Modje hequote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:05 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
én ik heb een goed topicnummer
geen leuke grapquote:
Heul niet eerderquote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:05 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
én ik heb een goed topicnummer
zekerquote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:05 schreef babette21 het volgende:
beter dan de eerste keer (desondanks: moven)
Dat dus echt wel.quote:
Oh ja, dat was ik al weer vergetenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:05 schreef scanman01 het volgende:
Deze uitslag vind ik alleen al mooi omdat Stacy na zijn optreden eerder vanavond al meende te moeten zeggen dat hij zeker door was naar de volgende ronde.
Luigiano is niet beter dan Jennifer en hij is nu al schor. Hij zingt echt slecht, dus ik snap als Gordon voor Jennifer stemt. Laat het maar weer 2-2 worden en het publiek laten bepalen.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:03 schreef oh-oh het volgende:Gordon moet dalijk wel de ballen hebben om gewoon dan ook zn eigen act dr uit te stemmen he!
De lapo-regel is kul, gewoon bij post #295 een nieuwe openen, dan hoef je niet zo lang te wachten.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:06 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
jij was te vroeg, ik had de originele lapo
Nee jij bent perfectquote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:06 schreef Karina het volgende:
Jennifer heeft best wel dikke dijen.
Nee, Gordon.quote:
Boeit dat? Nee.quote:
Mee eens.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:07 schreef Brighteyes het volgende:
Nou sorry... Luigiano was toch echt beter dan dit... Dit is 13 in een dozijn...
Ik ben pro-Jennifer.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:07 schreef Roi het volgende:
Waarom zijn jullie zo anti-Luigiano? Ik volg het niet echt maar wat ik ervan hoor kan hij in tegenstelling tot de meeste 'zangers' daar wél zingen.
Dat wel, maar niet genoeg denk ik.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:08 schreef Svensational het volgende:
Jennifer deed het een stuk beter dan haar eerste optreden.
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:09 schreef Cee het volgende:
Stacey wat ben je toch een volksmennende heks.
van achterenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:10 schreef Shoombak het volgende:
die stacey moet gewoon flink volgeblaft worden
Had ik niet verwacht, maar kan ik wel waarderenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:10 schreef Cee het volgende:
Eerlijke inschatting van Gordon.
in r bek, dan houdt ze tenminste haar smoelquote:
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:11 schreef Dakota het volgende:
[..]
in r bek, dan houdt ze tenminste haar smoel
Martijn maakte dezelfde fout hoorquote:
Ja en dan ging hij vorige daar ruzie overmaken, en nu doet hij precies hetzelfde!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:11 schreef Vapoz het volgende:
Gorden is nep, Luigiano was duidelijk beter...
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:11 schreef Dakota het volgende:
[..]
in r bek, dan houdt ze tenminste haar smoel
Vind ik nie.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:11 schreef Vapoz het volgende:
Gorden is nep, Luigiano was duidelijk beter...
Dat staat ook in de credits: met dank aan Marlies Dekkersquote:
1 woord tienermiesjesquote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:06 schreef Ccake het volgende:
Noooooooo Luigiano moet blijvenen why the fuck is Laurens door? Hij zal het in bed vast aardig doen maar haal hem asjeblieft van dat podium af
Ze sloeg de plank anders behoorlijk raak... dat gezeik met Luigianoquote:
Zeker weten !!!!!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:14 schreef sbientje het volgende:
wel zonde van het plaatjeik zie liever jennifer dan luigiano
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:15 schreef Daniane het volgende:
In elke aflevering zit zowat wel n Britney liedje bij die filmpjes.
Nu weer Out From Under
Gaan we daar ooit nog achter komen ?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:15 schreef Anonymousz het volgende:
wedden dat jennifer meer stemmen had?
Ja, dan had ze hem er juist uit moeten sturenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:14 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ze sloeg de plank anders behoorlijk raak... dat gezeik met Luigiano
Dat doet er toch niet toe?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:15 schreef Anonymousz het volgende:
Denk het nietquote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:15 schreef Anonymousz het volgende:
Luigiano klapte zelf ook niet voor haar...quote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:16 schreef Cee het volgende:
Moeder van Luigi staat niet eens voor Jenny.Arrogance runs in the family.
helaas niet vrees ikquote:
Ja daar heb je ook wle een punt...quote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:16 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, dan had ze hem er juist uit moeten sturen
Ach, anders hadden ze Rev 'n Ross nogquote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:16 schreef Anonymousz het volgende:
de mensen in de blijmer zijn opgelucht
Ik stem uberhaupt op niemand, maar ik vond Roan niet heel slecht hoor!! Laurens daarin tegen.... dat was echt dramatisch! Lachwekkend ook met zijn gebaren....quote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:17 schreef UltraR het volgende:
Iemand die zo overduidelijk slecht met z'n stem omgaat (wedden dat hij nog steeds rookt?) had er van mij uit gemogen. Neemt het duidelijk niet serieus.
@ iedereen die op Roan of Laurens heeft gestemd. Geen greintje respect voor.
Als ik 'm ooit in de kroeg tegen kom beloof ik plechtig dat ik 'm heel hard zal slaanquote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:18 schreef Mi_Mang het volgende:
Jammer, daar gaat mijn eye candy. Hopelijk gaat die tering Laurens er z.s.m. uit. Wat is die jongen slecht.
Zeker weten. Erg sterk van Jennifer. De meeste meisjes van 16 hadden het niet droog gehouden.quote:
Lisa doet "Lordi"quote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:19 schreef sbientje het volgende:
whats another yeaaheaaar![]()
ook volgende week
Dat viel mij ook op ja... Wendy heeft altijd een duidelijke voorkeur...quote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:20 schreef belendel het volgende:
Stacey wordt steeds irritanter![]()
Wendy die over Luigiano zijn schoot hangt tijdens jeniffers optreden
Ooit komen de stemmers er ook achter (of is het beltegoed op...) De finale haalt ie noooooiiittttquote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:21 schreef LoveProfusion het volgende:
Laurens is echt verschrikkelijk irritant..die heeft veel dingen in zijn leven bereikt puur door zijn looks, maar ik vind hem als persoon gewoon magertjes, niet interessant, niets zeggend.
Rev & Ross for surequote:
Gewoon doorsnee, niks speciaals aan.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:21 schreef LoveProfusion het volgende:
Laurens is echt verschrikkelijk irritant..die heeft veel dingen in zijn leven bereikt puur door zijn looks, maar ik vind hem als persoon gewoon magertjes, niet interessant, niets zeggend.
Hopen dat iemand een keer z'n gezicht bewerkt met een kapot geslagen bierglasquote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:21 schreef LoveProfusion het volgende:
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:22 schreef Cee het volgende:
[..]
Irma gaat Diva van Dana International zingen.
Sportief wil ik het niet noemen. Tuurlijk, mooi dat ze het de anderen gunt maar volgens mij heeft ze last van zelf-onderschatting. Alsof ze het niet zo serieus neemt, zichzelf al bij voorbaat kansloos acht. Dat is jammer. Ze is echt veel beter dan ze zelf (volgens mij) denkt.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:20 schreef scanman01 het volgende:
[sportief afscheid]
Zeker weten. Erg sterk van Jennifer. De meeste meisjes van 16 hadden het niet droog gehouden.
Erg goed gedaan. Wel terecht eruit, want Luigiano heeft wel veel meer de x factor. Maar ik gun het Stacy niet.
wat doet zij relaxed voor de camera he, alsof ze niet beter weetquote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:22 schreef happyme28 het volgende:
Lisa: "Nooit meer naar huis, nooit meer naar huis, nooit meer, nooit meer, nooit meer naar huis"
Potentiele homo.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:24 schreef babette21 het volgende:
Luigiano noemt z'n moeder zijn droomvrouw.....
ik ben zo gay als christmas en mijn moeder is niet mijn beste vriendin:) maar gewoon mijn moederquote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:32 schreef player90 het volgende:
[..]
Potentiele homo.
Je moeder is dan je beste vriendin....
Ik snap nog steeds niet dat zoiets kan winnenquote:
Misschien eindelijk het signaal om Rachel weer blond te maken !quote:
Ik heb geeneens contact meer met men moederquote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:34 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
ik ben zo gay als christmas en mijn moeder is niet mijn beste vriendin:) maar gewoon mijn moeder
Ja. Was wat voor Jennifer geweest, ik weet niet wie dat nu zou moeten doen. Hester niet. Whatever ook niet denk ik. Rest helemaal niet.quote:
sorry, vooroordeel misschienquote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:34 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
ik ben zo gay als christmas en mijn moeder is niet mijn beste vriendin:) maar gewoon mijn moeder
Was inderdaad wel een saaiemutsenliedje voor Jennifer geweest....quote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:39 schreef ranja het volgende:
[..]
Ja. Was wat voor Jennifer geweest, ik weet niet wie dat nu zou moeten doen. Hester niet. Whatever ook niet denk ik. Rest helemaal niet.
Wat een wanstaltige gouden tand had dat mens in haar mond.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:16 schreef Bartjebart het volgende:
soow wat een kut moeder heeft Luigiano
je kunt best klappen voor Jennifer!
Wendy is altijd wel leuk. Ze mag niet de beste presentatrice zijn maar ze leeft echt wel oprecht mee met de deelnemers. En dat is in het verleden met veel andere presentators wel eens anders geweest.quote:
Wendy hangt over elke gozer heen, t is bijna slapstick als je er op letquote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:20 schreef belendel het volgende:
Stacey wordt steeds irritanter![]()
Wendy die over Luigiano zijn schoot hangt tijdens jeniffers optreden
Frustratie?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 11:04 schreef ArchibaldTheWise het volgende:
Wat vind ik het uitermate respectloos op de manier hoe jullie over iemand's moeder praten.
Vind je het gek dat ze alleen maar kon glimlachen voor Jennifer, dat mens stond te trillen voor haar eigen kind! En daarbij was de camera ook niet 24/7 op haar gericht, dus of ze had geklapt kan jij eingelijk niet weten.. Ik vind het belachelijk dat men hier kijkt naar de moeder van een kandidaat, het gaat toch om de kandidaat zelf.
écht triest dit.
Waarschijnlijk ga ik het volgende week het allerleukst vindenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 00:05 schreef Steve het volgende:
Is het volgende keer Songfestival? Serieus?
.
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 12:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ga ik het volgende week het allerleukst vinden
Songfestivalnummers en x-factor gecombineerd *kwijl*
Dat je mij het allerleukst vindt dat hoef je er niet bij te zeggen, dat spreekt voor zich.quote:Op zondag 29 maart 2009 15:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat? Ik zette er toch niet 'en LeBeau ook!' achter?
Dan moet je ook niet piepen met je "quote:Op zondag 29 maart 2009 15:10 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Dat je mij het allerleukst vindt dat hoef je er niet bij te zeggen, dat spreekt voor zich.
18 graden en stralende zon?quote:Op zondag 29 maart 2009 15:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet piepen met je ""
Overigens gaat het vrijdag nóg leuker worden, want:
- x-factor
- songfestivalnummers
- 18 graden en stralende zon
En zaterdag 20 graden!quote:Op zondag 29 maart 2009 15:31 schreef LeBeau het volgende:
[..]
18 graden en stralende zon?![]()
Als ze dan ook nog eens het schilderwerk in m'n nieuwe huisje af hebben op vrijdag wordt het de beste vrijdag ooit!
Maar dan moet Laurens wel "Shake It" van Sakis Rouvas doen.
Ik heb nog niet op hem gestemd hoor. Ik kwijl op afstand.quote:Op zondag 29 maart 2009 15:38 schreef Greys het volgende:
Ik zie het gebeuren dat ie een Johnny Logan nummer gaat staan kwelen
Maar dan stemmen de breezah's en jij en ik gewoon alsnog op hem, natuurlijk.
Wat mij betreft zijn Rachel en Lisa (in die volgorde) duidelijk de besten. Wie dan de derde wordt kan nog spannend worden. En als Lisa zich niet wat beter gaat bewegen op het podium, is Rachel wat mij betreft gewoon de winnaar.quote:Op maandag 30 maart 2009 00:32 schreef ranja het volgende:
Er komt volgens mij een laatste 6. Daarvan gaan er 3 naar de finale. Hoorde ik.
Komtgoed uit aangezien ik Irma nog was vergeten in m'n lijstje..quote:Op maandag 30 maart 2009 00:32 schreef ranja het volgende:
Er komt volgens mij een laatste 6. Daarvan gaan er 3 naar de finale. Hoorde ik.
So truequote:Op zaterdag 28 maart 2009 12:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Hier hetzelfde.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 12:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat zou echt cool zijn en prima bij ze passen... ik gok zelf dat een van de duo's zich zal wagen aan Without You van Reunion.... zou wel iets zijn voor Whatever...quote:Op maandag 30 maart 2009 11:04 schreef livelink het volgende:
Ik zou het wel leuk vinden als Rev 'n Ros Gente di mare zouden zingen, maar dat zal wel weer niet gebeuren.
Ik vind de Nederlandstalig-ronde altijd het minst. Hopelijk krijgen we die nu niet meer na afgelopen week al Nederlands product te hebben gehad waar gelukkig niet iedereen Nederlandstalig deed.quote:Op maandag 30 maart 2009 12:57 schreef scanman01 het volgende:
Die songfestival uitzending en straks misschien ook nog de big band uitzending mogen ze van mij wel overslaan eigenlijk. Maar ja....
Musical jammer dat haarklem eruit isquote:Op maandag 30 maart 2009 12:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hier hetzelfde.Ik kan niet wachten, ik heb al vaak genoeg geschreeuwd bij Idols om het thema Songfestival. En nu krijgen we het bij X Facor
Happy!
Nu nog het thema Musicals
In X-factor doet Jerney niet mee en zij was volgens mij degene die bij Idols afdwong dat er 2x Nederlandse producten in de liveshows kwamen. Ik heb dus goede hoop dat er geen Nederlandstalig nog komt als thema.quote:Op maandag 30 maart 2009 14:44 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik vind de Nederlandstalig-ronde altijd het minst. Hopelijk krijgen we die nu niet meer na afgelopen week al Nederlands product te hebben gehad waar gelukkig niet iedereen Nederlandstalig deed.
Het barst van de geweldige nummers afkomstig uit nederland hoor. Zowel nederlandstalig als engelstalig.quote:Op maandag 30 maart 2009 17:10 schreef livelink het volgende:
[..]
In X-factor doet Jerney niet mee en zij was volgens mij degene die bij Idols afdwong dat er 2x Nederlandse producten in de liveshows kwamen. Ik heb dus goede hoop dat er geen Nederlandstalig nog komt als thema.
Mogen Eric, Stacey en Angela hun ook wegstemmen?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:12 schreef shiNinG_staR het volgende:
Vrijdag treden (VERRASSING!!!!!!!!!!!!!!) de Toppers op
hahahahha. van mij mogen zequote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:43 schreef Woelli het volgende:
[..]
Mogen Eric, Stacey en Angela hun ook wegstemmen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |