damn, niet zo moeilijk praten op de zaterdag avondquote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:24 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
why
dat maakt echt totaal geen sense
Het is denken dan posten
niet posten dan denken
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:26 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Singles hebben ook een relatie....ik doe het met links, kan ik namelijk met rechts nog muizenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:26 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Singles hebben ook een relatie....Ik ben links.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:25 schreef rhubarbje het volgende:
was ik maar weer met een nerd
die zijn toch wel handig
Ik was al single toen de Commodore 64 nog een geavanceerde machine wasquote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik maak vast een kans daarop. Aangezien ik al single was, voordat ik überhaupt op FOK! een account had.![]()
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik maak vast een kans daarop. Aangezien ik al single was, voordat ik überhaupt op FOK! een account had.![]()
niet zo moeilijk dusquote:Geregistreerd op: dinsdag 16 januari 2007 @ 10:01
Toen alquote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:28 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik was al single toen de Commodore 64 nog een geavanceerde machine was
zelfs ik kom al langer op fok geloof ikquote:
Jij biedt jezelf aan.quote:
Als je de Golfoorlog bedoelt: jaquote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Toen alMan dat is voor de oorlog.
quote:
Nee de Vietnamoorlog.quote:
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:29 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
zelfs ik kom al langer op fok geloof ik
hmm hoe lang ben ik al op fok?
eens ff opzoeken
fail!quote:Geregistreerd op: zondag 30 december 2007 @ 13:06
Sinds nooit is niet echt een optiequote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:28 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Supermarkt oorlog bedoelt ie toch?quote:
toen was in nog niet eens in productie genomenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:28 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee de tachtig jarige oorlog.quote:
Zelfs toen had je al geen levenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:33 schreef rhubarbje het volgende:
zaterdag 21 januari 2006 @ 02:48
jeetje! midden in de nacht ook gewoon
whaha, dat is inderdaad wel .... apart.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:33 schreef rhubarbje het volgende:
zaterdag 21 januari 2006 @ 02:48
jeetje! midden in de nacht ook gewoon
uiteraard anders zou ik het niet zeggenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:31 schreef djayzz het volgende:
[..]
[..]
fail!
(of je moet ook nog een andere account hebben gehad?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |