quote:Op zaterdag 28 maart 2009 20:47 schreef RealZeus het volgende:
Rhu is offline, haar laptop is dus ontploft.![]()
RIP aan de nabestaanden
Ohwquote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:01 schreef RealZeus het volgende:
[..]
* lurkt in Carooltjes FoBo.
WTF, je bent precies evenoud als mijn broer.
Jonger en langer.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:07 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ohwen is dat jouw jongere of oudere broertje ?
Hahaha naja was alleen maar een vraag hoorquote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:08 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Jonger en langer.
En wat?
![]()
Mijn broer is keurig getrouwd en heeft een kindje
Hij is niet meer single, dus de kans is er dat iequote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:08 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Jonger en langer.
En wat?
![]()
Mijn broer is keurig getrouwd en heeft een kindje
Hoor ik hier het vooroordeel dat singles minder leuk en lekker zijn?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:12 schreef Cuegirllie het volgende:
Hij is niet meer single, dus de kans is er dat ieis
neequote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:15 schreef Howl het volgende:
[..]
Hoor ik hier het vooroordeel dat singles minder leuk en lekker zijn?
nietquote:
Dit is toch een duidelijk (voor)oordeelquote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:12 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hij is niet meer single, dus de kans is er dat ieis
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:26 schreef Cuegirllie het volgende:
ik zeg dat niet singleskunnen zijn
Ik heb niks gezegd over dat singles dat niet kunnen zijn
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:27 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Indirect wel.Indirect zeg je dat we allemaal lelijk zijn.
Jij legt heel direct woorden in mijn mondquote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:27 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Indirect wel.Indirect zeg je dat we allemaal lelijk zijn.
Wat ben je onaardig vanavond Cue, eerst ons een beetje lelijk noemen en nu ook nog kattig doen...quote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:30 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Jij legt heel direct woorden in mijn mond
Als je goed leest zegt RZ dat we allemaal lelijk zijn, hoe denk je dat ik mij nu voel!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:31 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wat ben je onaardig vanavond Cue, eerst ons een beetje lelijk noemen en nu ook nog kattig doen...![]()
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:33 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Als je goed leest zegt RZ dat we allemaal lelijk zijn, hoe denk je dat ik mij nu voel!
ben blij dat jij het wel zietquote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:35 schreef Snuitebolletje het volgende:
hihi, jah, maar RZ is gewoon scheel!
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:30 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Jij legt heel direct woorden in mijn mond
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:35 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]hihi, jah, maar RZ is gewoon scheel!
Blufquote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:39 schreef RealZeus het volgende:
[..]Wees blij dat het alleen woorden zijn
Ben ik ookquote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:39 schreef RealZeus het volgende:
[..]Wees blij dat het alleen woorden zijn
Het glas is halfvol of halfleegquote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:49 schreef Cuegirllie het volgende:
Zal dat door een wanhopige bedacht zijn die toch ergens het positieve van wil inzien?
Ik denk dat het bij hem driekwartvol isquote:
Geen idee. Mijn nichtje krabbelde die uitspraak en die woont samen.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:49 schreef Cuegirllie het volgende:
Zal dat door een wanhopige bedacht zijn die toch ergens het positieve van wil inzien?
Ik vind het een beetje een loze uitspraak.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:54 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Geen idee. Mijn nichtje krabbelde die uitspraak en die woont samen.
Alsof vrijgezel zijn een chronische ziekte is.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:49 schreef Cuegirllie het volgende:
Dat is het zeker en het is nog besmettelijk ook.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:58 schreef Howl het volgende:djayzz, tijn
[..]
Alsof vrijgezel zijn een chronische ziekte is.
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:58 schreef Howl het volgende:djayzz, tijn
[..]
Denken, tis dat:?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:59 schreef Cuegirllie het volgende:
Voor zeggen wat je denkt, is denken noodzakelijk
Wut wedstrijdquote:
Nou naar Q kijkende zal het niet veel schelenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:58 schreef Howl het volgende:djayzz, tijn
[..]
Oh ja Nederland moet voetballen.quote:
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:06 schreef rhubarbje het volgende:
ik leef nog hoor
Mijn lappie staat uit, zit op die van vriendje
ben doodsbang voor die van mij numaar mn muziek moet ik nog op mn mp3 zetten! voor ik op reis ga en zo
Heb je wel al je andere spul geback-uped, eventueel op lappie van je vriendje? wel zo handig voor alstie toch besluit om te gaan bbq-enquote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:06 schreef rhubarbje het volgende:
ik leef nog hoor
Mijn lappie staat uit, zit op die van vriendje
ben doodsbang voor die van mij numaar mn muziek moet ik nog op mn mp3 zetten! voor ik op reis ga en zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |