quote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:07 schreef Steve het volgende:
[..]
Nee.
Maar ze ziet er wel uit alsof ze straks op de kade gaat staan om bij een dikke kale zwetende man de auto in te springen voor een minimumbedrag.
Dat viel mij ook echt op, vooral omdat die goede zangers vaak helemaal niet zulke mooie spreekstemmen hebben.quote:
idd.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:09 schreef Mysterion het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik dus ook. Hoewel het volgens mij best sympathieke jongens zijn in het echt.
Hoe dat zo? Zei hij dat? Moet ik nu respect voor het rotjoch gaan opbrengen?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:09 schreef Steve het volgende:
Luigiano luistert heel veel naar Fantasia en Jennifer Hudson.
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:10 schreef patatmetfriet het volgende:
"en nu jullie!"
Bassie en Adriaan technieken
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:10 schreef Greys het volgende:
Supergoeie zangeres, maar er gaat zo weinig gevoel van uit???
Echt jammer! Het is zo kil! En ze staat wéér zo enorm stil
Inderdaad zeg.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:11 schreef Mysterion het volgende:
Het is heel knap om zo'n verschrikkelijk nummer zo goed te brengen.
Mja, ik heb net een kwartier interview met Luigi gekeken, dus ik dacht ik vat het even samen.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:10 schreef Cee het volgende:
[..]
Hoe dat zo? Zei hij dat? Moet ik nu respect voor het rotjoch gaan opbrengen?
Nou vooruit dan.
haha dat zou vet zijnquote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:11 schreef Zhenar het volgende:
Ik was even bang dat de crowd niet mee zou doen, maar gelukkig toch nog wel
Dat is het!!!!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:13 schreef motorbloempje het volgende:
Wendy prijst haar aan alsof ze zo'n SOS kinderdorp negertje aan het aanprijzen is
Weet je dat zeker?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:12 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik ga mijn haar zo laten knippen als Hester
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:13 schreef motorbloempje het volgende:
Wendy prijst haar aan alsof ze zo'n SOS kinderdorp negertje aan het aanprijzen is
oeh cool!!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:14 schreef shiNinG_staR het volgende:
Lisa gaat Anouk zingen (Girl).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |