quote:
Iddquote:Op donderdag 16 april 2009 10:10 schreef Hankster het volgende:
"Hey guys, Finland is dead"
"Oh noooo"
"Noooooo"
10 PM UTC-5, wat bij ons (UTC+1) 4 uur 's nachts isquote:Op donderdag 16 april 2009 01:10 schreef ikvalopdikkewijven het volgende:
Hoelaat komt de nieuwe aflevering online? Ik ben er nu toch.
Denk je nou serieus dat NL iets voorsteltquote:Op donderdag 16 april 2009 13:46 schreef boskameel het volgende:
Jammer dat er geen NL leider in voorkwam.
Genoeg om in SP: The Movie te zitten...quote:Op donderdag 16 april 2009 13:52 schreef slindenau het volgende:
[..]
Denk je nou serieus dat NL iets voorstelt.
Ja...quote:Op donderdag 16 april 2009 13:52 schreef slindenau het volgende:
[..]
Goed punt, op wereldschaal gezien stellen we beide geen ruk voor...dus het zal wel een persoonlijke voorkeur bij één van de breinen achter deze eps zijn geweestquote:
Finland wel gelukkig.quote:Op donderdag 16 april 2009 13:52 schreef slindenau het volgende:
[..]
Wel mooi trouwens, ze zetten de mensheid weer ff lekker neer als hebzuchtige monsters.
Water-pretparken in Mexico
quote:Op donderdag 16 april 2009 15:05 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Genoeg om in SP: The Movie te zitten...
quote:Op donderdag 16 april 2009 20:19 schreef MaxC het volgende:
Vond het niet echt een leuke aflevering, veel herhaling en flauwe grappen
Nee.quote:Op donderdag 16 april 2009 19:10 schreef Teteteterek het volgende:
Ik heb trouwens cartman en co helemaal niet gemist deze aflevering.
Jullie wel?
Nee maar ze zaten er dan ook wel in.quote:Op donderdag 16 april 2009 19:10 schreef Teteteterek het volgende:
Ik heb trouwens cartman en co helemaal niet gemist deze aflevering.
Jullie wel?
Je kunt ook gewoon in google typen: "Southpark 1306 rapidshare" en hem vervolgens binnen 5 minuten downloaden. (176mb)quote:Op donderdag 16 april 2009 22:20 schreef Sala-adin het volgende:
helemaal schijtziek word ik ervan als je op de sites die afleveringen niet kunt kijken.
Ze laden gewoon niet
"Kwaliteit" viel wel mee...ik zal morgen wel wat comparison linkjes posten.quote:Op donderdag 16 april 2009 22:28 schreef Ad_rem het volgende:
[..]
Nee maar ze zaten er dan ook wel in.
PS: Via deze weg wil ik zeggen dat ik erg hebben genoten van de High Definition kwaliteit.
Of je wacht nog een uurtje of 14, dan staat de uncensored 720p onlinequote:Op donderdag 16 april 2009 22:47 schreef Ad_rem het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon in google typen: "Southpark 1306 rapidshare" en hem vervolgens binnen 5 minuten downloaden. (176mb)
Eigenlijk een beetje loos van mijn kant om hierop in te gaan. Maar...de space cops deden net alsof ze achterlijk waren om zo de aardbewoners te testen, ze waren niet echt domquote:Op donderdag 16 april 2009 13:10 schreef slindenau het volgende:
Space Cash
Space Cops die net zo dom worden neergezet als Barbrady.
Ja daar kwam ik 10 seconde na het posten ook achter, was de aflevering nog aan het kijken op dat momentquote:Op donderdag 16 april 2009 23:09 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Eigenlijk een beetje loos van mijn kant om hierop in te gaan. Maar...de space cops deden net alsof ze achterlijk waren om zo de aardbewoners te testen, ze waren niet echt dom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |