Wendy hangt over elke gozer heen, t is bijna slapstick als je er op letquote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:20 schreef belendel het volgende:
Stacey wordt steeds irritanter![]()
Wendy die over Luigiano zijn schoot hangt tijdens jeniffers optreden
Frustratie?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 11:04 schreef ArchibaldTheWise het volgende:
Wat vind ik het uitermate respectloos op de manier hoe jullie over iemand's moeder praten.
Vind je het gek dat ze alleen maar kon glimlachen voor Jennifer, dat mens stond te trillen voor haar eigen kind! En daarbij was de camera ook niet 24/7 op haar gericht, dus of ze had geklapt kan jij eingelijk niet weten.. Ik vind het belachelijk dat men hier kijkt naar de moeder van een kandidaat, het gaat toch om de kandidaat zelf.
écht triest dit.
Waarschijnlijk ga ik het volgende week het allerleukst vindenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 00:05 schreef Steve het volgende:
Is het volgende keer Songfestival? Serieus?
.
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 12:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ga ik het volgende week het allerleukst vinden
Songfestivalnummers en x-factor gecombineerd *kwijl*
Dat je mij het allerleukst vindt dat hoef je er niet bij te zeggen, dat spreekt voor zich.quote:Op zondag 29 maart 2009 15:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat? Ik zette er toch niet 'en LeBeau ook!' achter?
Dan moet je ook niet piepen met je "quote:Op zondag 29 maart 2009 15:10 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Dat je mij het allerleukst vindt dat hoef je er niet bij te zeggen, dat spreekt voor zich.
18 graden en stralende zon?quote:Op zondag 29 maart 2009 15:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet piepen met je ""
Overigens gaat het vrijdag nóg leuker worden, want:
- x-factor
- songfestivalnummers
- 18 graden en stralende zon
En zaterdag 20 graden!quote:Op zondag 29 maart 2009 15:31 schreef LeBeau het volgende:
[..]
18 graden en stralende zon?![]()
Als ze dan ook nog eens het schilderwerk in m'n nieuwe huisje af hebben op vrijdag wordt het de beste vrijdag ooit!
Maar dan moet Laurens wel "Shake It" van Sakis Rouvas doen.
Ik heb nog niet op hem gestemd hoor. Ik kwijl op afstand.quote:Op zondag 29 maart 2009 15:38 schreef Greys het volgende:
Ik zie het gebeuren dat ie een Johnny Logan nummer gaat staan kwelen
Maar dan stemmen de breezah's en jij en ik gewoon alsnog op hem, natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |