SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie hebben er allemaal welke draagdoek?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
Beefcake heeft een rode tulp.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:09 schreef YPPY het volgende:
Ja maar, ja maar, het is wel een lieve Bambi macka. Zo'n soort gordijn had ik vroeger.
Sorry, kan niet, moet rood zijn, anders klopt het rijtje niet meer.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:15 schreef cattie het volgende:
Nee, helaas, Cattie koopt een linnen indio Kiesel! Rood is er niet.![]()
Je vergeet mijn Tulpequote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:14 schreef YPPY het volgende:
[..]
En Ticootje ging een rode en een groene doek kopen.
Cattie koopt een limited edition met rood.
Macka's dochters zijn prachtig rood, kleurt goed bij de doeken.
Owlet heeft een Ulli met rood.
Vandaaaaaaaaaaaaaag is dus roooooooooooood.
Een koopje voor zo'n mooie doekquote:
Wellen Lind?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:21 schreef Ticootje het volgende:
ik denk aan de didymos standaard met groen. Iemand anders een suggestie voor groen, appelgroen.
Didymos Irisquote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:21 schreef Ticootje het volgende:
ik denk aan de didymos standaard met groen. Iemand anders een suggestie voor groen, appelgroen.
Ik beken. Maar ineens bleek de meitai gereserveerd (terwijl ik de hoogste bieder was). Ik heb er een mail over gestuurd naar de verkoper en niets meer gehoordquote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:21 schreef Macka66 het volgende:
Als je op Marktplaats op mei tai zoekt kom je nog eens wat bekenden tegen
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 13:59 schreef cattie het volgende:
Iemand zocht hier toch de didymos Red Tom? Davinia?
Als ik van YPPY ene rode doek moet kopen, moet ik dan de indio zijde apricot/rubin kopen?Nee, toch maar niet, teveel geld. Ik zou wel eens een doek met zijde willen proberen, kijken of het iets voor mij is. Eerst maar eens genieten van mijn Kiesel!
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:51 schreef Grijs het volgende:
Heeft er nog iemand belangstelling voor mijn Didymos Red Tom (4,2m)? Ik heb hem pasgeleden overgenomen van P-iglet voor 50 euro, maar de maat bevalt me (nog steeds) niet.
Voor als je tweedehands gaat zoeken: doeken die dicht bij de Bebina Rainbow komen zijn Easycare 01 en de (helaas niet meer geproduceerde) Lana Solara.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:35 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]Wrom? Heppie er 1 in de aanbieding?
Al is een rainbow dinges ook een goede optie inmiddels
doek is onderweg...quote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:44 schreef Troel het volgende:
p_iglet, heb je trouwens nog wat gehoord uit Engeland?
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 20:23 schreef Webkim het volgende:
Er loopt morgen een Lana Solara af op eBay en later deze week nog een.
Ik kan alleen wat zeggen over de zijden vogels. En die dragen heerlijk. Het is een wat dunnere jaquard maar wel stevig, mooi strak en glad te binden met een slanke knoop die goed vast blijft zitten. Een keer knopen en klaar, ik hoef niet onderweg te herschikken of bij te hupsen ofzo.quote:
Ja hoor. Kun je meteen kennis maken met Albert en Nino en Katjaquote:Op zaterdag 28 maart 2009 20:53 schreef Ticootje het volgende:
heb jij zijden vogels? Mag ik komen voelen?
Die is me te kort. Ik wil ook over mn jas kunnen dragen en dat kan niet met een 4.2m vandaarquote:
Dat klinkt spannend! Welke kleurencombi heb je genomen?quote:Op zondag 29 maart 2009 10:51 schreef mrien het volgende:
Gisteren het geld overgemaakt voor m'n Mei Tai
Levertijd is ongeveer 2 weken na ontvangst betaling, ben benieuwd!!!!
Deze toch maarquote:Op zondag 29 maart 2009 10:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat klinkt spannend! Welke kleurencombi heb je genomen?
Ik weet het nog niet 100% zekerquote:Op zondag 29 maart 2009 11:22 schreef mrien het volgende:
[..]
Deze toch maar
Twijfelde wel heel erg tussen de kleuren, maar denk toch dat ik deze het mooiste vind
Ga je nog meedoen met de KS ronde vandaag?
mijn bijna 21 maanden oude ergens tussen de 9 en 10 kilo wegende dreumes gaat hier ook nog gewoon op de buik hoor.quote:Op zondag 29 maart 2009 16:31 schreef Guuzewuus het volgende:
Draagt niemand van jullie een 9,4 kilo-zware-bijna-dreumes nog op de buik? Iedereen stapt over op opderug?
Kijk dan eens of je ze in Engeland of Duitsland kunt vinden. Of zoek een leuke uit bij een Nederlandse of Belgische mei tai maakster.quote:Op zondag 29 maart 2009 21:34 schreef Dakota het volgende:
ik ben al de hele dag op mei tai jacht
ik heb een paar mooie gevonden..maar die verzendkosten hallelujah
Mijn flinke peuter (2 j 3 mnd) weegt niet veel meer dan dat!quote:Op zondag 29 maart 2009 16:31 schreef Guuzewuus het volgende:
Draagt niemand van jullie een 9,4 kilo-zware-bijna-dreumes nog op de buik? Iedereen stapt over op opderug?
Hier!quote:Op maandag 30 maart 2009 12:27 schreef Dakota het volgende:
waar vind je leuke mei tai's (duitsland en belgie) dan?
te laat! deze wordt de meikoteiquote:Op maandag 30 maart 2009 12:34 schreef Fuente het volgende:
mrien, oeh dat lijkt me wel heel erg leuk! Kan ik 'm even testen
Nee nog geen nieuws over de girasolIk heb laatst gemaild en het kon wel april worden, nou, ik ga komende week nog maar eens mailen.
B. heeft Merel nog niet in de doek gehad, hij wil het wel proberen binnenkort, ben benieuwd wat hij ervan vindt![]()
Dakota, ik heb er nog geen gezien die ik perse wil hebben, maar hier staan er ook een aantal:
http://www.slingomama.nl/index.php?cPath=29&osCsid=u9qtes7ipssfo3h9i7m5nn9be3
http://www.blozekriekske.nl/index.php/cPath/21
Zelf vind ik deze wel erg leuk trouwens!
In België MisterMirko, waar mrien haar mei-tai besteld heeft.quote:Op maandag 30 maart 2009 12:27 schreef Dakota het volgende:
waar vind je leuke mei tai's (duitsland en belgie) dan?
Oh ja! Gefeliciteerd met Lauraquote:Op maandag 30 maart 2009 18:01 schreef Macka66 het volgende:
Hoewel ik het eigenlijk echt niet zou doen gebeurde het toch. Want als iemand een Laura zo ontzettend niet kwijt kan dat ze 'm uiteindelijk op Marktplaats zet dan breekt mijn draagmoederhart (en het alleraatste restje intern verzet). Dus binnenkort kunnen Maneki en ik een draagdoekzusjesmeet doen
]Ik wilde juist heel graag een Laura! Maar ik vond dat ik daar niet aan toe moest geven omdat de financiële situatie hier niet zo uitbundig is, en omdat ik natuurlijk net de zijden rode vogels heb gekocht en het nou niet bepaald zo is dat ik geen fijne doeken heb. Dus heb ik al wel wat Laura's laten gaan op Ebay.quote:Op maandag 30 maart 2009 19:04 schreef mrien het volgende:
Gefeliciteerd met je nieuwe aankoop
Je wilde hem niet vanwege de kleur?
Ja ja! Ze is vast net zo fijn als Noraquote:
Hee dat ben ik!quote:Op maandag 30 maart 2009 18:01 schreef Macka66 het volgende:
Hoewel ik het eigenlijk echt niet zou doen gebeurde het toch. Want als iemand een Laura zo ontzettend niet kwijt kan dat ze 'm uiteindelijk op Marktplaats zet dan breekt mijn draagmoederhart (en het alleraatste restje intern verzet). Dus binnenkort kunnen Maneki en ik een draagdoekzusjesmeet doen
Je bent prachtigquote:Op maandag 30 maart 2009 21:35 schreef Fuente het volgende:
Hee wat ben ik mooi
Maar serieus, mooi hoor! Ben benieuwd naar de foto met Maja erin straks
je moet je voet vast hooghouden! meenemenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:16 schreef Reinhilde het volgende:Sinds vandaag woont Linnie bij mij!
![]()
Maar aangezien ik zo naar het ziekenhuis moet voor een operatie aan mn voet, zal een actiefoto nog even moeten wachten. Ik heb het net al wel even snel geprobeert met een heel moeie Thomas, en Linnie is fijn! En een heel stuk zachter dan ik had verwacht!![]()
Jep ik piste naast de boot voor deze afgelopen zondagquote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:24 schreef Troel het volgende:
[ afbeelding ] Deze is wel heel gaaf trouwens
Maar no way dat ik het geld daarvoor over heb
Ik ook!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:26 schreef mrien het volgende:
Haha, ik dacht al dat je er ook eentje gekocht had
Wel gaaf inderdaad
Klopt, dat heet je moeder en een oud lakenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:58 schreef Macka66 het volgende:
Ik kan alleen maar zeggen: pas een mei-tai eerst voor je er een schep geld aan uit geeft! En als je geen schep geld uit wilt geven pas dan vooral geen Kleinsmekker![]()
en er zijn voordeliger alternatieven in de buurt
Dat is weer net iets te alternatiefquote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:54 schreef Troel het volgende:
[..]
Klopt, dat heet je moeder en een oud laken
Maar dat laken was ook wel retroquote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:25 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Dat is weer net iets te alternatief![]()
en ik mag niet spammen. maar ik denk meer aan een zeker iemand en een retro gordijn oid![]()
Ah Ticoo die bovenste vind ik echt heel liefquote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:01 schreef Ticootje het volgende:
even spammen:
[ afbeelding ]
kijken naar het bowlen
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:10 schreef LovelyLady het volgende:
Er stonden ook weer nieuwe doeken op didymos
Die vind ik wel leuk!quote:Ü-Eier
Überraschungs-Tücher in Größe 2 oder 4:
Sie wählen die Größe und die Stoffart, wir suchen eine Farbe aus.
Die Tücher können kleine Fehler haben,
die aber weder die Funktion noch die Optik beeinträchtigen.
jaja en dan krijg je als 1aprilgrap een aan flarden gescheurde doekquote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:53 schreef owlet het volgende:
Hebben jullie de paasactie van didymos gezien?
[..]
Die vind ik wel leuk!
Sorry, foutje van mij. Wellen mint dus.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:46 schreef Webkim het volgende:
Ellipsen Mint?
*klikt snel door naar Didy, want die heb ik geneens voorbij zien komen. Wel een wellen. Dadanweerwel.*
ik twijfel nu ook want ik wil best graag een indio..en dan krijg ik vast strepenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:59 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik denk dat ik eens een gr. 4 jacquard gokje ga wagen
Dan bestel je een 2 jacquard. Als 'ie niet bevalt kun je er een no sew ringsling van maken of doorverkopen of ruilen met iemand.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:12 schreef Ticootje het volgende:
ik haat rucksack knopen. Dat is niet mijn ding. Ik heb net wel een hele relaxte heupknoop geoefend. Maar mijn doeken zijn flink te lang voor een heupknoop.
Ik meen dat ik die heb gedaan, maar ik hou zeker een meter over.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:14 schreef Webkim het volgende:
Moet je even youtuben op Poppins Hipcarry.
Das een fijne. Ook voor met lange doeken.
Dan moet je daarvoor ook een 4 er bij hebbenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:20 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik meen dat ik die heb gedaan, maar ik hou zeker een meter over.
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:45 schreef Reinhilde het volgende:
ja daar zat ik ook al aan te denken.
Maar eerlijk gezegd twijfel ik een beetje; sommige vind ik echt helemaal niet mooi...
Ik ga er nog een nachtje over slapen!
Ja dat is wel weer zo.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:49 schreef Maneki.Neko het volgende:
je kan altijd ruilen, hier of op dat andere forum, of gewoon weer doorverkopen joh
Ik doe meequote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:59 schreef Reinhilde het volgende:
d'oh.
Ik weet het niet..... wel/niet/wel/niet/wel/niet
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:03 schreef Reinhilde het volgende:
ja die zijn leuk koot. maar ik vind ellipsen bv niet zo mooi... is gewoon mijn ding niet.
En ik vraag me af of je die dan wel kan ruilen/verkopen...
Zelfs voor de beertjesdoeken is er een publiekquote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:04 schreef owlet het volgende:
[..]
je moest eens weten wat voor rare smaken sommige mensen hebben. Zeker op TBW
(en zéker als het gaat om ellipsen, die raak je echt wel kwijt)
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:08 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Zelfs voor de beertjesdoeken is er een publiek
ik zag wel foeilelijke meitai's met hondjes enzo voor 80 eurquote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:08 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Zelfs voor de beertjesdoeken is er een publiek
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:08 schreef p_iglet het volgende:
ik vind ellipsen wel mooi
Zo maar eens even met t_igger overleggen.
Zijn calin blue linen is binnen. Alleen die is zo ruim (5+m) dat hij 3x rond kan na een FWCC
Dus uiteindelijk achter knopen met een volledig extra rondje![]()
HIj draagt wel fijn blijkbaar, nou ik ga donderdag eens proberen. Hij is gelukkig wel duidelijk anders van stof dan de medley satin. Ook compact, maar veel ruwer. Niet dat gladde en grlimmende wat satin heeft.
Ik hou wel van wolken! Lijkt me geweldig als ringslingquote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:10 schreef Maneki.Neko het volgende:
je zal beertjes of wolken in je pakketje aantreffen
Ik denk dat je wel aan kunt geven dat je geen indio wilt.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:10 schreef p_iglet het volgende:
waarom nou trouwens geen 3 categorieen? strepen of indio ipv die in 1 categorie.
Ik vind indio's echt afgrijselijk, maar de strepen wel leuk![]()
Maar dat is een iets te groot percentage niet leuk om erop te gokken.
Het percentage jaquards wat ik verschrikkelijk vind is een stuk kleiner.
the horror"!!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:10 schreef Maneki.Neko het volgende:
je zal beertjes of wolken in je pakketje aantreffen
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:10 schreef p_iglet het volgende:
waarom nou trouwens geen 3 categorieen? strepen of indio ipv die in 1 categorie.
Ik vind indio's echt afgrijselijk, maar de strepen wel leuk![]()
Maar dat is een iets te groot percentage niet leuk om erop te gokken.
Het percentage jaquards wat ik verschrikkelijk vind is een stuk kleiner.
mooi..dan ben ik die alvast kwijt. Hypothetisch gezien danquote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:13 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Ik hou wel van wolken! Lijkt me geweldig als ringsling
ik wacht tot er meer strepen/indio bestellers zijnquote:
Dankjewel, ik ben niet te koopquote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:38 schreef Reinhilde het volgende:
Ik doe het niet. Ik heb even gesnuffeld wat ik voor ongeveer hetzelfde geld kan kopen, en ik ga voor een kopje koffie bij Macka, denk ik! Die vind ik tenminste echt mooi!
oooow, ik dacht dat er een buidelzakje inzat, maar volgens mij heb jij gelijkquote:Op woensdag 1 april 2009 09:09 schreef Guuzewuus het volgende:
Die baby zal toch neem ik aan gewoon in een draagdoek of draagzak zitten?. het gaat puur om het vest, die foto denk ik.
Hmm, dat is ook wel weer waar ja, sowieso zal er dan een groooote jas overheen moeten, totaal niet over na gedachtquote:Op woensdag 1 april 2009 09:14 schreef Guuzewuus het volgende:
Gek, dat is niet dubbelop. Je moet toch iets warms erover aan. Ik loop/liep altijd te hannesen met een jas half dicht en dan Stella wel in jas, muts en sjaal. Dit is toch veel lekkerder. Ik heb trouwens nu in mijn kledingskast een vest ontdekt wat ik er overheen dichtgeknoopt krijg en die ook best mooi staat nog
. Ik draag toch geen dikke vesten meer sinds de zwangerschap van Stella. Ik ben warmbloedig geworden
. Dus dan is het ook niet erg dat ie uitlubbert enzo
.
Als je een grote / stevige vriend hebt, voldoen zijn jassen prima!quote:Op woensdag 1 april 2009 09:18 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Hmm, dat is ook wel weer waar ja, sowieso zal er dan een groooote jas overheen moeten, totaal niet over na gedacht![]()
Ik heb al 1 doek, het zou best wel mooi kunnen staan zoiets he?
Denk dat ik maar eens hard ga sparen, en daar heb ik nog wel effe de tijd voor dus dat gaat denk ik wel lukken.
Qua seizoen zou zo'n poncho perfect zijn in de winter
quote:RED
TRUE RED:
BB-Slen: Current (muted, earthy), Papaya (with fuschia & salmon)
Bebina: Red
Didymos: Red Nino, Red/Black Indio, *Red/Black/White Indio, *Old Red/White Indio, *Red/White Nino, *Old Red/Black/White Pfau, *Rosenholz linen
Dolcino:Kuba
Easycare: Red
Ellaroo: Jan, Claudia (with purple, orange, & cream)
Girasol: Salsa (with black, cream, blue), Marianne (with brown), #4 Maya or Etno (with black, blue, & yellow), #11 Puppura or Kirsikka (solid red),
Hopp: Paris,
Storch: Leo Red
Vatanai: Koira,
BLUE RED:
Didymos: Laura
Merry Carry: Garnet Red, (perhaps Storch Leo Red, depending on the version),
Vatanai: Aialik, *Kenai
BURGUNDY/CRANBERRY RED:
Didymos: *Red Bears (with brown), *Old Red/White Indio, Red Indio
Girasol: *#9 Luonto (burgundy with green & blue)
Hopp: *Moskau (with black)
PINK RED: Didymos Red Waves (with orange), *New Red/White Indio, *Purpur Indio
Hopp: *Pink/Red
"OTHER" or "UNKNOWN": Didymos: Red Standard,*Herbst Nino
Lana: Ruby
ORANGE RED:
Amazonas: Mango (with green)
Bara Barn Chili (with purple)
Didymos Red Ellipsen, Red Waves (with pink), *Red Tina, Jacob, Red Leaves, *Red Vogels (newer), Olaf (with brown), New Martin
Dolcino: Stromboli
Easycare #2 (with yellow), #12 (with yellow)
Girasol: #20 Tuli (with yellow), #2 (Hedelma or Ruska), #12 Rosa or Candy (with pink), #22 Lampo (with aqua), Fuoco (with purple)
Hopp: Nairobi (with yellow), Delhi, Santiago (with brown)
Nestakchen Orange
Storch: Albert (with yellow)
Vatanai: Tibet (with brown)
PINK
Bara Barn: Lotus Blossom (fuschia with orange)
BB-Slen: Lychee (with peach), Strawberry Stripes
Didymos: Elise (with grey), Eva (with purple), *Julia (with olive or grey), *Altarosa Nino, *Strawberry Nino, *Pearl Grey Nino (light pink with grey), *Pink & Grey Nino (darker pink with grey), *Yule Bears Wool, *Malve Wool Nino, *Koralle Indio, Lachs Nino, *Zyclam Nino Wool,
Pink Indios in order from hot pink to pale pink: (please tell me if there's one in the wrong order )
*Himbeer Indio, *Krokus Linen Indio, *Altarosa Indio, *Strawberry Indio, *Krokus Indio, *Lampone Linen Indio, *Ziegel Indio, *Rosso Linen Indio, *Rosenquartz Linen Indio, *Malve Wool Indio, *Salmon Indio, *Cassis Indio, *Rose/Nature Indio, *Wildrose Indio, *Puder Indio, *Perlmut Indio, *Flamingo Indio, *Pink Millefiori (silk)
Easycare: #6 (with white)
Girasol: #12 Rosa or Candy (with red & orange)
Hopp: Toulouse (fuschia), Lille (with red & cream), *Pink/Red, Miami
Storch: Ulli (with purple & red)
Vatanai: Maruyama (with brown)
Zara: Candy
Heb je de PSM op gbay gezien?quote:Op woensdag 1 april 2009 19:38 schreef Maneki.Neko het volgende:
Cattie mooi!
Ik ben nog steeds op zoek naar een Girasol Earthy Rainbowen een Pink Silk Millefiori
Als ik die heb..dan hoef ik misschien wel 2 maanden niks anders te kopen![]()
Staat je juist heel erg leuk!!!!quote:Op woensdag 1 april 2009 21:21 schreef beefcake het volgende:
Dankje LL! En ja, mijn haar is kortHet is alweer een tijd geleden geknipt (in januari dacht ik) dus het is wel weer een stukje gegroeid, maar ik kan nog geen staart in
![]()
* Asyniur gaat op haar handen zittenquote:
Dat was dus een paar dagen geledenquote:Op woensdag 1 april 2009 22:01 schreef k_i_m het volgende:
Zie ik nu goed dat op de Kleinsmekker pagina weer iets met die paarse harten gaat gebeuren??.
Die wil ik!!!!!.
schiet eens op dan, met die 2 streepjes!quote:Op woensdag 1 april 2009 22:06 schreef Asyniur het volgende:
[..]
* Asyniur gaat op haar handen zitten![]()
eerst een 2e streepje plassen...eerst een 2e streepje plassen...eerst een 2e streepje plassen...eerst een 2e streepje plassen...eerst een 2e streepje plassen...eerst een 2e streepje plassen...
Zaterdag! Apenheul!quote:Op woensdag 1 april 2009 21:54 schreef beefcake het volgende:
Leuk kim!Ook die eerste vind ik, het kan echt vele malen erger
![]()
Ik wil ook meer buitenfoto's van het dragen, ik moet maar een keer naar een draagdoekmeet met buitenwandeling, waar er wel mensen zijn die foto's maken
Ja ik weetquote:
ik ook!quote:Op donderdag 2 april 2009 13:28 schreef Troel het volgende:
Ik wacht op een Saartje in een Nora-actiefoto
quote:
IN het geval van de Mojito zou ik zeggen bij twijfel doenquote:Op donderdag 2 april 2009 14:02 schreef mrien het volgende:
Ik twijfel over de Mojito van het andere forum
Hij staat jullie goed Macka!
quote:Op donderdag 2 april 2009 14:02 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Het is bloedende oogballen dag vandaag
Ik had ook pakketpost!
[ afbeelding ]
Maja ziek, mama brak, Laura in prima conditie
Vind hem wel erg mooi, maar gok dat manlief er niet zo blij mee zal zijnquote:Op donderdag 2 april 2009 14:06 schreef Troel het volgende:
[..]
IN het geval van de Mojito zou ik zeggen bij twijfel doen
Wat zij zegt!quote:Op donderdag 2 april 2009 14:06 schreef Troel het volgende:
[..]
IN het geval van de Mojito zou ik zeggen bij twijfel doen
Ik denk qua dikte dat het niet scheelt maar qua weving natuurlijk wel, en een hopp is wel erg warm voor de zomer, maar ze zijn zo ontzettend stevig en draagkrachtig. Ik ben zo blij met mijn hopp en de mijne is zooo botertje zacht.quote:Op donderdag 2 april 2009 14:18 schreef Reinhilde het volgende:
zijn hopp's qua stof net zo dik als een indio eigenlijk?
hmmmmm. Op echt warme dagen ga ik denk ik niet zo snel dragen. Ik denk dat Thomas en ik dan in de schaduw op het strand vertoeven. Ik twijfel nog rustig even doorquote:Op donderdag 2 april 2009 14:40 schreef owlet het volgende:
Wat heb je ook alweer voor didy, ticootje? ze verschillen allemaal nogal qua materiaal en weving en ook de mate van nieuwheid doet een hoop![]()
ik vind een hopp redelijk niet-luchtig maar niet perse warmer dan andere doeken. Althans, op de echt warme dagen vind ik alles warm en anders pas ik draagmethode en kleding aan.
Als je op zoek bent naar een zo dun en luchtig mogelijke doek dan zou ik geen hopp nemen. Als je op zoek bent naar een allround doek dan denk ik dat er eigenlijk dat de meeste kruiskeperdoeken (hopps, gestreepte storchs, een aantal didy's, girasol, etc.) redelijk dicht bij elkaar liggen en dat het ook aan jezelf ligt in hoeverre je het sowieso snel warm hebt met een kind tegen je aan![]()
Ik denk dat jouw nieuwgekochte waves in het begin net zo aanvoelt als mijn nieuwgekochte millefiori indertijd. Beetje knisperig, en misschien zelfs wel een tikje hard. Dat verandert met dragen.quote:Op donderdag 2 april 2009 14:34 schreef Ticootje het volgende:
ligt het aan mij als ik mij didymos niet zoveel vind toevoegen?
Of heb ik m dan geen eerlijke kans gegeven... Ik had emer verwacht van een zo'n dure doek. Ik had verwacht dat het meteen mijn lieveling was...maar dat is helemaal niet zo.
Bära Barns zijn idd licht. Ellarooachtig maar dan veel soepeler. Ik vind het zelf fijne zomerdoeken.quote:Op donderdag 2 april 2009 14:55 schreef Reinhilde het volgende:
[..]
hmmmmm. Op echt warme dagen ga ik denk ik niet zo snel dragen. Ik denk dat Thomas en ik dan in de schaduw op het strand vertoeven. Ik twijfel nog rustig even door.
Macka, zijn de bara barn doeken dik? die zien er best wel licht uit namelijk.
quote:Op donderdag 2 april 2009 14:39 schreef mrien het volgende:
Ik doe het toch maar niet, manlief ziet me aankomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |