter6000 het volgende:
Nou, laten we het maar weer eens over het thema "mensen weigeren op je uitvaart" hebben.
Wel zorgen dat je goed in beeld komt hoor, als je de politie belt.
http://www.shownieuws.tv/(...)d=43/contentid=66057
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 05:52 schreef FritsVanEgters het volgende:
Is dat een kloon van Liesje?
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 07:34 schreef liesje1979 het volgende:
Frits! Ik heb geen kloons!![]()
Ohw wacht.....![]()
Goedemorgen!
Vriend van mij heeft trouwens in zelfde straat gewoondquote:Op dinsdag 31 maart 2009 07:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja! Morgen nog wel eerst even werken.
Maar dan.....![]()
![]()
Dat is grappig! Maar dan weet jij hoe ene leuk straatje het is!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 07:43 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Vriend van mij heeft trouwens in zelfde straat gewoond
Vorig jaar mei nog gelogeerd
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 07:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat is grappig! Maar dan weet jij hoe ene leuk straatje het is!
Ja maar volgens mij is die markt in een ander stuk, maar die supermarkt daar woon ik echt 2 minuten lopen vandaan straks!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 07:47 schreef Manu82 het volgende:
[..]grote supermarkt vlakbij, Turkse kroeg op de hoek en er schijnt ook ooit markt te zijn in de straat
Klopt, de markt is volgens mij in het eerste deel als je met de tram vanaf CS komt en supermarkt vlakbij tram vanaf Scheveningenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 07:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja maar volgens mij is die markt in een ander stuk, maar die supermarkt daar woon ik echt 2 minuten lopen vandaan straks!!
Joh, ik heb geen idee!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 07:59 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Klopt, de markt is volgens mij in het eerste deel als je met de tram vanaf CS komt en supermarkt vlakbij tram vanaf Scheveningen
Natasia uit DGK - Zij die niet genoemd mag worden, geloof ik.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |