Ik bekijk het positief: de kans op een SOA is nihil.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
toen was in nog niet eens in productie genomendus jij wint
Of je er trots op moet zijn, weet ik dan weer niet.
Ja dan kijken wie er het langst komt.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:36 schreef ThE_ED het volgende:
Ja, laten we doen hoe lang we al op fok! komen
Ik ben nog nooit op fok gekomenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:36 schreef ThE_ED het volgende:
liefie_quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:34 schreef djayzz het volgende:
[..]
whaha, dat is inderdaad wel .... apart.
welk account had je toen?
alsof dat niet in ieders profiel te zien is (behalve als je uiteraard undercover op een ander account bent begonnen zoals rhu)quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:36 schreef ThE_ED het volgende:
Elk nadeel heeft zijn voordeel.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:36 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik bekijk het positief: de kans op een SOA is nihil.
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:36 schreef RealZeus het volgende:
[..]
En ik ben Jormaquote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja dan kijken wie er het langst komt.![]()
Oh ik heb in 2003/2004 ook een account gehad.
Ik bedoel maar.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:38 schreef djayzz het volgende:
[..]
alsof dat niet in ieders profiel te zien is (behalve als je uiteraard undercover op een ander account bent begonnen zoals rhu)
ik was gewoon ff benieuwd naar mijn eigen wanneerquote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:36 schreef ThE_ED het volgende:
Wel tijdens het Fokken?quote:
Nounou, je wilt niet weten wat je van vieze toiletten kunt krijgenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:36 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik ben nooit vreemdgegaan, ben altijd djayzz geweest op fokquote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja dan kijken wie er het langst komt.![]()
Oh ik heb in 2003/2004 ook een account gehad.
Bah, de newbiequote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:39 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ik bedoel maar.
en zag net dat Q. hier zelfs minder lang zit dan ik
ijsmeis.rar is ook goed hoor.quote:
Alleen als er halfnaakte fokkers te zien zijnquote:
Tot je een ons weegt, tot sint juttemus, tot pasen en pinksteren op 1 dag vallen... Geduld is een schone zaakquote:
wrm heb je trouwens bij lief_ wel een fobo, en bij rhu niet?quote:
Zijn die er dan? Halfnaakte fokkers?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:41 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Alleen als er halfnaakte fokkers te zien zijn
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:39 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nounou, je wilt niet weten wat je van vieze toiletten kunt krijgen
En terechtquote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:41 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ja, van user ID's boven de 5000 word ik toch altijd een beetje eng
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |