oooow, ik dacht dat er een buidelzakje inzat, maar volgens mij heb jij gelijkquote:Op woensdag 1 april 2009 09:09 schreef Guuzewuus het volgende:
Die baby zal toch neem ik aan gewoon in een draagdoek of draagzak zitten?. het gaat puur om het vest, die foto denk ik.
Hmm, dat is ook wel weer waar ja, sowieso zal er dan een groooote jas overheen moeten, totaal niet over na gedachtquote:Op woensdag 1 april 2009 09:14 schreef Guuzewuus het volgende:
Gek, dat is niet dubbelop. Je moet toch iets warms erover aan. Ik loop/liep altijd te hannesen met een jas half dicht en dan Stella wel in jas, muts en sjaal. Dit is toch veel lekkerder. Ik heb trouwens nu in mijn kledingskast een vest ontdekt wat ik er overheen dichtgeknoopt krijg en die ook best mooi staat nog
. Ik draag toch geen dikke vesten meer sinds de zwangerschap van Stella. Ik ben warmbloedig geworden
. Dus dan is het ook niet erg dat ie uitlubbert enzo
.
Als je een grote / stevige vriend hebt, voldoen zijn jassen prima!quote:Op woensdag 1 april 2009 09:18 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Hmm, dat is ook wel weer waar ja, sowieso zal er dan een groooote jas overheen moeten, totaal niet over na gedacht![]()
Ik heb al 1 doek, het zou best wel mooi kunnen staan zoiets he?
Denk dat ik maar eens hard ga sparen, en daar heb ik nog wel effe de tijd voor dus dat gaat denk ik wel lukken.
Qua seizoen zou zo'n poncho perfect zijn in de winter
quote:RED
TRUE RED:
BB-Slen: Current (muted, earthy), Papaya (with fuschia & salmon)
Bebina: Red
Didymos: Red Nino, Red/Black Indio, *Red/Black/White Indio, *Old Red/White Indio, *Red/White Nino, *Old Red/Black/White Pfau, *Rosenholz linen
Dolcino:Kuba
Easycare: Red
Ellaroo: Jan, Claudia (with purple, orange, & cream)
Girasol: Salsa (with black, cream, blue), Marianne (with brown), #4 Maya or Etno (with black, blue, & yellow), #11 Puppura or Kirsikka (solid red),
Hopp: Paris,
Storch: Leo Red
Vatanai: Koira,
BLUE RED:
Didymos: Laura
Merry Carry: Garnet Red, (perhaps Storch Leo Red, depending on the version),
Vatanai: Aialik, *Kenai
BURGUNDY/CRANBERRY RED:
Didymos: *Red Bears (with brown), *Old Red/White Indio, Red Indio
Girasol: *#9 Luonto (burgundy with green & blue)
Hopp: *Moskau (with black)
PINK RED: Didymos Red Waves (with orange), *New Red/White Indio, *Purpur Indio
Hopp: *Pink/Red
"OTHER" or "UNKNOWN": Didymos: Red Standard,*Herbst Nino
Lana: Ruby
ORANGE RED:
Amazonas: Mango (with green)
Bara Barn Chili (with purple)
Didymos Red Ellipsen, Red Waves (with pink), *Red Tina, Jacob, Red Leaves, *Red Vogels (newer), Olaf (with brown), New Martin
Dolcino: Stromboli
Easycare #2 (with yellow), #12 (with yellow)
Girasol: #20 Tuli (with yellow), #2 (Hedelma or Ruska), #12 Rosa or Candy (with pink), #22 Lampo (with aqua), Fuoco (with purple)
Hopp: Nairobi (with yellow), Delhi, Santiago (with brown)
Nestakchen Orange
Storch: Albert (with yellow)
Vatanai: Tibet (with brown)
PINK
Bara Barn: Lotus Blossom (fuschia with orange)
BB-Slen: Lychee (with peach), Strawberry Stripes
Didymos: Elise (with grey), Eva (with purple), *Julia (with olive or grey), *Altarosa Nino, *Strawberry Nino, *Pearl Grey Nino (light pink with grey), *Pink & Grey Nino (darker pink with grey), *Yule Bears Wool, *Malve Wool Nino, *Koralle Indio, Lachs Nino, *Zyclam Nino Wool,
Pink Indios in order from hot pink to pale pink: (please tell me if there's one in the wrong order )
*Himbeer Indio, *Krokus Linen Indio, *Altarosa Indio, *Strawberry Indio, *Krokus Indio, *Lampone Linen Indio, *Ziegel Indio, *Rosso Linen Indio, *Rosenquartz Linen Indio, *Malve Wool Indio, *Salmon Indio, *Cassis Indio, *Rose/Nature Indio, *Wildrose Indio, *Puder Indio, *Perlmut Indio, *Flamingo Indio, *Pink Millefiori (silk)
Easycare: #6 (with white)
Girasol: #12 Rosa or Candy (with red & orange)
Hopp: Toulouse (fuschia), Lille (with red & cream), *Pink/Red, Miami
Storch: Ulli (with purple & red)
Vatanai: Maruyama (with brown)
Zara: Candy
Heb je de PSM op gbay gezien?quote:Op woensdag 1 april 2009 19:38 schreef Maneki.Neko het volgende:
Cattie mooi!
Ik ben nog steeds op zoek naar een Girasol Earthy Rainbowen een Pink Silk Millefiori
Als ik die heb..dan hoef ik misschien wel 2 maanden niks anders te kopen![]()
Staat je juist heel erg leuk!!!!quote:Op woensdag 1 april 2009 21:21 schreef beefcake het volgende:
Dankje LL! En ja, mijn haar is kortHet is alweer een tijd geleden geknipt (in januari dacht ik) dus het is wel weer een stukje gegroeid, maar ik kan nog geen staart in
![]()
* Asyniur gaat op haar handen zittenquote:
Dat was dus een paar dagen geledenquote:Op woensdag 1 april 2009 22:01 schreef k_i_m het volgende:
Zie ik nu goed dat op de Kleinsmekker pagina weer iets met die paarse harten gaat gebeuren??.
Die wil ik!!!!!.
schiet eens op dan, met die 2 streepjes!quote:Op woensdag 1 april 2009 22:06 schreef Asyniur het volgende:
[..]
* Asyniur gaat op haar handen zitten![]()
eerst een 2e streepje plassen...eerst een 2e streepje plassen...eerst een 2e streepje plassen...eerst een 2e streepje plassen...eerst een 2e streepje plassen...eerst een 2e streepje plassen...
Zaterdag! Apenheul!quote:Op woensdag 1 april 2009 21:54 schreef beefcake het volgende:
Leuk kim!Ook die eerste vind ik, het kan echt vele malen erger
![]()
Ik wil ook meer buitenfoto's van het dragen, ik moet maar een keer naar een draagdoekmeet met buitenwandeling, waar er wel mensen zijn die foto's maken
Ja ik weetquote:
ik ook!quote:Op donderdag 2 april 2009 13:28 schreef Troel het volgende:
Ik wacht op een Saartje in een Nora-actiefoto
quote:
IN het geval van de Mojito zou ik zeggen bij twijfel doenquote:Op donderdag 2 april 2009 14:02 schreef mrien het volgende:
Ik twijfel over de Mojito van het andere forum
Hij staat jullie goed Macka!
quote:Op donderdag 2 april 2009 14:02 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Het is bloedende oogballen dag vandaag
Ik had ook pakketpost!
[ afbeelding ]
Maja ziek, mama brak, Laura in prima conditie
Vind hem wel erg mooi, maar gok dat manlief er niet zo blij mee zal zijnquote:Op donderdag 2 april 2009 14:06 schreef Troel het volgende:
[..]
IN het geval van de Mojito zou ik zeggen bij twijfel doen
Wat zij zegt!quote:Op donderdag 2 april 2009 14:06 schreef Troel het volgende:
[..]
IN het geval van de Mojito zou ik zeggen bij twijfel doen
Ik denk qua dikte dat het niet scheelt maar qua weving natuurlijk wel, en een hopp is wel erg warm voor de zomer, maar ze zijn zo ontzettend stevig en draagkrachtig. Ik ben zo blij met mijn hopp en de mijne is zooo botertje zacht.quote:Op donderdag 2 april 2009 14:18 schreef Reinhilde het volgende:
zijn hopp's qua stof net zo dik als een indio eigenlijk?
hmmmmm. Op echt warme dagen ga ik denk ik niet zo snel dragen. Ik denk dat Thomas en ik dan in de schaduw op het strand vertoeven. Ik twijfel nog rustig even doorquote:Op donderdag 2 april 2009 14:40 schreef owlet het volgende:
Wat heb je ook alweer voor didy, ticootje? ze verschillen allemaal nogal qua materiaal en weving en ook de mate van nieuwheid doet een hoop![]()
ik vind een hopp redelijk niet-luchtig maar niet perse warmer dan andere doeken. Althans, op de echt warme dagen vind ik alles warm en anders pas ik draagmethode en kleding aan.
Als je op zoek bent naar een zo dun en luchtig mogelijke doek dan zou ik geen hopp nemen. Als je op zoek bent naar een allround doek dan denk ik dat er eigenlijk dat de meeste kruiskeperdoeken (hopps, gestreepte storchs, een aantal didy's, girasol, etc.) redelijk dicht bij elkaar liggen en dat het ook aan jezelf ligt in hoeverre je het sowieso snel warm hebt met een kind tegen je aan![]()
Ik denk dat jouw nieuwgekochte waves in het begin net zo aanvoelt als mijn nieuwgekochte millefiori indertijd. Beetje knisperig, en misschien zelfs wel een tikje hard. Dat verandert met dragen.quote:Op donderdag 2 april 2009 14:34 schreef Ticootje het volgende:
ligt het aan mij als ik mij didymos niet zoveel vind toevoegen?
Of heb ik m dan geen eerlijke kans gegeven... Ik had emer verwacht van een zo'n dure doek. Ik had verwacht dat het meteen mijn lieveling was...maar dat is helemaal niet zo.
Bära Barns zijn idd licht. Ellarooachtig maar dan veel soepeler. Ik vind het zelf fijne zomerdoeken.quote:Op donderdag 2 april 2009 14:55 schreef Reinhilde het volgende:
[..]
hmmmmm. Op echt warme dagen ga ik denk ik niet zo snel dragen. Ik denk dat Thomas en ik dan in de schaduw op het strand vertoeven. Ik twijfel nog rustig even door.
Macka, zijn de bara barn doeken dik? die zien er best wel licht uit namelijk.
quote:Op donderdag 2 april 2009 14:39 schreef mrien het volgende:
Ik doe het toch maar niet, manlief ziet me aankomen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |