en nog1 !quote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:49 schreef Bartjebart het volgende:
En NATUURLIJK bij Jennifer een liedje van Gorden eronder...
Ik vind het teveel gedoe om én tv, én achter de schermen, én Fok! te volgenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:49 schreef Steve het volgende:
Toch leuk om ook eens achter de schermen alles te zien.
ja dat was wel humorquote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:50 schreef Svensational het volgende:
Eerst wijzen op Erik, dan op Gordon![]()
!
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:50 schreef Svensational het volgende:
Eerst wijzen op Erik, dan op Gordon![]()
!
Uberkneus Steve kijkt dan ook niet op tv.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:50 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik vind het teveel gedoe om én tv, én achter de schermen, én Fok! te volgenIk word oud!
Ej! Zou dat inderdaadquote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:50 schreef Greys het volgende:
Maar het is dus echt allemaal Nederlandstalig vanavond?
Ik dacht dat het Hollands Product zou zijn.
Arghhhhhh, ze zei knallen
Ik kijk ook alleen maar de achter de schermen hoor.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:50 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik vind het teveel gedoe om én tv, én achter de schermen, én Fok! te volgenIk word oud!
Inderdaad. Daardoor krijg je dit soort taferelenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:52 schreef Svensational het volgende:
Wat achterlijk trouwens dat ze niet zelf meer nummers mogen kiezen.
die loopt bij mij gewoon door, maar dan met het geluid uit (wel zo handig in de reclames)quote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:51 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik kijk ook alleen maar de achter de schermen hoor.
Walgelijk!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:51 schreef Svensational het volgende:
[..]
Uberkneus Steve kijkt dan ook niet op tv.
nee eerst laurensquote:
Vind je? Nu kiest diegenes coach voor het nummer en zorgt dat er verschillende nummers gezongen worden om alles eruit te halen. De kans zit er dik in dan iemand anders constant in de veilige hoek gaat zingen.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:52 schreef Svensational het volgende:
Wat achterlijk trouwens dat ze niet zelf meer nummers mogen kiezen.
die was heel lame inderdaadquote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:53 schreef Bartjebart het volgende:
Stacy: Wat niet wil zeggen dat je het heel goed hebt gedaan...
Publiek
Die zou onwijs komisch zijn!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:55 schreef Greys het volgende:
Ik ben benieuwd! Irma!
Geen moment zonder jou?
Mja.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:55 schreef Cee het volgende:
Ja joh het lag aan de tape, niet aan jezelf, Ru.
Ik vond het geweldig! Stacy liet of verkeerd blijken hoe ze er over dacht of gaf een goeie sneerquote:
Het is een vrij gemakkelijk liedje.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:56 schreef oh-oh het volgende:
Gaat ze Ilse zingen?
Oh damn, dat kan ze denk ik helemaal niet .
terwijl Miracles zó mooi is, suffe keusquote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:55 schreef Svensational het volgende:
Oh dat is zo'n saai klotenummer.
Nee juist niet. arogant wijf dit. Het lag aan de tape. Ja nep artiest...quote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:56 schreef Greys het volgende:
Best smerig dat ze dat even duidelijk lieten zien nog, haar bitchgedrag achter de schermen!
Misschien is Miracle te nieuw? Qua rechten enzo?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:57 schreef babette21 het volgende:
[..]
terwijl Miracles zó mooi is, suffe keus
(Een moment zonder jou was idd wel lachen geweest!!)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |