Door jamba is dat totaal niet meer grappigquote:
Jamba? ow, is dat iets met die kut reclamequote:Op zaterdag 28 maart 2009 19:06 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Door jamba is dat totaal niet meer grappig
Yupquote:Op zaterdag 28 maart 2009 19:07 schreef djayzz het volgende:
[..]
Jamba? ow, is dat iets met die kut reclame
Ik probeer zo min mogelijk mee te krijgen van die reclame'squote:
Peanut en Walter vond ik wel grappigquote:
Peanut and Jose on a stick FTW!!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 19:09 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Peanut en Walter vond ik wel grappig
Effe aangepastquote:
Ik stiekum wel hoor, maar ik kijk eigenlijk alleen Nickelodeon en soms Discovery, verder is ie vooral voor de Wii en de oude Sega.quote:
Mijn sega is kapot kwam ik vandaag achter!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 19:12 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ik stiekum wel hoor, maar ik kijk eigenlijk alleen Nickelodeon en soms Discovery, verder is ie vooral voor de Wii en de oude Sega.
Zondequote:Op zaterdag 28 maart 2009 19:13 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Mijn sega is kapot kwam ik vandaag achter!![]()
![]()
Het is in ieder geval wel duidelijkquote:
Jah ik weet ook niet hoe het komt, maar hij is ook al 2 jaar niet gebruiktquote:Op zaterdag 28 maart 2009 19:16 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Zonde
Ik heb een Megadrive 1 en een Megadrive 2, volgens mij allebei nog eens via V&A op de kop getikt.
Ja, ik vind iets oudere kinderen eigenlijk leuker, dat je d'r mee kunt praten enzo.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 19:51 schreef rhubarbje het volgende:
blegh kinderen zijn soms wel leuk maar een kudde babys en peuters en zo no tnx
die baby booms.. ieeeeeeeekquote:Op zaterdag 28 maart 2009 19:51 schreef rhubarbje het volgende:
blegh kinderen zijn soms wel leuk maar een kudde babys en peuters en zo no tnx
Hoe ver is het fietsen? als het niet te ver is dan kom ik wel even langsquote:Op zaterdag 28 maart 2009 20:00 schreef rhubarbje het volgende:
ik heb echt zin om nieuwe mensen te ontmoeten vanavond
alleen ben ik moe en niemand heeft tijd voor me dus ik zit alleen op de bank :")
Hmmm dat gaat dus niet helemaal zoals ik zou willen haha
Waar woon jequote:Op zaterdag 28 maart 2009 20:06 schreef rhubarbje het volgende:
ik bedoelde geen fokkers
ik ga geen fokkers meten!
echt niet
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 20:06 schreef rhubarbje het volgende:
ik bedoelde geen fokkers
ik ga geen fokkers meten!
echt niet
Dat kan, soms dan ontploffen laptops wel eens.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 20:21 schreef rhubarbje het volgende:
serieus er kwam net rook uit mn laptop uit het ventilatie dingetje en gekke geluidjes
wtf!???!?!??!!?
ik zei calm me down! niet naai me ff nog meer op!!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 20:24 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat kan, soms dan ontploffen laptops wel eens.
Backuppen kan nooit kwaad!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 20:24 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik zei calm me down! niet naai me ff nog meer op!!
serieus? moet ik alvast belangrijke bestanden gaan backuppen en zo?
Als hij gaat roken zou ik eerder geneigd zijn hem uit te zetten eigenlijk.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 20:24 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik zei calm me down! niet naai me ff nog meer op!!
serieus? moet ik alvast belangrijke bestanden gaan backuppen en zo?
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 20:47 schreef RealZeus het volgende:
Rhu is offline, haar laptop is dus ontploft.![]()
RIP aan de nabestaanden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |