abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 1 april 2009 @ 00:25:30 #201
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_67599476
Daar hou ik van! *bestelt paarse pau in maat 1*
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_67599569
of een pau op je poes, stevig stringetje!
http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
  woensdag 1 april 2009 @ 08:23:38 #203
223453 Guuzewuus
Noem me maar Goizewois :-p
pi_67601699
Je kan toch ook een minibabietje in een geweven doek dragen of is dat niet lekker voor het kindje, te stug ofzo? Ik zie mezelf niet meer met de tricot-slen aan de slag gaan straks eigenlijk. Ik hou veel te veel van deze nu .

Bovendien heeft een zwanger vriendinnetje mijn tricotdoek al geleend en ik vind het ook zowat om die nu terug te gaan vragen .
  woensdag 1 april 2009 @ 09:00:24 #204
153480 Maneki.Neko
sloopkogel©
pi_67602363
Je kan pasgeborenen heel goed in een geweven doek dragen Als je oplet dat je stevig genoeg knoopt dat het nekje steun heeft, en dat baby in kikkerhouding zit, kan dat prima.
Kim, maat 1 is volgens mij een sjaal. Niet iets wat je kan gebruiken volgens mij. Of je moet voor je heupdraagmethode zonder knopen gaan..dat redt je misschien net.
Saartje
  woensdag 1 april 2009 @ 09:03:20 #205
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_67602403
en van een maat 1 kun je daar dan een sling van maken?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  woensdag 1 april 2009 @ 09:05:04 #206
153480 Maneki.Neko
sloopkogel©
pi_67602432
Nah kweet niet. Hoe lang is maat 1 eigenlijk?
Saartje
pi_67602511

Is zoiets nou handig, hoe zou je baby hier in zitten, moet je altijd met hand blijven ondersteunen? (want dan lijkt het me niks) en hoe lang kan een baby hier in?
Ik vind het er heel mooi uitzien, mooier dan zo'n jas, maar doe je er wel lang mee? (want v de prijs mag je er wel wat van verwachten)

Alvast bedankt, experts hier!
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  woensdag 1 april 2009 @ 09:09:28 #208
223453 Guuzewuus
pi_67602531
Die baby zal toch neem ik aan gewoon in een draagdoek of draagzak zitten ?. het gaat puur om het vest, die foto denk ik.

En dat ondersteunen hoeft natuurlijk helemaal niet, maar ik loop/liep ook vaak met een hand op Stella's billen of rug .
  woensdag 1 april 2009 @ 09:11:45 #209
153480 Maneki.Neko
sloopkogel©
pi_67602568
Dat is een draagponcho, waar je samen met je baby onder zit waarbij je baby in de draagdoek zit inderdaad.
Webkim heeft er zo een
Saartje
pi_67602573
quote:
Op woensdag 1 april 2009 09:09 schreef Guuzewuus het volgende:
Die baby zal toch neem ik aan gewoon in een draagdoek of draagzak zitten ?. het gaat puur om het vest, die foto denk ik.
oooow, ik dacht dat er een buidelzakje inzat, maar volgens mij heb jij gelijk
Dan doe ik het al helemaal niet, das wel erg dubbelop, al staat het wel supermooi
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  woensdag 1 april 2009 @ 09:14:44 #211
223453 Guuzewuus
pi_67602619
Gek, dat is niet dubbelop . Je moet toch iets warms erover aan. Ik loop/liep altijd te hannesen met een jas half dicht en dan Stella wel in jas, muts en sjaal. Dit is toch veel lekkerder. Ik heb trouwens nu in mijn kledingskast een vest ontdekt wat ik er overheen dichtgeknoopt krijg en die ook best mooi staat nog . Ik draag toch geen dikke vesten meer sinds de zwangerschap van Stella. Ik ben warmbloedig geworden . Dus dan is het ook niet erg dat ie uitlubbert enzo .
pi_67602699
quote:
Op woensdag 1 april 2009 09:14 schreef Guuzewuus het volgende:
Gek, dat is niet dubbelop . Je moet toch iets warms erover aan. Ik loop/liep altijd te hannesen met een jas half dicht en dan Stella wel in jas, muts en sjaal. Dit is toch veel lekkerder. Ik heb trouwens nu in mijn kledingskast een vest ontdekt wat ik er overheen dichtgeknoopt krijg en die ook best mooi staat nog . Ik draag toch geen dikke vesten meer sinds de zwangerschap van Stella. Ik ben warmbloedig geworden . Dus dan is het ook niet erg dat ie uitlubbert enzo .
Hmm, dat is ook wel weer waar ja, sowieso zal er dan een groooote jas overheen moeten, totaal niet over na gedacht
Ik heb al 1 doek, het zou best wel mooi kunnen staan zoiets he?
Denk dat ik maar eens hard ga sparen, en daar heb ik nog wel effe de tijd voor dus dat gaat denk ik wel lukken.
Qua seizoen zou zo'n poncho perfect zijn in de winter
  woensdag 1 april 2009 @ 09:27:56 #213
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_67602913
ik heb een draagjas van iemand overgenomen. Echt heel relaxt!
pi_67603596
als iemand van de nieuwe moeders mijn draagdoek.nl doek wil lenen mag dat hoor
wanna rub mah puppeh?!
pi_67603642
die poncho is trouwens best mooi..alleen is de hals wat lafjes afgewerkt
wanna rub mah puppeh?!
  woensdag 1 april 2009 @ 10:58:25 #216
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_67605321
Ik heb pasgeleden een no-sew draagponcho gemaakt. Lijkt me handig voor als het te warm wordt voor de draagjas maar nog te koud om zonder jas naar buiten te gaan. Ook lijkt het me handig voor in de vakantie, we willen de bergen in (Franse Alpen) en dan kan het nogal afkoelen.
't Kost bijna niets, EUR 2,95 voor een fleece-deken van Zeeman.
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
pi_67605717
Een vers babietje in een geweven doek gaat heel goed

Een maat 1 is 220. Het gaat in stapjes van 50 cm:

1: 2,20
2: 2,70
3: 3,20
4: 3,70
5: 4,20
6: 4,70
7: 5,20

En met een 1 kan je niet zo heel veel, behalve hem als heupdoek of RUB (rucksack met de knoop onder de billen) gebruiken als je erg smal en petite bent
  woensdag 1 april 2009 @ 11:48:59 #218
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_67606958
quote:
Op woensdag 1 april 2009 09:18 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Hmm, dat is ook wel weer waar ja, sowieso zal er dan een groooote jas overheen moeten, totaal niet over na gedacht
Ik heb al 1 doek, het zou best wel mooi kunnen staan zoiets he?
Denk dat ik maar eens hard ga sparen, en daar heb ik nog wel effe de tijd voor dus dat gaat denk ik wel lukken.
Qua seizoen zou zo'n poncho perfect zijn in de winter
Als je een grote / stevige vriend hebt, voldoen zijn jassen prima!
Die van PR voldoen iig goed In ieder geval zijn wijdere jassen
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_67613124
kinderbijslag is binnen .

Een draagdoek is iets voor je kind, toch?
  woensdag 1 april 2009 @ 14:59:55 #220
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_67613155
Kinderbijslag is al op...
pi_67613294
Tico, echt?
Ik heb Linnie ervan gekocht, en nu ben ik aan het bedenken wat ik met de rest ga doen
  woensdag 1 april 2009 @ 15:04:43 #222
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_67613366
ik heb katoenenluiers gekocht, Priscil had nog het een en ander nodig. Dus ja op = op.
pi_67613373
Ik wil eigenlijk nog een doek met rood of roze tinten. Ik heb al groen (binana), licht (Linnie), en blauw/beige (girasol). Wat zou geschikt zijn om aan te vullen? Ik heb mijn oog sowieso ook op een wit/lichtbruin mackaatje, maar toch
  woensdag 1 april 2009 @ 18:26:56 #224
108648 cattie
lieve moeder
pi_67620326
Die Paasaktie is leuk! Maar ik doe maar niet mee, ik heb nu geen doek maat 4 nodig. Of toch wel? Ik ben wel heel benieuwd naar wat jullie ontvangen!

De linnen LE's en de Jims zijn al weer uitverkocht zag ik.
  woensdag 1 april 2009 @ 18:28:45 #225
108648 cattie
lieve moeder
pi_67620379
Reinhilde, dit lijstje vond ik:
quote:
RED
TRUE RED:
BB-Slen: Current (muted, earthy), Papaya (with fuschia & salmon)
Bebina: Red
Didymos: Red Nino, Red/Black Indio, *Red/Black/White Indio, *Old Red/White Indio, *Red/White Nino, *Old Red/Black/White Pfau, *Rosenholz linen
Dolcino:Kuba
Easycare: Red
Ellaroo: Jan, Claudia (with purple, orange, & cream)
Girasol: Salsa (with black, cream, blue), Marianne (with brown), #4 Maya or Etno (with black, blue, & yellow), #11 Puppura or Kirsikka (solid red),
Hopp: Paris,
Storch: Leo Red
Vatanai: Koira,

BLUE RED:
Didymos: Laura
Merry Carry: Garnet Red, (perhaps Storch Leo Red, depending on the version),
Vatanai: Aialik, *Kenai

BURGUNDY/CRANBERRY RED:
Didymos: *Red Bears (with brown), *Old Red/White Indio, Red Indio
Girasol: *#9 Luonto (burgundy with green & blue)
Hopp: *Moskau (with black)

PINK RED: Didymos Red Waves (with orange), *New Red/White Indio, *Purpur Indio
Hopp: *Pink/Red

"OTHER" or "UNKNOWN": Didymos: Red Standard,*Herbst Nino
Lana: Ruby

ORANGE RED:
Amazonas: Mango (with green)
Bara Barn Chili (with purple)
Didymos Red Ellipsen, Red Waves (with pink), *Red Tina, Jacob, Red Leaves, *Red Vogels (newer), Olaf (with brown), New Martin
Dolcino: Stromboli
Easycare #2 (with yellow), #12 (with yellow)
Girasol: #20 Tuli (with yellow), #2 (Hedelma or Ruska), #12 Rosa or Candy (with pink), #22 Lampo (with aqua), Fuoco (with purple)
Hopp: Nairobi (with yellow), Delhi, Santiago (with brown)
Nestakchen Orange
Storch: Albert (with yellow)
Vatanai: Tibet (with brown)

PINK
Bara Barn: Lotus Blossom (fuschia with orange)
BB-Slen: Lychee (with peach), Strawberry Stripes
Didymos: Elise (with grey), Eva (with purple), *Julia (with olive or grey), *Altarosa Nino, *Strawberry Nino, *Pearl Grey Nino (light pink with grey), *Pink & Grey Nino (darker pink with grey), *Yule Bears Wool, *Malve Wool Nino, *Koralle Indio, Lachs Nino, *Zyclam Nino Wool,
Pink Indios in order from hot pink to pale pink: (please tell me if there's one in the wrong order )
*Himbeer Indio, *Krokus Linen Indio, *Altarosa Indio, *Strawberry Indio, *Krokus Indio, *Lampone Linen Indio, *Ziegel Indio, *Rosso Linen Indio, *Rosenquartz Linen Indio, *Malve Wool Indio, *Salmon Indio, *Cassis Indio, *Rose/Nature Indio, *Wildrose Indio, *Puder Indio, *Perlmut Indio, *Flamingo Indio, *Pink Millefiori (silk)

Easycare: #6 (with white)
Girasol: #12 Rosa or Candy (with red & orange)
Hopp: Toulouse (fuschia), Lille (with red & cream), *Pink/Red, Miami

Storch: Ulli (with purple & red)
Vatanai: Maruyama (with brown)
Zara: Candy
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')