En Eva bij Laurens op schoot?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:04 schreef Steve het volgende:
[..]
De hele tijd.
Hij heeft echt de hele tijd een grote bek, en d'r komt alleen maar dom gelul uit.
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ah nee joh, daar is Roan nu al veel te goed voor!
volgens mij hangt dat ermee samen dat ze het liedje tot 1,5 minuut moeten inkorten (alsof er allemaal bruggetjes gecreeërd moeten worden).quote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:03 schreef Inu het volgende:
Wat hebben ze toch telkens met die adlibjes?Zing gewoon het liedje!
Al vind ik nog niet echt iets goeds van vandaag....
* Keep the soul alive!*quote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:05 schreef Cee het volgende:
[..]
Ho ho, hij is nog ver verwijderd van een carrière als genadig soulzanger wie als 'has-been' wordt afgeschreven door plebs dat vindt dat ie geflopt is omdat het massaal JanSmit/Joling/Nick&Simon-kopend muziekvolk z'n cd's laat liggen.
denk dat-ie het andersom bedoelde.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Beledigen? Donna Summer is top! Heb je MacArthur's Park wel eens gehoord? Dat is toch geweldig (ok niet origineel van haar, maar wel heel goed, vind ik dan).
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:06 schreef oh-oh het volgende:
[..]
* Keep the soul alive!* Kip met Cola-Light
Wat is er acterigs aan? Het zijn twee donkere jongens die samen zingen. Ik zie het circus-principe er niet in.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:06 schreef motorbloempje het volgende:
een act, dat is 't, niet meer en niet minder...
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:05 schreef Zhenar het volgende:
Dat wijzen en dan die arm opzij van "Ik stá hier gewoon, kijk mij eens en-passent de crowd pleasen!"... zó nep
Nee.quote:
Wie is wie eigenlijk?quote:
ik vind het 'plastic', 'nep', en 'overdreven'. En da's niet mijn dingquote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:07 schreef Cee het volgende:
[..]
Wat is er acterigs aan? Het zijn twee donkere jongens die samen zingen. Ik zie het circus-principe er niet in.
Ros is toch die kale ?quote:
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:07 schreef Steve het volgende:
[..]
Nee.
Maar ze ziet er wel uit alsof ze straks op de kade gaat staan om bij een dikke kale zwetende man de auto in te springen voor een minimumbedrag.
[..]
Nee.
Maar ze ziet er wel uit alsof ze straks op de kade gaat staan om bij een dikke kale zwetende man de auto in te springen voor een minimumbedrag.
Inderdaad.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:08 schreef Chell het volgende:
Oh wat ziet Hester in het fiilmpje er leuk uit, zonder die rode lippen en met krullen in haar haar
Ja, dat heb ik dus ook. Hoewel het volgens mij best sympathieke jongens zijn in het echt.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:07 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik vind het 'plastic', 'nep', en 'overdreven'. En da's niet mijn ding
ze zingen niet slecht, zeker niet, maar ik vind het naar om naar te kijken..![]()
[..]
Nee.
Dat viel mij ook echt op, vooral omdat die goede zangers vaak helemaal niet zulke mooie spreekstemmen hebben.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |