Volgens mij kan dat heel goed hoorquote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:43 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Maar ik kan toch geen condoom om tijdens het plassen
Ik ga je toch zeker niet m'n geheimpjes verklappenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zijn die er dan? Halfnaakte fokkers?![]()
Wie? Namen.
Wat wil je zegen dat die shoot niet door gaat?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:42 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Tot je een ons weegt, tot sint juttemus, tot pasen en pinksteren op 1 dag vallen... Geduld is een schone zaak
geeft wel een rotzooi zodra je hem afdoet denk ikquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
te lam om een nieuwe te maken en er staat toch niks nuttigs inquote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:42 schreef djayzz het volgende:
[..]
wrm heb je trouwens bij lief_ wel een fobo, en bij rhu niet?
Je hebt nog nooit geneukt met een condoom?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:44 schreef djayzz het volgende:
[..]
geeft wel een rotzooi zodra je hem afdoet denk ik
Ter compensatiequote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:45 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ok, jij bent tof want je hebt Zebraman in je fotoboek.
Oke dan niet.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:44 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik ga je toch zeker niet m'n geheimpjes verklappen
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Voor degende die het willen weten
uitslag Nederland - SchotlandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nederland heeft gewonnen.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Klikquote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat wil je zegen dat die shoot niet door gaat?![]()
Nee.Ik had nog zo gehoopt op die foto's
En zebraman?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:47 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ja dat dachtikwel
Zebranurse heeft trouwens een account op fok!
ik heb nog nooit in een condoom gezeken, en bij mij komt er meer uit tijdens het zeiken dan tijdens de sexquote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:45 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je hebt nog nooit geneukt met een condoom?
tijn serieus er staat niet voor niks een spoilerquote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oke dan niet.![]()
[..]
Nederland heeft gewonnen.
wrm denk je dat hij de uitslag in een spoiler heeft gezetquote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oke dan niet.![]()
[..]
Nederland heeft gewonnen.
Loop je nog steeds stage dan? anders kan je net zo goed die foto's weer terug zettenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:45 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
te lam om een nieuwe te maken en er staat toch niks nuttigs in
ooit had ik wel fotos tot ik weer stage ging lopen
geen trek in leerlingen in mn fobo
quote:
Ik moest er toch wel hard om lachen.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:48 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
tijn serieus er staat niet voor niks een spoiler
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:48 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
omg ik moet echt zo'n fok negeer abo
jep en volgend jaar weer en het jaar daarna ga ik werken is het grote planquote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:49 schreef djayzz het volgende:
[..]
Loop je nog steeds stage dan? anders kan je net zo goed die foto's weer terug zetten
de ruststand van 2-0 heb ik wel gewoon spoilerloos gepost. Dus zo vreemd is het niet dat Nederland gewonnen heeft.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:48 schreef djayzz het volgende:
[..]
wrm denk je dat hij de uitslag in een spoiler heeft gezet
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:48 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
omg ik moet echt zo'n fok negeer abo
Of dat jullie iets kan schelen. Dat Nederland gewonnen heeftquote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:48 schreef djayzz het volgende:
[..]
wrm denk je dat hij de uitslag in een spoiler heeft gezet
Ze zijn er groot genoeg voor hoorquote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:48 schreef djayzz het volgende:
[..]
ik heb nog nooit in een condoom gezeken, en bij mij komt er meer uit tijdens het zeiken dan tijdens de sex
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |