ff downloaden je kan nog een paar uurtjes oefenenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:56 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Maar ik ken al die limburgse carnavals krakers niet om indruk te maken op de babes
dansen vanavond met Snuit? hij wil naar "Het Foute Feest" maar niemand kan/wil meequote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:55 schreef rhubarbje het volgende:
wat moet ik wel of niet doen?
heb je zulke vreemde oren?quote:
Nee, daarom snapte ik het ook nietquote:
Ik heb wel wat meer uurtjes nodig om een zachte G te gaan oefenen!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:57 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ff downloaden je kan nog een paar uurtjes oefenen
ah het hoeft niet perfect dat heeft juist zn charmesquote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:00 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik heb wel wat meer uurtjes nodig om een zachte G te gaan oefenen!
Hmmmm, misschien moet ik daar ook eens gaan kijken dan, als man beetje door de bieb slenteren en boekjes/vrouwtjes kijken en advies vragen aan schone damesquote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
Maar op zaterdagmiddag is de bieb geen goede plek om te flirten oid als single, veel te veel kinderen.
Voordeel hier in Eindhoven is wel dat er twee verdieoingen zijnBoven zijn geen kinderboeken
(Overigens houd ik van kinderenik bedoel maar dat t lastiger flirten is )
hehe, maar zonder sigaret in het rookhok in je eentje staat ook weer zo................ vreemdquote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:01 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ah het hoeft niet perfect dat heeft juist zn charmes
welke vrouwen doen er mee?!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:02 schreef KudFokker het volgende:
Ik heb me toch een zooitje PM's in me mailbox voor Take Me Out
heb je al een quizmaster om van die erg foute niet rijmende zinnetjes te magenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:02 schreef KudFokker het volgende:
Ik heb me toch een zooitje PM's in me mailbox voor Take Me Out
en dan per ongeluk expres steeds in dezelfde rij staan enzoquote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:02 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Hmmmm, misschien moet ik daar ook eens gaan kijken dan, als man beetje door de bieb slenteren en boekjes/vrouwtjes kijken en advies vragen aan schone dames
je kan altijd nog een sigaret bietsen van iemandquote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:03 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
hehe, maar zonder sigaret in het rookhok in je eentje staat ook weer zo................ vreemd
Zo iemand zou ik JUIST aansprekenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:03 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
hehe, maar zonder sigaret in het rookhok in je eentje staat ook weer zo................ vreemd
Nee hoor, je kan best in het rookhok staan zonder te roken.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:03 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat kan best onder het mom van: vreemd, maar wel lekkerquote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:03 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Een bibliotheek? Daar heb ik dat nog nooit gedaan.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
Maar op zaterdagmiddag is de bieb geen goede plek om te flirten oid als single, veel te veel kinderen.
Voordeel hier in Eindhoven is wel dat er twee verdieoingen zijnBoven zijn geen kinderboeken
(Overigens houd ik van kinderenik bedoel maar dat t lastiger flirten is )
Ik deed dat altijd, niks kansloos aanquote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:08 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik merk het! dat wordt een avondje koos kansloos in mn remi stappen dan!
dat klinkt wel tofquote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:57 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
dansen vanavond met Snuit? hij wil naar "Het Foute Feest" maar niemand kan/wil mee
Je hebt de mannen meegekregen dus?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:09 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat klinkt wel tof
ben alleen nog aan het uitkateren van gister
Had ik net ookquote:
Haha, ben je dan ook altijd chagrijnig of niet?quote:
stuiteren op de cola en red bull dan!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:09 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat klinkt wel tof
ben alleen nog aan het uitkateren van gister
Lekker geslapen?quote:
Gewoon iets gaan halen. Chinees ofzo.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:12 schreef automatic_ het volgende:
Ik ga trouwen even eten regelen![]()
Moeders belt net dat ze nog niet naar huis komen.
Geen zin inquote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gewoon iets gaan halen. Chinees ofzo.
Kapsalon dan?quote:
Dat vind ik niet lekkerquote:
Gelukkig lees ik bijna altijd de hele zin.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:12 schreef automatic_ het volgende:
Ik ga trouwen even eten regelen![]()
Moeders belt net dat ze nog niet naar huis komen.
Friet, donner of shoarma, sla en gesmolten kaas erover.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:17 schreef Snuitebolletje het volgende:
wtf is een kapsalon dan?
broodje schaamhaar?
groentesaladequote:
Haha, ik had het zelf nog niet gezienquote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:17 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Gelukkig lees ik bijna altijd de hele zin.Ik had eerst zoiets van wat?? Ze gaat trouwen???
Dat schijnt iets eetbaars te zijn, een bakje met vanalles eetbaars door elkaar.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:17 schreef Snuitebolletje het volgende:
wtf is een kapsalon dan?
broodje schaamhaar?
Patat, shoarma, sla, tomaat, komkomer, kaas, knoflooksaus en sambal.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:17 schreef Snuitebolletje het volgende:
wtf is een kapsalon dan?
broodje schaamhaar?
haha niet eensquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |