Moeten we doenquote:
Count me ook in als we weer gaan MK'enquote:Op maandag 30 maart 2009 19:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Moeten we doen![]()
Bowlen op de wii is een makkie.
Jeej Bong!quote:Op maandag 30 maart 2009 19:43 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Count me ook in als we weer gaan MK'en
wiipost
Gefeliquote:
Hej liesquote:Op maandag 30 maart 2009 19:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jeej Bong!![]()
(Dat maakt ons wel kansloos he? Dan moet het een keer als je oranje bent)
Gefeliciteerdquote:
Echt té erg hè Piet. Een nest vol slettenbakken.quote:Op maandag 30 maart 2009 19:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
Jezus wat een figuren bij dat programma, goeie tip Lies
Ghighi, dat is een van de mindere bijkomstigheden. Hoop dat die fokfabriek niet bij al m'n broers en zussen tot 4 doorgaat.quote:Op maandag 30 maart 2009 19:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Gefeliciteerd![]()
Weer een verjaardag erbij.
Bedankt voor de tip Piet, luisteren dus.quote:Op maandag 30 maart 2009 20:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
[FOK!radio] Big Brother Bart en 'Pappie's kleine meid'
Bart in de studio.
Nu even niet met moeilijke vragen komen Manu, ik hier morgen op terug.quote:Op maandag 30 maart 2009 20:05 schreef Manu82 het volgende:
Iemand btw een goed idee voor een cadeau voor een meisje?
Heb net het vogelhuisje vervangen voor een lampjequote:Op maandag 30 maart 2009 20:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nu even niet met moeilijke vragen komen Manu, ik hier morgen op terug.![]()
Fok radio luisteren en kijken naar dit is al erg genoeg.
Want daar word je sowiezo toegelaten?quote:Op maandag 30 maart 2009 20:14 schreef Peter6000 het volgende:
Volgens mij kan Bart beter naar DWDD gaan, dan bereikt hij een veel groter publiek.
Ik denk dat hij wel wordt toegelaten.quote:Op maandag 30 maart 2009 20:17 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Want daar word je sowiezo toegelaten?
Wat mag het kosten?quote:Op maandag 30 maart 2009 20:05 schreef Manu82 het volgende:
Leuke maaltijd ava Peterquote:Op maandag 30 maart 2009 20:20 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij wel wordt toegelaten.
Goed nummerquote:
Denk iets rond de 15 Euroquote:Op maandag 30 maart 2009 20:28 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Wat mag het kosten?
Ow en gefeli natuurlijk, hoe heet ze?
quote:Op maandag 30 maart 2009 20:05 schreef Manu82 het volgende:
Als mijn broer toch ooit nog vader zou worden ...quote:Op maandag 30 maart 2009 20:35 schreef Gert het volgende:
[ afbeelding ]
Of heb je die al een keer gegeven? Ze hebben ook spenen en rompertjes.
Dit is wel een hit tegenwoordig.quote:Op maandag 30 maart 2009 20:34 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Denk iets rond de 15 Euro
Ze heet Ilana geloof ik, noemde haar net al Ilona dus weet het niet zeker
Thanks, zou ik wel voor mijn eigen kind kopen/krijgen, maar mijn broer is nogal Feyenoord fan dus die geef ik altijd iets van Feyenoordquote:Op maandag 30 maart 2009 20:35 schreef Gert het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Of heb je die al een keer gegeven? Ze hebben ook spenen en rompertjes.
http://www.f-megastore.nl/article.asp?articleid=15960&groupid=1327quote:Op maandag 30 maart 2009 20:38 schreef Manu82 het volgende:
Thanks, zou ik wel voor mijn eigen kind kopen/krijgen, maar mijn broer is nogal Feyenoord fan dus die geef ik altijd iets van Feyenoord
ik luister.. en ik zal me inhouden om die vergelijking niet nog wat door te trekken.quote:Op maandag 30 maart 2009 20:49 schreef beequeen het volgende:
Luistert niemand naar Bart op FOK! radio? Hij vergeleek Jade Goody net met ZDNGMW. En terecht.
quote:Op maandag 30 maart 2009 20:49 schreef beequeen het volgende:
Luistert niemand naar Bart op FOK! radio? Hij vergeleek Jade Goody net met ZDNGMW. En terecht.
Men kan alleen maar blijven hopen.quote:Op maandag 30 maart 2009 20:51 schreef Gert het volgende:
ik luister.. en ik zal me inhouden om die vergelijking niet nog wat door te trekken.
Stem-credits.quote:
Ook niet écht hoor. Zelfs dat walgelijke wijf niet. Ze zou toch een boek gaan schrijven, trouwens? Hoe zou het daar mee staan.quote:
Oh, ik dacht dat het een prive-project van Yvonne was.quote:Op maandag 30 maart 2009 21:03 schreef beequeen het volgende:
Nu de dame aan het woord waar yvonne over schreef "Pappie's kleine meid slaapt op straat"
Tsja, dat zou Ilona ook schrijven, mocht niet. Dat kookboek van de zwarte heks hoef ik ook niet te lezen. Sotosoep en roti kun je overal op het net vinden.quote:Op maandag 30 maart 2009 21:02 schreef Gert het volgende:
Ook niet écht hoor. Zelfs dat walgelijke wijf niet. Ze zou toch een boek gaan schrijven, trouwens? Hoe zou het daar mee staan.
Nope, yvonne heeft het boek gelezen en noemde dat in combi met de uitzending van vanavond.quote:Op maandag 30 maart 2009 21:04 schreef Peter6000 het volgende:
Oh, ik dacht dat het een prive-project van Yvonne was.
Dat Yvonne over dat boek zou komen babbelen.
Nou, best wel eigenlijk.quote:Op maandag 30 maart 2009 21:12 schreef beequeen het volgende:
Ik heb een keer gereageerd op een post van Yairo op Hyves. Je wilt niet weten wat ik als antwoord kreeg.
Ik ga morgen even kijken of ik het nog terug kan vinden, alles weggepleurd. Zoiezo is Hyves fout maar je leest er de laatste nieuwtjes.quote:Op maandag 30 maart 2009 21:19 schreef Gert het volgende:
Nou, best wel eigenlijk.![]()
En ook wat jouw oorspronkelijke reactie was. Want als jij postte "Je moeder is een rioolhoer", dan is een eventuele kwaadaardig antwoord van hem wel begrijpelijk.
quote:Op maandag 30 maart 2009 21:19 schreef Gert het volgende:
Nou, best wel eigenlijk.![]()
En ook wat jouw oorspronkelijke reactie was. Want als jij postte "Je moeder is een rioolhoer", dan is een eventuele kwaadaardig antwoord van hem wel begrijpelijk.
Nah.. "ode".. overdrijf het nou ook weer niet, dadelijk gaat ze terugluisteren en valt het tegen.quote:
Jee, je avatar.....wat heb je grote orenquote:Op maandag 30 maart 2009 21:34 schreef Peter6000 het volgende:
Boodschappenlijstjes samenstellen.![]()
Bart en Bram, verkoop je programma nou eens.
Wat dacht je van een bonzaiboompje?quote:Op maandag 30 maart 2009 20:05 schreef Manu82 het volgende:
Heej Coos!quote:Op maandag 30 maart 2009 22:14 schreef Coos het volgende:
[..]
Wat dacht je van een bonzaiboompje?
Gaat een leven lang mee.
Ze zijn aan de andere kant van het blok begonnen.quote:Op maandag 30 maart 2009 22:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Heej Coos!![]()
Was je gisteravond voor niets vroeg op bed gegaan?
Waarom waren ze er niet dan?
De andere kant van het blok? Ze zouden toch maar een paar huizen tegelijkertijd doen?quote:Op maandag 30 maart 2009 22:18 schreef Coos het volgende:
[..]
Ze zijn aan de andere kant van het blok begonnen.![]()
Vanavond maar weer niet te laat want voor hetzelfde geld staan ze morgen wel ineens te hakken.![]()
Jij nog een paar daagjes Lies!!
Wanneer kun je er daadwerkelijk intrekken?quote:
Ik denk dat ik donderdag het eens op het strand ga proberen als de voorspelling klopt.quote:Op maandag 30 maart 2009 22:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar zo krijg je wel alvast een goed ritme voor als het strandweer is.![]()
Word je er al gek van?
Hopelijk zo snel mogelijk!quote:Op maandag 30 maart 2009 22:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wanneer kun je er daadwerkelijk intrekken?
Meer gek van Martin. Die komt nu zo af en toe 2 keer per dag.quote:
Dat snap ik.quote:Op maandag 30 maart 2009 22:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar ik wil hier echt heel graag zsm weg.
quote:Op maandag 30 maart 2009 22:35 schreef Coos het volgende:
[..]
Meer gek van Martin. Die komt nu zo af en toe 2 keer per dag.![]()
Maar hij brengt morgen wel een kettingzaag om die boomstammen in hapklare brokken te zagen.
quote:Op maandag 30 maart 2009 22:37 schreef Coos het volgende:
[..]
Dat snap ik.![]()
Maar wat ik op die laatste foto's zag was best al mooi.
Ik gok alleen behangen.
Tip: glasvezelbehang. Lekkere brede banen en je smeert de lijm op de muur.
Als Den Haag ooit door gaat, kom ik persoonlijk dat boompje langs brengenquote:Op maandag 30 maart 2009 22:14 schreef Coos het volgende:
[..]
Wat dacht je van een bonzaiboompje?
Gaat een leven lang mee.
Dat komt wel goed, Coos heeft hele groene vingers.quote:Op maandag 30 maart 2009 22:40 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Als Den Haag ooit door gaat, kom ik persoonlijk dat boompje langs brengen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |