Wendy hangt over elke gozer heen, t is bijna slapstick als je er op letquote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:20 schreef belendel het volgende:
Stacey wordt steeds irritanter![]()
Wendy die over Luigiano zijn schoot hangt tijdens jeniffers optreden
Frustratie?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 11:04 schreef ArchibaldTheWise het volgende:
Wat vind ik het uitermate respectloos op de manier hoe jullie over iemand's moeder praten.
Vind je het gek dat ze alleen maar kon glimlachen voor Jennifer, dat mens stond te trillen voor haar eigen kind! En daarbij was de camera ook niet 24/7 op haar gericht, dus of ze had geklapt kan jij eingelijk niet weten.. Ik vind het belachelijk dat men hier kijkt naar de moeder van een kandidaat, het gaat toch om de kandidaat zelf.
écht triest dit.
Waarschijnlijk ga ik het volgende week het allerleukst vindenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 00:05 schreef Steve het volgende:
Is het volgende keer Songfestival? Serieus?
.
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 12:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ga ik het volgende week het allerleukst vinden
Songfestivalnummers en x-factor gecombineerd *kwijl*
Dat je mij het allerleukst vindt dat hoef je er niet bij te zeggen, dat spreekt voor zich.quote:Op zondag 29 maart 2009 15:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat? Ik zette er toch niet 'en LeBeau ook!' achter?
Dan moet je ook niet piepen met je "quote:Op zondag 29 maart 2009 15:10 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Dat je mij het allerleukst vindt dat hoef je er niet bij te zeggen, dat spreekt voor zich.
18 graden en stralende zon?quote:Op zondag 29 maart 2009 15:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet piepen met je ""
Overigens gaat het vrijdag nóg leuker worden, want:
- x-factor
- songfestivalnummers
- 18 graden en stralende zon
En zaterdag 20 graden!quote:Op zondag 29 maart 2009 15:31 schreef LeBeau het volgende:
[..]
18 graden en stralende zon?![]()
Als ze dan ook nog eens het schilderwerk in m'n nieuwe huisje af hebben op vrijdag wordt het de beste vrijdag ooit!
Maar dan moet Laurens wel "Shake It" van Sakis Rouvas doen.
Ik heb nog niet op hem gestemd hoor. Ik kwijl op afstand.quote:Op zondag 29 maart 2009 15:38 schreef Greys het volgende:
Ik zie het gebeuren dat ie een Johnny Logan nummer gaat staan kwelen
Maar dan stemmen de breezah's en jij en ik gewoon alsnog op hem, natuurlijk.
Wat mij betreft zijn Rachel en Lisa (in die volgorde) duidelijk de besten. Wie dan de derde wordt kan nog spannend worden. En als Lisa zich niet wat beter gaat bewegen op het podium, is Rachel wat mij betreft gewoon de winnaar.quote:Op maandag 30 maart 2009 00:32 schreef ranja het volgende:
Er komt volgens mij een laatste 6. Daarvan gaan er 3 naar de finale. Hoorde ik.
Komtgoed uit aangezien ik Irma nog was vergeten in m'n lijstje..quote:Op maandag 30 maart 2009 00:32 schreef ranja het volgende:
Er komt volgens mij een laatste 6. Daarvan gaan er 3 naar de finale. Hoorde ik.
So truequote:Op zaterdag 28 maart 2009 12:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Hier hetzelfde.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 12:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat zou echt cool zijn en prima bij ze passen... ik gok zelf dat een van de duo's zich zal wagen aan Without You van Reunion.... zou wel iets zijn voor Whatever...quote:Op maandag 30 maart 2009 11:04 schreef livelink het volgende:
Ik zou het wel leuk vinden als Rev 'n Ros Gente di mare zouden zingen, maar dat zal wel weer niet gebeuren.
Ik vind de Nederlandstalig-ronde altijd het minst. Hopelijk krijgen we die nu niet meer na afgelopen week al Nederlands product te hebben gehad waar gelukkig niet iedereen Nederlandstalig deed.quote:Op maandag 30 maart 2009 12:57 schreef scanman01 het volgende:
Die songfestival uitzending en straks misschien ook nog de big band uitzending mogen ze van mij wel overslaan eigenlijk. Maar ja....
Musical jammer dat haarklem eruit isquote:Op maandag 30 maart 2009 12:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hier hetzelfde.Ik kan niet wachten, ik heb al vaak genoeg geschreeuwd bij Idols om het thema Songfestival. En nu krijgen we het bij X Facor
Happy!
Nu nog het thema Musicals
In X-factor doet Jerney niet mee en zij was volgens mij degene die bij Idols afdwong dat er 2x Nederlandse producten in de liveshows kwamen. Ik heb dus goede hoop dat er geen Nederlandstalig nog komt als thema.quote:Op maandag 30 maart 2009 14:44 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik vind de Nederlandstalig-ronde altijd het minst. Hopelijk krijgen we die nu niet meer na afgelopen week al Nederlands product te hebben gehad waar gelukkig niet iedereen Nederlandstalig deed.
Het barst van de geweldige nummers afkomstig uit nederland hoor. Zowel nederlandstalig als engelstalig.quote:Op maandag 30 maart 2009 17:10 schreef livelink het volgende:
[..]
In X-factor doet Jerney niet mee en zij was volgens mij degene die bij Idols afdwong dat er 2x Nederlandse producten in de liveshows kwamen. Ik heb dus goede hoop dat er geen Nederlandstalig nog komt als thema.
Mogen Eric, Stacey en Angela hun ook wegstemmen?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:12 schreef shiNinG_staR het volgende:
Vrijdag treden (VERRASSING!!!!!!!!!!!!!!) de Toppers op
hahahahha. van mij mogen zequote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:43 schreef Woelli het volgende:
[..]
Mogen Eric, Stacey en Angela hun ook wegstemmen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |