Beledigen? Donna Summer is top! Heb je MacArthur's Park wel eens gehoord? Dat is toch geweldig (ok niet origineel van haar, maar wel heel goed, vind ik dan).quote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:00 schreef Cee het volgende:
Donna Summer.Mijn God Gordon, hoe kun je iemand in 1 zin beledigen?
Irma.
quote:
Ah nee joh, daar is Roan nu al veel te goed voor!quote:
Ik bedoel ook Donna Summer beledigen, Irma mag d'r voeten nog niet eens kussen. Donna =quote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Beledigen? Donna Summer is top! Heb je MacArthur's Park wel eens gehoord? Dat is toch geweldig (ok niet origineel van haar, maar wel heel goed, vind ik dan).
Inderdaad.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:03 schreef Svensational het volgende:
Gewoon goed.
Ja, zo ziet Seal eruit zonder grafkop.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:03 schreef Brighteyes het volgende:
Ze zien er raar uit op die krukken.
Maar mjamjamjam... die kale jongen!Veeg me op!
De hele tijd.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:02 schreef babette21 het volgende:
[..]
ohja jij ziet tussendoor natuurlijk steeds die greenroom langskomen
je hormonen! bedwing ze!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:03 schreef Brighteyes het volgende:
Ze zien er raar uit op die krukken.
Maar mjamjamjam... die kale jongen!Veeg me op!
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ah nee joh, daar is Roan nu al veel te goed voor!
Oh, dan is het goedquote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:04 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik bedoel ook Donna Summer beledigen, Irma mag d'r voeten nog niet eens kussen. Donna =
cee bedoeld dat hij donna beledigdquote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Beledigen? Donna Summer is top! Heb je MacArthur's Park wel eens gehoord? Dat is toch geweldig (ok niet origineel van haar, maar wel heel goed, vind ik dan).
dat heb ik idd ook, ze doen het goed maar ik vind er niet echt wat aanquote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:04 schreef Greys het volgende:
Het is nu net dat nummer van die twee songfestivalpipootjes een paar jaar geleden, die voor nederland uitkwamen. Zo op die krukjes
Hmz. Ik vind het 'wel leuk' maar niet zwaar onder de indruk ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |