Modje hequote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:05 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
én ik heb een goed topicnummer
geen leuke grapquote:
Heul niet eerderquote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:05 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
én ik heb een goed topicnummer
zekerquote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:05 schreef babette21 het volgende:
beter dan de eerste keer (desondanks: moven)
Dat dus echt wel.quote:
Oh ja, dat was ik al weer vergetenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:05 schreef scanman01 het volgende:
Deze uitslag vind ik alleen al mooi omdat Stacy na zijn optreden eerder vanavond al meende te moeten zeggen dat hij zeker door was naar de volgende ronde.
Luigiano is niet beter dan Jennifer en hij is nu al schor. Hij zingt echt slecht, dus ik snap als Gordon voor Jennifer stemt. Laat het maar weer 2-2 worden en het publiek laten bepalen.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:03 schreef oh-oh het volgende:Gordon moet dalijk wel de ballen hebben om gewoon dan ook zn eigen act dr uit te stemmen he!
De lapo-regel is kul, gewoon bij post #295 een nieuwe openen, dan hoef je niet zo lang te wachten.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:06 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
jij was te vroeg, ik had de originele lapo
Nee jij bent perfectquote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:06 schreef Karina het volgende:
Jennifer heeft best wel dikke dijen.
Nee, Gordon.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |