Het is een vrij gemakkelijk liedje.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:56 schreef oh-oh het volgende:
Gaat ze Ilse zingen?
Oh damn, dat kan ze denk ik helemaal niet .
terwijl Miracles zó mooi is, suffe keusquote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:55 schreef Svensational het volgende:
Oh dat is zo'n saai klotenummer.
Nee juist niet. arogant wijf dit. Het lag aan de tape. Ja nep artiest...quote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:56 schreef Greys het volgende:
Best smerig dat ze dat even duidelijk lieten zien nog, haar bitchgedrag achter de schermen!
Misschien is Miracle te nieuw? Qua rechten enzo?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:57 schreef babette21 het volgende:
[..]
terwijl Miracles zó mooi is, suffe keus
(Een moment zonder jou was idd wel lachen geweest!!)
Op het eind zei ze volgens mij wel dat het haar eigen schuld was.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:57 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nee juist niet. arogant wijf dit. Het lag aan de tape. Ja nep artiest...
Dag Irma
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:58 schreef Cee het volgende:
Ik word hier net zo warm van als een pinguin in een ijsberengrot.
Ik vond dus dat ze het niet kon.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is een vrij gemakkelijk liedje.
Oke... IK kan het niet, maar het is een makkelijk liedje als je kunt zingen
Ik ook niet, maar Irma maakte het liedje nog saaierquote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:56 schreef Karina het volgende:
Dus toch Engels. Ik ben niet zo'n fan van Ilse de Lange.
Ja dat valt me nog mee. Maar toch...quote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Op het eind zei ze volgens mij wel dat het haar eigen schuld was.
Irma is totaal emotieloos in haar zingenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:59 schreef Chell het volgende:
Het was niet slecht, maar het raakt me ook echt absoluut niet
ik hoop snel, dan zijn we er vanafquote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:59 schreef shiNinG_staR het volgende:
Wat is iedereen matig tot nu toe![]()
Wanneer komtLaurens
![]()
?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |