quote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:30 schreef Tim86 het volgende:
Strakke OP, ondanks de ontbrekende afbeeldingen.
Ik heb ook best een photobucket waar ik ze allemaal op kan hosten...maargoed dan moet iemand ze wel ergens op zn HD hebben staanquote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:41 schreef PiRANiA het volgende:
mail mij de afbeeldingen van de OP anders, dan host ik ze
karlo1 at gmail punt com.
Cartman zei aan het eind: "i knew it was you, remember i even said it before".quote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:55 schreef Felixa het volgende:
[..]
Zou Mysterion zélf wel weten wie hij is?
Even opnieuw gemaakt, omdat ik de afbeeldingen niet meer heb..quote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:20 schreef slindenau het volgende:
We missen 2 afbeeldingen uit de OP...kan een van de makers deze opnieuw oploaden?
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:41 schreef Specularium het volgende:
Maar wie is Mysterion nou?
thxs, heb ze nu ook allemaal zelf opgeslagen en gehost voor het geval er weer iets mis gaatquote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:28 schreef donroyco het volgende:
[..]
Even opnieuw gemaakt, omdat ik de afbeeldingen niet meer heb..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar dan zou het grappig zijn. En dat zouden we niet willen nietwaarquote:Op zondag 29 maart 2009 01:26 schreef Agiath het volgende:
Ik had eigenlijk als TT verwacht; ...and it's GONE!
je mag het even naar mij mailen, dan kan ik ze hostenquote:Op zondag 29 maart 2009 01:13 schreef slindenau het volgende:
[..]
thxs, heb ze nu ook allemaal zelf opgeslagen en gehost voor het geval er weer iets mis gaat.
OP + wiki aangepast, alles staat nu nog op tinypic...die is naar mijn ervaring sneller dan photobucket
Aaaaaaaaand it's gonequote:Op zondag 29 maart 2009 20:10 schreef Zhenar het volgende:
De laatste episode was weer heerlijk geniale SP
Ik vond de Jezustwist juist briljant, vooral dat hij ging "betalen voor alle schulden"quote:Op zondag 29 maart 2009 23:15 schreef El_Che het volgende:
[..]
Aaaaaaaaand it's goneDe Jezustwist kon mij niet zo bekoren. Cartmans "jew" opmerkingen wel, evenals zijn GTA4 voor de Nintendo DS
![]()
En mooi hoe ze de absurditeit achter de economische crisis laten zien
Ik ben er bang voor, maar wees eerlijk deze komt (iig bij mij) keihard de top 10 binnen.quote:Op zondag 29 maart 2009 23:36 schreef slindenau het volgende:
Kijken of ze hier nog overheen gaan dit seizoen, of dat we nu al de topper te pakken hebben.
Ja, wel goed gevonden enzo. Maar mijn funny bone werd niet getickeld zeg maarquote:Op maandag 30 maart 2009 00:24 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik vond de Jezustwist juist briljant, vooral dat hij ging "betalen voor alle schulden"![]()
En het Laatste Avondmaal natuurlijk
Prachtige ep jaquote:Op maandag 30 maart 2009 11:19 schreef Agiath het volgende:
Net nog even " the ring" gezien
Mickey Mouse" for i minute there i thought we had a problem "
Ik zag veel Cartman, mijn favo.quote:Op maandag 30 maart 2009 10:59 schreef Brammie1 het volgende:
van de site:
IT’S APRIL FOOLS DAY
ON AN ALL-NEW "SOUTH PARK" ON
WEDNESDAY, APRIL 1 AT 10:00 P.M. ON COMEDY CENTRAL
NEW YORK, March 30, 2009 – THE 4TH GRADE BOYS ARE THE VICTIMS OF AN APRIL FOOL’S JOKE in an all-new episode of "South Park" titled, "Eat, Pray, Queef,” premiering on Wednesday, April 1 at 10:00 p.m. on COMEDY CENTRAL. Someone played an April Fools joke on the boys and it didn’t go over well. Butters is incapacitated, Cartman is furious and the rest of the boys are afraid someone might do it again.
Preview: http://www.southparkstudios.com/clips/222662/
Hoe had je dat in gedachten dan...heel iets anders uitzenden ofzoquote:Op maandag 30 maart 2009 11:02 schreef msnk het volgende:
Zou wel leuk zijn als ze ons in de maling zouden nemen
maar God please, geen Terrance en Phillip specials meer!
Zou niet de eerste keer zijn:quote:Op maandag 30 maart 2009 17:10 schreef slindenau het volgende:
[..]
Hoe had je dat in gedachten dan...heel iets anders uitzenden ofzo?
Klopt, daar dacht ik ook al aan...wist trouwens niet dat het toen een 1 april grap wasquote:Op maandag 30 maart 2009 17:16 schreef FrankRicard het volgende:
[..]
Zou niet de eerste keer zijn:
http://en.wikipedia.org/w(...)_Not_Without_My_Anus
Zoals wat FrankRicard linkt eigenlijk. Het is leuk, voor een keertje, maar niet voor herhaling vatbaar.quote:Op maandag 30 maart 2009 17:10 schreef slindenau het volgende:
[..]
Hoe had je dat in gedachten dan...heel iets anders uitzenden ofzo?
Want Butters lijkt een grote rol te hebbenquote:Op donderdag 2 april 2009 00:33 schreef J.F.Sebastian het volgende:
in potentie een geniale aflevering
Dat idd welquote:Op donderdag 2 april 2009 08:28 schreef CG het volgende:
Leuke verwijzing naar hun eerdere 1 april grap met T&P. Ipv de kijker worden de kids nu genept
Uit haar kut is wel minder vies, mr dan nog.. Liever geen van beidequote:Op donderdag 2 april 2009 14:02 schreef JohnLocke het volgende:
Maar zeg nou zelf, wat is goorder; een vrouw die een wind laat, of een vrouw die een kutwind laat?
Jep, onderbroekenhumor en snelle dialoog, en geen compleet niet-kinderlijke meningsverschillen tussen Cartman en Kyle over 9/11, AIDS of weet ik het wat... 't was weer een beetje de ouderwetse south parkquote:Op donderdag 2 april 2009 14:28 schreef JohnLocke het volgende:
Ik vond dit juist een goede aflevering, eindelijk weer eens echte klassieke South Park humor zoals in het begin. Geen getrut over actualiteit, gewoon lekker maf en banaal.
zoveel butters zat er niet in helaasquote:Op donderdag 2 april 2009 15:42 schreef Karina het volgende:
Nog niet gekeken, maar afleveringen met Butters vind ik altijd leuk.
"Hi stan"quote:Op donderdag 2 april 2009 23:52 schreef northernlight81 het volgende:
Hij was niet geweldig en het einde vond ik ronduit klote.
Ik hoop dat Jesus binnenkort weer eens terug komt. Dat vond ik echt geweldig gedaan, vooral het eerste seizoen dat Stan dan belde naar die talkshow.
niet Wendy iigquote:
Preview clip voor mensen die echt niet kunnen wachtenquote:Cartman decides to help Jimmy with his comedy routine. Everyone loves the new joke they come up with. The joke starts to take off and it even hits all the late night talk shows. The boys are thrilled with how popular it’s become until somebody tries to take all the credit.
Dat verwacht ik eigenlijk.quote:Op dinsdag 7 april 2009 12:14 schreef Brammie1 het volgende:
Het zou ook goed kunnen dat ze de aflevering zo monteren dat je de grap niet eens te zien krijgt, of pas helemaal op het einde
Net als in Monty Python ofzo, "The funniest joke in the world" die ze ook nooit vertellen (in onverstaanbaar Duits uiteindelijk wel maar dat telt nietquote:Op dinsdag 7 april 2009 12:14 schreef Brammie1 het volgende:
Het zou ook goed kunnen dat ze de aflevering zo monteren dat je de grap niet eens te zien krijgt, of pas helemaal op het einde
QFT!quote:Op donderdag 2 april 2009 14:28 schreef JohnLocke het volgende:
Ik vond dit juist een goede aflevering, eindelijk weer eens echte klassieke South Park humor zoals in het begin. Geen getrut over actualiteit, gewoon lekker maf en banaal.
Tsja, je kunt ze ook kijken op de officiële site..quote:Op woensdag 8 april 2009 20:07 schreef Skazminko het volgende:
Thx, dat is hem.![]()
Is deze site trouwens bekend bij jullie? Misschien iets voor de OP?
http://www.xepisodes.com/
Ja, of je download ze op 1280*720 op de bekende kanalenquote:Op woensdag 8 april 2009 21:54 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Tsja, je kunt ze ook kijken op de officiële site..
quote:Op woensdag 8 april 2009 23:59 schreef slindenau het volgende:
[..]
Ja, of je download ze op 1280*720 op de bekende kanalen
wat hij zegtquote:Op donderdag 9 april 2009 00:48 schreef Agiath het volgende:
South Park kijken op HD kwaliteit. Wat is het facking nut daarvanDe hele animatie bestaat uit vectors
Dat is hetzelfde als die tentamens voor slechtziende, die op A2 worden geprint. Het is alleen groter, maar je ziet er niet meer aan
Hoe nutteloos; Het is South Park...quote:Op woensdag 8 april 2009 23:59 schreef slindenau het volgende:
[..]
Ik wacht ook altijd op de HDquote:Op donderdag 9 april 2009 07:46 schreef slindenau het volgende:
Jullie hebben het duidelijk nog niet in HD gekeken....blijf maar lekker bij de EZTV ripjes hoor. Het verschil in kwaliteit is _enorm_.
En ja, ook met animatie.
Kijk voor de grap maar eens een southpark SD en HD op een native 720p scherm, maakt niet uit of dat nu PC of TV is...en zeg dan nog maar eens dat HD geen nut heeft
Dus...?quote:Op donderdag 9 april 2009 02:53 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Hoe nutteloos; Het is South Park...
"Downloaden"quote:Op woensdag 8 april 2009 23:59 schreef slindenau het volgende:
[..]
Omdat je niet altijd afhankelijk kan en wil zijn van een 3e partijquote:Op donderdag 9 april 2009 09:53 schreef Hankster het volgende:
[..]
"Downloaden"
Waarom...wáárom zou je, als je ze in perfecte kwaliteit kan bekijken op southparkstudios
Wat een bullshit, je klikt het aan op de website en het speelt af. Makkelijker kan niet.quote:Op donderdag 9 april 2009 10:08 schreef slindenau het volgende:
[..]
Omdat je niet altijd afhankelijk kan en wil zijn van een 3e partij.
Dus jij download ze van ..... ?quote:Op donderdag 9 april 2009 10:08 schreef slindenau het volgende:
[..]
Omdat je niet altijd afhankelijk kan en wil zijn van een 3e partij.
Echt dé manier om de ziekelijke geest van Cartman weer te gevenquote:
Totdat...quote:Op donderdag 9 april 2009 10:12 schreef frenkck het volgende:
[..]
Wat een bullshit, je klikt het aan op de website en het speelt af. Makkelijker kan niet.
P2P, waarbij je dus niet afhankelijk bent van één 3e partij.quote:
Ik snap nog steeds het nut niet.. Het is allemaal iets scherper, nou en? Het is South Park, een serie die zich vanaf het begin onderscheidt door crappy animatie? Hoe is de ervaring beter met HD?quote:Op donderdag 9 april 2009 07:46 schreef slindenau het volgende:
Jullie hebben het duidelijk nog niet in HD gekeken....blijf maar lekker bij de EZTV ripjes hoor. Het verschil in kwaliteit is _enorm_.
En ja, ook met animatie.
Kijk voor de grap maar eens een southpark SD en HD op een native 720p scherm, maakt niet uit of dat nu PC of TV is...en zeg dan nog maar eens dat HD geen nut heeft
Edit: Even een kleine vergelijking gemaakt met 13x04:
[ link | afbeelding ]
(klik voor volledige resolutie)
De verschillen:
- hoewel in vectoren gemaakt een duidelijk kwaliteitsverschil tussen AVI (sd tv rip) en HD versie.
- 4:3 cropping verliest beeld tov 16:9 origineel
- TV MA, CC logo's en censuur in TV rip zijn afwezig in HD versie
Op de website is het echt niet zo vaag.quote:Op donderdag 9 april 2009 09:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dus...?
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
Moeilijke keuze
Klopt, de website is al een verbetering tov de tv uitzending waarvan het betreffende screenshot it...maar dan nog, je wilt niet op een lossy (udp) dienst als streaming vertrouwen.quote:Op donderdag 9 april 2009 14:18 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Op de website is het echt niet zo vaag.
Dat lijkt me inderdaad hét moment om de episode maar te downloaden.quote:
gast het het gaat niet om de discussie hoor (mijn eerdere reply iig). Ik kijk zelf ook al jaren niets anders dan HD, en ben het compleet met je eens. Maar ik hoef niet in elke pagina van het topic een reply van jou te zien dat je er weer hebt genoten van je 720p afleveringen.quote:Op donderdag 9 april 2009 15:28 schreef slindenau het volgende:
[..]
Klopt, de website is al een verbetering tov de tv uitzending waarvan het betreffende screenshot it...maar dan nog, je wilt niet op een lossy (udp) dienst als streaming vertrouwen.
Ofja, ik wil daar niet op vertrouwen.
Laten we de discussie maar staken en gewoon over Southpark verder gaan, er zijn nou eenmaal mensen die alles in de hoogste kwaliteit willen hebben en er zijn mensen die met een 37 MB realmedia of webstream al tevreden zijn.
iddquote:Op donderdag 9 april 2009 17:19 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Geniaal hoe Cartmans geheugen werk. Jewbots
Ik vond het ook wel mooi toen ie aan het eind het hele verhaal juist had omgedraaid (en hoe het daar heel de aflevering naar toe werkte)...hij had alles geschreven, Jimmy niks, en de woorden die Kyle tegen Cartman sprak, sprak Cartman nu tegen Kayne/Jimmy...geweldigquote:Op donderdag 9 april 2009 17:19 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Leuke aflevering weer. Niet zo geweldig als de eerste drie. Maar stukken beter dan vorige week.
Geniaal hoe Cartmans geheugen werk. Jewbots
ik lag dubbel bij dat stukjequote:
Nee idd heb het ook daar gekekenquote:Op donderdag 9 april 2009 14:18 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Op de website is het echt niet zo vaag.
But I am not as funny as you, so it's t-toughquote:
Haha ja dat klapvee publiek heerlijk op de hak genomen.quote:Op donderdag 9 april 2009 19:41 schreef Zwoerd het volgende:
Die mensen in dat publiek die gingen kotsen![]()
http://www.telegraph.co.u(...)-Saddam-Hussein.htmlquote:South Park creators given signed photo of Saddam Hussein
Matt Stone and Trey Parker, the creators of South Park, were given a signed photo of Saddam Hussein by US marines after the former Iraqi leader was shown their movie in prison.
During his captivity, US marines forced Saddam, who was executed in 2006, to repeatedly watch the movie South Park: Bigger, Longer And Uncut, which shows him as gay, as well as the boyfriend of Satan. He was also regularly depicted in a similar manner during the TV series.
The admission comes with the show's 13th season already running in the US. It will celebrate its 12th anniversary later this year.
The show, which satirises a wide range of topics, including religion, sexuality and mental illness, has won a number of awards including three Emmys for Outstanding Animated Programme.
Recent episodes have seen Barack Obama using his Presidential victory as a way to steal jewels from Washington in an Oceans 11-style heist.
It also recently depicted the United States Treasury as deciding economic measures by cutting the head off a chicken and letting it run on a game show style board, landing on a decision.
Stone, 37, said both he and Parker, 39, were most proud of the signed Saddam photo, given to them by the US Army's 4th Infantry Division.
He said: "We're very proud of our signed Saddam picture and what it means. Its one of our biggest highlights.
"I have it on pretty good information from the marines on detail in Iraq that they showed Saddam the movie.
"Over and over again – which is a pretty funny thought.
"That's really adding insult to injury."
Oh ik dacht aan Terminators.quote:Op donderdag 9 april 2009 21:23 schreef sp3c het volgende:
die jewbots doen wat denken aan de Cylons van battlestar Galactica trouwens
luister ook goed naar die muziek als ze in beeld zijn
Een leuke ja, maar de beste tot nu toe vind ik nog steeds Margaritavillequote:Op donderdag 9 april 2009 21:09 schreef Agiath het volgende:
Beste ep van het seizoen tot nu toe
Dat liedje op het laatstCartman in topvorm, Publiek dat ging kosten
Leek mij ook..hij had de zelfde kleding als Arnie aan. Flame on was alleen weer van Fantastic 4...muziek kan dan best van Battlestar zijn..dat weet ik verder niet.quote:
Dat sowieso, meesterlijk karakter. Ik heb alleen het gevoel dat z'n stem de laatste jaren wat minder blijft ‘haken’.quote:Op vrijdag 10 april 2009 00:41 schreef donroyco het volgende:
en een 'hoofdrol' voor Jimmy vond ik ook tof
Ep 2quote:
quote:SOUTH PARK MURDERED ME LAST NIGHT AND IT'S PRETTY FUNNY. IT HURTS MY FEELINGS BUT WHAT CAN YOU EXPECT FROM SOUTH PARK! I ACTUALLY HAVE BEEN WORKING ON MY EGO THOUGH. HAVING THE CRAZY EGO IS PLAYED OUT AT THIS POINT IN MY LIFE AND CAREER. I USE TO USE IT TO BUILD UP MY ESTEEM WHEN NOBODY BELIEVED IN ME. NOW THAT PEOPLE DO BELIEVE AND SUPPORT MY MUSIC AND PRODUCTS THE BEST RESPONSE IS THANK YOU INSTEAD OF "I TOLD YOU SO!!!" IT'S COOL TO TALK SHIT WHEN YOU'RE RAPPING BUT NOT IN REAL LIFE. WHEN YOU MEET LITTLE WAYNE IN PERSON HE'S THE NICEST GUY FOR EXAMPLE. I JUST WANNA BE A DOPER PERSON WHICH STARTS WITH ME NOT ALWAYS TELLING PEOPLE HOW DOPE I THINK I AM. I NEED TO JUST GET PAST MYSELF. DROP THE BRAVADO AND JUST MAKE DOPE PRODUCT. EVERYTHING IS NOT THAT SERIOUS. AS LONG AS PEOPLE THINK I ACT LIKE A BITCH THIS TYPE OF SHIT WILL HAPPEN TO ME. I GOT A LONG ROAD AHEAD OF ME TO MAKE PEOPLE BELIEVE I'M NOT ACTUALLY A HUGE DOUCHE BUT I'M UP FOR THE CHALLENGE. I'M SURE THE WRITERS AT SOUTH PARK ARE REALLY NICE PEOPLE IN REAL LIFE. THANKS FOR TAKING THE TIME TO DRAW MY CREW. THAT WAS PRETTY FUNNY ALSO!! I'M SURE THERE'S GRAMMATICAL ERRORS IN THIS... THAT'S HOW YOU KNOW IT'S ME!
04.09.2009
quote:Op vrijdag 10 april 2009 10:57 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Het komt van zijn officiële site: http://www.kanyeuniversecity.com/blog/
Mag ook wel, is verschrikkelijk irritant verder.quote:Op vrijdag 10 april 2009 09:45 schreef pfaf het volgende:
[..]
Dat sowieso, meesterlijk karakter. Ik heb alleen het gevoel dat z'n stem de laatste jaren wat minder blijft ‘haken’.
Ja maar... wij hebben het alweer over een paar eps laterquote:Op vrijdag 10 april 2009 10:07 schreef LockonStratos het volgende:
[..]
Ep 2
The greatest Vigilante who ever lived!!!
lol!quote:Op vrijdag 10 april 2009 11:43 schreef slindenau het volgende:
Die idioten bestaan trouwens echt zoals ze in SP neergezet zijn:
[ afbeelding ]!
die Belgen hebben de grap ook niet begrepen!!!!quote:De controversiële tekenfilmserie South Park heeft woensdagavond iets gedaan wat onmogelijk werd geacht: Kanye West doen nadenken over zijn gigantische ego. In de uitzending werd West geportretteerd als een complete narcist die het liefst de liefde bedrijft met mannelijke vissen.
etc. rest van het artikel in de link
http://hln.be/hln/nl/944/(...)omt-tot-inkeer.dhtml
Je hebt het einde toch wel gezien?quote:Op vrijdag 10 april 2009 12:26 schreef sp3c het volgende:
die Belgen hebben de grap ook niet begrepen!!!!
fish dicks man, come on man, don't you get it man???
please just get it man
Ja, hij spreekt bijna vloeiend Engels nu, is hij op bijles g-g-g-geweest?quote:Op vrijdag 10 april 2009 09:45 schreef pfaf het volgende:
[..]
Dat sowieso, meesterlijk karakter. Ik heb alleen het gevoel dat z'n stem de laatste jaren wat minder blijft ‘haken’.
quote:Op vrijdag 10 april 2009 11:43 schreef slindenau het volgende:
[ afbeelding ]!
HAHAHA en ik dacht nog wel, hoe komen ze aan zulke mallotenquote:Op vrijdag 10 april 2009 11:43 schreef slindenau het volgende:
[ afbeelding ]!
quote:Op vrijdag 10 april 2009 12:44 schreef CaptainCab het volgende:
[..]
Je hebt het einde toch wel gezien?
UNCUT versie van het gay fish nummer: http://media.southparkstu(...)ad.php?file_id=25010
Haha, dat nummer!quote:Op vrijdag 10 april 2009 12:44 schreef CaptainCab het volgende:
[..]
Je hebt het einde toch wel gezien?
UNCUT versie van het gay fish nummer: http://media.southparkstu(...)ad.php?file_id=25010
It's Puff daddy!quote:Op zaterdag 11 april 2009 06:18 schreef Pek het volgende:
Ik vond hem maar matig, maar heb dan ook geen flauw idee wie die neger is
De ervaring is veeeeeeel beter met HD, kijk zelf maar naar wat het doet voor southpark :quote:Op donderdag 9 april 2009 14:18 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds het nut niet.. Het is allemaal iets scherper, nou en? Het is South Park, een serie die zich vanaf het begin onderscheidt door crappy animatie? Hoe is de ervaring beter met HD?
10 jaar geleden alweer, waar blijft de tijd.quote:Op zondag 12 april 2009 01:25 schreef mvt het volgende:
[..]
De ervaring is veeeeeeel beter met HD, kijk zelf maar naar wat het doet voor southpark :
2 dingen: "Zucht" en "laat maar".quote:Op zondag 12 april 2009 01:25 schreef mvt het volgende:
[..]
De ervaring is veeeeeeel beter met HD, kijk zelf maar naar wat het doet voor southpark
afl was zo goed dat ik hem al iets van 6 keer gezien heb (heb hem laten zien aan al me vrienden. na de grap uitgehaalt te hebben)quote:Op zondag 12 april 2009 01:38 schreef mvt het volgende:
Was trouwens een geweldige aflevering, typisch Cartman weer.
En eigenlijk best wel leuk om na die "12 Life Lessons" van Cartman ze weer Kanye aan te vallen. Vooral omdat ze daarin Kanye al handicapped noemde en deze aflevering om Jimmy gaat.
quote:Op zondag 12 april 2009 06:53 schreef capital_P het volgende:
12 life sessions? was da?
Haha geweldig die kende ik nog niet!quote:
Ik heb het gezien ja, en snap de humor ervan best, maar komop...dat was '99.quote:
Of jij houdt alleen van afleveringen met current events?quote:Op zondag 12 april 2009 18:10 schreef Orbeatle het volgende:
Dus. South Park is duidelijk over het hoogtepunt heen. Wat een bagger afleveringen allemaal, die nieuwe.
Alleen Margaritaville was wel okay, de rest vond ik echt zeer matig.
Jammer.
Ik weet niet precies wat het is, maar ik vind die afleveringen van S13 niet zo boeiend. Heb ze bijna allemaal halverwege afgezet en later weer verder gekeken, iets wat ik voorheen echt nooit deed.quote:Op zondag 12 april 2009 18:29 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Of jij houdt alleen van afleveringen met current events?
Dat wou ik ook maar even zeggen ja.quote:Op zondag 12 april 2009 20:35 schreef Agiath het volgende:
Al wordt het nooit meer zo goed als seizoen 4,5 en 6
quote:Op zondag 12 april 2009 01:25 schreef mvt het volgende:
[..]
De ervaring is veeeeeeel beter met HD, kijk zelf maar naar wat het doet voor southpark :
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mwah we zien wel ... het blijft Southpark
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
Of het moment dat hij terug in de tijd ging en de hele tijd het accent lag op zijn gewicht 'Eric, je bent zo aardig en helemaal niet dik!'.quote:Op maandag 13 april 2009 20:56 schreef sp3c het volgende:
whehe ik zou niet eens kunnen kiezen!
ik begon al te lachen toen Cartman zichzelf uitnodigde en een onwijze rotzooi begon te maken met zijn chips op de bank
quote:Op maandag 13 april 2009 17:25 schreef waterreus23 het volgende:
Heeft iemand een grote afbeelding van Cartman als The Coon?
Voor de mensen die deze draak niet kennen:quote:Op donderdag 9 april 2009 23:03 schreef boskameel het volgende:
Dat nummer op het einde had ook echt een nummer van 'm kunnen zijn.
Daar ben ik ook wel benieuwd naar!quote:Op dinsdag 14 april 2009 18:30 schreef DrDentz het volgende:
Weet iemand ook welke aflevering het is dat Cartman z'n ogen dicht moet doen en moet relaxen, en hij in z'n eigen mind kijkt. Dan zie je allemaal van die verschrikkelijke beelden die er in zijn gedachten afspelen?
quote:
Iddquote:Op donderdag 16 april 2009 10:10 schreef Hankster het volgende:
"Hey guys, Finland is dead"
"Oh noooo"
"Noooooo"
10 PM UTC-5, wat bij ons (UTC+1) 4 uur 's nachts isquote:Op donderdag 16 april 2009 01:10 schreef ikvalopdikkewijven het volgende:
Hoelaat komt de nieuwe aflevering online? Ik ben er nu toch.
Denk je nou serieus dat NL iets voorsteltquote:Op donderdag 16 april 2009 13:46 schreef boskameel het volgende:
Jammer dat er geen NL leider in voorkwam.
Genoeg om in SP: The Movie te zitten...quote:Op donderdag 16 april 2009 13:52 schreef slindenau het volgende:
[..]
Denk je nou serieus dat NL iets voorstelt.
Ja...quote:Op donderdag 16 april 2009 13:52 schreef slindenau het volgende:
[..]
Goed punt, op wereldschaal gezien stellen we beide geen ruk voor...dus het zal wel een persoonlijke voorkeur bij één van de breinen achter deze eps zijn geweestquote:
Finland wel gelukkig.quote:Op donderdag 16 april 2009 13:52 schreef slindenau het volgende:
[..]
Wel mooi trouwens, ze zetten de mensheid weer ff lekker neer als hebzuchtige monsters.
Water-pretparken in Mexico
quote:Op donderdag 16 april 2009 15:05 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Genoeg om in SP: The Movie te zitten...
quote:Op donderdag 16 april 2009 20:19 schreef MaxC het volgende:
Vond het niet echt een leuke aflevering, veel herhaling en flauwe grappen
Nee.quote:Op donderdag 16 april 2009 19:10 schreef Teteteterek het volgende:
Ik heb trouwens cartman en co helemaal niet gemist deze aflevering.
Jullie wel?
Nee maar ze zaten er dan ook wel in.quote:Op donderdag 16 april 2009 19:10 schreef Teteteterek het volgende:
Ik heb trouwens cartman en co helemaal niet gemist deze aflevering.
Jullie wel?
Je kunt ook gewoon in google typen: "Southpark 1306 rapidshare" en hem vervolgens binnen 5 minuten downloaden. (176mb)quote:Op donderdag 16 april 2009 22:20 schreef Sala-adin het volgende:
helemaal schijtziek word ik ervan als je op de sites die afleveringen niet kunt kijken.
Ze laden gewoon niet
"Kwaliteit" viel wel mee...ik zal morgen wel wat comparison linkjes posten.quote:Op donderdag 16 april 2009 22:28 schreef Ad_rem het volgende:
[..]
Nee maar ze zaten er dan ook wel in.
PS: Via deze weg wil ik zeggen dat ik erg hebben genoten van de High Definition kwaliteit.
Of je wacht nog een uurtje of 14, dan staat de uncensored 720p onlinequote:Op donderdag 16 april 2009 22:47 schreef Ad_rem het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon in google typen: "Southpark 1306 rapidshare" en hem vervolgens binnen 5 minuten downloaden. (176mb)
Eigenlijk een beetje loos van mijn kant om hierop in te gaan. Maar...de space cops deden net alsof ze achterlijk waren om zo de aardbewoners te testen, ze waren niet echt domquote:Op donderdag 16 april 2009 13:10 schreef slindenau het volgende:
Space Cash
Space Cops die net zo dom worden neergezet als Barbrady.
Ja daar kwam ik 10 seconde na het posten ook achter, was de aflevering nog aan het kijken op dat momentquote:Op donderdag 16 april 2009 23:09 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Eigenlijk een beetje loos van mijn kant om hierop in te gaan. Maar...de space cops deden net alsof ze achterlijk waren om zo de aardbewoners te testen, ze waren niet echt dom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |