Wel een beetje maar dat duurt niet heel lang...quote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:11 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha, ben je dan ook altijd chagrijnig of niet?
Met anticonceptie saus eroverheen?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:18 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Friet, donner of shoarma, sla en gesmolten kaas erover.
Haha dus de mannen zijn op de bank blijven zitten?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:19 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
haha niet eens
maar we hadden cocktails en speciale koekjes![]()
denk dat dat ook nog wel best lekker kan smakenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:22 schreef rhubarbje het volgende:
ik maak vanavond zelf nep shoarma zeg maar
vega zooi met shoarma kruiden haha
Werd er niet eens een ontbijtje voor je gemaakt?!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:23 schreef Nouk84 het volgende:
Oow ja eten, dat moet ik vandaag ook nog doen.. Wat zal ik eens gaan ontbijten?
doe niet zo raar...ik eet gewoon met mes en vorkquote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
Samen eten
schoenen uit en met mn voet...
O, ik draaf door
Dat kan ik prima zelfquote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:24 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Werd er niet eens een ontbijtje voor je gemaakt?!
jij wil niet tussen mijn tenen uit eten?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:25 schreef ArTiC het volgende:
[..]
doe niet zo raar...ik eet gewoon met mes en vork
Ga door, ga doorquote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
Samen eten
schoenen uit en met mn voet...
O, ik draaf door
ik was als eerste doodquote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:23 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Haha dus de mannen zijn op de bank blijven zitten?
Pizza.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:23 schreef Nouk84 het volgende:
Oow ja eten, dat moet ik vandaag ook nog doen.. Wat zal ik eens gaan ontbijten?
Dat klopt.. Maar dat hoeft van mij even niet, niet met eten althansquote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:26 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
en jezelf eens laten verwennen is ook best leuk...
ik vind het heeeerlijkquote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:23 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
denk dat dat ook nog wel best lekker kan smakenShoarma is anders altijd zo vet
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
jij wil niet tussen mijn tenen uit eten?
Hahahaquote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:26 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik was als eerste dood
en daarna mn vriendje en zijn we afgetaait naar bed haha
Ja lekker tenenkaas.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
jij wil niet tussen mijn tenen uit eten?
Ja, jij moet zo nodig weg vanavond, anders had je een fijne massage gekregen om die nek en rug van je eens goed los te makenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:27 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat klopt.. Maar dat hoeft van mij even niet, niet met eten althans
Klinkt verleidelijkquote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:28 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ja, jij moet zo nodig weg vanavond, anders had je een fijne massage gekregen om die nek en rug van je eens goed los te maken
Franse frietjesquote:
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:33 schreef S95Sedan het volgende:
Christus, en dan keek ik 30min geleden even, alweer een topic vol
Blij dat ik even zit zeg
Koekje met een gat.quote:
Iedereen heeft een levenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Koekje met een gat.![]()
Het is gewoon rustig de laatste tijd.
pasta, wokgroente, sausje, klaarquote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:49 schreef Nouk84 het volgende:
Serieus, ik kan niets fatsoenlijks bedenken om te nu eten...
Lust je worst?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:49 schreef Nouk84 het volgende:
Ik ga nu een broodje eten bij gebrek aan beterquote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:49 schreef Nouk84 het volgende:
Geen tijd.. Ik haal wel een broodje ergens..quote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:50 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
pasta, wokgroente, sausje, klaar
Ga ik onderweg even doen denk ik..quote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:52 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik ga nu een broodje eten bij gebrek aan beterHaha.
Wat ben je ook een muts hè.quote:
Routenet zegt 0:41 minuten...quote:
Komt goed hoor, ik heb gewoon niet zoveel hongerquote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:54 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Wat ben je ook een muts hè.
Dan eet je vanavond toch wat?
Mijn TomTom zegt 47 minquote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:54 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Routenet zegt 0:41 minuten...
Maar ik ben standaard veel te vroeg
je zit nog vol van vanacht?!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:54 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Komt goed hoor, ik heb gewoon niet zoveel honger
Oo goed uitgezocht danquote:
Okidokiquote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:54 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Jij bent ook op dreef vandaagquote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:55 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
je zit nog vol van vanacht?!
Nice kleurtje had die kleppendeksel trouwensquote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:54 schreef ArTiC het volgende:
ik moet ook snel beslissen...moet alweer bijna weg..vanavond wat verkochte onderdelen van de civic loshalen
Ik heb vannacht niet zoveel gegeten.quote:
Komt goed, ik ga binnen 15 min weg..quote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:54 schreef automatic_ het volgende:
Als je het niet ga redden, sms dan eventjesIk ga nu beneden eten & ik sluit de PC af.
EBP aka SI blauwquote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:56 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nice kleurtje had die kleppendeksel trouwens
als ze iets negatiefs over mij zegt is dat niet waarquote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:54 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
We gaan vanavond alleen maar roddelen dus ik ben bang dat je er niet onderuit komtquote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:58 schreef ArTiC het volgende:
[..]
als ze iets negatiefs over mij zegt is dat niet waar![]()
roddel zequote:
Ja, maar dan wordt het weer "te" denk ik. Helemaal andere plannen met civic?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:57 schreef ArTiC het volgende:
[..]
EBP aka SI blauw
Had het liefst mijn auto in die kleur laten spuiten maarja
Ook jij jaquote:Op zaterdag 28 maart 2009 18:01 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
omg, kom ik ook weer aan de beurt..
ja: verkoopquote:Op zaterdag 28 maart 2009 18:01 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja, maar dan wordt het weer "te" denk ik. Helemaal andere plannen met civic?
Jij niet dan?quote:
Ah, ja dat schiet ook niet op. Maargoed ik zit er voor altijd aan vast veel te veel aan gedaan nu dus dan is het weer zondequote:Op zaterdag 28 maart 2009 18:03 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ja: verkoop
geen tijd en zin meer in 2 auto's
Als je Fokt heb je ook een leven.quote:
Dat zeggen alleen mensen die naast FOK! geen leven hebbenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 18:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als je Fokt heb je ook een leven.![]()
Een kutleven is ook een levenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 18:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat zeggen alleen mensen die naast FOK! geen leven hebben
Kutleven rulesquote:Op zaterdag 28 maart 2009 18:12 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Een kutleven is ook een leven
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 18:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat zeggen alleen mensen die naast FOK! geen leven hebben
Was het maar kut dan had ik er nog wat aan.quote:
Slapen heb ik al gedaanquote:Op zaterdag 28 maart 2009 18:20 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Slapen ook.. zo eens bedenken wat ik ga eten vanavond..
Eten dat is een goed idee.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 18:20 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Slapen ook.. zo eens bedenken wat ik ga eten vanavond..
Lust je worst?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 18:23 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Slapen heb ik al gedaan
Hmm eten.. vlees
meer trek in vis of vega vandaag.. word ik ziek?!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 18:23 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Slapen heb ik al gedaan
Hmm eten.. vlees
Dat heb ik niet in huis.quote:
Ik mag het hopen, anders is het niet te verklarenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 18:25 schreef Snuitebolletje het volgende:
meer trek in vis of vega vandaag.. word ik ziek?!
Zal ik dan maar bij jou komen eten?quote:
vis of vega, kan je dat handelen?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 18:28 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Zal ik dan maar bij jou komen eten?
Neem jij de vis of vega, ga ik voor de worstquote:Op zaterdag 28 maart 2009 18:30 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
vis of vega, kan je dat handelen?
Oke. Wat dan wel?quote:
Hmmm, dan zou ik 2 pannetjes klaar moeten maken..quote:Op zaterdag 28 maart 2009 18:31 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Neem jij de vis of vega, ga ik voor de worst
Nee hoor. Vis is lekker en vega ook.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 18:25 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
meer trek in vis of vega vandaag.. word ik ziek?!
Wat voor worst?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 18:31 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Neem jij de vis of vega, ga ik voor de worst
Dat heb je niet over voor mijn bezoek?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 18:32 schreef Snuitebolletje het volgende:
Hmmm, dan zou ik 2 pannetjes klaar moeten maken..
Dat moet je aan snuit vragen hequote:
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 18:34 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat heb je niet over voor mijn bezoek?
heb geen autoquote:
Waar wacht je nog op dan?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 18:38 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
heb geen auto
Dus de trein is enige optie.. eet je wel wat later
als je de trein van 18:55 haalt kan je hier om 21:17 zijn..quote:Op zaterdag 28 maart 2009 18:38 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
heb geen auto
Dus de trein is enige optie.. eet je wel wat later
zeker beseffende dat ik pas de trein daarna kan halenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 18:42 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
als je de trein van 18:55 haalt kan je hier om 21:17 zijn..dat is lang!
Waarom zou snuit dat niet volhouden?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 18:43 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
zeker beseffende dat ik pas de trein daarna kan halen
Maar dat hou je dus niet vol.. jammer.
Dan ben je hier om 21:47quote:Op zaterdag 28 maart 2009 18:43 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
zeker beseffende dat ik pas de trein daarna kan halen
Maar dat hou je dus niet vol.. jammer.
Ow ik moet ook nog terugquote:Op zaterdag 28 maart 2009 18:48 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dan ben je hier om 21:47
De trein van 23:11 terug... Hebben we nog geen anderhalf uur!
Oh, je wilde in mijn bedje slapen?!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 18:50 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ow ik moet ook nog terug
Jah dan laat maar zitten.
Het was niet mijn bedoeling om alleen voor de worst te komenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 18:50 schreef Snuitebolletje het volgende:
Oh, je wilde in mijn bedje slapen?!
Nou ja, er zijn meerdere worsten hier he!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 18:52 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Het was niet mijn bedoeling om alleen voor de worst te komen
Waarschijnlijk kan je toch niet meer terug naar huis tegen de tijd dat jullie klaar zijn met eten.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 18:52 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Het was niet mijn bedoeling om alleen voor de worst te komen
Daar moet je toch de nodige tijd voor uittrekken natuurljkquote:Op zaterdag 28 maart 2009 18:53 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nou ja, er zijn meerdere worsten hier he!salami, braad, lever, etc.
Je vergeet er eentje.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 18:53 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nou ja, er zijn meerdere worsten hier he!salami, braad, lever, etc.
Door jamba is dat totaal niet meer grappigquote:
Jamba? ow, is dat iets met die kut reclamequote:Op zaterdag 28 maart 2009 19:06 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Door jamba is dat totaal niet meer grappig
Yupquote:Op zaterdag 28 maart 2009 19:07 schreef djayzz het volgende:
[..]
Jamba? ow, is dat iets met die kut reclame
Ik probeer zo min mogelijk mee te krijgen van die reclame'squote:
Peanut en Walter vond ik wel grappigquote:
Peanut and Jose on a stick FTW!!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 19:09 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Peanut en Walter vond ik wel grappig
Effe aangepastquote:
Ik stiekum wel hoor, maar ik kijk eigenlijk alleen Nickelodeon en soms Discovery, verder is ie vooral voor de Wii en de oude Sega.quote:
Mijn sega is kapot kwam ik vandaag achter!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 19:12 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ik stiekum wel hoor, maar ik kijk eigenlijk alleen Nickelodeon en soms Discovery, verder is ie vooral voor de Wii en de oude Sega.
Zondequote:Op zaterdag 28 maart 2009 19:13 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Mijn sega is kapot kwam ik vandaag achter!![]()
![]()
Het is in ieder geval wel duidelijkquote:
Jah ik weet ook niet hoe het komt, maar hij is ook al 2 jaar niet gebruiktquote:Op zaterdag 28 maart 2009 19:16 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Zonde
Ik heb een Megadrive 1 en een Megadrive 2, volgens mij allebei nog eens via V&A op de kop getikt.
Ja, ik vind iets oudere kinderen eigenlijk leuker, dat je d'r mee kunt praten enzo.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 19:51 schreef rhubarbje het volgende:
blegh kinderen zijn soms wel leuk maar een kudde babys en peuters en zo no tnx
die baby booms.. ieeeeeeeekquote:Op zaterdag 28 maart 2009 19:51 schreef rhubarbje het volgende:
blegh kinderen zijn soms wel leuk maar een kudde babys en peuters en zo no tnx
Hoe ver is het fietsen? als het niet te ver is dan kom ik wel even langsquote:Op zaterdag 28 maart 2009 20:00 schreef rhubarbje het volgende:
ik heb echt zin om nieuwe mensen te ontmoeten vanavond
alleen ben ik moe en niemand heeft tijd voor me dus ik zit alleen op de bank :")
Hmmm dat gaat dus niet helemaal zoals ik zou willen haha
Waar woon jequote:Op zaterdag 28 maart 2009 20:06 schreef rhubarbje het volgende:
ik bedoelde geen fokkers
ik ga geen fokkers meten!
echt niet
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 20:06 schreef rhubarbje het volgende:
ik bedoelde geen fokkers
ik ga geen fokkers meten!
echt niet
Dat kan, soms dan ontploffen laptops wel eens.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 20:21 schreef rhubarbje het volgende:
serieus er kwam net rook uit mn laptop uit het ventilatie dingetje en gekke geluidjes
wtf!???!?!??!!?
ik zei calm me down! niet naai me ff nog meer op!!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 20:24 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat kan, soms dan ontploffen laptops wel eens.
Backuppen kan nooit kwaad!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 20:24 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik zei calm me down! niet naai me ff nog meer op!!
serieus? moet ik alvast belangrijke bestanden gaan backuppen en zo?
Als hij gaat roken zou ik eerder geneigd zijn hem uit te zetten eigenlijk.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 20:24 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik zei calm me down! niet naai me ff nog meer op!!
serieus? moet ik alvast belangrijke bestanden gaan backuppen en zo?
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 20:47 schreef RealZeus het volgende:
Rhu is offline, haar laptop is dus ontploft.![]()
RIP aan de nabestaanden
Ohwquote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:01 schreef RealZeus het volgende:
[..]
* lurkt in Carooltjes FoBo.
WTF, je bent precies evenoud als mijn broer.
Jonger en langer.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:07 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ohwen is dat jouw jongere of oudere broertje ?
Hahaha naja was alleen maar een vraag hoorquote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:08 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Jonger en langer.
En wat?
![]()
Mijn broer is keurig getrouwd en heeft een kindje
Hij is niet meer single, dus de kans is er dat iequote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:08 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Jonger en langer.
En wat?
![]()
Mijn broer is keurig getrouwd en heeft een kindje
Hoor ik hier het vooroordeel dat singles minder leuk en lekker zijn?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:12 schreef Cuegirllie het volgende:
Hij is niet meer single, dus de kans is er dat ieis
neequote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:15 schreef Howl het volgende:
[..]
Hoor ik hier het vooroordeel dat singles minder leuk en lekker zijn?
nietquote:
Dit is toch een duidelijk (voor)oordeelquote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:12 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hij is niet meer single, dus de kans is er dat ieis
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:26 schreef Cuegirllie het volgende:
ik zeg dat niet singleskunnen zijn
Ik heb niks gezegd over dat singles dat niet kunnen zijn
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:27 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Indirect wel.Indirect zeg je dat we allemaal lelijk zijn.
Jij legt heel direct woorden in mijn mondquote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:27 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Indirect wel.Indirect zeg je dat we allemaal lelijk zijn.
Wat ben je onaardig vanavond Cue, eerst ons een beetje lelijk noemen en nu ook nog kattig doen...quote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:30 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Jij legt heel direct woorden in mijn mond
Als je goed leest zegt RZ dat we allemaal lelijk zijn, hoe denk je dat ik mij nu voel!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:31 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wat ben je onaardig vanavond Cue, eerst ons een beetje lelijk noemen en nu ook nog kattig doen...![]()
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:33 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Als je goed leest zegt RZ dat we allemaal lelijk zijn, hoe denk je dat ik mij nu voel!
ben blij dat jij het wel zietquote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:35 schreef Snuitebolletje het volgende:
hihi, jah, maar RZ is gewoon scheel!
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:30 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Jij legt heel direct woorden in mijn mond
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:35 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]hihi, jah, maar RZ is gewoon scheel!
Blufquote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:39 schreef RealZeus het volgende:
[..]Wees blij dat het alleen woorden zijn
Ben ik ookquote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:39 schreef RealZeus het volgende:
[..]Wees blij dat het alleen woorden zijn
Het glas is halfvol of halfleegquote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:49 schreef Cuegirllie het volgende:
Zal dat door een wanhopige bedacht zijn die toch ergens het positieve van wil inzien?
Ik denk dat het bij hem driekwartvol isquote:
Geen idee. Mijn nichtje krabbelde die uitspraak en die woont samen.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:49 schreef Cuegirllie het volgende:
Zal dat door een wanhopige bedacht zijn die toch ergens het positieve van wil inzien?
Ik vind het een beetje een loze uitspraak.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:54 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Geen idee. Mijn nichtje krabbelde die uitspraak en die woont samen.
Alsof vrijgezel zijn een chronische ziekte is.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:49 schreef Cuegirllie het volgende:
Dat is het zeker en het is nog besmettelijk ook.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:58 schreef Howl het volgende:djayzz, tijn
[..]
Alsof vrijgezel zijn een chronische ziekte is.
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:58 schreef Howl het volgende:djayzz, tijn
[..]
Denken, tis dat:?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:59 schreef Cuegirllie het volgende:
Voor zeggen wat je denkt, is denken noodzakelijk
Wut wedstrijdquote:
Nou naar Q kijkende zal het niet veel schelenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:58 schreef Howl het volgende:djayzz, tijn
[..]
Oh ja Nederland moet voetballen.quote:
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:06 schreef rhubarbje het volgende:
ik leef nog hoor
Mijn lappie staat uit, zit op die van vriendje
ben doodsbang voor die van mij numaar mn muziek moet ik nog op mn mp3 zetten! voor ik op reis ga en zo
Heb je wel al je andere spul geback-uped, eventueel op lappie van je vriendje? wel zo handig voor alstie toch besluit om te gaan bbq-enquote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:06 schreef rhubarbje het volgende:
ik leef nog hoor
Mijn lappie staat uit, zit op die van vriendje
ben doodsbang voor die van mij numaar mn muziek moet ik nog op mn mp3 zetten! voor ik op reis ga en zo
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:03 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nou naar Q kijkende zal het niet veel schelen
2-0quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh ja Nederland moet voetballen.![]()
Hoeveel staat het eigenlijk?
Ach het is toch bijna afgelopen.quote:
Wat houdt je tegen om niet te gaan?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:11 schreef rhubarbje het volgende:
ik heb nog steeds zin om uit te gaan en nieuwe mensen te ontmoeten en zo
niemand om mee te gaanquote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat houdt je tegen om niet te gaan?
Ah, de chronische [Single], als in bezoeker van deze reeks.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:16 schreef S95Sedan het volgende:
Jij bent nog niet lang genoeg hier om daar onder te vallen
Kan je foto's niet via een usb-stick of desnoods via je intern geheugen van je telefoon? overzetten naar de laptop van je vriend.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:09 schreef rhubarbje het volgende:
belangrijke schoolbestanden ff snel nog naar mezelf gemailt idd
ik geloof dat er (behalve fotos maar ja om die allemaal te verzenden zou zooo lang duren en zo) niet echt iets op staat wat ik echt niet kan missen
behalve dan de laptop zelf haha want ik heb echt geen geld voor een nieuwe haha
Tis geen wedstrijd tochquote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:19 schreef Howl het volgende:
[..]
Ah, de chronische [Single], als in bezoeker van deze reeks.
Want als het gaat om wie hier het langste vrijgezel is, dan weet ik wel wie er wint.
Je hebt toch je vriendje?quote:
die kan niet mee, die moet haar laptop makenquote:
ow ik vind fotos juist echt niet belangrijkquote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:19 schreef djayzz het volgende:
[..]
Kan je foto's niet via een usb-stick of desnoods via je intern geheugen van je telefoon? overzetten naar de laptop van je vriend.
Ik vind foto's altijd erg belangrijk, en ik zou het heel erg vinden als mijn foto's verloren raken.
Succes iig!
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:19 schreef Howl het volgende:
[..]
Want als het gaat om wie hier het langste vrijgezel is, dan weet ik wel wie er wint.
Telt de tijd voordat je een relatie hebt gehad ook mee?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:19 schreef Howl het volgende:
[..]
a) als hij hier was zou ik dan op zaterdag avond op fok zitten?quote:
Die laptop kan ook wel een paar uur wachten.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:22 schreef djayzz het volgende:
[..]
die kan niet mee, die moet haar laptop maken
whyquote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Telt de tijd voordat je een relatie hebt gehad ook mee?
Oke laat maar zitten.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:23 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
a) als hij hier was zou ik dan op zaterdag avond op fok zitten?
b) ik gok dat ik wel op het idee zou zijn gekomen hem te vragen als ie beschikbaar was
jezus tijn serieus
Het is maar een vraag.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:24 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
why
dat maakt echt totaal geen sense
Het is denken dan posten
niet posten dan denken
Singles hebben ook een relatie....quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Die laptop kan ook wel een paar uur wachten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik maak vast een kans daarop. Aangezien ik al single was, voordat ik überhaupt op FOK! een account had.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:19 schreef Howl het volgende:
[..]
Nou, dan ga je toch even vreemd met een nerd totdat de nerd je laptop gemaakt heeft en dan dump je hem weer.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:25 schreef rhubarbje het volgende:
helaas gok ik dat vriendje mn laptop niet kan fixen
weet ie niks van en zo
was ik maar weer met een nerd
die zijn toch wel handig
damn, niet zo moeilijk praten op de zaterdag avondquote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:24 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
why
dat maakt echt totaal geen sense
Het is denken dan posten
niet posten dan denken
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:26 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Singles hebben ook een relatie....ik doe het met links, kan ik namelijk met rechts nog muizenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:26 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Singles hebben ook een relatie....Ik ben links.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:25 schreef rhubarbje het volgende:
was ik maar weer met een nerd
die zijn toch wel handig
Ik was al single toen de Commodore 64 nog een geavanceerde machine wasquote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik maak vast een kans daarop. Aangezien ik al single was, voordat ik überhaupt op FOK! een account had.![]()
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik maak vast een kans daarop. Aangezien ik al single was, voordat ik überhaupt op FOK! een account had.![]()
niet zo moeilijk dusquote:Geregistreerd op: dinsdag 16 januari 2007 @ 10:01
Toen alquote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:28 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik was al single toen de Commodore 64 nog een geavanceerde machine was
zelfs ik kom al langer op fok geloof ikquote:
Jij biedt jezelf aan.quote:
Als je de Golfoorlog bedoelt: jaquote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Toen alMan dat is voor de oorlog.
quote:
Nee de Vietnamoorlog.quote:
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:29 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
zelfs ik kom al langer op fok geloof ik
hmm hoe lang ben ik al op fok?
eens ff opzoeken
fail!quote:Geregistreerd op: zondag 30 december 2007 @ 13:06
Sinds nooit is niet echt een optiequote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:28 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Supermarkt oorlog bedoelt ie toch?quote:
toen was in nog niet eens in productie genomenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:28 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee de tachtig jarige oorlog.quote:
Zelfs toen had je al geen levenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:33 schreef rhubarbje het volgende:
zaterdag 21 januari 2006 @ 02:48
jeetje! midden in de nacht ook gewoon
whaha, dat is inderdaad wel .... apart.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:33 schreef rhubarbje het volgende:
zaterdag 21 januari 2006 @ 02:48
jeetje! midden in de nacht ook gewoon
uiteraard anders zou ik het niet zeggenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:31 schreef djayzz het volgende:
[..]
[..]
fail!
(of je moet ook nog een andere account hebben gehad?)
Ik bekijk het positief: de kans op een SOA is nihil.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
toen was in nog niet eens in productie genomendus jij wint
Of je er trots op moet zijn, weet ik dan weer niet.
Ja dan kijken wie er het langst komt.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:36 schreef ThE_ED het volgende:
Ja, laten we doen hoe lang we al op fok! komen
Ik ben nog nooit op fok gekomenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:36 schreef ThE_ED het volgende:
liefie_quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:34 schreef djayzz het volgende:
[..]
whaha, dat is inderdaad wel .... apart.
welk account had je toen?
alsof dat niet in ieders profiel te zien is (behalve als je uiteraard undercover op een ander account bent begonnen zoals rhu)quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:36 schreef ThE_ED het volgende:
Elk nadeel heeft zijn voordeel.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:36 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik bekijk het positief: de kans op een SOA is nihil.
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:36 schreef RealZeus het volgende:
[..]
En ik ben Jormaquote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja dan kijken wie er het langst komt.![]()
Oh ik heb in 2003/2004 ook een account gehad.
Ik bedoel maar.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:38 schreef djayzz het volgende:
[..]
alsof dat niet in ieders profiel te zien is (behalve als je uiteraard undercover op een ander account bent begonnen zoals rhu)
ik was gewoon ff benieuwd naar mijn eigen wanneerquote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:36 schreef ThE_ED het volgende:
Wel tijdens het Fokken?quote:
Nounou, je wilt niet weten wat je van vieze toiletten kunt krijgenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:36 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik ben nooit vreemdgegaan, ben altijd djayzz geweest op fokquote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja dan kijken wie er het langst komt.![]()
Oh ik heb in 2003/2004 ook een account gehad.
Bah, de newbiequote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:39 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ik bedoel maar.
en zag net dat Q. hier zelfs minder lang zit dan ik
ijsmeis.rar is ook goed hoor.quote:
Alleen als er halfnaakte fokkers te zien zijnquote:
Tot je een ons weegt, tot sint juttemus, tot pasen en pinksteren op 1 dag vallen... Geduld is een schone zaakquote:
wrm heb je trouwens bij lief_ wel een fobo, en bij rhu niet?quote:
Zijn die er dan? Halfnaakte fokkers?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:41 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Alleen als er halfnaakte fokkers te zien zijn
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:39 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nounou, je wilt niet weten wat je van vieze toiletten kunt krijgen
En terechtquote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:41 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ja, van user ID's boven de 5000 word ik toch altijd een beetje eng
Volgens mij kan dat heel goed hoorquote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:43 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Maar ik kan toch geen condoom om tijdens het plassen
Ik ga je toch zeker niet m'n geheimpjes verklappenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zijn die er dan? Halfnaakte fokkers?![]()
Wie? Namen.
Wat wil je zegen dat die shoot niet door gaat?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:42 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Tot je een ons weegt, tot sint juttemus, tot pasen en pinksteren op 1 dag vallen... Geduld is een schone zaak
geeft wel een rotzooi zodra je hem afdoet denk ikquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
te lam om een nieuwe te maken en er staat toch niks nuttigs inquote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:42 schreef djayzz het volgende:
[..]
wrm heb je trouwens bij lief_ wel een fobo, en bij rhu niet?
Je hebt nog nooit geneukt met een condoom?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:44 schreef djayzz het volgende:
[..]
geeft wel een rotzooi zodra je hem afdoet denk ik
Ter compensatiequote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:45 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ok, jij bent tof want je hebt Zebraman in je fotoboek.
Oke dan niet.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:44 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik ga je toch zeker niet m'n geheimpjes verklappen
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Voor degende die het willen weten
uitslag Nederland - SchotlandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nederland heeft gewonnen.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Klikquote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat wil je zegen dat die shoot niet door gaat?![]()
Nee.Ik had nog zo gehoopt op die foto's
En zebraman?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:47 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ja dat dachtikwel
Zebranurse heeft trouwens een account op fok!
ik heb nog nooit in een condoom gezeken, en bij mij komt er meer uit tijdens het zeiken dan tijdens de sexquote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:45 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je hebt nog nooit geneukt met een condoom?
tijn serieus er staat niet voor niks een spoilerquote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oke dan niet.![]()
[..]
Nederland heeft gewonnen.
wrm denk je dat hij de uitslag in een spoiler heeft gezetquote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oke dan niet.![]()
[..]
Nederland heeft gewonnen.
Loop je nog steeds stage dan? anders kan je net zo goed die foto's weer terug zettenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:45 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
te lam om een nieuwe te maken en er staat toch niks nuttigs in
ooit had ik wel fotos tot ik weer stage ging lopen
geen trek in leerlingen in mn fobo
quote:
Ik moest er toch wel hard om lachen.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:48 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
tijn serieus er staat niet voor niks een spoiler
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:48 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
omg ik moet echt zo'n fok negeer abo
jep en volgend jaar weer en het jaar daarna ga ik werken is het grote planquote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:49 schreef djayzz het volgende:
[..]
Loop je nog steeds stage dan? anders kan je net zo goed die foto's weer terug zetten
de ruststand van 2-0 heb ik wel gewoon spoilerloos gepost. Dus zo vreemd is het niet dat Nederland gewonnen heeft.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:48 schreef djayzz het volgende:
[..]
wrm denk je dat hij de uitslag in een spoiler heeft gezet
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:48 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
omg ik moet echt zo'n fok negeer abo
Of dat jullie iets kan schelen. Dat Nederland gewonnen heeftquote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:48 schreef djayzz het volgende:
[..]
wrm denk je dat hij de uitslag in een spoiler heeft gezet
Ze zijn er groot genoeg voor hoorquote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:48 schreef djayzz het volgende:
[..]
ik heb nog nooit in een condoom gezeken, en bij mij komt er meer uit tijdens het zeiken dan tijdens de sex
Als je stage loopt, hoor je ook in het School en Stage SC aanwezig te zijn. Anders telt het nietquote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:50 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
jep en volgend jaar weer en het jaar daarna ga ik werken is het grote plan
dus die komen niet meer terug
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |