Ik stem uberhaupt op niemand, maar ik vond Roan niet heel slecht hoor!! Laurens daarin tegen.... dat was echt dramatisch! Lachwekkend ook met zijn gebaren....quote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:17 schreef UltraR het volgende:
Iemand die zo overduidelijk slecht met z'n stem omgaat (wedden dat hij nog steeds rookt?) had er van mij uit gemogen. Neemt het duidelijk niet serieus.
@ iedereen die op Roan of Laurens heeft gestemd. Geen greintje respect voor.
Als ik 'm ooit in de kroeg tegen kom beloof ik plechtig dat ik 'm heel hard zal slaanquote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:18 schreef Mi_Mang het volgende:
Jammer, daar gaat mijn eye candy. Hopelijk gaat die tering Laurens er z.s.m. uit. Wat is die jongen slecht.
Zeker weten. Erg sterk van Jennifer. De meeste meisjes van 16 hadden het niet droog gehouden.quote:
Lisa doet "Lordi"quote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:19 schreef sbientje het volgende:
whats another yeaaheaaar![]()
ook volgende week
Dat viel mij ook op ja... Wendy heeft altijd een duidelijke voorkeur...quote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:20 schreef belendel het volgende:
Stacey wordt steeds irritanter![]()
Wendy die over Luigiano zijn schoot hangt tijdens jeniffers optreden
Ooit komen de stemmers er ook achter (of is het beltegoed op...) De finale haalt ie noooooiiittttquote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:21 schreef LoveProfusion het volgende:
Laurens is echt verschrikkelijk irritant..die heeft veel dingen in zijn leven bereikt puur door zijn looks, maar ik vind hem als persoon gewoon magertjes, niet interessant, niets zeggend.
Rev & Ross for surequote:
Gewoon doorsnee, niks speciaals aan.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:21 schreef LoveProfusion het volgende:
Laurens is echt verschrikkelijk irritant..die heeft veel dingen in zijn leven bereikt puur door zijn looks, maar ik vind hem als persoon gewoon magertjes, niet interessant, niets zeggend.
Hopen dat iemand een keer z'n gezicht bewerkt met een kapot geslagen bierglasquote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:21 schreef LoveProfusion het volgende:
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:22 schreef Cee het volgende:
[..]
Irma gaat Diva van Dana International zingen.
Sportief wil ik het niet noemen. Tuurlijk, mooi dat ze het de anderen gunt maar volgens mij heeft ze last van zelf-onderschatting. Alsof ze het niet zo serieus neemt, zichzelf al bij voorbaat kansloos acht. Dat is jammer. Ze is echt veel beter dan ze zelf (volgens mij) denkt.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:20 schreef scanman01 het volgende:
[sportief afscheid]
Zeker weten. Erg sterk van Jennifer. De meeste meisjes van 16 hadden het niet droog gehouden.
Erg goed gedaan. Wel terecht eruit, want Luigiano heeft wel veel meer de x factor. Maar ik gun het Stacy niet.
wat doet zij relaxed voor de camera he, alsof ze niet beter weetquote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:22 schreef happyme28 het volgende:
Lisa: "Nooit meer naar huis, nooit meer naar huis, nooit meer, nooit meer, nooit meer naar huis"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |