en nog1 !quote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:49 schreef Bartjebart het volgende:
En NATUURLIJK bij Jennifer een liedje van Gorden eronder...
Ik vind het teveel gedoe om én tv, én achter de schermen, én Fok! te volgenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:49 schreef Steve het volgende:
Toch leuk om ook eens achter de schermen alles te zien.
ja dat was wel humorquote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:50 schreef Svensational het volgende:
Eerst wijzen op Erik, dan op Gordon![]()
!
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:50 schreef Svensational het volgende:
Eerst wijzen op Erik, dan op Gordon![]()
!
Uberkneus Steve kijkt dan ook niet op tv.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:50 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik vind het teveel gedoe om én tv, én achter de schermen, én Fok! te volgenIk word oud!
Ej! Zou dat inderdaadquote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:50 schreef Greys het volgende:
Maar het is dus echt allemaal Nederlandstalig vanavond?
Ik dacht dat het Hollands Product zou zijn.
Arghhhhhh, ze zei knallen
Ik kijk ook alleen maar de achter de schermen hoor.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:50 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik vind het teveel gedoe om én tv, én achter de schermen, én Fok! te volgenIk word oud!
Inderdaad. Daardoor krijg je dit soort taferelenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:52 schreef Svensational het volgende:
Wat achterlijk trouwens dat ze niet zelf meer nummers mogen kiezen.
die loopt bij mij gewoon door, maar dan met het geluid uit (wel zo handig in de reclames)quote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:51 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik kijk ook alleen maar de achter de schermen hoor.
Walgelijk!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:51 schreef Svensational het volgende:
[..]
Uberkneus Steve kijkt dan ook niet op tv.
nee eerst laurensquote:
Vind je? Nu kiest diegenes coach voor het nummer en zorgt dat er verschillende nummers gezongen worden om alles eruit te halen. De kans zit er dik in dan iemand anders constant in de veilige hoek gaat zingen.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:52 schreef Svensational het volgende:
Wat achterlijk trouwens dat ze niet zelf meer nummers mogen kiezen.
die was heel lame inderdaadquote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:53 schreef Bartjebart het volgende:
Stacy: Wat niet wil zeggen dat je het heel goed hebt gedaan...
Publiek
Die zou onwijs komisch zijn!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:55 schreef Greys het volgende:
Ik ben benieuwd! Irma!
Geen moment zonder jou?
Mja.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:55 schreef Cee het volgende:
Ja joh het lag aan de tape, niet aan jezelf, Ru.
Ik vond het geweldig! Stacy liet of verkeerd blijken hoe ze er over dacht of gaf een goeie sneerquote:
Het is een vrij gemakkelijk liedje.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:56 schreef oh-oh het volgende:
Gaat ze Ilse zingen?
Oh damn, dat kan ze denk ik helemaal niet .
terwijl Miracles zó mooi is, suffe keusquote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:55 schreef Svensational het volgende:
Oh dat is zo'n saai klotenummer.
Nee juist niet. arogant wijf dit. Het lag aan de tape. Ja nep artiest...quote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:56 schreef Greys het volgende:
Best smerig dat ze dat even duidelijk lieten zien nog, haar bitchgedrag achter de schermen!
Misschien is Miracle te nieuw? Qua rechten enzo?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:57 schreef babette21 het volgende:
[..]
terwijl Miracles zó mooi is, suffe keus
(Een moment zonder jou was idd wel lachen geweest!!)
Op het eind zei ze volgens mij wel dat het haar eigen schuld was.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:57 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nee juist niet. arogant wijf dit. Het lag aan de tape. Ja nep artiest...
Dag Irma
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:58 schreef Cee het volgende:
Ik word hier net zo warm van als een pinguin in een ijsberengrot.
Ik vond dus dat ze het niet kon.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is een vrij gemakkelijk liedje.
Oke... IK kan het niet, maar het is een makkelijk liedje als je kunt zingen
Ik ook niet, maar Irma maakte het liedje nog saaierquote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:56 schreef Karina het volgende:
Dus toch Engels. Ik ben niet zo'n fan van Ilse de Lange.
Ja dat valt me nog mee. Maar toch...quote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Op het eind zei ze volgens mij wel dat het haar eigen schuld was.
Irma is totaal emotieloos in haar zingenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:59 schreef Chell het volgende:
Het was niet slecht, maar het raakt me ook echt absoluut niet
ik hoop snel, dan zijn we er vanafquote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:59 schreef shiNinG_staR het volgende:
Wat is iedereen matig tot nu toe![]()
Wanneer komtLaurens
![]()
?
Beledigen? Donna Summer is top! Heb je MacArthur's Park wel eens gehoord? Dat is toch geweldig (ok niet origineel van haar, maar wel heel goed, vind ik dan).quote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:00 schreef Cee het volgende:
Donna Summer.Mijn God Gordon, hoe kun je iemand in 1 zin beledigen?
Irma.
quote:
Ah nee joh, daar is Roan nu al veel te goed voor!quote:
Ik bedoel ook Donna Summer beledigen, Irma mag d'r voeten nog niet eens kussen. Donna =quote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Beledigen? Donna Summer is top! Heb je MacArthur's Park wel eens gehoord? Dat is toch geweldig (ok niet origineel van haar, maar wel heel goed, vind ik dan).
Inderdaad.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:03 schreef Svensational het volgende:
Gewoon goed.
Ja, zo ziet Seal eruit zonder grafkop.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:03 schreef Brighteyes het volgende:
Ze zien er raar uit op die krukken.
Maar mjamjamjam... die kale jongen!Veeg me op!
De hele tijd.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:02 schreef babette21 het volgende:
[..]
ohja jij ziet tussendoor natuurlijk steeds die greenroom langskomen
je hormonen! bedwing ze!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:03 schreef Brighteyes het volgende:
Ze zien er raar uit op die krukken.
Maar mjamjamjam... die kale jongen!Veeg me op!
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ah nee joh, daar is Roan nu al veel te goed voor!
Oh, dan is het goedquote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:04 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik bedoel ook Donna Summer beledigen, Irma mag d'r voeten nog niet eens kussen. Donna =
cee bedoeld dat hij donna beledigdquote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Beledigen? Donna Summer is top! Heb je MacArthur's Park wel eens gehoord? Dat is toch geweldig (ok niet origineel van haar, maar wel heel goed, vind ik dan).
dat heb ik idd ook, ze doen het goed maar ik vind er niet echt wat aanquote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:04 schreef Greys het volgende:
Het is nu net dat nummer van die twee songfestivalpipootjes een paar jaar geleden, die voor nederland uitkwamen. Zo op die krukjes
Hmz. Ik vind het 'wel leuk' maar niet zwaar onder de indruk ofzo
En Eva bij Laurens op schoot?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:04 schreef Steve het volgende:
[..]
De hele tijd.
Hij heeft echt de hele tijd een grote bek, en d'r komt alleen maar dom gelul uit.
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ah nee joh, daar is Roan nu al veel te goed voor!
volgens mij hangt dat ermee samen dat ze het liedje tot 1,5 minuut moeten inkorten (alsof er allemaal bruggetjes gecreeërd moeten worden).quote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:03 schreef Inu het volgende:
Wat hebben ze toch telkens met die adlibjes?Zing gewoon het liedje!
Al vind ik nog niet echt iets goeds van vandaag....
* Keep the soul alive!*quote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:05 schreef Cee het volgende:
[..]
Ho ho, hij is nog ver verwijderd van een carrière als genadig soulzanger wie als 'has-been' wordt afgeschreven door plebs dat vindt dat ie geflopt is omdat het massaal JanSmit/Joling/Nick&Simon-kopend muziekvolk z'n cd's laat liggen.
denk dat-ie het andersom bedoelde.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:02 schreef Karina het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:06 schreef oh-oh het volgende:
[..]
* Keep the soul alive!* Kip met Cola-Light
Wat is er acterigs aan? Het zijn twee donkere jongens die samen zingen. Ik zie het circus-principe er niet in.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:06 schreef motorbloempje het volgende:
een act, dat is 't, niet meer en niet minder...
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:05 schreef Zhenar het volgende:
Dat wijzen en dan die arm opzij van "Ik stá hier gewoon, kijk mij eens en-passent de crowd pleasen!"... zó nep
Nee.quote:
Wie is wie eigenlijk?quote:
ik vind het 'plastic', 'nep', en 'overdreven'. En da's niet mijn dingquote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:07 schreef Cee het volgende:
[..]
Wat is er acterigs aan? Het zijn twee donkere jongens die samen zingen. Ik zie het circus-principe er niet in.
Ros is toch die kale ?quote:
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:07 schreef Steve het volgende:
[..]
Nee.
Maar ze ziet er wel uit alsof ze straks op de kade gaat staan om bij een dikke kale zwetende man de auto in te springen voor een minimumbedrag.
[..]
Nee.
Maar ze ziet er wel uit alsof ze straks op de kade gaat staan om bij een dikke kale zwetende man de auto in te springen voor een minimumbedrag.
Inderdaad.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:08 schreef Chell het volgende:
Oh wat ziet Hester in het fiilmpje er leuk uit, zonder die rode lippen en met krullen in haar haar
Ja, dat heb ik dus ook. Hoewel het volgens mij best sympathieke jongens zijn in het echt.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:07 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik vind het 'plastic', 'nep', en 'overdreven'. En da's niet mijn ding
ze zingen niet slecht, zeker niet, maar ik vind het naar om naar te kijken..![]()
[..]
Nee.
Dat viel mij ook echt op, vooral omdat die goede zangers vaak helemaal niet zulke mooie spreekstemmen hebben.quote:
idd.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:09 schreef Mysterion het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik dus ook. Hoewel het volgens mij best sympathieke jongens zijn in het echt.
Hoe dat zo? Zei hij dat? Moet ik nu respect voor het rotjoch gaan opbrengen?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:09 schreef Steve het volgende:
Luigiano luistert heel veel naar Fantasia en Jennifer Hudson.
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:10 schreef patatmetfriet het volgende:
"en nu jullie!"
Bassie en Adriaan technieken
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:10 schreef Greys het volgende:
Supergoeie zangeres, maar er gaat zo weinig gevoel van uit???
Echt jammer! Het is zo kil! En ze staat wéér zo enorm stil
Inderdaad zeg.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:11 schreef Mysterion het volgende:
Het is heel knap om zo'n verschrikkelijk nummer zo goed te brengen.
Mja, ik heb net een kwartier interview met Luigi gekeken, dus ik dacht ik vat het even samen.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:10 schreef Cee het volgende:
[..]
Hoe dat zo? Zei hij dat? Moet ik nu respect voor het rotjoch gaan opbrengen?
Nou vooruit dan.
haha dat zou vet zijnquote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:11 schreef Zhenar het volgende:
Ik was even bang dat de crowd niet mee zou doen, maar gelukkig toch nog wel
Dat is het!!!!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:13 schreef motorbloempje het volgende:
Wendy prijst haar aan alsof ze zo'n SOS kinderdorp negertje aan het aanprijzen is
Weet je dat zeker?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:12 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik ga mijn haar zo laten knippen als Hester
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:13 schreef motorbloempje het volgende:
Wendy prijst haar aan alsof ze zo'n SOS kinderdorp negertje aan het aanprijzen is
oeh cool!!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:14 schreef shiNinG_staR het volgende:
Lisa gaat Anouk zingen (Girl).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |